همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

دختری که تا 40 سالگی بخاطر رویای عجیبش ازدواج نکرده !

یک دختر عربستانی در جوانی رویایی دیده و یک تفسیر کننده خواب به او گفته که معنای این خواب این است که یک شخصیت سرشناس به خواستگاری او خواهد آمد.

به گزارش انتخاب ؛ او تا کنون تمام خواستگاران خود را رد کرده است و هنوز در انتظار این خواستگار سرشناس است،این دختر خرافاتی هم اکنون 40 ساله است.

رئیس کمیته انسجام خانواده در منطقه شرقیه نیز خطاب به بانوان گفت: برای آینده خود طبق رویا و تفسیر خواب تصمیم نگیرند تا به سرنوشت این دختر دچار نشوند.

حاشیه‌های طلاق سیاسی"هیفا وهبی"از همسر مصری‌اش+عکس

همسر سابق وهبی ، هم اکنون دوباره تلاش می کند تا در انتخابات پارلمانی شرکت کند. وی روابط نزدیکی با محمد مرسی رئیس جمهور مصر دارد.

در حالی که زمان زیادی از طلاق هیفا وهبی از همسر مصری اش نمی گذرد رسانه های مصری از ممنوع التصویر شدن این خواننده لبنانی در تلویزیون دولتی این کشور خبر دادند.

به گزارش عصر ایران، سایت خبری السنوسه در این باره نوشت: صلاح عبدالمقصود وزیر اطلاع رسانی مصر به طور شفاهی دستور ممنوع التصویر شدن هیفا وهبی را به مقامات شبکه های رادیو تلویزیون دولتی این کشور ارائه کرد.

ادامه مطلب ...

ازدواج 3 ستاره زن سینمای ایران...+ تصاویر

در حالی که بیشتر سوپراستارهای سینمای تجاری در جوانی ازدواج می‌کنند و اتفاقا خیلی زود بچه‌دار می‌شوند و همیشه سعی می‌کنند خودشان را یک ستاره خانوادگی نشان دهند و به دیده شدن در کنار همسرانشان افتخار می‌کنند اما در یک پدیده جالب می‌بینیم که همه سوپراستارهای ایرانی چه آقایان و چه خانم‌ها مجرد هستند و با رویه‌ای که در پیش گرفته‌اند به نظر نمی‌آید حالا حالاها خبر ازدواج‌شان به گوش برسد. در سینمای ایران نمونه‌های موفقی مثل امین حیایی و شهاب حسینی را داریم که نه‌تنها ازدواج مانع موفقیت‌شان نشده بلکه به روند رو به‌رشدشان هم کمک کرده است ، چه امین حیایی که با یکی از همکارانش ازدواج کرده است و چه شهاب حسینی که ترجیح داد همسرش همکارش نباشد؛ هر دو بعد از ازدواج موفق‌تر از زمانی هستند که مجرد بودند پس واقعا چرا ستاره‌هایی مثل هدیه تهرانی، نیکی کریمی، مهناز افشار یا حتی گلزار، رادان یا حامد بهداد که همگی در محدوده سنی 35 تا 42 سال هستند، زیر بار ازدواج نمی‌روند؟ پس از بررسی زندگی 3 ستاره مرد، حالا به زندگی 3 ستاره زن سینمای ایران نگاهی می‌اندازیم.

ادامه مطلب ...

جنجال حضور دانشجوی تغییر جنسیتی در استخر دختران + عکس

حضور یک دانشجوی ۴۵ ساله تغییر جنسیتی در رختکن استخر دختران باعث جنجال و اعتراض همگان شد.http://uploadtak.com/images/t326_lunapic_135279991012.jpg


ادامه مطلب ...

چهره متفاوت اکبر عبدی در یک مراسم

اکبر عبدی بازیگر مشهور سینمای ایران در مراسم بزرگداشت  

یدالله صمدی کارگردان پیشکسوت حضور یافت. 

رابطه پراید و هندوانه!

مدیرکل سایپا: پراید مثل هندوانه در بسته است / کارتون: محمد علی رجبی
http://s3.picofile.com/file/7560636769/39507_555.jpg


یک گوسفند در عربستان،400 هزار ریال عربستانی فروخته شد/ تصویر

 

در یک مزایده در مکه مکرمه که زیباترین گوسفندان نر در آن عرضه شد و علاقه مندان بسیاری نیز در آن شرکت کردند، یک قیمت باورنکردنی به ثبت رسید.

به گزارش انتخاب ؛ در این مزایده یک گوسفند که از نژاد اصیلی هم بود به قیمت 400 هزار ریال عربستانی فروخته شد،مزایده این گوسفند از 100 هزار ریال شروع شد و بدلیل رقابت شدید،تا 400 هزار ریال رسید.

دیگر گوسفندهای این مزایده به مبالغی ما بین 10 هزارالی 100 هزار ریال بفروش رسیدند.

عکس‌هایی از آخرین سال‌های حیات «رسول تُرک»

 

رسول دادخواه خیابانی تبریزی معروف به حاج رسول تُرک، از عربده‌کش‌های تهران بود، اما عاشق امام حسین(ع) بود. در ایام عزاداری ماه محرم شب اول، بزرگان و صاحبان مجلس محترمانه بیرونش کردند و گفتند: تو عرق‌خوری و آبروی ما را می‌بری!

ادامه مطلب ...

آیا دوست دارید با این دختران در این رستوران غذا بخورید

این رستوران در شهر توکیو در ژاپن است یکی از بهترین و پرطرفدارترین رستوران های این شهر است در بین مردم است
 

Tokio restoran spreman za Noć veštica (19 slika)

Tokio restoran spreman za Noć veštica (19 slika)

Tokio restoran spreman za Noć veštica (19 slika)
ادامه مطلب ...

مصطفی اسماعیل مصری دارنده بزرگترین بازوهای جهان

“مصطفی اسماعیل”، شهروند ۲۴ ساله مصری با ۳۱ اینچ دور بازو، دارنده بزرگترین بازوی جهان است و نام وی در کتاب گینس به ثبت رسید.

وی به مدت ۱۰ سال فعالیت بدن سازی انجام می دهد و اکنون با همسر خود در کالیفرنیا زندگی می کند و به دلیل کلفتی بازوی این مردم مصری تبار به او لقب “ملوان زبل” در اشاره به شخصیت کارتونی که بازی بزرگی داشته است، داده اند.

به گفته مصطفی، روزانه بیش از ۳ کیلوگرم مرغ، گوشت و ماهی و چهار فنجان آب موز می خورد.

در صورتی که تصاویر باز نمی شود یا لینک شما کار نمی کند کند به دلیل قرار گرفتن ایمیل در پوشه اسپم است برای رفع این مشکل ابتدا دکمه D و سپس عدد 0را بزنید حالا به قسمت inbox رفته و ایمیل را مشاهده کنید

ادامه مطلب ...

ژاپنی‌ها به دنبال نامرئی‌کردن صندلی عقب خودرو در هنگام دنده عقب

!

گروه اینترنتی ایران ناز


آخرین باری که دانشگاه کیئو خود را به سرخط خبرها رسانده بود بابت ساخت نمونه اولیه دستگاهی پوشیدنی توسط یکی از تیم‌های تحقیقاتی این دانشگاه بود و حالا ده سال بعد اگر چه همچنان آن دستگاه به مرحله تولید نرسیده اما یک تیم تحقیقاتی دیگر از این دانشگاه ایده و ابتکار واقعا خلاقانه‌ای را مطرح کرده است: طراحی داخلی نامرئی خودرو: برای زمانی که در هنگام دنده عقب بتوانید کاملا اطراف خودرو را به وضوح مشاهده کنید! ادامه مطلب ...

یک زن بیمار 3 ساعت پس از ازدواج با مرد دلخواه خود فوت کرد

یک زن بیمار از کشور آفریقایی بنین در بیمارستانی در شهر پالرموی ایتالیا تنها سه ساعت پیش از مرگ با شوهر دلخواه خود ازدواج کرد.

به گزارش خبرگزاری ایتالیایی " انسا " مراسم ازدواج شارلوت اقوجی ( 32 ساله ) با حضور کارکنان بیمارستان و برخی از دوستان وی صورت گرفت.

میمو لوچزی (37 ساله) شوهر این بیمار گفته است "می خواستم وی خرسند دنیا را ترک کند."

خانم شالوت 3 ساعت پس از ازدواج در همان اتاقی که بستری بود و مراسم ازدواج در آن برگزار شده بود لحظات آخر زندگی خود را سپری و فوت کرد.

وی هفت سال پیش از کشور خود بنین برای مداوا از یک بیماری صعب العلاج راهی ایتالیا شده بود.

ورود مجسمه* های 20 سانتیمتری "شخصیت ها و شهدای ایرانی"

سایت اصولگرای "مشرق" از ورود کانتینر حامل مجسمه های 20 سانتیمتری شخصیت ها و شهدای ایرانی ساخت چین به ایران خبر داده است.

این سایت نوشته است:"یک کانتینر مجسمه های کوچک 20 سانتیمتری از شهدای انقلاب اسلامی و علمای ایران با مجوز وزارتخانه از گمرک عبور کرده و وارد ایران شده است."


این گزارش انتقاد آمیز ادامه داده است: "مجسمههایی که نه در تعریف هنر مجسمهسازی میگنجد و نه عنوانی دیگر برازنده آنهاست. احجامی که به گفته واردکنندگان آن با مجوز وزارتخانه مربوطه از گمرک عبور کرده است و برخی از مسئولان نیز آنها را تأیید کردهاند!"


در ادامه این گزارش آمده است: "سوژه دلالان این بار شخصیتها و شهدای ایران است، شخصیتهایی چون آیت الله بهشتی، رجایی، شهید باهنر و... که در میان آنها مجسمه متوسلیان نیز به چشم میخورد."


سایت "مشرق" خاطرنشان کرده است:" اکنون در گام نخست مجسمه یکی از این شخصیتها به تولید انبوه رسیده است و با عبور از گمرک آماده فروش در مغازه هاست."


در ادامه گزارش تاکید شده است: "به نظر میرسد که سودجویان این بار به جای مجسمههای بی قواره شهری به سراغ شخصیتهای مذهبی انقلاب و دفاع مقدس رفته اند تا با پرداختن به موضوعاتی از این دست کار خود را توجیه کنند و به اهداف نامعلوم خود برسند."




عکس که 1 میلیون دلاری!

 این عکس، بهترین عکس جهان در مسابقات ونگوک ایتالیا شناخته شد.

هنرمند در این عکس سیگار را به یک میت که با کفن پیچیده شده است تشبیه کرده است و خلاقیت و ابتکار او یک جایزه 1 میلیون دلاری برایش به ارمغان آورد

گزارش ویژه : کارنامه‌ی مربیگری کیروش زیر ذره‌بین


کارلوس کیروش
required

سایت گل-با وجود بازیهای دوستانه با تیم های ضعیف، عملکرد کارلوس کیروش سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران با شکست برابر ازبکستان به 52.38 درصد کاهش یافت که در مقایسه با بازیهایی که با تیم های مختلف انجام شده، یک رکورد نامناسب را برای دوست صمیمی سر الکس فرگوسن، نشان می دهد.

 

  کارلوس مانوئل بریتو لئال کیروش متولد نامیولا در موزامبیک، مستعمره سابق پرتغال با 59 سال سن در 9 تیم مختلف در کسوت سرمربیگری بوده که بهترین بازدهی با 66.18 درصد از آن اسپورتینگ لیسبون و بدترین بازدهی با 33.33 درصد در تیم ناگویا گامیوس ژاپن بوده است، به همین منظور به طور اجمالی به بررسی عملکرد کیروش در 9 تیم مختلف که کسوت سرمربیگری را برعهده داشته، می پردازیم:

ادامه مطلب ...

ایران کمترین تعطیلی را در تمام جهان دارد

یک پژوهشگر مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی گفت: ایرانی‌ها در سال 77 روز تعطیلند که در میان باقی کشورها که حداقل 104 روز تعطیلی دارند، کمترین میزان تعطیلی در کشور ماست.
 
به گزارش ایسنا، دکتر سینا کلهر در نشست «بررسی وضعیت ساماندهی تعطیلات رسمی در ایران» که در ایسپا برگزار شد افزود: مشکل تعطیلات در ایران به تعداد روزهای آن مربوط نیست، بلکه به دلیل پراکندگی این تعطیلات است.
 
وی ادامه داد: روزهای تعطیل در تمام جهان به دو دسته تقسیم می‌شوند؛ تعطیلات آخر هفته در تمام کشورهای جهان وجود دارد و بیشتر کشورها دو روز در هفته تعطیلند و تعطیلات ایام خاص یا مقدس که در بیشتر کشورهای جهان حداقل چهار روز و در ایران نزدیک به 25 روز است.
 
این پژوهشگر مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی افزود: مشکل زمانی پیدا می‌شود که تعطیلات در ایران بر اثر ماه‌های قمری است که باعث چرخش آنها خواهد شد و احتمال توالی و برخورد آنها را با تعطیلات آخر هفته افزایش داده یا در وسط هفته قرار می‌گیرند که باعث به وجود آمدن رخدادی به نام "بین تعطیلات" شده است.
 
کلهر با اشاره به طرح علی مطهری – نماینده مجلس مبنی بر کاهش تعطیلات از 25 روز به 15 روز اظهار کرد: کم کردن تعطیلات مشکلی را از مردم حل نمی‌کند، بلکه باعث فرسوده شدن نیروی انسانی می‌شود، زیرا فرصت رسیدگی به زندگی شخصی را از افراد می‌گیرد. 

ادامه مطلب ...

در هر دقیقه از اینترنت، چه می‌گذرد؟

نارنجی: داده‌ها هرگز خواب ندارند. در هر دقیقه از شبانه روز حجم عظیمی از اطلاعات از طریق اپلیکیشن‌های تلفن‌ها و تبلت‌ها، یا از طریق مرورگرها و وبسایت‌ها در گستره اینترنت به پرواز در می‌آید. عکس‌ها و ویدیو هایی که آپلود می‌شوند، وب سایت‌ها و صفحاتی که مرور و به روز می‌شوند، همه نشانگر رشد فزاینده به اشتراک گذاشتن و دریافت اطلاعات از طریق این شبکه مجازی هستند که دنیای واقعی ما را به دهکده‌ای جهانی شبیه کرده.

اما در هر دقیقه از زندگی، چه اتفاقاتی در اینترنت رخ می‌دهد؟ تعدادی از پاسخ‌ها اینجا است. در هر دقیقه:

- اینترنت موبایل صاحب 217 کاربر جدید می‌شود
- کاربران یوتوب 48 ساعت ویدیو را به اشتراک می‌گذارند
- کاربران سرویس‌های ایمیل 204,166,667 پیام را رد و بدل می‌کنند
- گوگل بیش از 2,000,000 درخواست جستجو دریافت می‌کند
- کاربران فیسبوک 684,478 محتوا را به اشتراک می‌گذارند
- مصرف کنندگان 272,000 دلار صرف خرید آنلاین از وب‌سایت‌ها می‌کنند
- کاربران توییتر بیش از 100,000 توییت می‌فرستند
- کاربران اپل 47,000 دانلود اپلیکیشن انجام می‌دهند
- برندها و سازمان‌ها در فیسبوک، 34,722 عدد Like جدید دریافت می‌کنند
- صاحبان وبلاگ در Tumblr تعداد 27,778 مطلب جدید منتشر می‌کنند
- کاربران Instagram نیز 3,600 عکس تازه را به اشتراک می‌گذارند
- کاربران Flickr هم 3,125 عکس تازه را اضافه می‌کنند
- کاربرای Foursquare تعداد 2,083 محل جدید را به اشتراک می‌گذارند
- کاربران Wordpress تعداد 347 مطلب جدید را منتشر می‌کنند
- و سر انجام، (در هر دقیقه) 571 وب سایت جدید ساخته می‌شود.

اینها تنها تعدادی از مهمترین اتفاقاتی هستند که در هر دقیقه از دنیای اینترنت رخ می‌دهد. در کنار این موارد، بد نیست به این نکته هم اشاره کنیم که اینک 2.1 میلیارد نفر در دنیا به اینترنت دسترسی دارند که رشد 6.59 درصدی بین سال‌های 2010 و 2011 و امسال را نشان می‌دهد.

می‌توانید اینفوگراف حاوی این موارد را نیز در ادامه مطلب مشاهده کنید.

مارمولک های عظیم الجثه، خطر و تهدیدی بالقوه برای جان اوباما در ط

دیلی میل نوشت: ماموران سرویس مخفی آمریکا که در حال آماده سازی اقامتگاه اوباما در تایلند هستند، مارمولک های عظیم الجثه را خطر و تهدیدی بالقوه برای جان رئیس جمهور آمریکا دانسته اند.

مقامات تایلندی به سرویس مخفی امریکا اطیمنان دادند که این مارمولک های عظیم الجثه در محل اقامت اوباما نه تنها خطرناک نیستند بلکه، بی ازار و تنبل هستند.

ادامه مطلب ...

عجیب‌ ترین چیزهایی که باعث سرطان می‌شوند !!

درصد زیادی از سرطان‌ها بر اثر عوامل بسیار ساده‌ای به وجود می‌آیند که ما هر روز به راحتی و بدون توجه از کنار آنها می‌گذریم. اگر بیمارانی که امروز بر تخت‌های بیمارستان خوابیده‌اند، این موارد را می‌دانستند شاید هیچگاه به سرطان دچار نمی‌شدند.

شاید این ادعاها عجیب به نظر برسد، اما هر کدام از آنها نتیجه بیش از 20 سال تحقیقات دانشمندان ایالات متحد

روی بیماری سرطان است. این دانشمندان متوجه شدند درصد زیادی از سرطان‌ها بر اثر عوامل بسیار ساده‌ای به وجود می‌آیند که ما هر روز به راحتی و بدون توجه از کنار آنها می‌گذریم. این در حالی است که اگر بیمارانی که امروز بر تخت‌های بیمارستان خوابیده‌اند، این موارد را می‌دانستند شاید هیچگاه در طول عمر خود به سرطان دچار نمی‌شدند.


شـاید تعجـب کنیـد اگــر بشــنوید سرماخوردگی‌های مکرر‌ یکی از دلایل ابتلا به سرطان در بین بعضی از مردم به شمار می‌رود. اگر هر روز در یک ساعت مشخص ناهار بخورید، احتمال ابتلا به این بیماری در شما کمتر می‌شود.


دانشمندان بعد از سال‌ها مطالعه روی فعالیت‌ سلول‌های سرطانی در مقیاس مولکولی به این نتیجه رسیدند که واقعا پیشگیری از ابتلا به این بیماری، بهترین روش برای پیروزی بر آن است. واقعیت این است که ما تقریبا به طور دائم با غذاهایی که می‌خوریم و کارهایی که انجام می‌دهیم بدن خود را سرطانی می‌کنیم، یعنی ژن‌های ما به طور مرتب در معرض رشد غیرعادی سلول‌های سرطانی است. اما در یک بدن سالم به سرعت با این تغییرات مقابله شده و از رشد غیرطبیعی سلول‌های سرطانی پیشگیری می‌شود. مشکل اصلی زمانی ظاهر می‌شود که مکانیسم دفاعی بدن ما ضعیف شود و در آن زمان است که سلول‌های سرطانی شروع به رشد در بدن ما می‌کنند. زمانی که ما استرس و فشار زیادی به بدن خود وارد می‌کنیم، برای مثال برنامه خواب منظمی نداریم، ورزش نمی‌کنیم یا بعضی از داروها را مصرف می‌کنیم، سیستم ایمنی بدن را ضعیف کرده و آن را آماده ابتلا به سرطان می‌کنیم. در اینجا به بعضی از عوامل سرطان‌زا اشاره می‌کنیم که در عین اهمیت معمولا بسیاری از مردم آنها را نمی‌دانند.

 کفش‌های پاشنه‌بلند
کفش‌های پاشنه‌بلند

ادامه مطلب ...

تخت جمشید و منشور کوروش چگونه کشف شدند؟ (تاریخ)

تخت جمشید به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین آثار عظیم به‌جا مانده از دوره هخامنشیان گرچه همیشه در آن منطقه وجود داشته است، اما اولین تلاش‌ها برای اکتشاف آن در دهه 30 میلادی آغاز شده است.

 

در سال 1310ش (1931 م) موسسه شرق‌شناسی دانشگاه شیکاگو مسوولیت حفاری و مرمت در تخت جمشید را بر عهده گرفت. در این سال پروفسور جیمز.اچ. برِستد مدیر موسسه که خود مصر‌شناس پرآوازه‌ای بود، پروفسور ارنست هرتسفلد را به‌عنوان مدیر هیات اعزامی به تخت جمشید منصوب کرد. حمایت مالی این طرح را خانمی آمریکایی که نمی‌خواست نامش فاش شود بر عهده داشت و محمدتقی مصطفوی، نماینده دولت ایران در این طرح بود.

 

هرتسفلد، پیش از آنکه از سوی موسسه شرق‌شناسی به این سمت منصوب شود، برای انجام تحقیقات به تخت جمشید سفر کرده بود. وی نخست در سال 1284ش (‍1905 م) در بازگشت از حفاری منطقه آشور از تخت جمشید دیدار کرد و پس از بازگشت به برلین حاصل تحقیقات خود را در کتابی که با همکاری فریدریش زاره نگاشت، منتشر کرد. هرتسفلد در این کتاب برای نخستین بار نظرات خود درباره هویت افراد منقوش در سنگ‌نگاره‌های مقابر سلطنتی را ارایه کرد. وی بعد‌ها این نظرات را تصحیح نمود. او بار دیگر در بهمن 1301ش (فوریه 1923 م) به تخت جمشید بازگشت و این‌بار تا 1303ش (1925 م) در ایران ماند.

ادامه مطلب ...

برآورد فدراسیون دانشمندان آمریکا: صلح با ایران 60 میلیارد دلار س

یک گزارش جدید منتشره از سوی تعدادی از کارشناسان آمریکایی نشان می دهد اقدام یکجانبه نظامی آمریکا علیه ایران ممکن است تا سقف 1700 میلیارد دلار هزینه برای اقتصاد جهانی به همراه داشته باشد.

به گزارش عصر ایران هیئتی 9 نفره از " فدراسیون دانشمندان آمریکا" (FAS ) در گزارشی با برآورد میزان هزینه های اقتصادی ناشی از اقدامات احتمالی تحریمی یا نظامی آمریکا علیه ایران نوشته است که این هزینه در کمینه ترین حالت از 64 میلیارد دلار تا بیشینه ترین سناریو که ممکن است تا 1700 میلیارد دلار خسارت به همراه داشته باشد در نوسان است.

در این گزارش با برشمردن سناریوهای محتمل برای برخورد های احتمالی آمریکا با برنامه هسته ای ایران به سناریوهایی چون محاصره دریایی ایران، بلوکه کردن تنگه هرمز و ممانعت از فروش بین المللی نفت ایران اشاره شده که طبق این سناریوها که اقدام نظامی در آن مطرح نیست هزینه اقتصاد جهانی 325 میلیارد دلار برآورد شده است.

در سناریو های دیگر ، بمباران ایران و حمله نظامی مطرح است که هزینه آن برای اقتصاد جهانی از 700 تا 1700 میلیارد دلار دلار برآورد شده است.

پاول سولیوان استاد اقتصاد دانشگاه جورج تاون در این باره می گوید : " هر گونه حمله به ایران ممکن است قیمت نفت را تا مرز 250 دلار بالا ببرد و این مساله می تواند اقتصاد ایالات متحده را به یک دوره رکورد دیگر ببرد."

ادامه مطلب ...

"قطر چقدر حاضر است برای رفتن به جام جهانی پول بدهد؟"

pourmand2-2.jpg 

فروتن پیش از این گفته بود که قطر برای حضور در جام جهانی ممکن است به مسایل غیر فوتبالی بپردازد. وی در همین رابطه و شائبه‌هایی که پس از قضاوت داور اماراتی در دیدار ایران برابر ازبکستان انجام داد، اظهار کرد: پس از آن که قطر در خانه از ازبکستان شکست خورد فکر کردم که شاید به این گونه نباشد، اما حالا که می‌بینیم قطر و ازبکستان هر دو مدعی صعود به جام جهانی هستند باز هم این محاسبات برایم به وجود آمده است. این امکان وجود دارد که قطر به عنوان تیم سوم به جام جهانی صعود کند چون در بازی‌های مرحله بعدی راحت‌تر می‌شود دستکاری کرد. به هر حال آنچه که مسلم است این که قطر آخرین بازی‌اش را با ازبکستان برگزار می‌کند و با توجه به مناسبات بین‌المللی فوتبال امکان دستکاری آن بازی وجود دارد.

ادامه مطلب ...

زمین چگونه از مدار خود خارج شد؟

280-2.JPG

محققان فرضیه‌ای در خصوص خارج شدن زمین از مدار خود در اثر برخورد یک ستاره گم شده را مطرح کرده‌اند.

 چرخش زمین در زاویه هفت درجه ای خارج از خط استوای خورشید همیشه برای محققان سوال برانگیز بوده است.

فرضیه‌ای که به تازگی در این خصوص مطرح شده نشان می دهد که گرانش یک ستاره سیار در نزدیکی منظومه شمسی باعث خروج سیارات از مدار خط استوای خورشید شده است.

دکتر «کنستانتین باتیگین» از محققان مرکز فیزیک نجومی هاروارد - اسیمت سونیان در دانشگاه کمبریج اظهار می‌کند: خورشید در زمان شکل‌گیری منظومه شمسی احتمالا دارای یک ستاره همسایه جوان و سرگردان بوده است که گرانش این ستاره باعث خروج سیارات از مدار خط استوای خورشید شده است.

وی خاطر نشان می‌کند: معتقدم جایی در کهکشان راه شیری، ستاره‌ای وجود دارد که گرانش آن باعث انحراف هفت درجه‌ای زمین از مدار خط استوای خورشید شده است.

«جاش وین» از محققان نجوم موسسه فناوری ماساچوست (MIT) نیز فرضیه مطرح شده را ایده‌ای قابل پذیرش دانسته و معتقد است، با استفاده از ابزار پیشرفته نجومی می‌توان سیستم‌های چند سیاره‌ای و درستی فرضیه دکتر «باتیگین» را مورد بررسی قرار داد.

نتایج فرضیه جدید محققان در مجله Nature منتشر شده است.

به ارواح اعتقاد نداری؟ پس به این عکس ها نگاه کن+تصاویر

به ارواح اعتقاد نداری؟  پس  به این عکس ها نگاه کن

عکس برداری اتفاقی از روح و جن +18 (44 عکس) 

 

 

ادامه مطلب ...

موس بی سیم هوایی

گروه اینترنتی ایران ناز


طراحی گجت های متفاوت کامپیوتری برای طراحان آنها هیجان خاصی داشته است به طوری که اخیرا طراحی های متفاوتی برای کیبورد،ماوس،اسپیکر و سایر قطعات کامپیوتری مشاهده شده است.یکی از این طرح های متفاوت ساخت ی موس بی سیم است که همانند یک دستکش در دست قرار گرفته می شود و با حرکت دست می توان نشانگر موس را حرکت داد .

شیوه کار آن به این شکل است که از طریق انگشت اشاره و انگشت شصت ، مانند دستکش در دست قرار گرفته می شود و با حرکت انگشت اشاره نشانگر موس به حرکت درمی آید.بر روی انگشت اشاره سه دکمه تعبیه شده است که برای کلیک راست،کلیک چپ و توقف آنها بوده و از طریق انگشت شصت می توان سه کلید دلخواه را کلیک کرد.
منبع : وبلاگ فارسی

10 نکته درباره تابه های رژیمی


1 - قبل از انتخاب تابه مورد نظر درباره مارک‌های مختلف موجود در بازار پرس‌ و جو کنید تا دقیقا آنچه را که به آن نیاز دارید، خریداری کرده‌ باشید.

2 - تابه‌های رژیمی در ابعاد مختلفی در بازار یافت می‌شوند. بنا به نیاز خود و تعداد افراد خانواده اقدام به خرید کنید.

3 - قبل از استفاده از ظرف، راهنمای موجود در جعبه را به دقت مطالعه کنید و از جزییات پخت و پز آگاه شوید.

4 - بهترین نوع تابه‌های بدون نیاز به روغن، انواعی هستند که به صورت مستقیم روی شعله اجاق‌ گاز قرار می‌گیرند.

5 - از نچسب بودن سطح درونی و بیرونی تابه و همچنین محکم بودن قفل آن اطمینان حاصل کنید و به سراغ خرید انواعی بروید که گارانتی معتبر دارند.

6 - هنگام شستشوی این ظروف از پاک‌ کننده‌ های زبر مثل سیم ظرف‌شویی استفاده نکنید زیرا با این کار، خاصیت نچسب‌ بودن تابه را از بین خواهید برد.

7 - هنگام خرید از نسوز بودن دسته تابه مطمئن شوید.

8 - گول قیمت‌های پایین را نخورید زیرا نوع مرغوب و استاندارد این تابه‌ها قیمت مشابهی دارند.

9 - نکته دیگر اینکه مراقب کیفیت پایین تابه‌های چینی موجود در بازار باشید.

10 - تابه‌های رژیمی بنا به ابعاد، جنس، نوع و کارایی به قیمت‌های مختلفی در بازار یافت می‌شوند . هنگام خرید به این نکته توجه داشته باشید که قیمت بالای کالا، نشان‌ دهنده مرغوبیت آن نیست و بهتر است از افرادی که از خرید این نوع تابه‌ها رضایت دارند، کمک بگیرید تا در ازای پرداخت پول، کالای مناسبی را خریداری کنید.