همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

تصاویر جدید از خسارات انفجار گاز در شهران


انفجار لوله گاز در ساعت 4 و 30 دقیقه صبح جمعه در تقاطع خیابان یکم شهران و خیابان کوهسار، در محل تونل مترو موجب ایجاد گودالی به طول حدود 100 متر و عرض و عمق بیش از 50 متر شد. در اثر این انفجار چند ساختمان اداری و مسکونی دچار حریق شد.

خسارات انفجار گاز در شهران
  
ادامه مطلب ...

جزییات طرح بخشودگی دیرکرد جرایم رانندگی

ایسنا، سردار تقی مهری در تشریح طرح بخشودگی جرایم رانندگی اظهار کرد : به محض ابلاغ این مصوبه توسط هیئت دولت ، این طرح اجرایی و در این راستا؛ تنها دیرکرد جرایم رانندگی تا پایان سال ۹۴ بخشوده خواهد شد و رانندگان باید اصل جریمه را پرداخت کنند.

وی افزود : شهروندان می‌توانند با مراجعه به سایت راهور ۱۲۰ ، پلیس ۱۰ + و دفاتر پیشخوان دولت، سامانه پیامکی ۱۱۰۱۲۰۲۰۲۰ از میزان جرایم خود مطلع شوند.  ادامه مطلب ...

تصویری از ایدز که دنیا را تکان داد

این عکس که نشان می دهد یک پدر آمریکایی فرزند مبتلا به بیماری ایدز خود را در بستر مرگ در آغوش گرفته، به سرعت در رسانه های گوناگون و از جمله مجله لایف منتشر شد و باعث توجه جهانی به این بیماری و گسترش تلاش برای مقابله با آن شد. این در حالی بود که تا قبل از آن به علت خاص بودن روش های ابتلا به ویروس ایدز رسانه های آمریکایی کمتر به آن می پرداختند و مراکز درمانی هم در این زمینه تلاش چندانی به عمل نمی آوردند.  ادامه مطلب ...

روایتی جالب از چگونگی کشف «شهر جن» در ترکیه! +تصاویر

این شهر، زمانی کشف شد که یکی از ساکنان شهری در ترکیه دیوار منزل خود را که در یک غار ساخته شده بود، خراب کرد و ناگهان حیرت زده متوجه وجود اتاقی عجیب پشت دیوار شد که پیش از این، آن را ندیده بود. این اتاق، به اتاق هایی دیگر راه داشت و کشف آن، به کشف شهری زیرزمینی منجر شد. 

ادامه مطلب ...

نابغه قرآنی دیروز حالا چه می‌کند؟ / آیه‌ای که طباطبایی برای برجام خواند

اوایل دهه هفتاد بود که یک پدیده و اعجوبه میان جامعه قرآنی کشور ظاهر شد، کودکی که در 5 سالگی حافظ کل قرآن کریم بود و با چهره زیبا و صوت دلنشین خود بسیاری از کودکان و نوجوانان و حتی بزرگسالان را مجذوب خود می‌کرد. سید محمدحسین طباطبایی ملقب به «علم‌الهدی» حافظ قرآن و نوستالژی دوران کودکی ما این روزها تبدیل به جوان رعنا و خوش قامتی شده که همچنان در امور و فعالیت های قرآنی پیشتاز است. مشروح گفتگوی خبرنگار قرآن و عترت باشگاه خبرنگاران جوان با علم‌الهدی در ادامه گزارش می‌خوانید: 

ادامه مطلب ...

حضور احمدی‌نژاد در تشییع "حبیب" صحت دارد؟ +تصاویر

به گزارش فارس، پس از درگذشت حبیب محبیان برخی شبکه های اجتماعی و سایت های خبری، با انتشار تصویر مدعی شدند، محمود احمدی نژاد در مراسم تشییع پیکر این خواننده شرکت کرده است.
 

ادامه مطلب ...

سگ حبیب؛ وفادار ترین سگ دنیا +عکس


درگذشت غریبانه ی آوازه خوان شب و تنهایی همچنان در خبرها امتداد دارد، حالا خبر رسیده «بلکی» سگ وفادار آوازه خوان طاقت از کف داده و پس از چند روز اعتصاب غذای وفادارانه از دنیا رفته، سگ «حبیب» طاقت دوری اش را نداشت.

در تصویر زیر واکنش رضا کیانیان را می بینید 
ادامه مطلب ...

چشمان زنی که نخ می‌سازد شایعه یا واقعیت!؟ +عکس

یکی از پایگاه های خبری استان اردبیل ۱۶ خرداد ماه خبری را با مستندات عکس و فیلم روی صفحه برد که لرزه به تن مخاطبان انداخت و در صفحات مجازی بارها و بارها دیده شد.

به گزارش مهر، حتی شنیدن این خبر موجب می‌شد که مخاطبان به سایت‌های مختلف مراجعه کنند تا فیلم زنی که چشم راستش نخ تولید می کند را ببینند.
 
ادامه مطلب ...

رابطه طول انگشت شست با اخلاق


تصویر رابطه طول انگشت شست با اخلاق

 فردی که بند بالائی انگشتش بلندتر از بندهای دیگر باشد، احساساتی و بسیار وفادار است و محبت و دوست داشتن دیگران در این فرد گاه به حد جنون می رسد. 

ادامه مطلب ...

چرا شلوار جین پرچ دارد؟


این پرچها جایگاه ویژه ای در تاریخ دوخت شلوار جین دارند، و در حقیقت همین پرچها شلوار جین را آفریدند.

شما ممکن است متوجه پرچهای فلزی گردی نشده باشید که روی جیب شلوار جین شماست.
 به گزارش انتخاب، این پرچها معمولا در جایی از شلوار جین شماست که بیشترین فشار را تحمل می کند، و کار آنها نگهداری دو تکه پارچه جین و عمر بیشتر شلوار شماست.   ادامه مطلب ...