همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

١٣ میلیون ایرانی عضو تلگرام

دبیر شورای‌عالی فضای مجازی در برنامه تلویزیونی نگاه یک گفت: براساس اعلام وزارت ارتباطات، ١٣ میلیون نفر در ایران عضو تلگرام هستند.  محمدحسن انتظاری با اشاره به اینکه نیاز به شبکه‌های اجتماعی داخلی داریم، افزود: شبکه‌های اجتماعی اکنون در داخل کشور بدون رعایت مقررات حاکمیتی ما در حال کار هستند و باید مقرراتی برای تنظیم این شبکه‌ها ایجاد شود و درخواست کرده‌ایم این مقررات تدوین شود. این در حالی است که شبکه‌های داخلی بومی‌ می‌توانند این تعداد کاربر را جذب کرده و از لحاظ اقتصادی و فرهنگی به‌نفع کشور خواهد بود.
  ادامه مطلب ...

آینده اقتصاد ایران از دید بانک جهانی

به گزارش دنیای اقتصاد، در این گزارش رشد اقتصادی ایران با فرض لغو کامل تحریم‌ها ۵ درصد برآورد شده و در مورد سه اشتباه محتمل در سیاست‌گذاری‌های آتی از جمله تضعیف قیمت ارز، هزینه سریع درآمدهای غیرمترقبه و سرمایه‌گذاری در پروژه‌های فاقد توجیه اقتصادی هشدار داده شده است. در تحلیل بانک جهانی در مورد اقتصاد ایران، ورود صادرات نفت ایران به بازار به‌عنوان عاملی در جهت کاهش قیمت نفت قلمداد شده است؛ ولی آثار برآیندی کاهش قیمت‌ها و افزایش صادرات نفت بر درآمدهای ارزی ایران مثبت خواهد بود. در این گزارش پیش‌بینی شده است با لغو تحریم‌ها هزینه مبادلات با ایران کاهش خواهد یافت که از این حیث منافعی معادل ۱۵ میلیارد دلار را نصیب اقتصاد ایران خواهد کرد. بانک جهانی پیش‌بینی کرده است صنایع نفت و گاز بیش از نیمی از سرمایه‌گذاری خارجی را به خود اختصاص دهند. این گزارش اثر لغو تحریم‌ها در اقتصاد ایران را به‌عنوان یک درآمد غیرمترقبه تلقی کرده است که قادر است ۸/ ۲ درصد وضعیت رفاهی خانوارهای ایرانی را بهبود ببخشد.   ادامه مطلب ...

افغانستانی ها چگونه از راه ایران به اروپا می روند؟


« قاچاق‌بَر، از باقرآباد بهشت‌زهرا ما را سوار چهار تاکسی کرد؛ ٣٠ نفر بودیم، پنج نفر روی صندلی ‌نشستند و دو نفر در صندوق عقب. من و دوستم را که کوچک‌تر بودیم، در صندوق گذاشتند.

به گزارش شرق، راننده خشن رانندگی می‌کرد و من تقریبا مطمئن بودم که دیگر سالم نمی‌رسیم. بعد از ١١ ساعت که به ارومیه رسیدیم ما را از صندوق عقب بیرون آوردند. 
ادامه مطلب ...

دو خلبان سر صحنه فیلمبرداری فیلم تام کروز درباره ایران کشته شدند +تصاویر

سانحه در صحنه فیلمبرداری «منا» با بازی تام کروز که در ارتباط با ماجرای مک‌فارلین ساخته می‌شود، در کلمبیا دو کشته بر جا گذاشت.

به گزارش آخرین نیوز به نقل از آنا، سقوط هواپیما در سر صحنه فیلمبرداری «منا» (Mena) جمعه شب در مدلین کلمبیا به مرگ دو تن و مجروح شدن یکی از عوامل فیلم منجر شد.  ادامه مطلب ...

گشتی گیر ناپدید شده در آمریکا چه گفت؟


اشگاه خبرنگاران جوان،به نقل از یک منبع آگاه نوشت؛ این کشتی گیر به همراه چند کشتی گیر دیگر پیش از این اتفاق از مسئولان خواسته بودند که چند روزی را بیشتر در امریکا بمانند اما این در خواست با مخالفت مسئولان کشتی مواجه شد و طبق آخرین اطلاع ما از وضعیت این کشتی گیر آملی وی به ایران بر می گردد و در بازگشت به دلیل این سر پیچی از قوانین با وی برخورد خواهد شد .

محسن حاجی پور فرنگی کار کشورمان فقط چند روزی را بیشتر در آمریکا می ماند مگر اینکه تا آن زمان رایزنی فدراسیونی ها به نتیجه نرسد و وی تصمیم خود را برای بازگشت عوض کند.

واتس‌آپ و تلگرام‌بازی در دهه 60 + عکس

برای متولدین هزاره جدید شاید تصور زندگی بدون در اختیار داشتن اینترنت، تلفن های هوشمند، ابزارهای پخش موسیقی دیجیتالی و شبکه های اجتماعی دشوار و حتی غیر ممکن باشد اما برای دهه شصتی های ایران چنین دنیایی چندان هم عجیب و غریب نیست.

واتس اپ و تلگرام بازی در دهه 60+عکس
  ادامه مطلب ...

پذیرایی از کارتر در کاخ نیاوران [عکس]

ضیافت محمدرضا شاه پهلوی به افتخار جیمی کارتر، رئیس جمهور آمریکا در سال 1356 در کاخ نیاوران.

پذیرایی از جیمی کارتر در کاخ نیاوران/عکس

ملکه هلند، ۵۳ سال پیش در بوئین زهرا [عکس]


۵۳ سال پیش در شامگاه یک روز نسبتا گرم تابستانی در حالی اهالی بوئین زهرا خسته از یک روز کاری جمع آوری محصولات کشاورزی در خانه های محقر، سست و خشت گلی خود آرمیده بودند به ناگاه زمین غرید و لرزید و در مدتی کوتاه سقف ها بر سر ساکنانشان آوار شدند. اوج همنوع دوستی مردم ایران و کشورهای دیگری که در این زلزله دیده شد. از جمله جهان پهلوان تختی. اما در همان ایام، ملکه هلند هم به ایران آمد و سراغ زلزله زده های بوئین زهرا رفت

تخریب سنگ قبر یک خواننده در کرج!

پارسینه نوشت: سنگ قبر مرحوم بنان،خواننده قدیمی، در امام زاده طاهر کرج تخریب شده است.

 

نظرسنجی جالب درباره شبکه‌های اجتماعی


روزبه کردونی ضمن بیان برخی از نتایج نظر سنجی انجام شده پیرامون دیدگاه مردم تهران در خصوص شبکه­ های اجتماعی افزود: این نظرسنجی در خرداد ماه امسال با همکاری یکی از موسسات معتبر نظرسنجی کشور انجام شده و از نظر محل سکونت، فراوانی پاسخگویان ساکن نیمه شمالی شهر با پاسخگویان ساکن نیمه جنوبی شهر تقریباً برابر گرفته شد به طوری که گروه نمونه بدون واسطه و با توجه به روش نمونه­ گیری، معرف جامعه آماری باشد. 

ادامه مطلب ...