همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

کار خنده دار مجری زن در برنامه زنده/عکس

در اتفاقی نادر، پخش صدای عطسه غیرمعمول در استودیو خبر شبکه سعودی العربیه، لبخندی بر لب میهمان نشاند، اما مجری کم‌تجربه برنامه که نتوانست جلوی خنده خود را بگیرد، لحظاتی را به خنده گذراند و سپس ادامه برنامه را از سر گرفت.


دختر و داماد اکبر عبدی /عکس


ارمیا عبدی ، دختر بازیگر محبوب ایران اکبر عبدی که ظاهرا در فیلم جدید مسعود ده نمکی به نام ”رسوایی ” ایفای نقش کرده بود .
منبع: ظهور

بازتاب جهانی حرکت آندو برابر بوریرام؛گل تیموریان معجزه نجات پروانه بود

 
سایت‌های بین‌المللی حرکت انسانی آندرانیک تیموریان را در دیدار استقلال با بوریرام در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مورد تمجید قرار دادند. همچنین گلی که این هافبک ملی‌پوش در دقایق پایانی آن بازی به ثمر رساند، را معجزه نجات یک پروانه برشمردند.

 نوشته روزنامه مترو، آندرانیک تیموریان که پیشینه بازی در تیم‌های بولتون، فولام و بارنزلی در لیگ برتر را دارد، در جریان دیدار استقلال ایران مقابل بوریرام تایلند پروانه‌ای را که در وسط زمین قرار داشت، را از مرگ نجات داد و او را به کنار زمین برد تا زیر پای دیگر بازیکنان قرار نگیرد.

ادامه مطلب ...

عکس:پاس تهران و ژنرال هایش؛ نیم قرن پیش!‎

خبرآنلاین، تیم پاس تهران در تیرماه 1342 به طور رسمی پروانه فعالیت گرفت و تا سال 1386 یکی از تیم‌های برتر فوتبال ایران بود. پاس که تیمی نظامی و متعلق به شهربانی و سپس نیروی انتظامی بود، مکتب منحصربفرد خود را داشت و یکی از مربی‌سازترین باشگاه‌های فوتبال ایران بود. در همین عکس از تیم پاس تعدادی از بازیکنان حضور دارند که بعدها سرمربی تیم ملی ایران شدند: حسن حبیبی، مهدی مناجاتی، اصغر شرفی، محمود یاوری و همایون شاهرخی.

تیم پاس در سال 1386 به همدان منتقل شد و دوران افول این تیم نیز آغاز شد. تیمی که روزگاری قهرمان آسیا شد، اکنون روزهای خوبی را در لیگ دسته اول سپری نمی کند.

کاریکاتور/ آقای قهرمانی عصبانی!

با سوت زدن در بازی پرسپولیس و سپاهان محسن قهرمانی یک قضاوت پر حرف و حدیث دیگر را از خودش به جا گذاشت.

کشف جانور عجیب در عمق 1000 متری زمین

در اعماق یکی از ژرف‌ترین غارهای دنیا که عمق آن به بیش از 1350 متر می‌رسد، دانشمندان با موجودی خارق‌العاده روبه‌رو شده‌اند: گونه جدیدی از حلزون که پوسته‌ای تقریبا شفاف دارد.



این گونه جدید از حلزون‌های خاکی که Zospeum tholussum نام‌گذاری شده، رده کاملا جدیدی در خانواده حلزون‌های صدف توخالی است. این حلزون بسیار کوچک دارای صدفی مارپیچی، نیمه شفاف و گنبدی‌شکل است. این گونه حلزون که صدها متر زیر زمین زندگی می‌کند،

 

کاملا با زندگی در تاریکی خو گرفته است. برای مثال، ظاهرا این حلزون هیچ‌گونه حس بینایی ندارد که جهشی عادی در چنین جانورانی محسوب می‌شود. حیوانات غارزی، شامل سخت‌پوستان، ماهیان و سمندرها، اغلب طی هزاران سال حس بینایی خود را از دست داده‌اند: وقتی نوری برای دیدن وجود ندارد، مصرف انرژی برای تفسیر محرک‌های نوری هم معنایی ندارد.

 



این حلزون خاص که در عمق بیش از 1 کیلومتری زیر زمین و در مجموعه غارهای لوکینا جاما-تروجاما در کرواسی کشف شده، توانایی حرکتی اندکی دارد. این حلزون اغلب در گل و لای سرد و عمیق غار و نزدیک آب جاری باقی می‌ماند، تا بتواند رطوبت بدن خود را حفظ کند. دانشمندان هنوز به درستی نمی‌دانند که نحوه تولیدمثل این حلزون چگونه است، و یا اینکه از چه چیزی تغذیه می‌کند.

 

برترین ها

ننگ قطری ها برملا شد/ فیفا قطر را به رشوه دادن برای میزبانی جام جهانی محکوم کرد

فدراسیون بین المللی فوتبال فیفا سران قطر را به دادن رشوه برای خرید رای جهت میزبانی جام جهانی ۲۰۲۲ متهم کرد.

 بعد از انتخاب کشور قطر از سوی فدراسیون بین المللی فوتبال فیفا به عنوان میزبان رقابت های جام جهانی فوتبال در سال 2022 واکنش های انتقاد آمیز از سوی برخی کشورهای عضو مبنی بر این انتخاب صورت گرفت تا جایی که بسیار از این کشورها عقیده داشتند قطری ها تنها با دادن رشوه توانسته اند به این امتیاز برسند.

این نقل قول ها و اظهارات در ابتدا برای فیفا هیچ اهمیتی نداشت تا آنجا رییس این ارگان سپ بلاتر با قاطعیت تمام الز میزبانی قطری ها حمایت کرد بعد از این موضوع برگزاری جام جهانی 2022 در تابستان در کشوری مانند قطر که آفتاب سوزان و گرمای طاقت فرسایی دارد سوژه اصلی رسانه ها و سران ورزشی ممالک مختلف شد و بارها صحبت از انجام این مسابقات در زمستان به میان آمد که البته تا حدودی نیز فیفا به این امر ترغیب شد.

اما در تازه ترین واکنش ها فدراسیون بین المللی فوتبال فیفا بعد از بحث و بررسی های بسیار پیرامون موضوع میزبانی قطر در سال 2022 این کشور را به دادن رشوه به اعضای مجمع برای خرید رای آنها جهت اخذ میزبانی رقابت ها متهم کرد.

در صورت تایید و اثبات این ادعا از سوی فیفا لکه ننگ دیگری دامن قطری های متمول که چشمان را به پول نفت دوخته اند خواهد گرفت عواقب بسیار سنگینی برای این کشور حاشیه خلیج فارس در بر خواهد داشت.

موضوع رشوه دادن قطری ها به سران فیفا در حالی مطرح می شود که این کشور از ماه ها پیش با صرف هزینه های میلیارد دلاری برای ساخت و آماده سازی ورزشگاه های مدرن جهت برگزاری رقابت های جام جهانی در سال 2022 تلاش می کند.

درگذشت آیت‌الله طالقانی مشکوک بود؟

مامور وقت کاگ ب در ایران می‌گوید که مرگ آیت‌الله طالقانی مشکوک بوده است این در حالی است که تمام اطرافیان و حتی دکتر مخصوص ایشان ین مساله را تکذیب کرده و درگذشت این عالم وارسته را طبیعی اعلام می‌کنند.

به گزارش ایسنا،‌ تاریخ ایرانی در این زمینه نوشت: «...ملاقات با سفیر شوروی هنگام صبح صورت گرفت. پس از خاتمه ملاقات، طالقانی مانند معمول سرخوش بود. ولی شب هنگام پس از صرف شام ناگهان حالش به هم خورد. نگهبانان شخصی‌اش به سوی تلفن هجوم بردند تا به دکتر خبر بدهند ولی خط قطع بود. کوشیدند به او آب بخورانند ولی جریان آب هم قطع شده بود. پیرمرد شانسی نداشت. مخالفانش همه چیز را تا آخرین جزئیات حساب کرده بودند.» 551994_464083133622463_1543380808_n.jpg

این روایت، بخشی از نوشته‌های جنجال‌برانگیز ولادیمیر کوزیچکین، مامور سازمان اطلاعات و جاسوسی شوروی سابق (کا‌گ‌ب) در ایران طی سال‌های ۱۹۷۷ تا ۱۹۸۲ است.

او یکی از نخستین کسانی بود که در کتاب خاطراتش با عنوان «کا‌گ‌ب در ایران» مرگ آیت‌الله سیدمحمود طالقانی، روحانی مبارز و مشهور انقلاب اسلامی ایران در ۱۹ شهریور ماه ۱۳۵۸ را «مشکوک» و حاصل «توطئه‌ای حساب‌شده» دانست و ابهامی پرمناقشه را بر تاریخ انقلاب ایران بار کرد؛ ابهامی که برخی فعالان سیاسی مخالف جمهوری اسلامی با مرور مواضع انتقادی و ناصحانه آیت‌الله در واپسین ماه‌های زندگی‌اش و همچنین شرایط خانه در شب آخر، طی ۳۴ سال گذشته قرینه‌هایی هم برایش دست و پا کرده‌اند؛ از جمله اینکه روز مرگ وی، پاسدار محافظش حضور نداشت یا اینکه تلفن خانه‌ای که او در آن درگذشت، قطع شده بود.

 

 

 

ادامه مطلب ...

ساخت بلند ترین برج دنیا در ساحل دریای خزر+عکس

ساخت این برج به طول 1050 متر در ساحل دریای خزر در جمهوری آذربایجان ، دو میلیارد دلار ، هزینه در پی خواهد داشت. 

شهری زیر صخره ها(تصاویر)

اگر چه ممکن است وجود صخره ها و سنگ بر روی شهر برای شما ایجاد ترس کند، اما ساکنان این شهر کوچک در آندلس که در حدود ۳۰۱۶ نفر ساکن دارد تقریبا ۲۵۰۰۰ سال قبل تا کنون در حال زندگی زیر صخره ها هستند.
ادامه مطلب ...

بزرگترین آدمخواران تاریخ +عکس

باشگاه خبرنگاران، آدم خوارها را می توان به دسته های مختلف تقسیم کرد که به غیر از انسان های آدم خوار تنها حیوانات باقی می مانند که توانایی خوردن انسان را دارند. در میان حیوانات نیز برخی از حیوانات خاص هستند که این روزها به عنوان بزرگترین آدمخوارها شناخته می شوند.این حیوانات آدم خوار را در ادامه با هم مرور خواهیم کرد.

** گوستاوو

ادامه مطلب ...

صخره ای شبیه به صورت انسان + عکس

در شرق چین صخره ای وجود دارد که به طرز عجیبی شبیه به صورت انسان است .

غم‌انگیز‌ترین عروسی جهان

غم‌انگیز‌ترین‌عروسی جهان در یکی از بیمارستان‌های چین برگزار شد.
به‌گزارش خبرگزاری شینهوا، یک زوج چینی که دو سال پیش قصد ازدواج با یکدیگر را داشته‌اند به‌خاطر بیمار شدن ناگهانی عروس ازدواجشان به تعویق افتاد تا این‌که ازدواجشان را در بیمارستان و در حالی که‌عروس در کما بود برگزار کردند.
اخبار حاکی است این زن دو سال است‌که در کما به‌سر می‌برد و دامادکه به‌شدت به او علاقه دارد با وجود بیهوش بودنش تصمیم به ازدواج با وی در بیمارستان گرفت.جنیگ‌جنیگ و نامزدش لولای گوانگدونگ در جنوب شرقی چین ازدواج غم‌انگیز خود را برگزار کردند. تازه داماد می‌گوید: دو سال پیش تصمیم به ازدواج با یکدیگر گرفتیم، خانه‌ای خریدیم و برای ازدواجمان برنامه‌ریزی کردیم که ناگهان نامزدم بیمار شد و به کمارفت. هر چه منتظر ماندم تا از کما خارج شود این اتفاق نیفتاد به همین خاطر تصمیم گرفتم با همین شرایط با او ازدواج کنم.روز ازدواجمان را با روز تولد 28 سالگی همسرم همزمان کرده‌ام و او همواره در قلب و ذهن من زنده است و دلم برایش تنگ شده، بیماری همسرم ذره‌ای از عشقم به او کم نکرده و خوشحالم که در نهایت با او ازدواج کرده‌ام.

فیفا خلیج فارس را جایگزین واژه جعلی خلیج عربی کرد

 

فارس به نقل از پایگاه خبری «صوت منامه»، «حسین البلوشی» کارشناس فوتبال کویتی از شیخ «سلمان بن ابراهیم» رئیس کنفدراسیون آسیا و روسای فدراسیون‌‌های فوتبال کشورهای حاشیه خلیج فارس خواست در اعتراض به حذف واژه جعلی «خلیج ع ر ب ی» از سایت فدراسیون جهانی فوتبال به «سپ پلاتر» رئیس فدراسیون جهانی فوتبال شکایت کنند.

 پیشتر پایگاه اطلاع رسانی فیفا در صفحه مربوط به اتحادیه‌های فوتبال کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس واژه لیگ‌ عربی را از صفحه خود حذف کرده بود و واژه خلیج فارس را جایگزین آن کرده بود.

فدراسیون‌های فوتبال کشورهای عربی (عربستان، کویت، قطر، بحرین و امارات) پیش از این تلاش می‌کردند که مسابقات جام خلیج عربی را در فهرست مسابقات رسمی فیفا ثبت کنند.

البلوشی همچنین ابراز امیدواری کرد که پایگاه فیفا اطلاعات خود را در این زمینه تصحیح کند زیرا میلیون‌ها علاقه مند فوتبال کشورهای عربی اخبار فوتبال کشور خود را از طریق این پایگاه پیگیری می‌کنند.

عکس/نقاشی اثر ناصرالدین شاه قاجار

نقاشی اثر ناصرالدین شاه قاجار/ موزه نظامی در بندر انزلی

چه کسی «بابک زنجانی» را میلیاردر کرد؟

 بابک زنجانی در گفتگو با هفته نامه «آسمان» روایت جالبی از روزهای سربازی و کار برای رئیس کل بانک مرکزی بازگو کرده است. روزهایی که مقدمه میلیاردر شدن او بود. این بخش از گفتگوی زنجانی با هفته نامه آسمان را بخوانید:

شما در جایی گفته بودید که در بانک مرکزی سربازی کرده اید و راننده رئیس کل بانک مرکزی بودید. سرباز رئیس کل بانک مرکزی شدن کار ساده ای نیست. قبول دارید؟ لطفا صادقانه بگویید:

صادقانه می گویم زمانی که به سربازی رفتم در سپاه تقسیم شدم من را به اردکان یزد فرستادند. سه ماه اول آموزشی ام آنجا بود. از آنجا به پادگان ولیعصر تهران منتقل شدم. در بین سربازها، مرتب تر بودم و تمیزتر می نوشتم بنابراین من را به قرارگاه فرماندهی سپاه فرستادند. حدود 14-13 ماه آنجا بودم. زمانی که در آن مجموعه بودم یادم هست آقای هاشمی رفسنجانی برای بازدید به آنجا آمدند، گفتند تعدادی سرباز برای ریاست جمهوری، بانک مرکزی و جاهای مختلف انتخاب کنید.

ادامه مطلب ...

دختر ایرانی در مراسم دختر شایسته +عکس

روزنامه هفت صبح: انتخاب همزمان دختر شایسته جهان (miss world) و همینطور دختر شایسته جهان اسلام در اندونزی هیاهویی در این کشور پرجمعیت مسلمان به پا کرده است. مراسم انتخاب دختر شایسته که قرار بود در جاکارتا برگزار شود در هراس از واکنش زنان مسلمان اندونزی به جزیره توریستی بالی منتقل شد.

زنان مسلمان اندونزی چند ماه قبل نیز با اعتراض خود اجازه کنسرت لیدی گاگا را در جاکارتا نداده بودند و حالا در فرمولی مشابه از برگزاری مراسم دختر شایسته جلوگیری کردند اما اتفاق عجیب تر برگزاری مراسمی با عنوان دختر شایسته جهان اسلام در جاکارتا بود که احتمالا پاسخی است از سوی جامعه مسلمانان به برگزار کنندگان مراسم پر آب و تاب دختر شایسته که بیشتر روی زیبایی و نکته سنجی و ملاحت تاکید دارد.

در مسابقه امسال دختر شایسته کشورهای اسلامی بیش از 500 دختر از کشورهای اسلامی درخواست های خود را برای شرکت در این مسابقه ارسال کرده بودند. پایبندی به آموزه های اسلامی یکی از ملاک های اصلی برای پذیرفتن داوطلبان بوده است. برای نمونه دختران بایدتوضیح می دادند به چه دلیل حجاب را به عنوان پوشش خود برگزیده اند.


ادامه مطلب ...

جوانمردی یک اسپانیایی/ عکس

آخر مسابقه بود و دونده اسپانیایی می بینه که دونده کنیایی خیلی آروم داره می دوه. متوجه می شه که دونده کنیایی فکر می کنه مسابقه تموم شده. برای همین به جای این که یک برد غیرمنصفانه به دست بیاره، می ره پشت حریفش و خط پایان رو نشونش می ده.توی مصاحبه اش هم گفته که وقتی دیدم سرعتش رو کم کرد می دونستم که می تونم ازش جلو بزنم و برنده باشم، اما این پیروزی حق من نبود. برای همین رفتم سمتش و خط پایان رو نشونش دادم و اون تونست اول بشه که البته لایق برنده شدن هم بود. 


مردی که وصیت کرد همراه خودرویش دفن شود+عکس

خودرو یکی از وسیله هایی است که برخی از مردم علاقه خاصی به آن دارند. عده ای در دنیا هستند که خودرویشان حتی از خانواده نیز بیشتر دوست دارند و هر روز خود را در کنار خودرو می گذرانند.

"کونت اسپارکا" یک تاجر 62 ساله برزیلی است که علاقه خاصی به خودروی شخصی اش دارد. این میلیونر که ساکن شهر سائوپائولو است به تازگی وصیت نامه ای نوشته است که یکی از بندهای آن بسیار عجیب و غیر معقول به نظر می رسد.


ادامه مطلب ...

دختر ۱۳ساله دانشجوی پزشکی دانشگاه ایران شد+عکس

دختر ۱۳ساله دانشجوی پزشکی دانشگاه ایران شد+عکس

 آرمیتا فرید 13.5 ساله، جوانترین داوطلب کنکور سراسری92 در رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران پذیرفته شد.

به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران این داوطلب ساکن اصفهان است و امسال برای اولین بار در کنکور سراسری شرکت کرده است.

وی می گوید:تا سال 86 دوره 5 سال ابتدایی را امتحان دادم و تا سال 88 سوم راهنمایی را به پایان رساندم.از سال 88 به بعد وارد دبیرستان شدم و 4 سال دبیرستان را به صورت عادی گذراندم و امسال هم در کنکور شرکت کردم . من در مدرسه عادی درس خواندم و بدون اینکه کلاس خصوصی یا معلم خصوصی داشته باشم موفق شدم در کنکور سراسری قبول شوم.

ادامه مطلب ...

آقای بازیگر و خواننده بالاخره به ایران بازگشت /عکس

کافه سینما، درباره این فیلم و نقشی که رادان را بعد از این مدت به سینما بازگردانده اطلاعاتی در دست نیست. عکس زیر را علیرضا باذل (دوست و مدیر برنامه های رادان) از لحظه ورود او به فرودگاه امام منتشر کرده است. 

آقای بازیگر و خواننده بالاخره به ایران بازگشت /عکس

کافه سینما، درباره این فیلم و نقشی که رادان را بعد از این مدت به سینما بازگردانده اطلاعاتی در دست نیست. عکس زیر را علیرضا باذل (دوست و مدیر برنامه های رادان) از لحظه ورود او به فرودگاه امام منتشر کرده است. 

موتور سواری خانوادگی برفراز سد!

مردی چینی به همراه فرزندانش در حال عبور از بالای سدی که از سیل سرریز شده است.

عکس/ ورود تانکهای انگلیسی به کرمانشاه

ورود تانکهای انگلیسی به کرمانشاه در دوران جنگ جهانی دوم

بازیگر نقش ستایش در آستانه اعدام! (تصویر)

سازمان عفو بین الملل در اشتباهی فاحش، به جای عکس سکینه محمدی آشتیانی، عکس و نام نرگس محمدی بازیگر نقش «ستایش» را در بیلبوردی تبلیغاتی در شهر وین اتریش نصب کرده و در ذیل این بیلبورد از جامعه جهانی خواسته که با فشار به دستگاه قضایی ایران مانع اعدام نرگس محمدی شود!
بیلبورد تبلیغاتی عفو بین‌الملل

 
به گزارش  598، گزارشگران ناشی این سازمان به اصطلاح بین‌المللی که در انتشار اسناد کذب علیه جمهوری اسلامی ایران لحظه ای تامل نمی‌کنند، به جای جست‌وجوی کلمه سکینه محمدی آشتیانی - مجرمی که از سال 1384 به جرم مشارکت در قتل همسرش در زندان تبریز به سر می‌برد و محکوم به اعدام است - نام نرگس محمدی را سرچ کرده‌اند.
ادامه مطلب ...