همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

ستاره سرشناس هالیوود از سانحه سقوط هواپیما جان به‌در برد + تصاویر


به نقل از آنا، هریسون فورد پس از سانحه‌ای که برای هواپیمایش در ونیز کالیفرنیا پیش آمد، در بیمارستان بستری شد. بازیگر 72 ساله آمریکایی که قبلاً در فیلم‌هایی مانند « هواپیمای ویژه رئیس‌جمهور»، «ایندیانا جونز و معبد مرگ» و «شش روز، هفت شب» سوانح سینمایی هواپیما را تجربه کرده بود، پنجشنبه بعدازظهر به وقت محلی به علت مشکل فنی هواپیمای شخصی‌اش در زمین گلف پنمار در ونیز، کالیفرنیا سقوط کرد و به بیمارستان UCLA در وست‌وود منتقل شد.

  ورایتی به نقل از مسئولان آتش‌نشانی لس‌آنجلس حال وی را «خوب تا متوسط» اعلام کرده‌ است. در گزارش‌های اولیه پلیس محلی جراحت‌های این بازیگر «وخیم» عنوان شده بود.

هریسون فورد تنها سرنشین این هواپیمای کوچک بوده و بر اثر ضربه «متوسط تا شدید» دچار چند بریدگی شده است. هیچ شخص دیگری در این حادثه زخمی نشده است.

بن فورد، پسر این بازیگر پنجشنبه با نوشتن پیام و ارسال عکسی در توییتر خود از بیمارستان اعلام کرد که «حال پدر خوب است. مصدوم است و لی خوب است! او همان مردی است که فکر می‌کنید. به شکلی باورنکردنی قوی است.»

وی در ادامه توضیح داده که هریسون مشغول به پرواز درآوردن یک هواپیمای وینتیج دوران جنگ جهانی دوم بوده که موتور آن دچار نقص شده و چاره‌ای جز فرود اضطراری نداشته است. شاهدان عینی گفته‌اند که وی پس از حادثه قادر به راه رفتن بوده و دو پزشک در محل حادثه او را معاینه کرده‌اند. یکی از کارکنان زمین گلف به شبکه خبری NBC گفته است که خون تمام سر و صورت بازیگر را پوشانده بود.

هریسون فورد خلبان قابلی است و گواهی راندن هلیکوپتر و هواپیماهای با بال ثابت را دارد و قبلاً هم تجربه نشستن با برخورد به زمین را داشته است.

هریسون فورد اخیراً بازی در اپیزود هفتم «جنگ‌های ستاره‌ای» را به پایان برده است. وی در جریان فیلم‌برداری فیلم اخیر «جنگ‌های ستاره‌» در استودیو پاینوود لندن نیز از ناحیه ساق پا جراحتی جدی برداشته بود که عمل جراحی لازم داشت و تولید فیلم را برای دو هفته به تأخیر انداخت. «جنگ‌های ستاره‌ای: نیرو بیدار می‌شود» محصول دیزنی و لوکاس فیلم به کارگردانی جی. جی. آبرامز قرار است در تاریخ 18 دسامبر (27 آذر 94) اکران بگیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد