همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

توافق ایران و آمریکا برای مذاکرات دوجانبه + تکمیلی

در حالی که مقامات روسیه و اتحادیه اروپا در روزهای گذشته از نزدیک بودن زمان برگزاری دور جدیدی از مذاکرات هسته‌ای میان ایران و گروه 1+5 دم می‌‌زدند، روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز مدعی شده، مذاکرات آتی رو در رو میان ایران و آمریکا برگزار خواهد شد. بنا به ادعای این روزنامه، این خبر از سوی مقامات کاخ سفید در اختیارش گذارده شده است.


به گزارش «تابناک»، روزنامه نیویورک تایمز مدعی شده، جمهوری اسلامی ایران و آمریکا برای نخستین بار با برگزاری مذاکرات دوجانبه و رو در رو بر سر برنامه هسته‌ای ایران به توافق رسیده‌اند. این روزنامه مدعی است که این خبر از سوی مقامات دولت ایالات متحده تأیید شده است.

به نوشته این روزنامه، در این چهارچوب، ایران پافشاری دارد که گفت‌وگوها تا پس از برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا به تعویق بیفتد، زیرا مقامات ایرانی می‌خواهند از اینکه دقیقاً با کدام رئیس جمهور وارد مذاکره می‌شوند، مطمئن شوند.

این روزنامه توافقات کنونی را حاصل تبادل‌نظرهایی فشرده و محرمانه دانسته که تقریباً از زمان آغاز ریاست جمهوری باراک اوباما آغاز شده و در عین حال اشاره می‌کند که اعلام خبر این توافقات، در زمانی بسیار حساس، یعنی دو هفته مانده به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و در آستانه مناظره دو کاندیدا درباره سیاست خارجی اعلام می‌شود.

ادامه مطلب ...

زنان ایرانی با لباس مردانه در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کردند

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

سایت "میدل ایست آنلاین" در گزارشی به دو زن ایرانی اشاره کرده که با لباس مردانه برای تماشای بازی ایران - کره جنوبی وارد ورزشگاه آزادی شده‌اند.

 در جایی که تیم ایران با کره جنوبی در ورزشگاه آزادی رقابت می‌کرد، همچنین برخی زنان ایرانی تلاش می‌کردند تا با پوشیدن لباس مردانه وارد ورزشگاه شده و این بازی را تماشا کنند.

سایت "میدل ایست آنلاین" همچنین به موضوع فوتبال زنان در ایران اشاره کرده که فقط مردان حق دارند برای تماشای بازی آنان در ورزشگاه حضور پیدا کنند. در این سایت عکسی منتشر شده که در آن دو زن را نشان می‌دهد که در ورزشگاه آزادی و پس از پیروزی یک بر صفر تیم 10 نفره ایران، انگشتان خود را به علامت پیروزی (حالت وی) رو به دوربین گرفته‌اند.

در این مطلب همچنین به پنج هزار زنی اشاره شده که برای استقبال از تیم ملی ایران که با شکست استرالیا به جام جهانی 1998 راه پیدا کرد، در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کردند.

روستایی بدون خیابان! + تصاویر

روستای «گیتورن» در کشور هلند یکی از زیباترین و معروف‌ترین مناطق سیاحتی و گردشگری در جهان به شمار می‌آید. آنچه این روستا را از میلیون‌ها روستای موجود در جهان معروف کرده است، عدم وجود خیابان در آن است.

بله درست متوجه شدید، در روستای گیتورن چیزی تحت عنوان خیابان یا خودرو یا موتور یا دوچرخه برای حمل و نقل افراد نیست و رفت و آمدها و تردد افراد در این روستا با قایق‌های کوچک و از طریق کانال‌های آبی صورت می‌گیرد که آن را فراگرفته است.

ادامه مطلب ...

«جمشید بسم الله»؛کسی که هر روز قیمت ارز را تعیین می‌کند!

سخن گفتن از توطئه برای بر هم زدن بازار ارز اگرچه سخن درستی است اما تمام ماجرا نیست و رافع مسئولیت دولت محسوب نمی شود . آقای معاون اول از فردی نام برده که هر روز بازار ارز را او مدیریت می کند . آیا افکار عمومی می پذیرد که یک نفر مسبب این همه نابسامانی است و راست راست راه می رود و فتنه برپا می کند؟ آیا سیاست های اقتصادی دولت آنقدر لرزان ایت که یک نفر می تواند آن را بر هم بزند ؟
دیروز رحیمی بار دیگر خبر ساز شد و از فردی نام برد که به گفته او یک تنه بازار ارز را به روز سیاه نشانده است.«جمشید بسم الله» به گفته رحیمی هر روز بازار را به هم می ریزد ونرخ ارز را تعیین می کند. این اولین باری است که یک مقام مهم دولتی در تریبونی رسمی از این فردی به نام اخلالگر بازار ارز با ذکر نام یاد می کند .

  محمدرضا رحیمی دیروز در مراسم روز ملی صادرات گفت: اخلال در بازار ارز را نیروهای خارجی در خارج از مرزهای کشور ایجاد نکرده‌اند، بلکه دشمن این اخلال را به وسیله نیروهای داخلی خود ایجاد کرده است. وزیر و رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران می‌توانند شهادت دهند که بنده همواره در راه رفع برداشتن موانع پیش روی صادرکنندگان تلاش کرده‌ام، این در شرایطی است که صادرکنندگان نباید اجازه دهند که دشمن از رفتار آنها شاد شود.

وی تصریح کرد: 32 سال است که تحریم پیش روی ملت ایران قرار گرفته است؛ اما راهکارهایش را نیز به خوبی آموخته‌ایم. بنابراین صادرکنندگان باید برای دور زدن تحریم‌ها، ارزهای حاصل از صادرات را به گونه‌ای منصفانه با رعایت سود و قبطه و بهره خود به کشور بازگردانند. این بهترین راه مقابله با تحریم است.  این استدعای دولت از صادرکنندگان برای ارایه ارز خود به دولت از سر عجز نیست؛ بلکه این درخواست صورت می‌گیرد تا اگر صادرکننده‌ای راه را گم کرده ‌است، به راه راست برگردد. این در حالی است که دولت تضمین می‌کند که در بازگشت پول صادرات به کشور اجازه ضرر به صادرکنندگان ندهد؛ البته برخی از صادرکنندگان این درخواست دولت را نپذیرفته‌اند که باید خطاب به آنها گفت که نوبت ما نیز می‌رسد، البته این سخن از باب تهدید نیست.
ادامه مطلب ...

22 عادتی که دندان‌ها را خراب می‌کند

 

شاید شما هم یکسری عادت‌هایی داشته باشید که به مرور زمان موجب خرابی دندانتان شود؛ پس بهتر است که آنها را بشناسید و هر چه سریعتر ترک‌شان کنید.
 


1- دندان قروچه
 
ساییدن دندان‌ها به هم یا دندان قروچه در اثر فشار عصبی و مشکل بد خوابیدن ایجاد می‌شود؛ کنترل دندان قروچه بسیار سخت است؛ خودداری از جویدن غذاهای سفت در طول روز، درد دندان و آسیب ناشی از دندان قروچه را کم می‌کند.
 
در شب از محافظ دهان (مخصوص دندان قروچه) استفاده کنید تا در حین خوابیدن از آسیب دندان در اثر دندان قروچه جلوگیری کنید.
 


2- جویدن یخ
 
یخ ماده‌ای بدون قند است و ممکن است فکر کنید برای دندان ضرری ندارد؛ اما جویدن یخ می‌تواند باعث شکستن و یا از بین رفتن قسمتی از مینای دندان شود؛ اگر یخ را سفت بجوید، باعث تحریک بافت نرم داخل دندان و بروز حساسیت و درد دندان می‌شود.
 
خوردن غذاهای داغ و یا غذاهای سرد ممکن است درد دندان را شدت بخشند؛ بهتر است به جای جویدن یخ، آدامس بدون قند بجوید.
 


3- جویدن مداد
 
آیا موقع تمرکز روی یک مسئله، مداد خود را می‌جوید؟؛ اثر جویدن مداد همانند جویدن یخ است و باعث شکستن و یا خرد شدن دندان‌ها می‌شود.
 
هنگامی که می‌خواهید چیزی را بجوید، آدامس‌های بدون قند را انتخاب کنید؛ آدامس‌های بدون قند باعث ترشح زیاد بزاق می‌شوند و از بوی بد دهان و پوسیدگی دندان‌ها جلوگیری می‌کنند.

ادامه مطلب ...

صاحب انگشت موجود در همبرگر پیدا شد

 نقل از واحد مرکزی خبر ، دکتر احمد زاده افزود : یکی از کارگران خط تولید کارخانه همبرگر 24 مهر در حین کار با چرخ گوشتی دچار حادثه و انگشت سبّابه وی قطع شد و لای چرخ می ماند.

وی افزود: این کارگر پس از حادثه به بیمارستان شهید بهشتی قم منتقل و تحت مداوا قرار گرفته است.
دکتر احمد زاده افزود : به گفته مسئولان کارخانه ، پس از این اتفاق و به علت پیدانشدن انگشت قطع شده ، تعداد 5 تغار (پاتیل )معادل 130 کیلوگرم همبرگر آماده دور ریخته شد تا از سالم بودن محصول اطمینان حاصل شود .
وی با بیان اینکه این کارخانه دارای 47 کارگر است گفت : مسئول فنی کارخانه در برابر این حادثه مسئول است و به علت اتفاق رخ داده این کارخانه در حال حاضر پلمپ شده است .
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی قم از فعالیت هزار و 28 واحد عرضه و تولید مواد غذایی در استان قم اشاره کرد و گفت : این کارخانه ها بطور مداوم بازرسی می شوند و کارخانه پردیس نیز از ابتدای امسال تاکنون 5 بار بازرسی شده است.
یادآور می شود یک شهروند قمی پریروز(27 مهر) سه بسته همبرگر خرید اما پس از باز کردن یکی از بسته ها با یک بند انگشت انسان در بین همبرگرها مواجه شد.

دست نوشته قاتل روح الله داداشی پیش از مرگ

 

این تصویری از دست نوشته قاتل روح الله داداشی پیش از اجرای حکم اوست که در آن از کرده خود ابراز پشیمانی می کند علیرضا ملا سلطانی قاتل روح الله داداشی پیش از مرگ برای خبرنگارانی که جهت مصاحبه با او به زندان رفته بودند ابراز ندامت کرد و با خط خود نوشت: «از همه مردم، ورزشکاران و دوستان مرحوم روح الله داداشی عذرخواهی می کنم.»

پیدا شدن بند انگشت تا موش در مواد غذایی +عکس


 باشگاه خبرنگاران، موارد عجیب در دنیای خوراکی ها کم نیستند و برخی از مواقع چیزهایی در غذاها پیدا می شود که بسیار عجیب و غیر قابل باور هستند. در این مطلب نگاهی داریم به تعدادی از این موارد بسیار عجیب در دنیا خوراکی ها:
ادامه مطلب ...

کشف نخستین حیوان دندان دار تاریخ

دندان های وحشتناک این ماهی اولیه موسوم به کامپاگوپیسیس حاکی از آن است که احتمالا انسان خیلی پیش از آنچه که تصور می شود از دندانها و فک کارای خود بهره مند شده است.

محققان با استفاده از پرتو ایکس پرقدرت از فسیل 380 میلیون ساله از این ماهی که در استرالیا کشف شده، یک تصویر سه بعدی تهیه کرده اند که نشان دهنده ظاهر و قیافه احتمالی این ماهی بوده است.

محققان دانشگاه بریستول که فک های این ماهی را بررسی می کردند دریافتند این مهره دار اولیه دارای فک، دندان هم داشته است. این نشان می دهد دندانهای انسان نیز همزمان یا درست پس از تکامل فک شکل گرفته اند.

دکتر مارتین روکلین مجری این تحقیقات از دانشگاه بریستول گفت: توانسته ایم با تجسم تمامی بافتها، سلول ها و خط رشد درون فک های استخوانی، رشد فک و دندانها را مطالعه کنیم.

وی افزود: سپس این یافته ها را با جنین شناسی مهره داران زنده مقایسه کرده و نشان دادیم که این ماهی های منقرض شده باستانی دندان نیز داشته اند.

موسیقی و زوال عقل

موسیقی و زوال عقل

 فعالیت ذهنی و انجام کارهای خلاق ممکن است به پیشگیری از زوال عقل در سالمندی کمک کند.همه می‌دانیم که ورزش برای سلامت جسمی‌مان خوب است و در سال‌های اخیر پژوهش‌ها در حیوانات و برخی از پژوهش‌های انسانی نشان داده است که ورزش همچنین ممکن است توانایی‌های ذهنی را هم بهبود بخشد.

 

اما اطمینان‌بخش‌ترین راه برای به کار انداختن مغز، به چالش کشیدن آن برای فکر کردن است.پژوهش‌های بسیاری رابطه میان اثرات فعالیت‌های خلاق و چالش‌برانگیز را بر سلامت ذهنی مورد بررسی قرار داده‌اند.

 بیشتر این پژوهش‌ها بر زوال عقل متمرکز بوده‌اند که با از دست رفتن حافظه و "کارکردهای اجرایی"- توانایی طرح ریزی، ابتکار، و مدیریت مشخص می‌شود.زوال عقل علل بسیاری دارد از جمله میزان پایین هورومون‌های تیروئیدی یا اعتیاد به الکل.اما از شایع ترین علل آن، سکته های مغزی متعدد و بالاتر از همه آلزایمراست.

ادامه مطلب ...

آیا عمل لیزیک چشم مفید است؟

چشم, بینایی, لیزیک, جراحی لیزر

عمل جراحی لیزیک بر روی چشم‌ها انجام می‌شود تا دید آنها را بهبود بخشد و اغلب نیاز به استفاده از عینک یا لنز تماسی را برطرف می‌‌کند.
عمل لیزیک یک شکل از جراحی لیزر است که قادر است طیف وسیعی از نزدیک بینی و آستیگماتیسم و دوربینی را اصلاح کند. در این فرم، عمل بهبود دید سریع بوده و ناراحتی‏های پس از عمل کمتر است.

در عمل لیزیک دو عمل با هم ترکیب میشوند تا عیب انکساری اصلاح شود. نخست با استفاده از یک وسیله اتوماتیک بنام میکروکراتوم لایه نازکی از قرنیه برداشته می‏شود. وجود این لایه نازک اجازه بهبود سریع دید و کاهش ناراحتی‏های پس از عمل را می‏دهد. امروزه از انواعی از لیزر جهت برداشتن این لایه هم استفاده می شود. سپس با استفاده از لیزر اکسایمر که با کنترل کامپیوتر صورت میگیرد قرنیه تراش داده میشود و به این ترتیب عیب انکساری اصلاح می‏گردد.

ادامه مطلب ...

استرس و درمان استرس

درمان استرس

استرس

 درمان استرس

استرس همیشگی می تواند به قلب آسیب رساند و حتی گرفتگی شریانهای قلبی را تشدید کند. تحقیقات جدید نشان می دهد این شرایط باعث ایجاد برخی از هورمونهای استرس در جریان خون می شود که ضعف سیستم دفاعی بدن را موجب می گردد و ما را در مقابل بیماریهای عفونی مانند سرماخوردگی و آنفلوآنزا آسیب پذیرتر می کند، همین طور ارتباط تنگاتنگی بین بیماریهایی از قبیل سوزش معده و تبخال تا آسم و سرطان با سطوح بالای استرس در بدن وجود دارد.

 افزایش استرس حتی می تواند افت حافظه را با بالا رفتن سن تشدید کند. ولی نگران نباشید. راه های اثبات شده ای وجود دارند که استرس را از بین می برند. در طول این هفته، روزانه یک روش از تکنیک های پیشنهاد شده برای درمان استرس را امتحان کنید. بعضی از آنها بهتر از روشهای دیگر برای درمان استرس اثر می کنند. آنچه مهم است اینست که دو یا سه روش موثر در مورد خودتان را به هنگام افزایش استرس دنبال کنید.

ادامه مطلب ...

پیداشدن بند انگشت انسان در بسته همبرگر+تصاویر

این شهروند در گفتگو با مهر اظهار کرد: پنجشنبه شب با مراجعه به فروشگاه عرضه مواد غذایی، چند بسته همبرگر خریداری کرده و تحویل همسرم دادم. همسرم مشغول برش کردن همبرگر بود که ناگهان با بند انگشت یک انسان مواجه شد.وی از ذکر نامش خودداری کرد ادامه داد: همسرم ابتدا تصور می‌کرد این قطعه شاید تکه گوشت خرد نشده باشد، اما وقتی برجستگی همبرگر را با چاقو برگرداند، بند انگشت انسان را مشاهده کرد.این شهروند با اشاره به نامساعد بودن وضعیت روحی همسرش اظهار کرد: دیدن چنین وضعیتی برای همسرم بسیار دردناک و وحشتناک بوده، به گونه‌ای که وضعیت وی را آشفته کرده است.
 


آن گونه که از اطلاعات بسته همبرگر پیداست، کارخانه تولیدکننده این همبرگرها در قم فعالیت می‌کند.این شهروند قمی در تماس با خبرگزاری مهر و مرکز بهداشت قم خواستار پیگیری این موضوع شد.وضعیت نظارت بر تولید مواد غذایی همواره یکی از دغدغه‌های جدی شهروندان قمی بوده است و تاکنون چندین مورد حشرات و حتی موش در مواد غذایی مشاهده شده است. اما در مورد اخیر که بند انگشت انسان در همبرگر مشاهده شده، به نظر می‌رسد ورود مراجع قضایی و انتظامی به این پرونده در کنار بررسی بهداشتی وضعیت کارخانه تولید کننده همبرگر ضروری است.

ادامه مطلب ...

عامل انفجار انتحاری در چابهار/عکس

 این گروهک در طی بیانیه ای با سیاه نمایی و حاشیه سازی آشکار اعلام کرد که یک مقر سپاه که در آن عده ای از پاسداران جلسه داشته اند را طی یک عملیات پیچیده و از پیش تعیین شده به نام رعد ۱ نابود و عده ای( ده ها نفر)! از این پاسداران را کشته است. و در این ماجرا عامل اصلی انتحاری” حمزه سراوانی” طی در گیری با نیروهای امنیتی و مشغول کردن این نیروها برای فرار بقیه اعضای این گروهک کشته شده است.

 

در این بیانیه به کشته شدن بسیجی اهل سنت و مجروح شدن کودکان شیعه و سنی هیچ اشاره ای نشده است. این روند سیاه نمایی و دروغ پراکنی همیشه توسط گروهک های تروریستی که هر بار با یک نام جدید اعلام موجودیت می کنند تکرار می شود و همیشه با افتخار و غرور از این عملیات ناجوانمردانه و منفعلانه نام می برند.

اما واقعیت چیز دیگری است و این عامل تروریستی که با نام ” حمزه سراوانی” معرفی شده است، با هدف منفجر کردن کمربند انفجاری خود بین نمازگزاران مصلی امام حسین(ع) ، قصد عبور از گیت بازرسی مصلی را داشت که پس از شناخته شدن توسط بسیجیان حاضر در گیت بازرسی از محل متواری شده و براثر برخورد گلوله به کمربند انفجاری اش به درک واصل شد. بر اثر این انفجار دو بسیجی شهید و چند تن دیگر که کودک هم درمیانشان بود نیز مجروح شدند.

ستـارگان محبـوب سینـمای ایران چـرا نیـستند ؟!

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


به نقل از انتخاب؛ اگرچه جوجه ها را آخر پاییز می شمارند اما نیمه اول سال هم، زمان بدی برای چرتکه انداختن نیست. مخصوصا اگر پای ستاره ها در میان باشد که خبردار شدن از حال و روزشان، ماهی یک بار هم حداقل برای طرفدارانشان کم است. در نیمه اول امسال، تعدادی از بازیگران شناخته شده و ستاره های محبوب، هیچ کار سینمایی نکردند و ترجیح دادند اوقاتشان را به کارهای دیگری بگذرانند.

ستاره هایی که از ابتدای سال، نه روی خوشی به پروژه های سینمایی نشان دادند و نه سراغ کارهای تلویزیونی رفته اند و نه حتی در تئاتر سر و کله شان پیدا شده یا حتی اگر کاری داشته اند، هیچ انعکاس خبری نداشته است. به این فهرست نگاهی بیندازید:
ادامه مطلب ...

زندگی پیرترین بابای دنیا

خبر پدر شدن رامیت راقاو پیر مرد هندی که در 96 سالگی برای بار دوم صاحب فرزند شد و عنوان پیرترین بابای دنیا را از آن خود کرد در تمام رسانه‌های دنیا پیچید و او را یکی از معروف‌ترین باباهای دنیا کرد.

در زیر عکس‌هایی از زندگی پیرترین بابای دنیا را می‌بینید.
 

ادامه مطلب ...

حسی به ما دست می دهد؟

 
marg yasgroup.ir  زمان مرگ چه حسی به ما دست می دهد؟

 
احتمالاً بسیاری از ما در مورد این که هنگام مرگ با چه احساسی ممکن است روبرو شویم فکر کرده‌ایم. دانشمندان این موضوع را مورد بررسی قرار داده و حقایقی در مورد آن کشف کرده‌اند.
این حقایق که در مجله New Scientist انتشار یافته‌اند، شیوه‌های مختلفی را که یک فرد ممکن است جان خود را از دست دهد، مورد بررسی قرار داده‌اند. این شیوه‌ها موارد مختلفی نظیر سوختن، غرق شدن و بریده شدن سر را در بر می‌گیرد.
گفتنی است محققان این یافته‌ها را با استفاده از پیشرفت‌های علوم درمانی و تجربیات بازماندگان خوش‌شانس به دست آورده‌اند.
بنا بر نتایج این گزارش، علت مرگ در موارد مختلف معمولاً نرسیدن اکسیژن کافی به مغز عنوان شده است. اما در صورتی که اطلاعات بیشتری نیاز باشد، در زیر پاره‌ای از نتایج تحقیقات پژوهشگران آورده شده است.


ادامه مطلب ...

زایمان در پمپ بنزین به کمک یک مرد بی خانمان +عکس


 


زایمان زود هنگام یک زن در پمپ بنزین به کمک مردی بی خانمان شبیه حضرت مسیح.....!
گفته میشود یک مرد بی خانمان ناشناس که بسیار شبیه حضرت عیسی مسیح بوده است زندگی یک نوزاد تازه متولد شده را نجات داد.
"کیتون موریس" خانم بارداری است که در یک پمپ بنزین دچار درد زایمان زودرس شد و مجبور شد در اتاقک پمپ بنزین کنار جاده وضع حمل کند. اما زمانیکه نوزاد به دنیا آمد بند ناف دور گردن او پیچیده شده بود و نفس نمیکشید. در این هنگام یک مرد بی خانمان به کمک آنها آمده و جان نوزاد را نجات داد و فردای آن روز ناپدید شد
ادامه مطلب ...

ضرب و شتم و برهنه کردن یک زن فلوریدایی توسط پلیس آمریکا +تصاویر

 

یک زن فلوریدایی ادعا میکند که پلیس محلی سال گذشته هنگام دستگیری وی با او با خشونت رفتار کرده و باعث تحقیر وی شده است . او عنوان میکند که پلیس او را بدون لباس اینطرف و آن طرف کشیده و بعضی از دندانهایش را شکسته است.
"اشلی دیویس" میگوید او به دلیل مشاجره با یک زن دیگر دستگیر شده بوده است دعوای آنها بالا گرفته بود که پلیس وارد صحنه شده و از او خواست که آن محل را ترک کند او امتناع کردو با یک افسر پلیس درگیر شد. بنابراین پلیسها دست و پای او را دستبند زدند و به دفتر کلانتر بردند.
ادامه مطلب ...

ماجرای فرار یک دختر 15 ساله با معلم ریاضی اش +عکس

یک دختر انگلیسی 15 ساله به همراه معلم ریاضی متاهل 30 ساله اش از خانه گریخت.
به نظر میرسد این دو نفر مدتی است با هم رابطه عاشقانه ای داشتند و خانواده این دختر بعد از خواندن پیامهایی که این دو در فیس بوک رد و بدل کرده بودند احتمال دادند مفقود شدن دخترشان با این مسئله رابطه نزدیکی دارد. آنها پلیس را درجریان گذاشتند و بعد از پیگیری های فراوان مشخص شد این دو نفر در کشور فرانسه هستند. پلیس بریتانیا از پلیس فرانسه خواست سریعا این مرد را دستگیر کرده و ترتیبی دهد که این دختر به خانه بازگردد.
پلیس فرانسه شب گذشته اعلام کرد آنها حتی در جستجوی این دختر گمشده نبوده اند چرا که به عقیده آنان "جرمی فارست" معلم ریاضی 30 ساله این دختر هیچ جنایتی مرتکب نشده است . آنها تاکید کردند حتی اگر بتوانند مستقیما با این دو نفر دیدار داشته باشند نمی توانند این مرد را بازداشت کنند. چرا که وی جز اینکه دختری 15 ساله را بدون اجازه والدینش از کشور خارج کرده است مرتکب جرمی نشده است.
والدین این دختر به این صحبتها واکنش شدیدی نشان داده اند و از پلیس کشورشان خواستند تا پیگیر موضوع باشد و دختر آنها را که توسط این مرد اغفال شده است به خانه بازگرداند.

روایت دختری که به ورزشگاه آزادی رفت+ عکس

«حورا» دختری ایرانی- کره‌ای است، و جزو معدود دختران ایرانی که در ۳۳ سال گذشته به ورزشگاه مردانه آزادی رفته است! «حورا» بعد از حضور در ورزشگاه آزادی و تماشای بازی ایران و کره روایت کوتاهی از مشاهداتش را در شبکه‌های اجتماعی قرار داده است:
از بیرون، صدای جمعیت را که می‌شنیدم، انگار صدایشان از میان گردباد می‌گذشت و به گوش می‌رسید. در حالت اسلوموشن پیچ راهرو را گذشتم و به یکباره دریای جمعیت را دیدم که تا آسمان نشسته‌اند و هلهله می‌کنند. طبیعتا هنگ کردم و لحظه‌ای بعد یک گالن اندروفین بود که به تمام رگ‌هایم ریخته شد. و لحظه‌ای بعد داغ شده بودم از خجالت که دوستانم پایشان میان در ورودی «آزادی» شکسته بود که از حقشان برای ورود به استادیوم و دیدن فوتبال دفاع کنند و من مجانی آمده بودم.نمی‌گویم که کنجکاو تماشای فوتبال در استادیوم نبودم ولی رفتم که استادیوم مردانه را هم ببینم. رفتم غیاب زن‌ها را هم ببینم. دیدم. همین را بگویم، جایمان خالی بود... بچه‌ها که به داخل زمین می‌دویدند اشک نمی‌گذاشت که ببینم چه کسی هست و چه کسی نیست...

منبع پارازیت های یوتل‌ست داخل سوریه است’

http://www.satlastnews.com/wp-content/uploads/Snapshot_2012-10-19_214121.png

شرکت یوتل‌ست می گوید منبع پارازیت های اخیر روی ماهواره هایش داخل سوریه است.دیروز، بی بی سی از پارازیت اندازی‌های گسترده روی برنامه هایش و دیگر شبکه های جهانی خبر داد. گفته می شود ده ها شبکه رادیویی و تلویزیونی از جمله برنامه های بی‌بی‌سی ورلد نیوز و بی‌بی‌سی عربی مختل شده اند.در بیانیه دیروز بی‌بی‌سی در این مورد آمده بود که بی‌بی‌سی ورلد نیوز (شبکه خبر بین المللی بی‌بی‌سی)، تلویزیون عربی‌ بی‌بی‌سی و کانال های رادیویی سرویس جهانی بی‌بی‌سی به دو زبان عربی و انگلیسی برای مخاطبان مناطق اروپا و خاور میانه، پارازیت های عمدی و متناوبی را تجربه می کنند.در این بیانیه آمده بود که مدتی است پخش برنامه های تعدادی از دیگر شبکه های رادیو و تلویزیونی نیز مختل شده است.ارسال پارازیت روی امواج شبکه های فارسی زبان خارجی مانند بی‌بی‌سی فارسی پیش از این مورد انتقاد بی‌بی‌سی و مجامع و رسانه های بین المللی قرار گرفته بود اما این بار به نظر می رسد ارسال پارازیت ها روی شبکه های خبری جهانی، مخاطبان زبان های دیگر و در بخش های دیگری از جهان را نیز شامل شده است.