همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

ساخت کوه به دست انسان! + تصاویر

به دور این منطقه  دیوار شیشه‌ای بسیار بلندی کشیده می‌شود تا افراد بتوانند از راه دور هم از دیدن این منطقه لذت ببرند.
 
شهر نیویورک هم کوه دار می‌شوند
  
ادامه مطلب ...

سلفی هادی و مهرداد در بهشت


 مهرداد اولادی بازیکن فقید تیم ملوان که سابقه بازی در تیم های پرسپولیس، استقلال، نفت تهران و الشباب امارات را دارد. مهرداد اولادی 14:56 امروز در بیمارستان شهدای تجریش جان به جان آفرین تسلیم کرد.



دقیقا 200 روز پس از مرگ هادی نوروزی کاپیتان فقید پرسپولیس، هم تیمی دیگرش به او پیوست، سلفی دو یار قدیمی این بار در بهشت.


طرح اختصاصی: علی آهنگر

15 نشانه سرطان که مردها نباید نادیده بگیرند

15 نشانه سرطان که مردها نباید نادیده بگیرند
مرگ سالانه 300 هزار مرد به علت ابتلا به سرطان، رکورد قابل توجهی در ایالات متحده است که اگر تعداد مرگ و میر ناشی از این بیماری مهلک در سایر کشورهای جهان- به خصوص کشورهای در حال توسعه همچون ایران- را به آن بیفزاییم، در می یابیم که با قاتلی بالفطره مواجهیم که به راحتی می تواند جان مردان را بگیرد. اکنون پرسش اصلی این است که هیچ راهی برای شناسایی این بیماری پیش از نمایان شدن اش وجود ندارد؟ 
ادامه مطلب ...

تصویر عجیب از یک درخت!


درختی که نصف بهار و نصف دیگرش زمستان است.

تصویر عجیب از یک درخت

عکس: اشرف پهلوی در پشت صحنه یک فیلم

در حالی که خاندان پهلوی بنا به قانون حق دخالت در سیاست را نداشتند اشرف آشکارا در سیاست دخالت می کرد و با وابستگی به رانتهای قدرت و ثروت فعالیتهای گسترده اقتصادی داشت. همین رفتارها نام اشرف را بر سر زبانها انداخته بود. اشرف و شهناز در پشت صحنه فیلم کاروانها به همراه یول براینر هنرپیشه معروف هالیود. این فیلم با نظر مهدی بوشهری همسر اشرف و سرمایه دولتی تهیه شده بود. عکس: اشرف پهلوی در پشت صحنه فیلم کاروانها

عکسی از رضا قوچان نژاد، همسرش و خواهر همسرش که بازیگر سینماست

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران روز گذشته با سروین بیات خواهر ساره بیات بازیگر سینما ازدواج کرد.

تصاویری از روش عجیب آبیاری در یزد

یکی از باغ رستوران‌های یزد برای آبیاری درختان و گلهای خود از روش مه پاش بهره می‌برد. به گفته یکی از کارکنان این باغ رستوران با وجود آنکه هزینه این روش آبیاری نسبت به روش‌های دیگر بیشتر است اما برای تعدیل دمای فضای این باغ رستوران و آبیاری درختان و گیاهان در این محوطه از روش آبیاری مه پاش استفاده می‌شود.


  ادامه مطلب ...

پادشاهی با بیش از ۱۰۰ همسر + عکس

طبق سنتی که برای پادشاهان در کامرون وجود دارد زمانی که یک پادشاه یا در زبان محلی "فون" فوت می‌کند جانشین او همسرانش را به ارث می‌برد و سپس با ملکه ازدواج می‌کند.

به گزارش ایلنا،  شاهزاده "نیکسون" از سلسله "بافوت"‌ها اشاره می‌کند که این زنان پادشاه هستند که در پشت پرده و در همراهی با او سبب می‌شوند تا پادشاه نقش واقعی خود را پیدا کند. او در این باره می‌کند:"ملکه نقش مهمی در زندگی یک پادشاه دارد."

پادشاهی با بیش از ۱۰۰ همسر + عکس

ملکه "کنستانس" همسر سوم پادشاه "امبوبی" نیز می‌گوید که پشت سر هر مرد موفق قطعا یک سرسخت حضور دارد. او در ادامه می‌افزاید:"طبق سنت ما زمانی که شما پادشاه هستید همسران بزرگتر به آموزش پادشاه بعدی می‌پردازند."

توضیح علمی در مورد مثلث برمودا

مثلث برمودا بین پورتوریکو و میامی قرار دارد و در مورد آن تصورات و خیال‌پردازی‌های بسیاری صورت گرفته که در فیلم‌ها، مقالات و موسیقی نیز به نمایش گذاشته شده است، اما در حال حاضر گروه تحقیق محققان نروژی جوابی برای عملکرد این منطقه گرمسیری در اقیانوس یافته‌اند. 

ادامه مطلب ...

عکس: خانواده ژوله

تصویری از امیر مهدی ژوله و خانواده اش را مشاهده می کنید.
عکس: مهدی ژوله و خانواده اش

گران‌ترین «بوگاتی» تاریخ (+ عکس)


ایسنا، «دنیای ماشین» ادامه داد: بوگاتی شرکتی قدیمی است که این روزها از جدید‌ترین خودروی خود رونمایی کرده است که در نوع خود، خودرویی بی‌نظیر محسوب می‌شود. بررسی بوگاتی 57SC نشان می‌دهد که این شرکت در گذشته هم بهترین‌ها را می‌ساخته و با حفظ کیفیت تا به امروز در عرصه صنعت خودرو‌ حضور دارد.

 
گران‌ترین «بوگاتی» تاریخ (+ عکس)
  
ادامه مطلب ...

دارایی بانک‌های ایران چقدر است

دارایی بانک‌های ایران در پایان دیماه سال ۹۴ از مرز ۱۹۲۰ تریلیون تومان گذشت.

   ادامه مطلب ...

خال‌های بدنتان شخصیت شما را فاش می‌کنند

نقاطی از بدن وجود دارند که به‌وجود آمدن خال در آن قسمت‌ها معانی بسیار جالبی دارد و حقایق جالبی را راجع‌به بازگو می‌کند.

 تقریبا همه افراد در سطح پوست خود دست کم یک خال را دارند و کمتر فردی است که از وجود آن‌ها بی‌خبر باشد. بسیاری اوقات خال‌ها جنبه زیبایی دارند و بر زیبایی فرد میفزایند و در برخی موارد نیز از زیبایی فرد می‌کاهند. 
ادامه مطلب ...