همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

پیش‌بینی کیسینجر درباره آینده داعش و بشاراسد

وزیر خارجه اسبق آمریکا ضمن هشدار نسبت به اینکه خاورمیانه درحال فروپاشی است، تاکید کرد که مبارزه با داعش در خاورمیانه اولویت اصلی است و از بین بردن این گروه تروریستی مهم‌تر از براندازی نظام بشار اسد است.

 وزیر خارجه اسبق آمریکا ضمن هشدار نسبت به اینکه خاورمیانه درحال فروپاشی است، تاکید کرد که مبارزه با داعش در خاورمیانه اولویت اصلی است و از بین بردن این گروه تروریستی مهم‌تر از براندازی نظام بشار اسد است.  ادامه مطلب ...

عکس مستهجن همسر جدید گلشیفته فراهانی

 برترین ها: حدودا یک هفته قبل یک ایرانی مقیم نیویورک به نام نقیب شنبه زاده با قرار دادن تصاویری از مراسم ازدواج گلشیفته، درباره ازدواج وی خبررسانی کرده بود بدون اینکه نامی از همسر گلشیفته ببرد.
 

ادامه مطلب ...

گشت و گذاری در گران‌ترین شهر جهان +تصاویر

حمل‌ونقل عمومی به ویژه خطوط تراموا مهمترین ویژگی شهر زوریخ است که بخش زیادی از آرامش حاکم در این شهر را سبب شده است.
 
همه جای شهر تحت پوشش خطوط مختلف تراموا، مترو، اتوبوس و همچنین قایق‌های مخصوص حمل مسافر است و در هر ایستگاه تایم ورود هر خط اعلام می‌شود که علیرغم تداخل برخی از خطوط تراموا با مسیر عبور خودرو، اما کمترین تأخیری در ورود و خروج آنها از ایستگاه مشاهده نمی‌شود.
 
گشت و گذاری در گران‌ترین شهر جهان +تصاویر
  
ادامه مطلب ...

۱۰ چیزی که مردم آمریکا از آن می‌ترسند +عکس


مجله مهر: در بررسی که دانشگاه چپمن از میان ۱۵۰۰ نفر از بزرگسالان آمریکا در سراسر کشور انجام داده، به نتایج جالبی دست پیدا کرده است. این دانشگاه به دنبال ترس‌های معمول و روزانه مردم آمریکا بوده است و در نهایت به نتایجی رسیده که بر خلاف نظریه‌هایی است که در جامعه وجود داشته است. 
ادامه مطلب ...

گزارشی تکان‌دهنده از تن‌فروشی در کشور

تسنیم: نشست مشکلات زنان و رفتارهای پرخطر با تمرکز بر تن فروشی در مرکز مطالعات و تحقیقات زنان با حضور مینو محرز استاد علوم پزشکی دانشگاه تهران و رئیس مرکز تحقیقات ایدز، ژاله شادی طلب استاد جامعه شناسی، ناهید خداکرمی عضو هیئت علمی مامایی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و هما داوودی حقوقدان و جرم شناس برگزار شد. 
ادامه مطلب ...

آیا این مرد نورانی واقعاً در مسجد النبی بود؟ + عکس

مشرق نوشت: انتشار خبر و تصویر حضور یک مرد نورانی با لباس عربی در مسجد النبی به داغ ترین موضوع سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی و حتی مطبوعات سعودی تبدیل شد.

"عبدالواحد الحطاب" مدیر روابط عمومی ریاست مسجد النبی تأکید کرد: همه مسائل مطرح شده چیزی جز مونتاژ تصاویر نیست. 

ادامه مطلب ...

راز مقاومت فیل‌‌ها در برابر سرطان!

کشفیات تازه‌ای در زمینه رشد سرطان در فیل‌ها ممکن است به شناخت راه‌های تازه‌ای برای جلوگیری از سرطان در انسان‌ها کمک کند.

به گزارش آسوشیتدپرس، محققان دریافته‌اند که در مقایسه با بدن انسان‌ها، فیل‌ها ۲۰ برابر ممکن است حامل ژن‌های مقابله‌کننده با سرطان باشند. این ژن‌ها به سلول‌های تخریب‌شده کمک می‌کنند که یا خودشان را بازسازی کنند یا وقتی در معرض سلول‌های سرطانی قرار دارند، با نابودی خودشان جلوی نفود آنها را هم بگیرند. 

ادامه مطلب ...

یک ایرانی رییس هیات مدیره توئیتر شد +عکس

یک ایرانی رییس هیات مدیره توئیتر شد +عکس
 
کردستانی ۵۳ ساله از سال ۱۹۹۹ به گوگل پیوست و در این شرکت، سمت‌های مختلفی را به عهده داشت اما یک دهه بعد این شرکت را ترک کرد.
  ادامه مطلب ...

عکسی متفاوت از جنگل آمازون

جنگل های آمازون در شمال آمریکای جنوبی است. این منطقه جنگلی که رودخانهٔ آمازون نیز از میان آن می‌گذرد بخش‌هایی از کشورهای برزیل، اکوادور، گویان، کلمبیا، ونزوئلا، بولیوی، پرو و سورینام را در برمی‌گیرد.

به گزارش توریسم آنلاین، در این تصویر طلوع خورشید همراه با دود ناشی از سوختن درختان در جنگل های بارانی آمازون در منطقه ماتوگروسو برزیل دیده می شود.

تغییرات تکنولوژی از سال 1981 [عکس متحرک]


تصویر متحرک زیر، به شکل جالبی تغییرات تکنولوژی از سال 1981 تا 2014 را نشان می‌دهد.

عکس متحرک: تغییرات تکنولوژی از سال 1981

ارتباط رابطه جنسی با سکته قلبی

فرارو:‌ یک مطالعه جدید علمی ده ساله نشان می‌دهد این احتمال که رابطه جنسی نقش تعیین‌کننده‌ای در بروز سکته قلبی داشته باشد، بسیار بعید است. پژوهش‌های قدیمی اما نشان داده‌اند که "خیانت" خطر به مراتب بیشتری برای قلب به همراه دارد.
   ادامه مطلب ...