همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

عجیب‌ترین هواپیمای دنیا +تصاویر

 

بازارخبر به نقل از سی ان ان - هواپیمای ایرباس A300-600ST که به دلیل شباهتش به نهنگ سفید به نام "بلوگا" معروف است نه تنها در ظاهرش منحصر به فرد است بلکه کاربرد آن نیز بسیار منحصر به فرد است.

ادامه مطلب ...

گران‌ترین کشور خلیج فارس برای زندگی

گزارش تجزیه و تحلیل جامع تجاری کشورهای عربی درباره هزینه‌های زندگی در منطقه خلیج فارس نشان می‌دهد، بازار اجاره بدون انعطاف قطر این کشور را به گران‌ترین کشور برای زندگی در این منطقه تبدیل کرده است.

این گزارش نشان می‌دهد، هزینه واقعی زندگی در حوزه خلیج فارس با توجه به فاکتور هزینه در بخش‌های مختلفی مانند محل اقامت، غذا، بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، حمل و نقل و شیوه زندگی،به چه میزان است.

بر اساس گزارش هزینه زندگی که از مقایسه هفت معیار به دست آمده است: قطر در مجموع گران‌ترین کشور حوزه خلیج فارس برای زندگی شناخته شده و کشورهای امارات، عربستان، بحرین، عمان و کویت به ترتیب در مکان‌های بعدی قرار گرفته‌اند.

ادامه مطلب ...

عامل تجاوز به زنان: اعدامم کنید

این متهم 30‌ساله که «ایمان - الف» نام دارد، در پی شکایت چندین زن که مورد تعرض قرار گرفته بودند دستگیر شد و ابتدا 20‌ نفر از قربانیان او را شناسایی کردند اما ایمان مدعی بود بی‌گناه است و او را به اشتباه دستگیر کرده‌اند. این مرد سرانجام روز شنبه به جرایمش اقرار کرد.

این در حالی است که انتشار تصویر او در روزنامه‌ها باعث شد تعدادی دیگر از طعمه‌های وی با مراجعه به پلیس آگاهی اعلام شکایت کنند.

ادامه مطلب ...

با جوان‌ترین مرده‌شوی تهران آشنا شوید

«جوان‌ترین مرده‌شوی»؛ عنوانی که شاید خیلی‌ها حسی به آن نداشته و با بی‌تفاوتی از کنار آن رد شوند. اما در جنوب تهران و دقیقا جایی که روزی گذر همه‌مان به آنجا خواهد افتاد، جوانی 21 ساله به شغل شریف «غسالی» یا همان واژه عامیانه «مرده‌شویی» مشغول است.

گفت‌وگوی روزنامه قانون با اشکان یحیایی غسال 21 ساله بهشت زهرا (س) در پی می‌آید:

چه طور شد که وارد شغل غسالی شدی؟ خیلی از هم سن و سال‌های شما اکنون در حال تحصیل در دانشگاه هستند اما شما به جای تحصیل، کاری را انجام می‌دهید که خیلی‌ها نمی‌کنند...

راستش به تحصیل علاقه‌ای نداشتم، دوست داشتم کار کنم.‌ این شد که ترک تحصیل کردم. به زور تا سوم راهنمایی یا همان مدرک سیکل خواندم دیگر هم علاقه به درس خواندن نداشتم.

ادامه مطلب ...

اوباما: از نظر تاریخی،‌ اعضای کنگره و مردم آمریکا نسبت به ایران دشمنی و بدگمانی دارند


باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا معتقد است که اگر تلاش های دیپلماتیک فعلی با ایران به موفقیت برسد، ثبات جدیدی در منطقه حاکم می شود.

به گزارش انتخاب، اوباما طی گفتگوی مفصلی با نشریه نیویورکر گفت: اینکه سنی ها و شیعیان قصد کشتن یکدیگر را نداشته باشند،‌به نفع شهروندان تمام منطقه است.

ادامه مطلب ...

صید عظیم ترین ماهی مرکب در ژاپن +عکس

این موجود دریایی که داستان ها و افسانه های زیادی در مورد آن وجود دارد، در عمق 90 متری صید شده و 3.6 متر طول و 150 کیلوگرم وزن دارد.

روز پنج شنبه خبری در مورد ماهی مرکب رادیواکتیو غول آسایی که در ساحل جنوبی کالیفرنیا کشف شده بود پخش شد که البته گویا این خبر کذب بوده است. ولی هفته گذشته در آبهای ژاپن ماهی مرکب عظیم الجثه ای در تور ماهیگیری یک ماهیگیر کشف شد که بعد از بیرون افتادن از آب، مرد.

ادامه مطلب ...

اعلام نحوه خرید بلیت‌های جام جهانی توسط تماشاگران ایرانی

به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، در این اطلاعیه که به طور کامل نحوه ثبت نام و اخذ بلیت مسابقات جام جهانی از مسابقه افتتاحیه تا فینال مسابقات و همچنین سه بازی مقدماتی جام جهانی که تیم ملی کشورمان در آن حضور دارد، توضیح داده شده، آمده است:


" هموطنان عزیز به دو طریق می توانند بلیت مسابقات را درخواست کنند. در روش اول که در اطلاعیه های قبلی هم اعلام شده بود، امکان درخواست بلیت به صورت مستقیم از بخش بلیت فروشی سایت فیفا انجام خواهد شد که این بخش مربوط به کسانی است که دسترسی به کارت های بین المللی پرداخت وجه (مانند ویزا کارت) را دارند.

ادامه مطلب ...

بازیگر زن ایرانی در کنار خواننده لس آنجلسی + عکس

شیلا خداداد بازیگر زن ایرانی در کنار شهیاد، خواننده لس آنجلسی 

تولد جوجه چهار پا در سمنان +عکس

دکتر رحیم خالقیان، دکترای دامپزشکی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه سمنان، توضیح داد: تولد جوجه‌ای با این خصوصیت به علت اختلالات ژنتیکی است. همانطوری که این گونه اختلالات ژنتیکی در تولد انسان گاه اتفاق می‌افتد، در تولد دام و طیور نیز بی‌سابقه نیست.
 

 
وی خاطرنشان کرد: این اختلال ژنتیکی در جوجه متولد شده با چهار پا، بیماری محسوب نمی‌شود.
 
 این جوجه در یکی از دامداری‌های شهر "درجزین" از توابع شهرستان مهدیشهر استان سمنان متولد شده است.

بدون شرح




دیگه کار از زیر ابرو و شلوار رنگی گذشت، رسیده به میل بافتنی:|

تنبل‌ترین قلب جهان+تصاویر

فارس، آیا قلب یک نهنگ آن هم از نوع نهنگ آبی را دیده‌اید. طول نهنگ‌های آبی 30 متر یا به اندازه یک زمین بازی بستکبال است و وزن آن به 200 تن یا وزن 15 سرویس مدرسه است.

وزن زبان نهنگ آبی به تنهایی 4 تن است و با این توصیف می‌توانید بفهمید که برای چنین بدنی چه قلبی لازم است.

قلب نهنگ آبی به اندازه یک ماشین مینی کوپر 907 کیلوگرمی است و در هر دقیقه تنها 5 الی 6 بار بیشتر نمی‌زند و جالب آنکه می‌توان ضربان قلب وی را از 3 کیلومتری تشخیص داد.

تصور کنید، رگ‌ها و شریان‌های این قلب چه اندازه است. در این‌باره تنها کافی است گفته می‌شود که یک انسان به راحتی می‌تواند وارد این رگ‌ها شود و در آنها قدم بزند!!

ادامه مطلب ...

یک ماشین شاسی‌بلند استثنایی+ عکس

بزرگترین ماشین شاسی بلند فورد مدل F-650 Super

امکان میزبانی رایگان سایت‌های پربازدید/ اینترنت ارزان می‌شود

امکان ارائه خدمات وب هاستینگ و میزبانی رایگان سایتهای پربازدید و پرمحتوای داخلی با هدف انتقال حجم وسیعی از دیتا و اطلاعات اینترنتی به داخل کشور با راه اندازی وب هاستینگ داخلی فراهم شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی یوسفی زاده - مدیرعامل شرکت ارائه دهنده این خدمات که مجوز فعالیت خود را از شرکت ارتباطات زیرساخت دریافت کرد، امروز در نشست خبری با اعلام راه اندازی این مرکز اظهار داشت: با راه‌اندازی این مرکز امکان انتقال ترافیک اطلاعات به داخل کشور فراهم شده که از نظر امنیتی و اقتصادی برای کشور و کاربران اینترنت منفعت به همراه دارد.

ادامه مطلب ...

پشت پرده «دردناک‌ترین عکس» از درگیری‌های سوریه + تصاویر

از زمان شدت گیری درگیری ها در سوریه و تبدیل آن به یک جنگ داخلی تمام عیار، جنگ روانی و رسانه ای برخی رسانه های غربی و عربی علیه دولت دمشق، به یکی از اصول ثابت این درگیری ها تبدیل شده است. در جدیدترین نمونه، انتشار یک عکس جعلی در برخی رسانه ها که با هدف تحت تأثیر قرار دادن افکار عمومی صورت گرفته، به رسوایی بزرگی برای رسانه های حامی مخالفان سوری تبدیل شده است. 

به گزارش «تابناک»، طی روزهای اخیر، تصویری در برخی رسانه ها منتشر و متعاقب آن، به طور گسترده در شبکه های اجتماعی منتشر شد که از آن به عنوان دردآورترین تصویر مربوط به سوریه یاد شد. این عکس، یک کودک را نشان می داد که در میان قبر پدر و مادر خود خوابیده است که گفته می شد در درگیری های سوریه کشته شده اند.

روزنامه «هاآرتص» که نخستین بار جعلی بودن این تصویر را افشا کرده، می نویسد تصویر مذکور ابتدا توسط «احمد جیرا»، رئیس ائتلاف مخالفین سوری و در صفحه توئیتر وی انتشار یافت. وی مدعی شده بود پدر و مادر این کودک توسط نیروهای دولتی سوریه کشته شده اند. 

تحریف عکس به شیوه رهبر مخالفان سوریه!
ادامه مطلب ...

طراحی بی‌نظیر دروازه پایتخت ابوظبی +تصاویر

 
دروازه پایتخت در شهر ابوظبی امارات، نام برج معروفی در این کشور است که به عنوان سمبل معرفی این شهر به حساب می آید.
ادامه مطلب ...

بهترین و بدترین جای دنیا برای غذا خوردن/ رتبه ایران در بین 125 کشور

موسسه دانشگاهی اکسفام طی یک بررسی از 125 کشور جهان رتبه بهترین و بدترین کشورها را از نظر غذا و رژیم غذایی اعلام کرد.

به گزارش مهر، بر اساس این رتبه بندی، هلند بهترین کشور از نظر غذا خوردن در دنیا است.

این در حالی است که مردم کشور چاد، بدترین نوع ارزش غذایی را دارند.

در بررسی محققان اکسفام مسایل مختلفی از جمله اینکه آیا مردم به اندازه کافی غذا می خورند، آیا مردم توانایی مالی خرید غذا را دارند، آیا غذای در دسترس ارزش غذایی مطلوب را دارند و همچنین میزان بیماری های مرتبط با رژیم غذایی، مورد کاوش قرار گرفت.

ادامه مطلب ...

در اتفاقی بی سابقه: بالاخره تلویزیون "ساز" را نشان داد!/عکس

به گزارش  موسیقی ایرانیان، شبکه یک بر خلاف انتظار مخاطبین، حین اجرای موسیقی، نوازندگان را سانسور نکرد و تصویر اعضای گروه را همراه با سازهایشان در این برنامه پخش کرد.

پیش از این تلویزیون به طرق مختلف اجرای خوانندگان را بدون نمایش گروه نوازندگان و سازها پخش می‌کرد که طی هفته‌های اخیر هم هنرمندانی همچون همایون شجریان، حسین علیزاده و علیرضا قربانی در مصاحبه‌هایی در این زمینه گلایه‌هایی کرده بودند.

نبی: آریا هاسه‌گاوا درخواست استخدام بادی‌گارد نکرده / حمله به صفحه شخصی او خوشایند نیست

پرسپولیسیها : دبیرکل فدراسیون فوتبال می‌گوید آریا جسورو هاسه‌گاوا برای حضور در ایران درخواست بادی‌گارد نکرده است.

مهدی محمدنبی دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران در مورد این موضوع که گفته می‌شود آریا هاسه‌گاوا بازیکن دورگه ایرانی - ژاپنی برای حضور در ایران درخواست بادی‌گارد کرده است می‌گوید:

 

«اصلا هیچ درخواست و هیچ حرفی در این رابطه نبوده است. پدر بزرگ و خاندان پدری او در ایران زندگی می‌کنند و نیازی ندارد که آریا مسائل مختلف را از رسانه‌ها پیگیری کند. پدر او با خانواده‌اش در ایران در ارتباط است. ما با پدر آریا مذاکره کرده‌ایم و او استقبال کرده که پسرش به ایران بیاید.»

ادامه مطلب ...

موافقت با تخفیف مجازات اعدامی زنده شد

کمیسون عفو و بخشودگی قوه‌قضاییه با یک درجه تخفیف اعدامی‌ نجات یافته و تبدیل آن به حبس ابد موافقت کرد.

غلامحسین اسماعیلی عضو کمیسیون عفو و بخشودگی قوه‌قضاییه در گفت‌وگو با تسنیم، درباره آخرین وضعیت رسیدگی به درخواست عفو فردی که پس از اجرای حکم اعدام در بجنورد نجات یافته بود اظهار داشت: این درخواست در کمیسیون عفو و بخشودگی قوه‌قضاییه بررسی و در نهایت با یک درجه تخفیف آن موافقت شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا نام وی در لیست عفو و تخفیفی که مقام معظم رهبری با آن موافقت کرده است، وجود داشته گفت: اسم این زندانی هم در این لیست وجود داشته است اما لیست افرادی که با عفو و تخفیف مجازات آنها از سوی مقام معظم رهبری موافقت شده هنوز به دست ما نرسیده است و باید منتظر بمانیم.

رئیس سازمان زندان‌ها گفت: اما به هرحال نظر کمیسیون عفو و بخشودگی قوه‌قضاییه، موافقت با درخواست عفو این زندانی و تبدیل آن به حبس ابد بوده است.

عکس/پرتقال عجیب 5 ضلعی در ژاپن

چند کشاورز ژاپنی محصول پرتقال خود را به صورت 5 ضلعی پرورش داده اند.این پرتقال برای خوش شانسی دانش آموزان شهر یاواتاهاما در استان اهیمه در امتحانات کاشت شده است.


مرتضی حیدری و همسرش! +عکس

«مرتضی حیدری» به همراه همسرش مهمان برنامه عیدانه شبکه یک سیما شد.