همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

دختری‌ که با نردبان‎ به مدرسه ‎می‌رود! + عکس

دختربچه فلسطینی هر صبح برای رفتن به مدرسه، نردبانی بر پشت خود حمل می‌کند تا از دیوار حائل در سرزمین‌های‌ اشغالی فلسطین رد شود و به مدرسه برود. روزنامه خراسان: طول این نردبان، یک و نیم برابر قد این دختربچه فلسطینی است. این دختر فلسطینی با این اقدام خود می‌خواهد به صهیونیست‌ها اثبات کند حاضر است در راه تحصیل و دستیابی به مراتب عالی علمی، هر سختی و مشکلی را تحمل کند.

عادت های سالم و جالب زنان از سراسر جهان!


برای اتخاذ شیوه های سالم زندگی لازم است به آداب و رسوم کشورهای دیگر نیز نگاهی بیندازیم. در بسیاری از کشورها، زنان برای حفظ سلامت و تندرستی خود شیوه های موثری را به کار می گیرند و تلاش می کنند لاغر بمانند، استرس را از خود دور کنند و زندگی سالم تر و پرنشاط تری داشته باشند. در ادامه به بخشی از این شیوه ها اشاره می کنیم.

مکزیک: آب طعم دار می خورند

در این کشور نوشیدنی های تازه و سرشار از کالری را با ویتامین ها، موادمعدنی و آنتی اکسیدان ها جایگزین می کنند. آن ها میوه های تازه، سبزی یا گیاهان را به آب معمولی اضافه می کنند. پرطرفدارترین طعمی که استفاده می کنند خیار، لیمو و نارگیل است. 

ادامه مطلب ...

خودکشی ده‌ها کشاورز در هند

طی هفته‌های اخیر ده‌ها کشاورز در نواحی شمالی هند به دلیل سیل‌هایی که مزارعشان را از بین برده، دست به خودکشی زده‌اند.

به گزارش ایسنا، بسیاری از کشاورزان که قادر به بازپرداخت قرض‌هایشان نبودند به زندگی خود پایان دادند.

هر سال ماه آوریل زمان برداشت محصول و شادمانی میلیون‌ها کشاورز در سرتاسر مناطق شمالی هند است. در این ماه محصولات گندم آماده برداشت هستند و کشاورزان می‌توانند پس از برداشت محصول بدهی‌های خود را بپردازند و برای کشت بیشتر در آینده برنامه ریزی کنند اما امسال (2015) بارندگی بی‌موقع و سیل در این منطقه بسیاری از مزارع و حجم زیادی از محصولات را تخریب کرد و این اتفاق منجر به خودکشی ده‌ها تن از کشاورزان منطقه شد.  ادامه مطلب ...

جشن ازدواج افسانه‌ای نوه امیر کویت! +تصاویر

شیخ فهد بن ناصر بن صباح الاحمد نوه امیر کویت که با دختر یک تاجر معروف کویتی ازدواج کرد به دلیل هزینه های گزاف جشن عروسی خود سوژه شبکه های اجتماعی شد.

کاربران شبکه های اجتماعی با انتشار تصاویری از این مراسم ازدواج آن را افسانه ای توصیف کردند.

یکی از تصاویر، مربوط به توزیع انگشتر الماس به عنوان هدیه در میان میهمانان جشن است.

 

  ادامه مطلب ...

حصار بندی کنسولگری عربستان در مشهد! |عکس|

الف: پس از تجمعات اعتراضی مردم مشهد مقابل کنسولگری عربستان در این شهر، این روزها کنسولگری عربستان به شکل زیر درآمده است:

حصار بندی کنسولگری عربستان در مشهد! (+عکس)

سوزاندن زن دهدشتی با یک بشکه اسید؟!


ایسنا: شایعه می‌شود افرادی ناشناس در دهدشت، شامگاه چهارشنبه در محدوده خیابان 180 دستگاه با سر و صورت بسته اقدام به ریختن سم آلوده زیر یک درخت توت در مسیر تردد شلوغ شهروندان و نزدیک دانشگاه آزاد کرده‌اند که خانمی شاهد این ماجرا بوده و نیروی انتظامی را از این جریان مطلع ساخته است.

همچنین شایعه می‌شود این افراد بعد از ساعاتی زن شاهد را با یک بشکه اسید می‌سوزانند و این زن به بیمارستان امام خمینی (ره)دهدشت انتقال می‌یابد.  ادامه مطلب ...

با سه راز سلامتی ابوعلی سینا سالم تر باشید

ابن سینا برای حفظ تندرستی و سلامتی، برای سه موضوع اهمیت زیادی قائل شده است که عبارتند از ورزش، تدبیر غذا و تدبیر خواب. او در کتاب قانون خود این سه را رکن سلامت دانسته است. ورزش بخش مهمی در قانون دارد و ابن سینا با اهتمام خاص به آن پرداخته است. ابن سینا ابتدا به تعریف ورزش پرداخته و چنین نگاشته است: «ورزش یک حرکت ارادی است که منتهی می شود به تنفس عمیق و پیاپی.» جالب اینجاست که حکیم تأکید می کند که مقصود او حرکات ورزشی است نه حرکاتی که انسان در طول روز برای انجام کارهای روزانه انجام می دهد و در همین جا تذکر می دهد که هر کس موفق شود ورزش را در حد اعتدال و در وقتش انجام دهد از هر معالجه ای که بیماری های مادی اقتضا کند بی نیاز خواهد بود.
  ادامه مطلب ...

آگهی تبریک عجیب یک پدر برای دختر ورزشکار! +تصویر

مجله مهر: نشریه محلی فرهنگ ملایر در آخرین شماره خود یک آگهی جالب توجه منتشر کرد که در این آگهی یک پدر از فرزند ورزشکار خود تقدیر کرده است. در متن این آگهی آمده است: «در ساعات اولیه روز یکشنبه ۱۱ فروردین ماه همسر و دختر ۲۰ ساله ام در پارک سیفیه ملایر در حال ورزش و پیاده روی بودند که یکی از اقوام با سلاح سرد به آنها حمله ور و همسرم را زخمی می کند. دخترم که ورزشکار کبدی کار است، بلافاصله با شجاعت، غیرت و سرعت فوق العاده ای با فرد خاطی درگیر شده و پس از خلع سلاح و وارد کردن چند ضربه کاری وی را از محل متواری می نماید. لذا وظیفه می دانم با افتخار بدینوسیله از شهامت و غیرت تحسین برانگیز فرزند عزیزم سرکار خانم غزل خانجانی تقدیر و تشکر نمایم.»

ملایر

طرح زیر پیراهن بازیکن الهلال به ماجرای دو نوجوان ایرانی مربوط بود؟! +عکس

باشگاه خبرنگاران، در جریان بازی فولاد خوزستان و الهلال عربستان «الشهرانی» بازیکن الهلال پیراهن خود را بالا زد و در زیر پیراهن تصویر و کاریکاتور یک نوجوان بود که در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی این موضوع را مربوط به اقدام کثیف ماموران فرودگاه جده دانسته‌اند.

گفته می‌شود احتمالا عکس روی پیراهن بازیکن الهلال عربستان و نوشته روی پیراهن او که البته با کاریکاتور صورت خود او هم مزین شده بود، اشاره به یک سریال طنز مراکشی دارد؛ سریالی به نام الو ۱۵، ضمنا شماره ۱۵ شماره پیراهن مرد آسیا ۲۰۱۴ نیز هست و مرتبط با برخوردی است که سال گذشته با این بازیکن شده بود.

از همین رو باید حواس خود را جمع کرد تا درگیر این چنین شایعاتی نشویم.

http://www.akharinnews.com/media/k2/items/cache/cf61274298409beae299c7c988c14c73_L.jpg?t=-62169984000

میانگین سنی مسئولان کشور چقدر است؟

خبرآنلاین- وقتی حسن روحانی کابینه اش را برای اخذ رای اعتماد معرفی کرد، خیلی ها این انتقاد را وارد کردند که کابینه او از میانگین سنی بالایی برخوردار است. اما حضور چهره های مسن تر اما با تجربه تر و کار آزموده تر در بدنه این دولت نشان می دهد که حسن روحانی اعتقاد عمیقی در به کار گیری از تجارب کسانی دارد که امروز دولت وی را تشکیل داده اند.  ادامه مطلب ...

حضور "یانگوم" در جشن نوروز ایرانیان!

تسنیم: به گزارش  پایگاه خبری چوسون، لی یانگ آئه، اولین بازیگر کره ای است که روز یکشنبه برای شرکت در مراسم جشن سال نو به سفارت ایران در سئول دعوت شد.
 
این بازیگر کره ای که به دلیل ایفای نقش در سریال «جواهری در قصر» برای مخاطبان ایرانی شناخته شده است، روز یکشنبه در مراسم جشن نوروز در سفارت ایران در سئول شرکت کرد.
 
حضور
  
ادامه مطلب ...

سکوت «فرزاد حسنی» شکست/ اولین واکنش به ادعای آزاده نامداری

فرزاد حسنی مجری رادیو و تلویزیون با تکذیب اخبار منتشر شده در روزهای اخیر، اعلام کرد در یادداشتی که به زودی منتشر می‌کند به تمام حاشیه ها پاسخ خواهد داد و اتهامات وارد شده را از مراجع قضایی پیگیری می‌کند. 

ادامه مطلب ...

پردرآمد ترین بازیگر زن سال 2014 + عکس

سال گذشته «آنجلینا جولی» مقام نخست این جدول را به خود اختصاص داده بود و جایگاه «ساندرا بولاک» با درآمد ۱۴ میلیون دلار مقام هفتم بود. اما بخاطر بازی در فیلم علمی تخیلی «جاذبه» به کارگردانی «آلفونسو کوارون» توانست رقم دستمزدهای خود را به سه برابر سال گذشته برساند. 
 
پردرآمد ترین بازیگر زن سال 2014+عکس
  
ادامه مطلب ...

تصاویری از آتشفشان شگفت‌انگیز هاوایی!

فارس، یکی از پدیده‌های خطرناک و در عین حال جذاب، آتشفشان در هنگام فوران است که البته این جذابیت از دور فوق العاده است.

مهم‌ترین آتشفشان هاوایی، آتشفشان کوه کیلوآ در جزیره هاوایی است.

 

ادامه مطلب ...

اوان، دریاچه ای بی نیاز از بارش! + عکس

الموت منطقه ای در شمال شرق قزوین است که با وجود وسعت و جمعیتی اندک دربردارنده تنوع و غنای فرهنگی و طبیعی بسیار ارزشمندی است. اقوام تات، ترک آذری، رومانلو، کرد و گیلک از جمله قومیت های الموت هستند.

همچنین الموت در کنار ثروت ارزشمند تنوع زبانی و فرهنگی از ثروت های متعدد طبیعی نیز برخوردار است و در این بین دریاچه اوان یکی از زیباترین و ارزشمند ترین بهره های خدادادی است که طبیعت به استان قزوین بخشیده است.

این دریاچه با جلوه هایی زیبا و ظرفیت های بالقوه و بالفعل تفریح و تفرج می تواند یکی از فرصت های ارزشمند مسافرانی باشد که در کنار همه جذابیت های سفر، بیشتر مشتاق برخورداری از جلوه ها و جاذبه تفریحی اماکن گوناگون هستند.

اوان دریاچه ای بی نیاز از بارش

دریاچه آب شیرین اوان در نیمه شمال شرقی استان قزوین، در دامنه کوه خشچال و در فاصله ۷۵ کیلومتری شهر قزوین قرار دارد که می توان از مسیر اتوبان های کرج- قزوین و قزوین- زنجان به این محیط بکر طبیعی دسترسی داشت.

 

ادامه مطلب ...

داماد: عروس زشت بود، خودکشی کردم! + تصاویر

به گزارش اسوشیتدپرس، داماد جوان چینی که از جانب پدر و مادر خود برای ازدواج تحت فشار بود،در اقدامی عجیب و دور از ذهن  خودکشی را تنها راه فرار دانست.

بنا بر این گزارش داماد 24 ساله چینی که نامش در خبرگزاری ها فاش نشده به شدت از جانب پدر و مادر خود برای ازدواج تحت فشار بود و در اقدامی عجیب و دور از ذهن به قصد خودکشی که آن را تنها راه فرار خود می دانست به درون دریاچه ای در نزدیکی شهرستان شیان در استان هوبئی چین  پرید.

داماد: عروس بسیار زشت بود، خودکشی کردم
 
ادامه مطلب ...

8 تفاوت در فکر کردن ثروتمندان و فقرا


خبرآنلاین: شیوه نگرش ثروتمندان و انسان های معمولی یکسان نیست تا جایی که حتی ممکن است نگاه این دو قشر به موضوعاتی یکسان مانند تحصیل و یا پول متفاوت باشد. وبسایت اقتصادی بیزنس اینسایدر فهرستی از تفاوت ها در شیوه نگرش ثروتمندان و افرادی که وضع مالی چندان مناسبی ندارند را تهیه کرده است:

1- انسان های معمولی فکر می‏کنند که پول منشا شر است در حالی که ثروتمندان فقر را منشا شر می‏دانند. دقیقا به همین خاطر است که در اقشار کم درآمد ثروتمند شدن با نوعی احساس شرم همراه است. اما طبقه ثروتمند می‏دانند که هرچند پول شادی کسی را تضمین نمی‏کند اما زندگی را راحت تر می‏کند.
  ادامه مطلب ...

۲۴ نوع ترس و فوبیای عجیب و غریب!


شاید باور نکنید اما هستند آدم‌هایی که از این‌ها وحشت دارند. در اینجا شما را با برخی از انواع فوبیاهای عجیب و باورنکردنی آشنا می‌کنیم.

۱-کلمه ‌هراسی: تنفرمرضی از کلمه یا نام به‌خصوصی ایجاد می‌شود.
۲-ترس از کلمات بلند: وقتی کسی از چند اسم مرکب پشت سر هم استفاده می‌کند، ‌فرد دچار اختلال هراس می‌شود.
۳-جاذبه هراسی: ترس از جاذبه زمین 

ادامه مطلب ...

عکسی که در شبکه‎های‎اجتماعی غوغا کرد

عنصر تکان‌دهنده این عکس برای کسانی که آن را به اشتراک گذاشته بودند ترسی بود که در چشمان این کودک موج می‌زد؛ انگار که تفنگی را به طرفش نشانه گرفته باشند. در حقیقت، تفنگی در کار نبود، بلکه دوربینی بود که آن صحنه را برای تماشای دیگران ثبت کرد.

اما این عکس کار چه کسی است و چه داستانی پشت آن نهفته است؟


عکاس اصلی این عکس – عثمان ساغرلی– و در مورد چگونگی این عکس از وی سوال شده است
  ادامه مطلب ...

خلاصه‌ای از راه‌حل‌های تفاهم شده میان ایران و گروه 1+5: همه تحریم ها برداشته شد

خلاصه‌ای از راه‌حل‌های تفاهم شده میان ایران و گروه 1+5: همه تحریم ها برداشته شد
 
خلاصه‌ای از راه‌حل‌های تفاهم شده میان ایران و گروه 1+5جمهوری اسلامی ایران و کشورهای عضو گروه 1+5 متشکل از چین، روسیه، فرانسه، آمریکا، انگلیس وآلمان در چارچوب  عناصر مندرج در برنامه اقدام مشترک مورخ 24 نوامبر 2013 و متعاقب فرایند طولانی مذاکراتی پیچیده و طولانی در ابعاد فنی، حقوقی و سیاسی، به مجموعه ای از راه حل های لازم جهت نیل به برنامه جامع اقدام مشترک در شهر لوزان سویس دست یافتند. 
  
ادامه مطلب ...

قهرمان ملی ایران چطور خواننده لس آنجلسی شد؟


بهرام افشارزاده مدیرعامل استقلال که هم‌دوره آصف است، در گفت‌وگویی با خبرآنلاین تعریف کرد که چگونه او از ایران رفت و خواننده شد. افشارزاده در این مصاحبه گفت: «فرامرز آصف پسر تحصیلکرده ای بود که مدارج تحصیلی را تا بالاترین سطح گذرانده بود. ورزشکار خیلی خوبی هم بود . البته همان موقع هم ته صدایی داشت و کارهای هنری را هم دوست داشت. گاهی هم برای ما می خواند. البته وقتی این ها می روند خارج، جذب فضای آن فضا ها می شوند.

   ادامه مطلب ...

متن کامل بیانیه مشترک ایران و 1+5

محمد جواد ظریف و فدریکا موگرینی در کنفرانس خبری بیانیه مشترک مطبوعاتی را به زبان انگلیسی و فارسی ارایه کردند.

متن بیانیه به شرح زیر است:

ما، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و نماینده عالی اتحادیه اروپا، همراه با وزرای خارجه 3 کشور اروپایی به اضافه 3 (چین، فرانسه، آلمان، فدراسیون روسیه، آمریکا، بریتانیا و ایالات متحده) از ششم تا سیزدهم فروردین 1394 در سوئیس دیدار نمودیم.
  ادامه مطلب ...