همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

ترفند های بی نظیر جستجوی گوگل

موتور جستجوی گوگل، غول بزرگ و دوست داشتنی فضای مجازی، جایی است که هر چه بخواهید در آن پیدا می شود و خیلی وقت ها با یک سرچ ساده می توانید به آنچه مد نظرتان است برسید.

جستجو در گوگل ظاهر سخت و پیچیده ای ندارد، اما دانستن برخی ترفندها و میانبرهای ساده می تواند به ما کمک کند ساده تر و زودتر به جواب برسیم. ضمن اینکه این کلک های به ظاهر ساده از ما یک جستجوگر حرفه ای می سازد.

در مقاله پیش رو چند روش و ترفند ساده برای بهتر نتیجه گرفتن از سرچ در گوگل را به شما معرفی می کنیم:

 

نیازهای روزانه

1. آب و هوا

برای اطلاع از وضع آب و هوای شهر مورد نظر خود کلمه  weather را در باکس گوگل تایپ کنید و به دنبال آن نام شهر مورد نظر خود را بنویسید. اولین نتیجه گوگل پاسخ سوال شماست.


 

2. قیمت سهام

برای یافتن اطلاعات مورد نظر خود درباره بازار سهام، نماد آن را در باکس گوگل بنویسید و با کلیک روی اولین لینک به پاسخ سوال خود برسید.
 

ادامه مطلب ...

روش جدید و جالب برای کاهش وزن

جام نیوز: پژوهش های جدید حاکی از آن است که مصرف روغن زیتون موجب ایجاد حس سیری در انسان می شود. بر اساس این مطالعات حتی بو کردن روغن زیتون نیز تاثیر مشابهی دارد.

مصرف غذاهای کم چرب موجب کاهش وزن می شود و دستکم مانع از بروز افزایش وزن می شود. اما از آنجا که این غذاها کالری کمتری دارند افراد سعی می کنند با مصرف بیشتر غذا بر احساس سیر نشدن غلبه کنند.

اکنون یک مطالعه جدید نشان می دهد چگونه روغن و چربی های طبیعی حس کردن احساس سیری را پس از خوردن غذا تنظیم می کنند.

محققان دانشگاه موشن آلمان و وین اتریش چهار چربی و روغن مختلف از چربی گوشت، چربی کره، روغن کلزا و روغن زیتون را مورد بررسی قرار دادند.

طی یک دوره سه ماهه داوطلبان این بررسی به عنوان مکملی برای رژیم غذایی طبیعی خود، هر روز ماست کم چرب غنی از این یکی از این چربی ها را مصرف کردند. در این بین روغن زیتون بیشتری تاثیر را ایجاد احساس سیری داشت.

افرادی که از روغن زیتون استفاده کرده بودند در جریان خونشان غلظت بیشتری از هورمون سیری سروتونین داشتند. آنها ماست دارای روغن زیتون را بسیار سیرکننده می دانستند.

طی این دوره هیچ یک از اعضای این گروه دچار افزایش چربی در بدن و همچنین افزایش وزن نشدند.

این یافته ها نشان داد بوی روغن زیتون نیز می تواند سیری را تنظیم کند.

اس ام اس سرکاری نوروز ۹۲ | اس ام اس تبریک نوروز ۹۲

       

بزرگترین رنجها از آن کسانی است که رنج نمیکشند .
سالی مملو از رنج و زحمت برات آرزو دارم !!!

.
.
.
.

ورود به این عید سعید باستانی بنا به دلایل فنی برای شما مسدود می باشد . لطفا اصرار نفرمایید!
عید شما مبارک

.
.
.
.

هر روزتان نوروز، نوروزتان پیروز، نوروزتان امروز، امروزتان دیروز، دیروزتان پیروز، پیروزتان هر روز، اسگول شدی امروز!

.
.
.
.

e

. .. ei

. .. eid

. .. eide

. .. eidele ghafel

. .. didi sale 91 ham tamoom shod?

.
.
.
.

سال گذشته مبارک ! انجمن عقب افتادگان ذهنی

.
.
.
.

ادامه مطلب ...

ارمیا برنده آکادمی گوگوش ؟؟؟


شبکه من و تو امسال با یک سیاست جدید و یک رویکرد زیرکانه پا به پخش سری جدید آکادمی موسیقی گوگوش کرد. این سری با ورود یک دختر محجبه مسلمان آغاز شد ، شاید روز اولی که تصویر خانم ارمیا از شبکه روی آنتن رفت خیلی از مردم به آن ناسزا گفتن و حتی آن را در جلسه دوم محکوم به حذف دانستند . اما گویا رای های مردم یا رای های خود سازندگان برنامه بر این باور نبود و لازم دانستند وی را تا پای فینال بکشانند و قهرمانش کنند.

ارمیا قربانی ”بحث هم ذات پنداری به عنوان عاملی مهم از نظر روحی و روانی در ایجاد ارتباط بین مخاطبان یک اثر بصری با تولید کنندگان آن همیشه دارای اهمیت بوده است.” بوده است.

در صحفه فیس بوک ارمیا ، فن پیجش مخالفانش را به چهار دسته تقسیم کرده است :



قضاوت با شما ؟

ژل و اسپری مو را در خانه تان درست کنید

دستور العمل های زیر تست شده و ثابت شده است که به خوبی محصولات مراقبت از مویی که از بیرون می خرید عمل می کنند البته ، از آنجایی که آنها حاوی مواد طبیعی در ترکیب خود هستند، در دراز مدت برای مو بسیار بهتر خواهند بود ، در ضمن شما مجبور نیستید که هر روز صبح مواد شیمیایی بد بو را به خود اسپری کنید، خوب می توانید آنها را امتحان کنید .

اسپری مو خانگی
یک فنجان آب را در قابلمه به دمای جوش برسانید .حرارت را خاموش کنید و 4 قاشق شکر در آن ریخته ، هم بزنید تا حل شود . 1 قاشق الکل به عنوان نگهدارنده و چند قطره از روغن گیاهی مورد علاقه خود در آن بریزید.
اجازه دهید مایع سرد شود، سپس آن را در یک بطری اسپری بریزید و در یخچال نگهدارید.
همین ، تمام شد !
تنها چیزی که باید مراقب باشید اینست که در زمان استفاده یک لایه نازک از آن را اسپری کنید و صبر کنید تا به طور کامل خشک شود سپس لایه بعدی را اسپری کنید .
قدرت نگهدارندگی را می توان با مقدار شکر مخلوط تغییر داد . شکر حتی درخشش بیشتری به موهای شما می دهد.
اگر شکر برای موهای شما کمی چسبنده است ، در نوع دیگر این اسپری می توانید برای موهای روشن شکر را با لیمو جایگزین کنید و برای موهای تیره با پرتغال.
در این حالت میوه را قاچ کرده، به 2 فنجان آب اضافه کنید و در حرارت بالا بجوشانید تا زمانی که
نیمی از مایع بخار شود. حالا آن را از صافی رد کرده و مثل قبل الکل و اسانس مورد علاقه خود را به آن اضافه کنید .

ژل مو خانگی
یک بسته ژلاتین بی بو بخرید می توانید ژلاتین را از فروشگاه هایی که لوازم قنادی دارند تهیه کنید. 1-1/2 قاشق چای خوری را در یک فنجان آب گرم مخلوط کنید. اگر دوست دارید می توانید چند قطره روغن های گیاهی برای خوشبو شدن به آن اضافه کنید . آن را در یک تیوب ژل مو قدیمی در یخچال نگهداری کنید و مثل هر ژل مو دیگری استفاده کنید .

اشاره اوباما به بیتی از "حافظ": تلاش می کنم ایران و آمریکا صلح ک

 

باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا همزمان با عید نوروز، در پیامی ویدیویی اعلام کرد: من همچنان امیدوارم که دو کشور ما بتوانند از تنش را پشت سر گذاشته و فراتر روند.

به گزارش  انتخاب ؛ وی افزود: من همچنان به تلاشم برای رسیدن به آغازی نو میان کشورهایمان ادامه خواهم داد که حاصلش دوستی و صلح میان دو کشورمان باشد

اوباما اضافه کرد: همانگونه که من هرسال به عنوان رئیس جمهور آمریکا انجام داده ام، می‌خواهم از این فرصت برای گفتگوی مستقیم با مردم و رهبران ایران استفاده کنم. از زمان آغاز دوره ریاست جمهوری من، فرصتی را به دولت ایران (
درصورت عمل به مسئولیت‌های بین المللی اش) ارائه داده‌ام!
ادامه مطلب ...

تهران قدیم

پهلوانان نمی میرند….سال ۱۲۹۸

ادامه مطلب ...

پیامدهای اخلاقی تورم

تورم در ماههای اخیر رشد افسار گسیخته ای داشته به طوری که نرخ تورم که از 28.1 درصد در فروردین به 28.9 درصد در بهمن ماه رسیده است (1) گرچه کارشناسان اقتصادی نرخ تورم را بیش از این می دانند اما طبق پیش بینی های بانک مرکزی نرخ تورم امسال 32 درصد خواهد بود.  

معنای عامیانه تورم گرانی است، اما معنای دیگر، گرانی به معنای تورم نیست. «تورم یعنی گرفتن پول اضافی از دست مردم»، تورم ظالمانه ترین مالیاتی است که دولت به سبب سیاستهای خود از قشر فقیر به سود قشر ثروتمند می گیرد. آثار تورم بر روی فقرا و ثروتمندان برعکس هم است به طوری که هر چقدر تورم فقرا را فقیرتر می کند، اغنیا نیز از این تورم بالا ثروتمند تر می گردند. پیامدهای عمده تورم شامل گرانی، کاهش ارزش پول ملی، فساد اداری و رشوه خواری، بیکاری، فقر، دلال بازی، کمبود، رانت خواری، قاچاق، کلاهبرداری و ... است. 

ادامه مطلب ...

حیواناتی که قربانی زیبایی خانم‌ها می‌شوند

بسیاری از محصولات آرایشی قبل از تولید نهایی، روی چشم، بینی، دهان و دستگاه گوارشی حیوانات آزمایش می‌شوند تا پزشک‌ها واکنش‌های آلرژی‌زا و غیره را متوجه شوند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، هفته گذشته اتحادیه اروپا قانونی مبنی بر ممنوعیت انجام آزمایش لوازم آرایشی روی حیوانات را تصویب کرد. بنابراین قانون، شرکت‌های تولید کننده لوازم آرایشی نباید محصولاتی را که مواد آن روی حیوانات آزمایش شده را به بازار عرضه کنند.

ادامه مطلب ...

شباهت عجیب یک پلیس به لیونل مسی / عکس

تصویری از یک پلیس که شباهت عجیبی با ستاره آرژانتینی تیم بارسلونا دارد.

کشورها نوروز تعطیل هستند

در ایران و افغانستان نوروز آغاز سال جدید محسوب می‌شود.  .اما غیر از ایران که تعطیلات رسمی و غیر رسمی نوروز در آن بیشتر از هر کشور دیگری است کشورهای دیگری هم هستند که نوروز هر چند در آنها آغاز سال نو نیست اما برای آن تعطیلی دارند. 

به گزارش مجله مهر سازمان ملل متحد در ۲۳ فوریه سال ۲۰۱۰(۴ اسفند ۸۸) سرانجام ۲۱ مارس را به عنوان روز بین‌المللی نوروز در تقویم خود ثبت کرد تا جشن سال نوی بیشتر از ۳۰۰ میلیون نفر در دنیا به صورت رسمی جهانی شود. با قطعنامه سازمان ملل همه کشورهای عضو این سازمان موظف شدن د که در تقویم های رسمی شان روز۲۱ مارس را به عنوان نوروز ثبت کنند. در متن به تصویب رسیده در مجمع عمومی سازمان ملل، نوروز، جشنی با ریشه ایرانی که قدمتی بیش از ۳ هزار سال دارد توصیف شده‌است. در ایران و افغانستان نوروز آغاز سال جدید محسوب می‌شود. 

غیر از ایران که تعطیلات رسمی و غیر رسمی نوروز در آن بیشتر از هر کشور دیگری است اما کشورهای دیگری هم هستند که نوروز هر چند در آنها آغاز سال نو نیست اما برای آن تعطیلات رسمی دارند. 
ادامه مطلب ...

خواستگاری در قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا + تصویر

مدیر ورزشی باشگاه "پاریس سن ژرمن" فرانسه در برنامه پخش زنده قرعه کشی این مسابقات از نامزد ایتالیایی خود خواستگاری کرد.

 "لئوناردو" پس از قرعه کشی این رقابت ها با شبکه اسکای ایتالیا گفتگو می کرد از "آنا بیلو" مجری این برنامه در هنگام گفتگوی زنده تقاضای ازدواج کرد.

بیلو که مجری این شبکه تلویزیونی برای برنامه قرعه کشی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بود در گفتگویی با "لئوناردو" در حال صحبت در مورد قرعه "پاریس سن ژرمن" در یک چهارم نهایی و رقابت این تیم با "بارسلونا" بود که در پایان از او پرسید که آیا "لئوناردو" سئوال یا حرف دیگری برای گفتن دارد یا خیر؟

هافبک سابق تیم ملی فوتبال برزیل و مربی سابق تیم های میلان و اینتر از این فرصت استفاده کرد و گفت: چرا، آنا با من ازدواج می کنی؟

بیلو که آشکارا شوکه شده بود در میان خنده حاضران در استودیو سوال دوم لئوناردو را شنید: آنا با من ازدواج می کنی؟ باید همین حالا پاسخ دهی،منتظر جوابت هستم،این سئوال سختی نیست.

بیلو که شوکه شده بود با لبخند گفت: باید ببینیم.

پس از آن بود که تبلیغات تلویزیون پخش شد و بیلو که میکروفونش هنوز روشن بود گفت: او دیوانه شده است.

دایی بعد از حمله دزدان: حال من خوب است

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن خبر سوء قصد چند سارق به خود را تایید کرد و گفت: هیچ مشکلی برایم پیش نیامده و حالم خوب است.

به گزارش سایت باشگاه راه آهن؛ علی دایی که صبح امروز (یکشنبه) برای مداوای سرماخوردگی دخترش به بیمارستان رفته بود، مقابل بیمارستان مورد سوء قصد چند سارق قرار گرفت اما سارقین به هدف خود نرسیدند و فرار کردند. دایی که از ساعت 14:30 امروز در دفتر باشگاه راه‌آهن حضور داشت تا در مهمانی آخر سال باشگاه شرکت کند، دقایقی پیش درباره این اتفاق گفت: من برای مداوای سرماخوردگی دخترم به بیمارستان رفته بودم که ناگهان یک نفر از پشت سر به من حمله کرد. من هم سریع واکنش نشان دادم و آن فرد فرار کرد و به همراه یک موتورسوار از آنجا رفت. ظاهرا سه نفر بودند که قصد داشتند گردنبند مرا بدزدند اما موفق نشدند.

دایی در ادامه گفت: وقتی آنها فرار کردند من تازه متوجه شدم که گردن بندم باز شده و داخل پیراهنم افتاده اما هر چه بود به خیر گذشت و آنها هم فرار کردند. من هم حالم خوب است و خدارا شکر می‌کنم که دخترم در آن لحظه پیش همسرم بود و برای او اتفاق خاصی رخ نداد. امیدوارم این گونه افراد هم از کارهای بد خود پشیمان شوند و همه مردم در کمال امنیت و آرامش زندگی کنند.

توصیه های غذایی مهم برای خانم ها و آقایان

 

8 توصیه تغذیه ای مهم به مردان

کلم بروکلی
کلم بروکلی را فراموش نکنید این سبزی از منابع عالی ترکیب ضدسرطانی‌ای به نام سولفورافان است که از بروز سرطان، به‌خصوص سرطان مثانه، کولون و پروستات پیشگیری می‌کند. دو مورد اول این سرطان‌ها در میان مردان بیشتر دیده می‌شود و سرطان سوم، مختص آقایان است.

 
ماهی آزاد بخورید
مصرف منابع غذایی حاوی امگا 3 هم به سلامت قلب و عروق مردان کمک می‌کند و هم احتمال ابتلا به سرطان پروستات را کاهش می‌دهد. بهتر است در رژیم‌غذایی خود ماهی آزاد، ساردین و تن را که منابع عالی این اسید چرب هستند، بگنجانند.
ادامه مطلب ...

چه کنیم تا خر و پف نکنیم؟

خر و پف کردن هم برای شما و هم برای همسرتان می تواند آزار دهنده باشد. خرو پف زمانی رخ می دهد که سطح اکسیژن بدن شما کاهش می یابد و قلب شما مجبور می شود برای تامین اکسیژن مورد نیاز بدن شما بیش از حد کار کند.
خر و پف ممکن است در طولانی مدت منجر به بیماریهای فیزیکی از جمله دیابت ، فشار خون ، حملات قلبی و سکته قلبی شود.

در اینجا به چند روش خانگی برای جلوگیری از خرو پف اشاره می کنیم.
1 - اولین راه برای جلوگیری از خر و پف ، کنترل استرس است
زندگی همه ما پر از استرس است و به همین دلیل گاهی فراموش می کنیم به طور طبیعی و صحیح نفس بکشیم.علاوه بر این شما می توانید قبل از خواب از "بخور" هم استفاده کنید . استنشاق بخار باعث می شود همه موانعی که ممکن است مسیر تنفس شما را مسدود کنند از بین بروند .

2 - قبل از خواب هیچ قرصی مصرف نکنید
معمولا" پزشکان به افرادی که خر و پف می کنند توصیه می کنند که قبل از خواب هیچ قرصی مصرف نکنند و حتی قرص خواب هم استفاده نکنند. بنابراین یک روش خانگی برای جلوگیری از خر و پف مصرف نکردن قرص است.

3 - افکار مثبت را به خود القاء کنید
وقتی می خواهید بخوابید اجازه بدهید افکار مثبت به ذهن شما راه پیدا کنند. سعی کنید کارهایی که فردا قرار است انجام دهید را فراموش کنید . کاملا" ذهنتان را آرام کنید و بعد بخوابید.

4 - بعضی از بالش ها باعث می شوند که ما خر و پف کنیم
بنابراین بهترین روش خانگی برای جلوگیری از خر و پف تنظیم بالش و استفاده از بالش مناسب است . می توانید خوابیدن بدون بالش را نیز امتحان کنید تا متوجه شوید که آیا حل مشکل خر و پف شما با تنظیم بالش امکان پذیر است یا خیر ؟

5 - مطالعات نشان داده است که مصرف برخی غذاها می تواند باعث بروز خر و پف شود
بنا براین قبل از خواب از خوردن غذاهای سنگین ، فرآورده های لبنی ، نوشیدنی های حاوی کافئین وغیره خودداری کنید.

اصول یک دکوراسیون زیبا برای حمام تان

می خواهید تغییری در دکوراسیون حمام کوچک خود بدهید؟!اما نمی دانید ازکجا باید شروع کنید و چه اقداماتی را برای زیبایی بیشتر آن انجام دهید !
شاید با خود بگوئید: حمام خانه ما بزرگ نیست و ما نمی توانیم کارخاصی برای زیبایی آن انجام دهیم.
اصلا، نگران نباشید
ما در این یاداشت به شما کمک خواهیم کرد تا راحت تر بتوانید با حفظ فضا و استفاده از شیوه‌های نوین طراحی، حمام کوچک منزل خود را به روز‌رسانی کنید و فضای بیشتری را به وجود آورید.
با کمک گرفتن از تخیل و ابتکار عمل و رعایت چند نکته ساده می توانید حمام تنگ و کوچک خود را بدون تغییرات اساسی و وقت گیر به فضایی دنج تبدیل کنید.

ادامه مطلب ...

تور زیارتی کاراکاس افتتاح شد!

مهر: شاید همین الان روی گوشی تلفن همراه شما هم آمده باشد. پیامک های احتمالا بامزه ای که دست به دست و گوشی به گوشی  چرخیده و با اشاره ها و کنایه هایش پند لحظه ای شما را خندانده. پیامک هایی که بلافاصله پس از انتشار یک خبر، تولید می شود و به سرعت به اشتراک گذاشته می شود و موج می سازد و جریان سازی می کند.گاهی هم پایش به اینترنت باز می شود و سوژه گرافیست ها و فتوشاپ کارها می شود تا شوخی دیگری خلق شود و در شبکه های اجتماعی صفحه به صفحه بچرخد.

ادامه مطلب ...

اینبار عریان شدن دو زن ایرانی در سوئد + عکس

به نقل از هافینگتون پست، اعضای احزاب کمونیستی و همچنین سازمان مقابله با تبعیض زنان در گردهمایی که از طریق فیس بوک برنامه ریزی شده بود، چندین زن را به خیابان کشانده و آن‌ها هم در مخالفت با حجاب پیراهن‌های خود را در آورده و به صورت عریان خود را در خیابان‌ها به نمایش عموم گذاشتند.

بر اساس این گزارش مراسم عریان شدن در این روز به خاطر سالروز زن بوده که در تاریخ ۸ مارس ۲۰۱۲ نامگذاری شده است. این افراد روی بالاتنه برهنه خود شعارهای را با رنگ درج کرده بود که به حجاب اسلامی نه گفته است.

این اقدام چند زن کمونیست ایرانی در مخالفت با حجاب اسلامی در خیابان‌های استکهلم پایتخت سوئد، جهت پیروی از اقدامات گروه‌های فمینیستی در اکراین است که در تظاهرات، مخالفت خود را با در آوردن لباس و لخت شدن در ملاء عام، نشان می دهند.

منبع : اول نیوز

دانستنی های جالب در مورد عادل فردوسی پور

می‌‌گویند دوشنبه شب‌‌ها مصرف برق کشور نسبت به بقیه شب‌‌ها بیش‌‌تر می‌‌شود. تلویزیون‌‌های بیش‌‌تری روشن است و شب پر دردسری برای پدر و مادر‌های دانش‌‌آموزان است تا بچه‌های خود را با دلخوری و ناراحتی به رختخواب ببرند! دوشنبه شب‌ها یک برنامه زنده تلویزیونی به نام 90 پخش می‌شود. برنامه‌ای که همه با نام عادل فردوسی‌پور آن‌را می‌شناسند.

در سال 2009 هفته‌نامه نیویورک او را در فهرست پرقدرت‌ترین افراد در ایران در رده نوزدهم جای می‌دهد. مجله «ورلد ساکر» به او لقب «جان ماتسن ایران» را می‌دهد. جان ماتسن، یکی از بهترین گزارشگرهای فوتبال در انگلستان است که بازی‌های کامپیوتری fifa را هم گزارش می‌کند. «عادل فردوسی‌پور» (!) همین یک کلمه کافیست تا آخر این مطلب را بخوانید...

ادامه مطلب ...

تاسف گلشیفته فراهانی برای لیلا حاتمی +عکس

مجله استاندارد در مطلبی با عنوان «آیا کسی می تواند در ایران این عکس ها را بیاندازد؟» به حال و روز گلشیفته فراهانی در فرانسه پرداخت.

گلشیفته فراهانی در گفتگو با این مجله افزود: در ایران نباید موهای زنان دیده شود. ما در ایران مجله ای مخصوص عکاسی مد و فشن نداریم. ایران تصویر جدیدی از زندگی روزمره را به نمایش گذاشته است. بازیگران زن سینما مانند لیلا حاتمی (دارنده جایزه برای فیلم جدایی نادر از سیمین در جشنواره فیلم برلین سال 2011) باید در مراسم های بین المللی موهای خود را بپوشانند و این زندگی نیست.

او اضافه کرد: تصویر برهنه من در فیلم فرانسوی سزار تولید سال 2012 در مدت 2 روز 40 میلیون بازدید داشت.

ظاهرا او از این میزان بازدید بسیار خوشحال است و به نمایش گذاشتن بدن بدون لباسش را «زندگی کردن» می داند!

منبع : جام