همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

درآمد پزشکان در کشورهای پیشرفته + جدول


8836-1.jpg برخی از متخصصان پزشکی در ایران در آمد بالایی دارند و البته این درآمد نسبت به سرانه هر شخص نسبت قابل توجهی دارد.

 «خبرآنلاین» با این مقدمه نوشت: معمولا در اکثر کشورهای پیشرفته درآمد افراد متخصص فاصله چندانی با هم ندارند؛ به عنوان مثال بین یک استاد برجسته اقتصاد، یک وکیل مجرب و یک مهندس مکانیک کاربلد که در کارخانه خوبی مشغول به کار است، تفاوت درآمدی فاحشی مشاهده نمی‌شود. در این کشورها حتی نسبت درآمد پزشکان متخصص با پزشکان عمومی و خانواده نیز خیلی زیاد نیست. حتی در کشوری مثل دانمارک درآمد پزشکان عمومی و خانواده از پزشکان متخصص بیشتر است.

در مورد درآمد پزشکان ایرانی اختلاف عقیده بسیار زیاد است. در حالی که بسیاری از مردم درآمد پزشکان را بسیار بیشتر از سطح عمومی درآمدها می‌دانند، حتی بعضی از سایت‌های خبری در هنگام جنجالی شدن موضوع زیرمیزی، آن را تا 400 هزار دلار در سال یعنی بیشتر از همه کشورهای دنیا ذکر کردند اما برخی از پزشکان مسئول این حرف‌ها را اغراق‌آمیز دانستند.   ادامه مطلب ...

جزئیات جدید پیرامون مهمات کشف شده در پایتخت

فرمانده انتظامی پایتخت آخرین جزئیات کشف گلوله‌های مستهلک در تهران را تشریح کرد.

سردار حسین ساجدی‌نیا  در تشریح آخرین اخبار مربوط به کشف گلوله‌های مستهلک در خیابان فکوری تهران گفت: بررسی‌های کارشناسان نشان داده که این مهمات متعلق به سال 1935 یعنی 79 سال پیش است.

وی با بیان اینکه تاکنون 20 گلوله مرمی و 44 گلوله توپ از این محل کشف شده است، گفت: با توجه به بررسی‌های انجام شده و همچنین نوع گلوله‌های مستهلک احتمال می‌رود این منطقه ذاقه مهمات در جنگ جهانی دوم بوده است اما همچنان بررسی‌ها برای کشف چرایی و همچنین یافتن گلوله‌های احتمالی دیگر ادامه دارد.


چرایی منع دفن پیکر «سیمین بهبهانی» در آستان امامزاده طاهر (ع) کرج


برخی از رسانه‌های معاند در روزهای اخیر اینگونه عنوان می‌کردند که عدم تدفین پیکر بهبهانی در امامزاده طاهر (ع) کرج به دلایل سیاسی بوده اما اظهارات مدیران اوقاف البرز نشان می‌دهد که دستور عدم دفن اموات در این آستان مقدسه از مدت‌ها قبل اتخاذ شده است.

 
به گزارش فارس، پس از اعلام درگذشت سیمین بهبهانی از شاعران معاصر کشورمان، اعضای خانواده‌اش اعلام کردند که بر اساس وصیت‌نامه وی می‌خواهند پیکر او را در امامزاده طاهر (ع) کرج دفن کنند.  ادامه مطلب ...

تمساح هایی که در سیستان و بلوچستان برکت می آورند! (+عکس)


تمساح هایی که در سیستان و بلوچستان برکت می آورند! (+عکس)
 
به گزارش مهر،  ناحیه گردشگری تمساح پوزه کوتاه در جنوب سیستان و بلوچستان که در زبان بلوچی "گاندو" نامیده می‌شود در مناطقی همچون باهوکلات و رودخانه سرباز مجموعه‌ای جاذب در حیات وحش ایران به وجود آورده است که علاوه بر همزیستی مسالمت آمیز تمساح ها با مردمان این منطقه همه ساله تعداد بسیاری از مسافران را به خود جذب می کند. 
ادامه مطلب ...

زیباکلام: استیضاح شوندگان بعدی، ظریف و جنتی هستند


صادق زیباکلام در روزنامه شرق نوشت:استیضاح دیروز بیش‌وپیش از آنکه یک پیروزی برای «جبهه پایداری» و یک شکست برای دولت یازدهم و حامیان اصلاح‌طلبش باشد، در حقیقت شکستی غیرمستقیم اما سنگین برای اصولگرایان سنتی میانه‌رو به رهبری «جبهه پیروان» بود.

 
اگر بپذیریم که بدنه اصولگرایان معتدل و میانه‌رو مجلس از دولت یازدهم دست‌کم به‌صورت مشروط حمایت می‌کردند، در هر صورت رای دیروز نشان داد یا آنها در حمایتشان از دولت خیلی صادق نبوده‌اند یا آنکه برخلاف تصورشان، تندروها و «جبهه پایداری»‌ها توانسته‌اند پایگاه خود را در میان اصولگرایان به نحو چشمگیری افزایش دهند. پیروزی دیروز «جبهه پایداری» باید اصولگرایان میانه‌رو را نگران کند که جریان اصلی اصولگرایی به کجا دارد می‌رود و رهبری چهره‌ها و شخصیت‌های تاثیر‌گذار آن، چقدر همچنان تاثیر‌گذار هستند؟  ادامه مطلب ...

7 زن خطرناک داعش را بشناسید


7 زن خطرناک داعش را بشناسید
 
به گزارش جام جم آنلاین، پایگاه خبری الحدث پرس عراق 7 زن خطرناک داعشی را که در جهان عرب معروفیتی دارند و نقش بارزی در تشکیلات گروه داعش دارند معرفی کرده است.  ادامه مطلب ...

ستارگانی که شبیه هم هستند +عکس


کافه سینما: شاید تا به حال برایتان پیش آمده باشد که هنرپیشه های سینما و تلویزیون را با هم دیگر اشتباه بگیرید. برخی از این ستارگان با وجود تفاوت های ظریفی، شباهت زیادی به یکدیگر دارند. در ادامه این مطلب، تعدادی از این شباهت ها را ببینید.

  
ادامه مطلب ...

چرا ترکیه اینقدر بر حمایت از داعش اصرار دارد؟


در زمانیکه آمریکا با اقدامات نمادین تلاش می‌کند خود را دشمن داعش در عراق نشان بدهد، اما متحدان دولت آمریکا از جمله ترکیه، ابایی ندارند که حتی در مقابل قطعنامه صوری سازمان ملل علیه داعش نیز مقاومت کنند و حتی به اقدامات نمادین آمریکا علیه داعش در عراق نپیوندند.

 
روزنامه السفیر در گزارشی در این خصوص نوشت که «این تصادفی نبود که در شب صدور قطعنامه شماره ۲۱۷۰ شورای امنیت علیه داعش و جبهه النصره و مجازات کشورهای حامی آنها، روزنامه "واشنگتن پست" با "ابویوسف" یکی از رهبران داعش در منطقه اسکندرون ترکیه مصاحبه کند».  ادامه مطلب ...

دیدنی‌ترین عکس‌های سلفی +تصاویر


جالب ترین و عجیب ترین عکس های سلفی که در شرایط خاص و دشوار گرفته شده اند.

تصاویر: دیدنی‌ترین عکس‌های سلفی 
ادامه مطلب ...

پل شیطان +تصاویر


اگر سری به قاره‌ی سبز بزنید، حداقل با یک دوجین پل برخورد خواهید کرد که با عنوان "پل شیطان" شناخته می‌شوند. اما چه این تفکر ریشه در اساطیر و افسانه‌ها داشته باشد و چه خرافات محلی، بازدید از این پل‌های باستانی خالی از لطف نخواهد بود. در این مطلب سری خواهیم زد به یکی از این سازه‌های دیدنی، با ما همراه باشید.

  
ادامه مطلب ...

پرکارترین پیرمرد دنیا +عکس


سالمندان پس از سن 60 یا 70 سالگی دیگر کار کردن را کنار می گذارند و چند سالی را به استراحت می گذرانند زیرا در این سن و سال دیگر توان کار و شوق و اشتیاق آن به مانند جوانی وجود ندارد.

"هرمن گلدمن" پیرمرد 101 ساله آلمانی است که برخلاف دیگر سالمندان همچنان پرکار و تلاش است. او که آخر این هفته وارد 101 سالگی می شود از سال 1941 در یک کارگاه تعمیر لوستر کار می کند و قصد بازنشستگی هم ندارد.

پرکارترین پیرمرد دنیا +عکس 
ادامه مطلب ...

فهرست مواد غذایی ضد سرطان اعلام شد


محققان موسسه سرطان آمریکا فهرست مواد غذایی را که خواص ضد سرطانی دارند، اعلام کردند.

به گزارش  رویترز، برخی از افراد متاسفانه از نظر ژنتیکی مستعد ابتلا به سرطان هستند ولی شیوه صحیح زندگی و تغذیه نقش مهمی در جلوگیری از بروز این عارضه دارد. 
ادامه مطلب ...

شغل‌هایی که در بازار از سکه افتاده‌اند


بازار تهران از عصر ناصری تا‌کنون اصناف گوناگونی را به خود دیده، اما به مرور زمان، بسته به شرایط روز، برخی از آنها جای خود را به دیر صنف‌ها داده و انگارنه‌انگار زمانی در راسته‌هایی که به نامشان بود، بروبیایی داشته‌اند. حالا از این مشاغل بعضا تنها نامی بر آن راسته‌ها مانده؛ دیگر نه آهنگری در بازار آهنگران پیدا می‌شود و نه می‌توانید دوره‌گرد‌های چینی‌بندزن را ببینید. به‌ویژه آن دسته از صنف‌هایی که بخشی از فرآیند تولید یک محصول را در داخل مغازه انجام می‌دادند بیش از دیگران از بازار خارج شده‌اند و حجره‌های فعلی صرفا تبدیل به مرکز پخش کالا شده است‌‌.  ادامه مطلب ...

کسی که امیرحسین صادقی را زد برادر داماد قلعه نویی بود؟


در حالی که دیدار تیم‌های سایپا و استقلال با نتیجه 3 بر 2 به سود آبی‌پوشان به پایان رسید و کادر فنی استقلال مشغول خوشحالی بود، امیرحسین صادقی قصد داشت به رختکن برود که در این لحظه با واکنش امیر قلعه‌نویی مواجه شد.

 
سرمربی تیم استقلال به شکلی با صادقی صحبت می‌کرد که حرکات دستش نشان می‌داد به شدت از وی ناراحت است. صادقی هم در این بین به قلعه‌نویی اعتراض کرد که در این لحظه امیر عرب، امیرحسین صادقی را به بیرون زمین فراخواند و مدافع استقلال مجبور به ترک ورزشگاه شد.

 
 

ادامه مطلب ...

جنجالی ترین پرونده‌های اقتصادی در ایران


سرانجام پرونده «م.ه» چه می شود؟ حکم بابک زنجانی چیست؟ شهرام جزایری آزاد می شود؟ خبر جرایم اقتصادی در سیستم های دولتی و بانکی حالا پای ثابت اخبار و سرویس های اقتصادی است. شاید پر بازدیدترین خبر رسانه ها و خبرگزاری‌ها این روزها اخبار مرتبط با سرنوشت مجرمان اقتصادی و حواشی آنهاست. این‌که سرنوشت متهمان اقتصادی چه می شود و چه‌طور اموال اختلاس شده به بیت‌المال برمی‌گردد؟   ادامه مطلب ...

اگر خلبان «ایران 140» با تجربه نبود


Mehdi Ghasemi-9-81.jpg بررسی‌های انجام‌شده پس از سقوط هواپیمای ایران 140 در تهران نشان داد زمانی که خلبان وقوع حادثه را قطعی دانست، با مهارت و تجربه‌ای که داشت توانست مسیر هواپیما را به سمت بلوار شیشه‌مینا و فضای سبز یک پادگان منحرف کند و به این ترتیب ساختمان‌های مسکونی آسیبی ندیدند.

 روزنامه شرق طی گفت‌وگویی با فرزند خلبان هواپیمای ایران 140 که اخیرا در تهران سقوط کرد، نوشته است:

19 مرداد وقتی خبر سقوط هواپیمای ایران 140 در شهرک آزادی تهران روی خروجی خبرگزاری‌ها قرار گرفت این نگرانی به وجود آمد که هواپیما با ساختمان‌های مسکونی برخورد کرده باشد اما هواپیمای ایرانی - اوکراینی در محوطه‌ای سقوط کرد که هیچ خانه و ساختمانی نبود. بررسی‌های انجام‌شده نشان داد زمانی که خلبان وقوع حادثه را قطعی دانست با مهارت و تجربه‌ای که داشت توانست مسیر هواپیما را به سمت بلوار شیشه‌مینا و فضای سبز یک پادگان منحرف کند و به این ترتیب ساختمان‌های مسکونی آسیبی ندیدند.   ادامه مطلب ...

شکار تمساح به دست تمساح +تصاویر

به گزارش هافینگتون، "نیل فورلانگ" در حالی که از کنار رود مرکزی پارک حیات وحش فلوریدا می گذشت متوجه چیزی شد؛ یک تمساح کوچک در نبردی نابرابر در چنگ تمساحی بزرگتر گرفتار شده بود. فورلانگ که به شدت هیجان زده شده بود به سرعت دوربین خود را آماده کرد تا این لحظه را به ثبت برساند.   ادامه مطلب ...

دختر ایرانی دل مسی را به دست آورد!


دختر ایرانی دل مسی را به دست آورد!
 
هفته نامه تماشاگران امروز:

1- ریحانه ملتی؛ این نام هفته گذشته در شبکه اجتماعی اینستاگرام سروصدای زیادی به راه انداخت. او که دختری 17 ساله ساکن تهران است، با یک اتفاق ویژه به فردی مهم در این شبکه اجتماعی تبدیل شد. او در لیست 60 نفری افرادی قرار گرفت که لیونل مسی در اینستاگرام آنها را فالو می کند. این دختر 17 ساله چه کار کرد که ستاره بارسلونا او را در اینستاگرام فالو کند؟ و اصلا چرا این اتفاق مهم است؟  ادامه مطلب ...