همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

نوزاد تازه بدنیا آمده پس از مرگ دوباره زنده شد+ تصاویر

یک کودک انگلیسی به هنگام تولد مرده بدنیا آمده و به مدت 8 دقیقه هیچ نشانه‌ای از علائم حیاتی در او دیده نمی‌شد و از فرط کمبود اکسیژن به رنگ آبی در آمده بود اما پس از 8 دقیقه مجدداً زنده شده است و کارشناسان احتمال کمی برای بروز آسیب مغزی در او می‌دهند.

نوزاد تازه بدنیا آمده پس از مرگ دوباره زنده شد+ تصاویر
 
ادامه مطلب ...

عاقبت پراید در سیل بندرعباس/عکس

آب گرفتگی و سیلاب در خیابانهای شهر بندرعباس روز چهارشنبه موجب کندی حرکت خودرو و رفت آمد مردم شد و سیلاب یک دستگاه خودرو پراید را واژگون کرد.

بازداشت یک داعشی با آرایش زنانه! + عکس

ابنا: «فاهم رباح التکریتی» یکی از عوامل اصلی کشتار «پایگاه هوایی اسپایکر» عراق (کشتار حدود ۱۷۰۰ دانشجوی نظامی) در تکریت دستگیر شد. 

ادامه مطلب ...

چیدن سفره هفت سین در کاخ سفید + عکس

بی بی سی، در این جشن که روز چهارشنبه برگزار شد، همسر اوباما به زبان فارسی نوروز را تبریک گفت و در مورد سفره هفت‌سین کاخ سفید توضیح داد.  ادامه مطلب ...

وام‌گیرنده «۶۵۰۰میلیارد تومانی» بازداشت ش

وام‌گیرنده «۶۵۰۰میلیارد تومانی» بازداشت شد
 یک منبع آگاه از بازداشت وام‌گیرنده «6500میلیارد تومانی» با دستور مرجع قضایی خبر داد.
 
این منبع در گفت‌وگو با  تسنیم، با تأیید این خبر اظهار داشت: این فرد اخیراً با دستور مرجع قضایی بازداشت شده و تحقیقات از وی ادامه دارد.
   ادامه مطلب ...

مرد نوشابه‌ای ایران کیست؟ (+عکس)


مرد نوشابه‌ای ایران کیست؟ (+عکس)
 
روزنامه همشهری نوشت: مرد نوشابه‌ای در شبانه روز تنها ۴ ساعت می‌خوابد و در سن ۵۴ سالگی وارد دانشگاه شد.

 
۷ سالی می‌شود که خورد و خوراکش شده نوشابه. وقتی خسته می‌شود تنها چیزی که به او انرژی می‌دهد نوشابه آن هم از نوع گازدارش است.

  
ادامه مطلب ...

کشف خانه فساد یکی از بزرگترین بدهکاران بانکی +تصاویر


این مفسد اقتصادی و بدهکار کلان سیستم بانکی کشور که با همراهی برادران خود و دیگر عوامل نفوذی، اقدام به راه اندازی شبکه فساد اقتصادی و سوء استفاده از شرایط تحریم کشور کرده بودند، جهت تعمیق فعالیت ها و رسیدن به اهداف شوم مورد نظر خود، اقدام به آلوده سازی افراد از طریق پرداخت رشوه های بسیار کلان و سازماندهی خانه ی فساد می نمودند.
 

ادامه مطلب ...

زنی که به ازدواج کردن اعتیاد پیدا کرده است! + عکس


اعتیاد، صرفا به مصرف مواد مخدر و الکل و غیره گفته نمیشود، به طور کلی هر کاری که به شکل افراطی و اجتناب ناپذیر صورت بگیرد، اعتیاد نامیده می شود. اما برخی اعتیاد ها خیلی عجیب به نظر میرسند و کمتر کسی در دنیا به آن دچار است.

خانم جان فورد، پیرزن 63 ساله ای است که به ازدواج اعتیاد دارد. او تاکنون 6 بار ازدواج کرده و اکنون نیز در پی همسر هفتم خود است.او ساکن ساکس آمریکا است.
او اعتقاد دارد که هر 6 ازدواج قبلی اش ناموفق بوده ولی تا لحظه مرگ هم دست از تلاش برنخواهد داشت تا شخص ایده آلش را پیدا کند.

0.8224060013488704583.jpg  ادامه مطلب ...

تصویری از خودکشی نافرجام دختر 18 ساله

: ساعت 16و 20 دقیقه بعد از عصر روز گذشته دختر جوانی که قصد خودکشی و پریدن از روی پل غیر همسطح ولایت کرمانشاه را داشت با مداخله نیروهای انتظامی و مردم نجات پیدا کرد.

این دختر 18 ساله از نرده های فلزی پل عبور کرده بود و به لبه سیمانی تقاطع غیر همسطح که بالغ بر 20 متر ارتفاع دارد رسیده بود.  ادامه مطلب ...

وقتی ایرج در کنسرت پسرش تشویق شد + تصاویر

در ابتدای این کنسرت، ویدئویی در سالن نمایش داده شد که مربوط به نخستین اجرای این خواننده در سالن وزارت کشور در سال 86 بود که در آن به همه حضار خوش‌آمد می‌گفت. 

ادامه مطلب ...

ستاره سرشناس هالیوود از سانحه سقوط هواپیما جان به‌در برد + تصاویر


به نقل از آنا، هریسون فورد پس از سانحه‌ای که برای هواپیمایش در ونیز کالیفرنیا پیش آمد، در بیمارستان بستری شد. بازیگر 72 ساله آمریکایی که قبلاً در فیلم‌هایی مانند « هواپیمای ویژه رئیس‌جمهور»، «ایندیانا جونز و معبد مرگ» و «شش روز، هفت شب» سوانح سینمایی هواپیما را تجربه کرده بود، پنجشنبه بعدازظهر به وقت محلی به علت مشکل فنی هواپیمای شخصی‌اش در زمین گلف پنمار در ونیز، کالیفرنیا سقوط کرد و به بیمارستان UCLA در وست‌وود منتقل شد.

  ادامه مطلب ...

بهترین کشورهای جهان برای مهاجرت

رترین ها: می‌خواهید زندگی تازه‌ای را در خارج از کشور شروع کنید اما نمی‌دانید به کجا بروید؟ نتایج یک نظرسنجی معتبر نشان می‌دهد که مهاجران در هیچ کشوری مثل تایلند از زندگی جدید خود راضی نیستند.

 
در گزارش امسال «بررسی وضعیت مهاجران» که توسط واحد تحقیق بانک HSBC منتشر شده بیش از ۷هزار مهاجر از سراسر دنیا در مورد زندگی تازه خود نظر داده‌اند. این نظرسنجی در سه حوزه برگزار شده. ۱) کیفیت و تجربه زندگی‌‌ جدید ۲) وضعیت اقتصادی و ۳) وضعیت بزرگ‌کردن بچه‌ها در کشور جدید.
  ادامه مطلب ...

عکس/ خاص ترین ماشین عروس ایران

در تصویر زیر یک BMW خاص با بدنه کرومی را مشاهده می کنید که تبدیل به ماشین عروس شده است. با توجه به نادر بودن این خودرو در دنیا می توان آن را خاص ترین ماشین عروس ایران نامید.

تصویری از شدیدترین اذیت و آزار یک سگ در ایران!

تصویری از شدیدترین اذیت و آزار یک سگ توسط یک به اصطلاح شهروند را مشاهده می کنید. جای تاسف است که هنوز برخی رفتارها که شایسته هیچ انسانی نیست در حق یک حیوان صورت می گیرد.

واقعا متاسفیم....!

عکس: آزار و اذیت یک سگ، به معنای کلمه!

سال آینده اقتصاد ایران به چه سمتی می رود؟

خبرآنلاین، فعالان اقتصادی براین باورند که اقتصاد ایران طی سال 94 دوران تازه ای را تجربه می کند. دو گروه از اقتصاددانان و فعالان اقتصادی در مورد وضعیت اقتصاد ایران طی سال 94 نظر داده اند. به باور گروه اول سال 94 با توجه به کسری بودجه احتمالی 31 هزار میلیارد تومانی و کاهش شدید درآمدهای نفتی سال دشواری برای اقتصاد خواهد بود. با این حال دو سناریوی پیش روی اقتصاد کشور نشان می دهد که فعالان اقتصادی باید خودشان را برای دوران تازه مهیا کنند.
  ادامه مطلب ...

چگونه چالشهای زندگی مشترک را برطرف کنیم؟

زندگی مشترک زوج‌های جوان سال‌هاست که تحت تاثیر شرایط خاص آسیب‌پذیر  شده است. این شرایط که با زندگی شهری و دغدغه‌هایش ایجاد شده‌اند علت بیش از 70 درصد جدایی‌ها هستند.
اگر این شرایط را چالش‌های زندگی مشترک بنامیم قابل تفکیک، ‏بررسی و جلوگیری هستند. آنها مانند چاقویی دو دم عمل می‌کنند بدین معنی که با شناخت آنها می‌توان زندگی را قوام بخشید و با ناآگاهی از آنها می‌توان تیشه به ریشه خانواده گذاشت. در این گزارش قصد داریم با پرسش از کارشناسان شناخت بهتری نسبت به وجوه زندگی مشترک پیدا کنیم.

یک کارشناس مسائل خانواده و ازدواج چند عامل را در  حفظ زندگی مشترک و قوام بخشیدن به آن موثر می‌داند. این عوامل شامل مسائل جنسی، روانی-رفتاری، اقتصادی و خانوادگی هستند.   ادامه مطلب ...

دانستنی های مهم درباره سنگ عقیق

دانستنی های مهم درباره سنگ عقیق
مردم دوست دارند بدانند برای تقویت قوای معنوی و جسمی، بهتر است از چه نوع سنگی در زیورآلات خود استفاده کنند، به همین واسطه، بعضی سنگ­‌های کمتر شناخته شده­ هم رایج شده­‌اند. با این حال سنگ­‌های نام­‌آشنایی مانند عقیق، همچنان بازار گرمی دارند. عقیق از دیرباز باتوجه به روایات نقل شده از اهل‌بیت(ع) به‌­عنوان یکی از «احجار کریمه» از اقبال عمومی خوبی برخوردار بوده­‌است. حالا حتی مقاله‌های علمی بسیاری هم درباره خواص و انرژی این سنگ در قالب علم سنگ‌­شناسی و سنگ‌درمانی نوشته­ شده ­است. سفارش‌­های دینی و تحقیقات علمی نوین کمک کرده که امروز بسیاری از ما در بازار متنوع سنگ‌های زینتی همچنان دغدغه خرید عقیق را داشته باشیم. 
 
ادامه مطلب ...

یک پنجم جوانان زیر ۳۰ ساله ایران بیکارند


یک پنجم جوانان زیر ۳۰ ساله ایران بیکارند

براساس آخرین داد‌ه‌های مرکز آمار ایران، ۲۲ درصد افراد میان ۱۵ تا ۲۹ ساله در ایران بیکارند. از این گروه نزدیک به ۱۸ درصد مرد و بیش از ۴۱ درصد زن هستند. بیکاری این گروه نسبت به سال‌ قبل ۲ درصد افزایش یافته است.
مرکز آمار ایران در تازه‌ترین گزارش خود که پس از آمارگیری بهار ۱۳۹۳ منتشر شده، نرخ بیکاری در گروه‌سنی بالای ۱۰ سال را ۱۰ درصد اعلام کرده است.   ادامه مطلب ...

سبقت هزینه از درآمد خانوار ایرانی


سبقت هزینه از درآمد خانوار ایرانی
مقایسه اعداد مورد اشاره با سال91 هم گویای آن است که وضعیت در سال92 بدتر شده است چراکه هزینه سالانه خانوار 31درصد نسبت به سال91 افزایش یافته ولی در مقابل درآمدها نسبت به سال91 حدود 29درصد رشد داشته است. این یعنی شکاف موجود بین درآمد و هزینه در سال92 عمیق‌تر شده است. 
  ادامه مطلب ...

ترسناک ترین استخرها را بشناسید


استخرهای با لبه بی نهایت. هر چند در نگاه اول این موضوع نمی تواند ترسناک باشد، اما اگر استخر در بالای یک برج چند ده طبقه ساخته شده باشد، نتیجه کار می تواند رعب آور به نظر برسد. ۸ موردی که در ادامه آمده اند، استخرهایی با لبه بی نهایت اند و تنها انسان های شجاع و نترس می توانند تا لبه آن ها به شنا پرداخته و نگاهی به خیابان یا دریای پایینی بیاندازند.

استخر هتل هاربر پلازا در هنگ کنگ

این استخر با لبه بی نهایت، دید دلربایی از بندر هنگ کنگ به شناگر می دهد. مهمانان هتل می توانند جرات به خرج داده و تا لبه استخر شنا کنند تا بتوانند قایق های روان بر دریا که در ارتفاع پست قرار دارند را تماشا کنند. یک سمت این استخر طوری ساخته شده که بدون شیشه است و این حس را به شناگران می دهد که انگار در بالای خلیج معلق هستند.

استخر   ادامه مطلب ...

کارهایی که به معده آسیب می‌رساند

تسنیم، معده، یکی از مهمترین اعضای بدن است و سلامتی و بیماری آن بر سلامتی و بیماری سایر اعضای بدن اثر می‌گذارد؛ زیرا بعد از تأثیر بزاق دهان بر غذا، هضم غذا از معده آغاز می‌شود و محصول هضم معده است که تحویل کبد داده می‌شود تا اخلاط چهارگانه از آن تولید شوند.

اگر به هر دلیلی غذا در معده خوب هضم نشود، محصول خوبی از آن تحویل کبد داده نخواهد شد. لذا در کبد نیز اخلاط نامناسبی تشکیل می‌شود که تحویل تمام اعضاء بدن شده و می‌تواند موجب بیماری در کل بدن از جمله سیستم تناسلی شود.  ادامه مطلب ...

ماجرای "هق هق"‌ دختران پای صدای نیکبخت واحدی

 این خاطره را به نقل از علی حق شناس، روزنامه نگار اینطور ادامه داده است:

هنوز خاطرات آن ساعات را به یاد دارم. دخترکانی که با صدای لرزان پای تلفن هق هق گریه و به آقای ستاره ابراز عشق می‌کردند! 

ادامه مطلب ...

نخستین تصاویر از ربات رزمی سپاه |عکس|


تسنیم، دومین روز از رزمایش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در جاسک ادامه یافت. در این روز که محوریت با نیروی زمینی سپاه بود، دستاوردهای جدید نیروی زمینی رونمایی شد.

یکی از این دستاوردهای رونمایی شده، ربات شناسایی با برد 5کیلومتر و با دوربین‌های ترمال فنی و همچنین ربات دیگری که مسلح و با قابلیت انهدام اهداف در برد 5 کیلومتری، بود.

http://www.akharinnews.com/media/k2/items/cache/8ac3a320f242a8fe296c3e9600cea36e_L.jpg?t=-62169984000

اعلام شرایط عفو محکومان قضایی


مدیرکل عفو و بخشودگی قوه قضائیه با اشاره به جزئیات نحوه تنظیم فهرست عفو و بخشش محکومان قضایی گفت: امسال چهار هزار و ۳۲۰ نفر مشمول عفو مقام معظم رهبری قرار گرفته اند.

عباس صادقی افزود: روند بررسی تقاضاهای عفو  در دو مرحله انجام می شود؛ در مرحله نخست کمیسیون عفو استانی در دادگستری کل استان ها تشکیل، و در آن تقاضاها اخذ و در کمیسیون مطرح و پس از موافقت به کمیسیون مرکزی قوه قضائیه ارسال می شود.
  ادامه مطلب ...

افشاگری بی‌سابقه علیه حسین رضازاده


نامه عجیب «تاماش آیان»، رئیس فدراسیون جهانی وزنه‌برداری، به مسئولان ورزش ایران در حمایت از رضازاده فرصتی را فراهم کرد تا سراغی از علی مرادی بگیریم. مردی که بعد از سال‌ها دبیرکلی کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا چند ماه پیش به خاطر لجبازی‌های مدیران ارشد وزنه‌برداری ایران آخرین کرسی مهم ورزش ایران در عرصه بین‌الملل را هم به رقبای آسیایی‌اش سپرد. علی مرادی در این گفت‌وگو صراحتا به انتقاد از سیاست‌های حسین رضازاده پرداخت. دبیرکل پیشین کنفدراسیون فوتبال آسیا نامه اخیر تاماش آیان را هم گستاخی محض از سوی رئیس فدراسیون بین‌المللی وزنه‌برداری خواند و به صراحت از رفتار او به انتقاد پرداخت.

گفت‌وگوی روزنامه قانون با او را در زیر بخوانید.  ادامه مطلب ...

اطلاعات جهانی ذخیره‌شده روی DNA میهمان خزانه بذر روز قیامت +تصاویر

به گزارش آنا به نقل از Gizmodo، خزانه جهانی بذر سوالبارد (Svalbard Global Seed Vault)، پناهگاهی در جزیره سوالبارد در قطب شمال است که در ۲۶ فوریه ۲۰۰۸ به طور رسمی افتتاح شد و نخستین سفارش خود را با دریافت 100 میلیون بذر از 100 کشور آغاز کرد.

در این انبار که به خزانه بذر روز قیامت (doomsday seed vault) هم مشهور است تا ماه مارس ۲۰۱۰ مجموعه‌ای از 500 هزار گونه دانه‌های کشاورزی گردآوری شد که در کره زمین بی‌نظیر است.
این انبار در واقع بیمه جهانی برای تضمین بقای انواع گوناگونی از محصولات غذایی در برابر تهدیداتی مانند بیماری، آفت‌ها، خشکسالی و سایر بلایای طبیعی و گرم شدن کره زمین محسوب می‌شود.

نمای خزانه بذر جهانی از زاویه‌ای دیگر 

ادامه مطلب ...

۱۰ عکس از بزرگترین آسمانخراش های دنیا

شبکه خبر: آسمان‌خراش (Skyscraper) به یک ساختمان بسیار بلند که طبقات آن هر یک پس از دیگری قابل اقامت باشند  گفته می‌شود. هرچند برای تعریف آسمان خراش استانداردی رسمی در دست نیست اما بلندای دست کم ۱۵۰ متر به عنوان معیار تعریف آسمان خراش‌ها بکار می‌رود.

در زیر 10 آسمان خراش بزرگ دنیا در سال 2015 آورده شده است که دیدن آن ها خالی از لطف نیست.

برج شانگهای چین 632 متر

آسمان‌خراش چین

برج ووهان چین 438 متر 

ادامه مطلب ...

کشف چهار حفره اسرار‌آمیز در سیبری! + تصاویر

به گزارش فرادید به نقل از دیلی میل، چهار حفره عظیم در مناطق همیشه منجمد سیبری در شمال روسیه پیداشده است. نگرانی دانشمندان این است که گرمایش جهانی موجب بالا آمدن گازها از زیر زمین شده است. سال گذشته در شبه‌جزیره یامال سه حفره بزرگ پیدا شد، اکنون اما دانشمندان چهار حفره جدید را همراه با چندین حفره کوچکتر در همان مکان پیداکرده‌اند.
 
کشف چهار حفره اسرار‌آمیز در سیبری
B1 نام اولین حفره‌ی کشف‌شده؛ تصاویر حاکی از خروج گازهای زیرزمینی است.

  

ادامه مطلب ...