همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

جوانی که قذافی را کشت + عکس

أحمد شیبانی» جوان هجده ساله لیبیایی است که از مبارزان انقلاب لیبی به شمار می‌رود.
 سایت‌های خبری عرب زبان به نقل از سایت‌های خبری لیبی، با انتشار عکس این جوان انقلابی، او را قاتل «معمر قذافی» دیکتاتور کشته شده لیبی معرفی کردند.

در این عکس، شماری از انقلابیون لیبی پس از کشته شدن قذافی، با خوشحالی «أحمد شیبانی» را بر بالای آغوش خود برداشته و با فریاد زدن او را قهرمان لیبی معرفی کرده‌اند. انقلابیون همچنین هنگام بالا بردن شیبانی، ندای «الله اکبر» سر دادند.


بنا بر این گزارش، این جوان هجده ساله، کلتی طلایی رنگ در دست دارد که با آن به سمت جمجمه قذافی تیراندازی کرده و او را زخمی کرد. خونریزی قذافی بر اثر این زخم، موجب مرگ وی شد.

گفتنی است، خبرگزاری رسمی فرانسه نیز عکس «أحمد شیبانی» را منتشر کرده است.

چگونه پیر شدن را به تعویق بیندازیم؟

پیری اجتناب‌ناپذیر است، اما سرعت پیشروی آن ثابت نیست و سرعت زوال بدن می‌تواند تحت تاثیر برخی فاکتورها کندتر شود.

به گزارش جام جم آنلاین، شما می‌توانید با اجتناب از انواع آلوده‌کننده‌ها، سموم سیستمیک و سموم صنعتی مانند فلوراید، دی‌اکسین‌ها، نگهدارنده‌ها، الکل، سیگار و اشعه UV حاصل از نور خورشید و نیز با مصرف غذاهای سرشار از آنتی‌اکسیدان مانند ویتامین C و E و سایر ترکیبات حاوی پلی‌فنل‌ها و آنتوسیانین‌ها و رژیم‌های غذایی بر پایه میوه‌ها و سبزیجات ـ که دارای کمترین کالری و سرشار از مواد مغذی هستند ـ دریافت آب پاکیزه کافی و استراحت کافی و ورزش فرآیند پیری را به تعویق اندازید.

ادامه مطلب ...

خواص میوه ها با توجه به رنگ شان

 

اولین چیزی که در هنگام انتخاب یک میوه برای خوردن شما را جذب کرده رنگ و جلوه خاص آن میوه است،آیا می دانید میوه های مختلف با رنگ های متفاوت چه خواصی دارند؟

در اولین قدم این رنگ اشیا است که شما را به طرف آن شیء جذب و یا از آن دور می‌کند.در واقع احساس آرامش،لذت ناراحتی،تنش،صلح و دوستی و … همه و همه در پرتو رنگ‌هاست.رنگ‌ها تمامی محیط ما و حتی خود ما را نیز تسخیر کرده‌اند و در تمام جسم جان و روح ما تاثیر گذارند. مثلا در مورد رنگ سیب سرخ و زیبا علاوه بر لذتی که از رنگ آن در هنگام خوردن می‌بریم و در ما احساس شادابی و نشاط ایجاد می‌کند،در خواصش نیز تاثیر فراوانی دارد.تمامی سبزیجات و میوه‌هایی که روزانه مصرف می‌کنید با توجه به نوع رنگشان منافع خاصی برای شما دارند.شاید تعجب کنید،اما فراموش نکنید که رنگ‌ها بر همه وجود ما و در تمامی جوانب نفوذ دارند و این هم یک روش نفوذی آنهاست.

ادامه مطلب ...

رمانتیک‌ترین شهرهای دنیا به انتخاب نشنال‌جئوگرافی

 
 

 

برخی از شهرهای دنیا، با مناظر بی‌نظیر خود،‌ تجربیات خیال‌انگیزی را برای مسافرین و بازدیدکنندگان خود به همراه می‌آورند. همین رمانتیک بودن،‌ سالانه هزاران،‌ بلکه میلیون‌ها نفر را به این شهرها می‌کشاند.

افراد برای انتخاب مقصد سفر،‌ می‌توانند معیارهای گوناگونی داشته باشند. برای عده‌ای،‌ رمانتیک بودن یکی از ویژگی‌های مهم مقصد سفراست. نشنال‌جئوگرافی این‌بار از بین شهرهای دنیا،‌ تعدادی را به عنوان رمانتیک‌ترین شهرها معرفی کرده و از هر شهر نمادی را برگزیده که با هم در گزارش تصویری زیر می‌بینیم.

 

ساحل اورگان
ادامه مطلب ...

علی کریمی مربی موقت پرسپولیس می شود؟

درحالی که جدایی حمید استیلی از پرسپولیس تقریبا قطعی شده ، تردیدهای مسئولان باشگاه تنها برای جایگزینی اوست. درحالی که در میان دستیاران استیلی کسی نیست که بتواند باشگاه را بدست بگیرد و حتی فکر کردن به گزینه دایی می تواند اوضاع تیم را از این که هست هم بدتر کند ، باشگاه گزینه هایی از بیرون را باید برای جمع کردن تیم بیاورد. استفاده از علی پروین روی نیمکت به مراتب خطرناک تر از گزینه استیلی است و کریم باقری هم که همیشه گفته اهل مربیگری نیست تا باشگاه ناخودآگاه از پی انتخابی گزینه ای از میان بزرگترهای تیم باشد. علی کریمی که در چند بازی هم از روی نیمکت با فریادهایش به بچه ها فرمان می داد ، بهترین گزینه ای بود که تا زمان استخدام مربی جدید ، تیم را تمرین بدهد. این بحث شب بعد از بازی میان اعضای هیات مدیره و مدیریت باشگاه مطرح شده اما اینکه کریمی چنین مسئولیتی را بپذیرد ، نکته ای است که نزدیکان به کریمی می گویند او از شنیدن خبرش تنها خنده ای بلند سر خواهد داد!

آخرین سخن قذافی قبل از مرگ چه بود؟

 پس از گذشت یک روز از کشته شدن قذافی زوایای جدیدی از نحوه مرگ او منتشر می‌شود.

 پس از گذشت یک روز از کشته شدن قذافی زوایای جدیدی از نحوه مرگ او منتشر می‌شود. 
به نقل از شبکه تلویزیونی لیبی آزاد، قذافی پس از آنکه مخفیگاه وی با رصد مکالمه‌ای میان او با السنوسی رئیس دستگاه اطلاعاتی حکومتش درباره امکان خروج وی از شهر سرت لو رفت خود را به حومه سرت می‌رساند و با تعداد معدودی از اطرافیانش می‌کوشد خود را به خارج سرت برساند. در همین حین گروهی از انقلابیون بی‌آنکه بدانند این کاروان قذافی است با این کاروان درگیر می‌شوند و آن‌ها را مغلوب می‌کنند.

قذافی نیز در اوج نبرد درون د در یک حفره مخفی می‌شود و هیچ مقاومتی از خود نشان نمی‌دهد. هنگامی که انقلابیون او را از حرفه بیرون می‌کشند و شروع به ضرب و شتم او می‌کنند .او نیز با لحن خاصی خطاب به آن‌ها می‌گویند: «من پدر شما هستم. من پدر ملت لیبی هستم. شما نباید با پدرتان اینچنین برخورد کنید!»

این سخن گویا بر انقلابیون گران می‌آید و در نهایت موجبات مرگ پدر ملت لیبی! را به همراه می‌آورد.
قذافی در زمان رسیدن نیروهای انقلابی به وی دو سلاح کمری، یک کیف و یک ساعت مچی به همراه داشت و توسط نیروهای «کتیبه البراکین مصراته» (گردان «آتشفشان‌های مصراته») کشته‌ شد.

مزرعه‌‌ی کروکودیل‌ها در شهر پاتایا +عکس

پارک سنگ‌های چند میلیون ساله و مزرعه کروکودیل‌ها (‌Million Years Stone Park &‌ Crocodile Farm) در 9 کیلومتری شهر پاتایا در کشور تایلند قراردارد و در آن گیاهان زیبا، درختان و صخره‌های عظیم‌الجثه با قدمت چند صد سال و چند میلیون سال وجود دارند. در قسمتی از این پارک، مزرعه کروکودیل‌ها وجود دارد که بیش از 1000 کروکودیل را در خود جای داده است. حیوانات دیگری هم از جمله فیل‌‌ها، گربه‌ماهی‌های غول پیکر، مارماهی‌هایی از آمازون، گونه‌هایی از اسب‌ها و خرس‌های کمیاب، شیر، ببر، شتر و آهو در این پارک وجود دارند. هر روزه نمایشی جذاب و هیجان‌انگیز از کروکودیل‌ها نیز اجرا می‌شود.


ادامه مطلب ...

آیا پرواز کردن طاووس را دیده اید؟ +تصاویر

شیوه نقل و انتقال پرنده ها کاملاً با هم متفاوت است. تعدادی از آنها پرواز می کنند، بعضی می توانند خیلی خوب بدوند و بعضی شنا می کنند و برخی ترکیب آنها را انجام می دهند. بیشتر پرندگان می توانند پرواز کنند و طاووس یکی از این پرندگان است، اما آیا تا کنون پرواز این پرنده بسیار زیبا را دیده اید؟

ادامه مطلب ...

تصاویر قدیمی از قبرستان بقیع

این تصاویر قدیمی حضور زائران ایرانی در قبرستان بقیع را به ترسیم کشیده است..



عکس/ کشف آلبوم خانوادگی قذافی

برای من یک سئوال در این چند روزه مطرح بوده  است چرا هر که در برابر امریکا وغرب واسرییل مقاومت میکند به سر نوشت شومی کشته میشود خدایی نخست وزیر ایتالیا واسراییل و...مفسدتر بودند یا قذافی .هرچند قذافی بایدزودتر درمقابل خواسته مردمش تسلیم میشد وقدرت را به مردم واهلش واگذار میکرد و ملت لیبی را قتل عام نمیکرد.

ادامه مطلب ...

۱۲ نکته برای فکر کردن مانند افراد موفق

استیو جابز، لری پیچ، بیل گیتس و… همه اینها افراد موفق و هوشمند در دنیای فناوری به حساب می آیند. تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که این افراد چگونه فکر کرده اند و چطور توانسته اند به موفقیت شان برسند؟

شاید شما هم جزو کسانی باشید که علاقمند هستند پا به درون این دنیای بزرگ برای رقابت و پیشرفت بگذارید. اگر چنین است بد نیست با ۱۲ فرمول مهم برای پیشرفت در این مسیر آشنا شوید.

برای فکر کردن وقت بگذارید:

اگر می خواهید بهتر فکر کنید باید روی آن کار کنید و وقت بگذارید. باید در هفته یک زمان مشخص برای فکر کردن داشته باشید. اکثر افراد موفق و مدیران خوب بخشی از زمان شان را به فکر کردن اختصاص می دهند. برای مثال آقای دن کتی هر دو هفته یک بار، یک زمان نیم روز را به فکر کردن اختصاص میدهد و هر ماه یک روز کامل را به این کار اختصاص می دهد. همچنین او هر سال هم دو یا سه روز را به صورت کامل به فکر کردن اختصاص می دهد.

ادامه مطلب ...

حرف نزن!عمل کن

 

موفقیت

 

مراحل موفقیت

 

انسان‌های برتر راه ثابتی را برای موفقیت در پیش می‌گیرند و با پا نهادن در این راه به موفقیت نهایی می‌رسند. زیرا افراد برای رسیدن به موفقیت باید مراحلی را طی کنند و علت اینکه برخی به هدف‌های خود و در نتیجه به موفقیت نمی‌رسند و یا زندگانی دلخواه خود را ندارند این است که این مراحل را یا اصلاً انجام نداده‌اند و یا به درستی به کار نگرفته‌اند. با اجرای این چهار دستور، نیروی موفقیت را در خود تقویت کنید:

ادامه مطلب ...

دوقلوزاترین کشورهای دنیا کدامند؟

بر اساس مطالعه جدید بین‌المللی و پایگاه داده جهانی دوقلوها، نقاط مختلف جهان از نرخهای متفاوتی در میزان فرزندان دوقلو برخوردار بوده و در این میان کشورهای آفریقای مرکزی در جایگاه اول قرار دارند.

 این درحالیست که بر اساس داده‌های فوق، کشورهای آسیایی و آمریکای لاتین از میزان کمتری از دوقلوها برخوردارند.

کشور «بنین» در آفریقای مرکزی با میزان 27.9 دوقلو در هر 1000 تولد از بالاترین میانگین ملی فرزندان دوقلو برخوردار است.

این یافته‌ها ممکن است در پاسخگویی به سوالاتی در مورد علل دوقلوزایی که از سن مادر، قد و رژیم غذایی تا عوامل ژنتیکی و همچنین تفاوت‌های مرگ‌ومیر بین دختران و پسران در نواحی خاص متغیر بوده، کمک کند.

ادامه مطلب ...

تفاوت دروغ و شاید اجبار

 
 
آقای بهرامی که رفت، بابا گفت: مرتیکه رباخوار، اومد به خاطر پونصد تومن، آبروم رو برد».
مامان گفت: کارش همینه. نباید ازش پول قرض می‌کردی». بعد به طرف تلفن رفت و شماره گرفت: بذار ببینم می‌شه از خانم احمدی قرض کنیم».
بابا گفت: ولش کن، با اون شوهر قاچاقچیش!».
مامان گفت: هیس! مثل این که گرفت. الو خانم احمدی! سلام. الهی قربونت برم من! چند وقته کم‌پیدایی. دلم برات تنگ شده بود. زنگ زدم فقط حالت رو بپرسم… من بد نیستم. به مرحمت شما!».
ادامه مطلب ...

اگر می خواهید جوان بمانید...

هر پدر و مادری به محض راه رفتن یا ایستادن کودک و نوجوان خود از او می خواهند که صاف بایستد و درست بنشیند. 

ایستادن و نشستن نامناسب نه تنها باعث ایجاد قوس در ستون مهره ها و افتادگی عضلات می شود بلکه به مرور زمان با علایم کمردرد نیز همراه می شود. در مطلبی از «Prevention » به چند وضعیت نادرست بدن اشاره شده است.

شانه های گرد:

به مرور زمان و با افزایش سن بدن به حالت جنینی باز می گردد. سروشانه و سینه به طرف جلو خم می شود. ستون مهره ها با کج شدن لگن به سمت جلو، شکل C را می گیرد. فشار ایجاد شده روی دیسک های محافظ بین استخوان کمر به مرور زمان باعث فشردگی و درد کمر می شود. اگر توجه کنید، درمی یابید که این حالت در افراد بالای ۵۰ سال به خصوص زنان خود را نشان می دهد

ادامه مطلب ...

معرفی بازیکن آماتور به جای فوتبالیست حرفه‌ای‌

هویت فوتبالیست دستگیر شده ایرانی فاش شد/مجرم بازیکن ملی نیست

 منابع خبری ایتالیا هویت بازیکن دستیگر شده شاغل در اسپانیا را فاش کردند.

خبرگزاری فارس: هویت فوتبالیست دستگیر شده ایرانی فاش شد/مجرم بازیکن ملی نیست

 سایت کورییره دل‌ونتو هویت بازیکن ایرانی شاغل در لیگ اسپانیا را فاش کردند.
 این فرد حسن عمولشگریان ۲۷ ساله است که مواد مخدر شیشه را در پاشنه کفشش جاساز کرده بود و هنگام ورود به فرودگاه میلان پلیس به او و دو همراه دیگرش مشکوک می‌شود و پس از بازرسی ۶۹۰ گرم مواد مخدر از این بازیکن کشف می‌کنند.

پویان آقاجان 32 ساله مقیم رم و مهدی رحمانی 39 مقیم ونیز نیز این بازیکن را همراهی می کرده‌اند.
عمولشگریان یک بازیکن ناشناخته و آماتور در فوتبال ایران محسوب می‌شود اما رسانه‌های غربی او را یک بازیکن بین المللی و معروف معرفی کردند.

نسخه آیت‌الله بهجت برای رفع گرفتاری ها

از حضرت آیت‌الله بهجت پرسیدند، چه کنیم که گرفتاری هایمان برطرف شود و حاجاتمان روا گردد، ایشان فرمودند «پدر و مادرتان را خوشنود کنید و اگر زنده نیستند، برای آنها صدقه بدهید؛ چون مردگان زنده هستند و ما توانایی دیدن آنها را نداریم».

 حجت‌الاسلام و المسلمین نظری، مدیر حرم مطهر حضرت معصومه(س)، شامگاه روز گذشته - شنبه- در میزگرد علمی زیارت، آداب و کارکردها که در شبستان نجمه‌خاتون حرم برگزار شد، با بیان مطلب بالا گفت: یکی از این آداب معرفت است و بر این امر در احادیث اهل بیت (ع) بسیار تاکید شده است؛ یعنی زائر باید به مقدمات زیارت آشنا باشد.

ادامه مطلب ...

خسرو حیدری بازیکن استقلال در کنار همسرش !

خسرو حیدری متولد 23 شهریور 1362 در تهران

مرژانو - عکس: خسرو حیدری بازیکن استقلال در کنار همسرش ! 

حادثه دلخراش زیر گرفتن دختربچه ۲ ساله چینی / عکس

دختر دو ساله چینی بعد از آنکه دو بار توسط دو ماشین زیر گرفته می شود، دچار مرگ مغزی شده و این در حالی است که مطابق تصاویر ضبط شده، ۱۸ نفر از کنار این صحنه، بی خیال می گذرند.

ادامه مطلب ...

جو گیری هیلاری کلینتون در لیبی

وزیر امور خارجه آمریکا در سفر به لیبی عکسی گرفت که سوژه خبرنگاران شد.



درخواست خواننده لوس آنجلسی از رضا رشیدپور

حبیب محبیان، خواننده لوس آنجلسی برای حضور در برنامه‌ای با اجرای رضا رشیدپور خواستار 100 هزار دلار پول نقد شد.
 

 


به گزارش پانا، حبیب محبیان، خواننده لوس آنجلس نشینی که دو سالی هست به ایران بازگشته، برای حضور در یکی از برنامه های «شبکه ایرانیان» که رضا رشیدپور مجری آن است، خواستار دریافت 100 هزار دلار پول نقد شد که البته این درخواست با مخالفت خزعلی(رئیس شبکه ایرانیان) رو به رو شد.

تصویری اختصاصی از جسد دیکتاتور سابق لیبی

تصویری اختصاصی از جسد دیکتاتور سابق لیبی را منتشر کرد.

خبرگزاری فارس: تصویر اختصاصی خبرگزاری فارس از جسد قذافی

در لیبی اولین تصویر از جسد دیکتاتور سابق لیبی را منتشر کرد.

قذافی در حفره‌ای در زیر یک پل بین جاده‌ای کشته‌ شده‌ است.

یکی از فرماندهان میدانی نیروهای مبارزان در شهر سرت اعلام کرد که هنگامی که انقلابیون به قذافی دست پیدا کردند، وی درون یک حفره مخفی شده بود و هیچ مقاومتی از خود نشان نمی‌داد.

به گفته وی، قذافی نشانه‌های زخم‌های قدیمی در صورت و پاهای خود داشت و گویا از کنترل انقلابیون بر شهر سرت و دستیابی به وی شوکه شده بود.

به نظرشما آقایان چه کار می کردند؟!

بر بالای تپه ای در شهر وینسبرگ آلمان، قلعه ای قدیمی و بلند وجود دارد که مشرف بر شهر است. اهالی وینسبرگ افسانه ای جالب در مورد این قلعه دارند که بازگویی آن مایه مباهات و افتخارشان است:

افسانه حاکی از آن است که در قرن 15، لشکر دشمن این شهر را تصرف و قلعه را محاصره می کند. اهالی شهر از زن و مرد گرفته تا پیر و جوان، برای رهایی از چنگال مرگ به داخل قلعه پناه می برند.

فرمانده دشمن به قلعه پیام می فرستد که قبل از حمله ویران کننده خود حاضر است به زنان و کودکان اجازه دهد تا صحیح و سالم از قلعه خارج شده و پی کار خود روند.

ادامه مطلب ...

وقت شناسی‌

در مراسم تودیع پدر پابلو، کشیشی که ۳۰ سال در کلیسای شهر کوچکی خدمت کرده و بازنشسته شده بود، از یکی‌ از سیاستمداران اهل محل برای سخنرانی دعوت شده بود .
در روز موعود، مهمان سیاستمدار تاخیر داشت و بنابرین کشیش تصمیم گرفت کمی‌ برای مستمعین صحبت کند.
پشت میکروفن قرار گرفته و گفت: ۳۰ سال قبل وارد این شهر شدم .
انگار همین دیروز بود.
راستش را بخواهید، اولین کسی‌ که برای اعتراف وارد کلیسا شد، مرا به وحشت انداخت.
به دزدی هایش، باج گیری، رشوه خواری، هوس رانی‌، زنا و هر گناه دیگری که تصور کنید اعتراف کرد .
آن روز فکر کردم که جناب اسقف اعظم مرا به بدترین نقطه زمین فرستاده است ولی‌ با گذشت زمان و آشنایی با بقیه اهل محل دریافتم که در اشتباه بوده‌ام و این شهر مردمی نیک دارد .
 
در این لحظه سیاستمدار وارد کلیسا شده و از او خواستند که پشت میکروفن قرار گیرد .
در ابتدا از اینکه تاخیر داشت عذر خواهی‌ کرد و سپس گفت که به یاد دارد که زمانیکه پدر پابلو وارد شهر شد، او اولین کسی‌ بود که برای اعتراف مراجعه کرد.
 
نتیجه اخلاقی‌: وقت شناس باشید !

روش های رایج خودکشی در دنیا+اینفوگرافی

خودکشی عمل یا رفتاری است آگاهانه (عامدانه) که انسان برای مردن انجام می‌دهد. اغلب خودکشی‌ها در اثر ناامیدی یا قرارگیری در شرایط اختلال ذهنی مانند افسردگی، اختلال دوقطبی، اسکیزوفرنی، اعتیاد به الکل و مواد مخدر روی می دهند. مشکل‌های مالی، اشکال‌ها در روابط اجتماعی و دیگر شرایط نامطلوب نقش مهمی در این موضوع دارند.

به گزارش «تازه» هر ساله بیش از یک میلیون انسان خودکشی می کنند. سازمان بهداشت جهانی تخمین می‌زند که خودکشی سیزدهمین عامل مرگ و میر در جهان است و شورای بهداشت ملی آمریکا آن را ششمین عامل مرگ در این کشور اعلام کرده‌است. خودکشی عامل اول مرگ و میر نوجوانان و جوانان زیر ۳۵ سال است. میزان خودکشی در مردان بیش از زنان است.

ادامه مطلب ...

مادری که فدای فرزندش شد+عکس

یک زن 41 ساله آمریکایی که در دوران بارداری به سرطان مبتلا شده بود برای نجات جان جنین خود از شیمی درمانی خودداری و خود را فدای فرزندش کرد.

به گزارش جام نیوز به نقل از رویترز، استاس کریم درماه مارس از بارداری خود با خبر شد، اما طی روزها و هفته های بعد که سرگرم تهیه لوازم مورد نیاز کودک خود بود دچار سردردهای شدید و دوبینی شد.

ادامه مطلب ...