همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

آسوشیتدپرس: 3 پیشنهاد غرب به ایران

خبرگزاری آسوشیتد پرس به نقل از منابع نزدیک به مذاکرات هسته‌ای مدعی شد اگر ایران یکی از پیشنهادات طرف غربی برای کاهش ظرفیت غنی‌سازی‌اش را بپذیرد آمریکا با افزایش تعداد سانتریفوژها موافقت خواهد کرد.

 
به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، با توجه به این که تنها چندماه تا ضرب الاجل ماه مارس برای دستیابی به چارچوب کلی یک توافق هسته‌ای میان ایران و گروه 1+5 فرصت باقی است به نظر می‌آید این ایران است که طرف مقابل را برای سازش تحت فشار قرار داده است.
  ادامه مطلب ...

ماجرای وام بدون وثیقه 6500 میلیاردی

باشگاه خبرنگاران: آیت‌الله صادق آملی لاریجانی عصر سه شنبه در جلسه شورای اداری استان لرستان با بیان اینکه همه ما به عنوان مسئولان نظام جمهوری اسلامی میراث بزرگی را در اختیار داریم گفت: اخیرا در جلسه‌ای مقام معظم رهبری فرمودند ما چون در داخل این نظام هستیم قدر آن را نمی‌دانیم و اگر از بیرون از این نظام به آن نگاه می‌کردیم آن وقت ارزش‌های این نظام بر ما مکشوف می‌شد.
 
ادامه مطلب ...

چگونه ایمیل موقت و دارای تاریخ انقضا ایجاد کنیم؟


پیش از این در چند گزارش به شکل مفصل به موضوع ایمیل های موقتی پرداخته ایم. امروز پنج منبع خوب برای استفاده از این سرویس را به شما معرفی میکنیم:

 
۱ - Fake Mail Generator

این ابزار توسط طراحان Fake Name Generator تدوین و توسعه پیدا کرده است. استفاده از آن بسیار ساده است. کافی است قسمت اول از آدرس ایمیل را در داخل جعبه متنی مربوطه وارد کنید و سپس از لیست پایین افتادنی کنار آن دومین مورد نظر را انتخاب کنید. سپس با کلیک بر روی Copy آدرس مذکور را در کلیپ بورد کپی کنید.

   ادامه مطلب ...

دریافت مبالغ 90 میلیونی برخی نمایندگان از رحیمی

دریافت مبالغ 90 میلیونی برخی نمایندگان از رحیمی
 
نماینده اردبیل گفت: اگرچه ما پیگیر دریافت کنندگان 5 میلیون تومانی از رحیمی هستیم اما با روشن شدن ابعاد جدیدترین این نابسامانی تمام تلاش خود را برای معرفی شاه‌مهره‌های این مساله معطوف خواهیم داشت.
  ادامه مطلب ...

متهم فساد 3هزارمیلیاردی درختم مادر احمدی‌نژاد! +عکس

سایت صراط نوشت:

خدامراد احمدی متهم ردیف هشتم فساد سه هزار میلیاردی در مراسم ختم مادر محمود احمدی نژاد حاضر شده بود.

خدامراد احمدی یکی از نزدیکان محمود احمدی نژاد و از اعضای حلقه موسوم به علم و صنعتی ها به شمار می رود با این حال، حضور این محکوم پرونده فساد بزرگ مالی برای عرض تسلیت به رییس جمهور سابق در حالی است که او بر اساس حکم دادگاه پرونده مذکور به 10 سال زندان محکوم شده است.

http://www.akharinnews.com/media/k2/items/cache/f36001c5542c49d118ebba0ddf91103b_L.jpg?t=-62169984000
 
ادامه مطلب ...

عکس تکان‌دهنده کودکان اسیر داعش در توییتر

شبکه خبر:  یک روز پس از انتشار نتایج تحقیقات یک مرکز مطالعات استراتژیک در امریکا، که نسبت به افزایش گرایش جوانان اروپایی به اسلام هشدار داده بود، سگ های وحشی دست پرورده صهیونیزم به تلاش برای تخریب چهره اسلام افزودند و منظره منزجر کننده جدیدی را در تویتر به نمایش گذاشتند.
  ادامه مطلب ...

داعش 17 پیشمرگ را در قفس سوزاندند +تصاوی


به گزارش دیلی میل، داعشی‌ها می‌گویند این نمایش وحشتناک از سوزانده شدن پیشمرگ‌های کرد به تلافی اقدام پیشمرگ‌ها که ماه گذتشه اجساد شبه نظامیان داعش را در خیابان‌های کرکوک به نمایش گذاشتند، صورت گرفته است.

  
ادامه مطلب ...

این دختر هیچ‌وقت بزرگ نمی‌شود + عکس


این دختر هیچ‌وقت بزرگ نمی‌شود + عکس
 
باشگاه خبرنگاران نوشت: «زنگ یوشان» 19 ساله، دختری است که به یک بیماری خاص و بسیار نادر مبتلا شده است که یک تومور را در غده هیپوفیز ایجاد می‌کند. این تومور باعث می‌شود تا هورمون‌های رشد از بین بروند و هیچگاه بدن از سن خاصی بزرگتر نشود.
  ادامه مطلب ...

چرا پرسپولیس و استقلال مشتری نداشتند؟


 عصر ایران- همان گونه که حدس زده می شد مزایده دو باشگاه پرسپولیس و استقلال نتیجه ای دربر نداشت چون مشتری نداشتند!
البته این دو باشگاه پرسابقه و پر هوادار خواستارانی دارند اما قیمت پایه 290 میلیارد تومان را خارج از توان خود اعلام کرده اند. ضمن این که سالانه 20 تا 30 میلیارد تومان نیز باید هزینه کنند که عملا سر به 330 تا 350 میلیارد تومان می زند و واقعا کدام سرمایه گذاری حاضر است چنین پولی را تنها بابت یک برند و یک ورزشگاه بپردازد و کی تضمین می دهد که اگر به مشکل مالی و بدهی خوردند از چنگ آنان به در نیاید؟

   ادامه مطلب ...

عکس/ جدیدترین بنز پلاک شده در ایران

این بنز اس‌ ال‌ 350 توسط یکی از شرکت های تیونینگ ایرانی با تغییراتی همچون نصب کربن روی جلوی بدنه، مواجه شده و شکل جالب تری به خود گرفته است.

  ادامه مطلب ...

«تاکسی» جعفر پناهی برنده جایزه بهترین فیلم جشنواره برلین شد

فارس : شصت و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم برلین امشب در حالی به کار خود پایان داد که جایزه خرس طلای بهترین فیلم این دوره از رقابت ها به فیلم سیاه «تاکسی» ساخته «جعفر پناهی» اعطاء شد.

برگزارکنندگان شصت و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم طی مراسمی با اعطاء جوایز اصلی جشنواره امسال به این دوره از رقابت ها پایان دادند.
  
ادامه مطلب ...

عجیبت‌ترین هتل‌های دنیا+تصاویر


فارس، هتل هایی که مشاهده می‌کنید از عجیب‌ترین هتل‌های دنیا هستند که برخی شناور، به شکل کلبه‌های چوبی یا کلبه‌های اسکیموها، هتل هواپیما یا به شکل حباب هستند؛ این هتل‌ها واقعاً چشم را خیره می‌کنند و برخی واقعاً زیبا هستند.

این هتل‌های غیر معمول در جهان انگشت شمار هستند اما دیدنی و شگفت‌انگیزاند و برخی افراد که از عجایب لذت می‌برند برای تعطیلات به این هتل‌ها می‌روند.

مثلاً در سوئد هتلی از یخ ساخته شده است که هر سال توسط مجسمه سازها دوباره تعمیر و ساخته می‌شود و هزینه هر شب اقامت در این هتل بین 210 و 725 یورو است.

آفریقا: هتلی مخصوص شکارچیان  ادامه مطلب ...

مرسدس بنز ضد گلوله یک میلیون دلاری را ببینید

مرسدس بنز ضد گلوله یک میلیون دلاری را ببینید
 
به گزارش  خبرآنلاین، مرسدس بنز جی ۶۴ ای ام جی یکی از قدرتمندترین و البته لوکس ترین خودروهای خارج جاده ای که تاکنون وارد بازار شده است. این خودرو در شرایط نظامی نیز آزمایش شده و می تواند در مقابل حملات مسلحانه مقاومت کند. به خصوص این امکان وجود دارد که امنیت خودرو برای برخی مشتریان خاص افزایش یابد و لایه های بیشتری به خودرو افزوده شود. سرعت این مدل از مرسدس بنز در ۵.۳ ثانیه از صفر به صد کیلومتر در ساعت می رسد و موتور ۸ سیلندر آن ۵۴۴ اسب بخار قیمت دارد. همچنین امکان اینکه داخل خودرو به شکلی کاملا لوکس دربیاید هم وجود دارد.  
ادامه مطلب ...

گران ترین خانه های جهان را بشناسید +تصاویر

ما لیستی جمع آوری کرده ایم که گران قیمت ترین خانه های جهان را که در ۲۴ کشور مختلف واقع شده اند، به نمایش می گذارد. اختلافات و تفاوت های زیادی بین کشورهای مختلف از حیث قیمت خانه های گران وجود دارد؛ برای مثال گران قیمت ترین خانه در آمریکا ۱۹۵ میلیون دلار و در ژاپن ۹ میلیون دلار قیمت دارد. پنت هوسی ۵ ستاره در موناکو عنوان گران ترین خانه جهان را با قیمت ۴۰۰ میلیون دلار از آن خود کرده است. 

گران خانه

آرژانتین: خانه ای مرمت شده با ۱۰۰ سال سن، به قیمت ۳۴.۵ میلیون دلار  ادامه مطلب ...

عاقبت مجرمان اقتصادی در ایران/ از فاضل خداداد تا مه آفرید امیر خسروی

عاقبت مجرمان اقتصادی در ایران/ از فاضل خداداد تا مه آفرید امیر خسروی
 
به گزارش  راه دانا،  فساد اقتصادی امروز در تمام کشورهای دنیا گریبان دولت ها را گرفته و برخی افراد به واسطه نفوذ در بدنه دولت ها، همواره توانسته اند مفاسدی را به وجود آورده و پول های بسیاری از اموال دولتی را به نفع خود، اختلاس کنند. کشور ما نیز از این ماجرا مستثنی نیست و در طول چند دهه اخیر، افراد دارای نفوذ با پرداخت رشوه و اقداماتی مشابه توانسته اند بر بیت المال چنگ زده و از آن ارتزاق کنند. اما مبارزه با فساد نیز همواره در اولویت برنامه های دستگاه های مختلف در داخل کشور بوده و حتی مجازات اعدام نیز برای برخی از این مجرمان اقتصادی در نظر گرفته شده است.

   ادامه مطلب ...

بزرگترین فرودگاه جهان+ تصاویر


تین نیوز :این تصاویر از ترمینال آینده فرودگاه «داکسینگ» در پکن خبر می‌دهند که در سال 2018 آماده خواهد شد.

بزرگترین فرودگاه جهان+تصاویر
 
ادامه مطلب ...

اتفاقات عجیب در وایمکس مبین‌نت و ایرانسل +تصویر

صبحانه آنلاین- سال ها اینترنت دیال آپ کار بسیاری از مردم را راه می انداخت و صدای قیژ قیژ آن دل هر عاشق اینترنتی را شاد می کرد. آن روزها با سرعت پایین و لاک پشتی اینترنت بازهم کارهای بسیاری انجام می شد. با گذر زمان نوبت به ADSL و شرکت های ارائه دهنده این نوع اینترنت رسید. 

  ادامه مطلب ...

چرا مردان غذای خود را زودتر تمام می‎کنند؟

انسان‌ها را می‌توان به دو دسته تقسیم کرد: آنهایی که از اینکه افرادی وجود دارند که به سرعت غذا می‌خورند وحشت‌زده می‌شوند، و انهایی که از دیدن افرادی که به آرامی غذایشان را تمام می‌کنند، تا حد مرگ خسته می‌شوند.

به گزارش تلگراف، شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد احتمال این که مردان در دسته دوم قرار بگیرند خیلی بیشتر است، اما پژوهشی تازه از پژوهشگران کره جنوبی به این ایده بار علمی می‌دهد و علاوه بر آن نشان می‌دهد که چه چیزی سبب می‌شود که مردان سریع‌تر از زنان به ته بشقاب برسند.  ادامه مطلب ...

شعر سیدعلی صالحی برای اهواز غبارآلود

سیدعلی صالحی شاعر معاصر در پی بحرانی شدن هوای استان خوزستان و شهر اهواز در هجوم ریزگردها شعری سروده است.

قیامِ غبار

نگاه کنید...!

خوش‌خوردگانِ بی‌خبر  ادامه مطلب ...

بهترین بازیگر نقش اول زن جشنواره فیلم فجر را بشناسید

خبرآنلاین، از میان نامزدهای حاضر در بخش بهترین بازیگر نقش اول زن هیات داوران با تقدیر از بازی لیلا حاتمی در «دوران عاشقی» و مهتاب کرامتی برای فیلم «عصر یخبندان» دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول زن را به لیلا زارع برای فیلم «شیفت شب» اختصاص داد و سیمرغ بلورین این بخش را به باران کوثری برای بازی در «کوچه بی‌نام» اعطا کرد.


  ادامه مطلب ...

بهترین متروهای شهری جهان (+تصاویر)

با داشتن امکاناتی چون صندلی های با سیستم گرمایش داخلی، دسترسی به اینترنت بی سیم و تزیینات هنری ایستگاه ها، این سیستم های مترو سفرهای درون شهری را به یک تجربه لذت بخش و هیجان انگیز تبدیل می کنند.

alt 

ادامه مطلب ...

افشای حساب 250 میلیون دلاری یک ایرانی در سوئیس!

افشای حساب 250 میلیون دلاری یک ایرانی در سوئیس!
 
  ماجرای معروف به "سوئیس لیکس" که روز دوشنبه توسط روزنامه‌های بزرگ دنیا فاش شد، شخصیت‌های سرشناس و ناشناس فراوانی را در سراسر دنیا به درد ‌سر انداخته است.

    ادامه مطلب ...

سفره پلو گوشت (عکس)


عصرایران - سفره پلوگوشت در یکی از سیاه چادرهای عشایر عربستان سعودی.

سفره پلو گوشت (عکس)
  ادامه مطلب ...

بارش باران شیری در آمریکا

بارش باران شیری در بخش‌هایی از واشنگتن و اورگن آمریکا اهالی این منطقه را حیرت‌زده کرد.

به گزارش ایسنا، جمعه گذشته ماده عجیبی از آسمان بخش‌هایی از واشنگتن و اورگن شروع به باریدن کرد که اهالی این دو منطقه از آن به عنوان «باران شیری» نام می‌برند.

کارشناسان در حالی که هنوز از منشا این بارندگی مطمئن نیستند به اهالی این منطقه اطمینان دادند که خطری سلامت آنان را تهدید نمی‌کند.  ادامه مطلب ...

احداث دانشگاه تهران؛ سال 1313 (عکس

طرح تفصیلی تاسیس دانشگاه تهران نیز در سال ۱۳۱۰ تهیه و به وزیر فرهنگ تقدیم شد و با تلاش‌های دکتر حسابی و مذاکرات وی با نمایندگان مجلس، این طرح در سال ۱۳۱۲ به مجلس شورای ملی رفت و در سال ۱۳۱۳ از تصویب مجلس گذشت.
احداث دانشگاه تهران؛ سال 1313 (عکس)

عکس/ عاقبت تصادف مازراتی 2 میلیارد تومانی

نوع خودرو masserati grancabrio است که 2 میلیارد تومان هزینه خرید مدل صفر کیلومتر آن است

ارزان‌ترین ساندویچی ایران +عکس


سفر یک روزه به استان اصفهان و البته شهر آران، حداقل یک ثمره می تواند داشته باشد و آن، آشنایی با پیرمردی است که به گفته یکی از دوستان، می تواند رکورددار ارزان فروشی انواع سانویچ و مخصوصا ساندویچ مغز در ایران باشد.

  ادامه مطلب ...

5 حقه شگفت‌انگیز برای خلاص شدن از شر خرناس


خبرآنلاین: از هر چهار نفر انسان روی زمین یک نفر در خواب خرناس می‌کشد، اما نکته جالب‌تر این‌که شیوع این مشکل در مردان دو برابر زنان است، موضوعی همزمان برای زنان خوشایند و هم ناخوشایند است.

به‌همین دلیل تعجبی ندارد که روش‌های جدید حل مشکل خروپف ارائه می‌شوند با پوشش خبری گسترده‌ای روبرو شوند؛ حال هرقدر که این روش‌ها غیرمحتمل باشند.

به تازگی پژوهشگران دانشگاه تورنتو راه‌حل جدیدی برای این مشکل دیرپا ارائه کرده‌اند و به همین بهانه، تلگراف به مرور این ایده و 4 ایده شگفت‌انگیز دیگر (که پیش از این مطرح شده بودند) پرداخته که می‌توانند رویای هر فرد خروپف کننده‌ای باشند.

1- جوراب واریس
به استناد پژوهشی که مقاله آن در هفته گذشته منتشر شد، پوشیدن جوراب‌های واریس برای جلوگیری از لخته شدن خون می‌تواند از خروپف کردن جلوگیری کند. در طول روز، مایعی در قسمت‌های پایینی پا انباشته می‌شود که شب‌هنگام به سوی گردن می‌رود و مشکل را بدتر می‌کند. جوراب‌های واریس مقدار انباشتگی این مایع را کاهش می‌دهند و پژوهش اخیر نشان داده مردانی که در طول روز جوراب واریس می‌پوشند، احتمالاً کمتر در شب خروپف می‌کنند. 

ادامه مطلب ...

چگونه از شر پیامک‌های تبلیغاتی خلاص شویم؟

کمتر کسی پیدا می شود که از این پیامک های تبلیغاتی شاکی نباشد حال داستان این پیامک های تبلیغاتی چیست...؟!

 
به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ پیامک های که گاه و بیگاه باعث کلافه شدن کاربران شده و برای همه سوال شده که چرا این پیامک ها تمامی ندارد. اما گذشته از محتوا، این امر از لحاظ سودآوری اقتصادی هم بسیار حائز اهمیت است. به طور کلی سه نوع ارسال پیامک در کشور صورت می گیرد که عبارتند از ارسال مشترکان شخصی با سیم کارت، ارسال انبوه توسط خطوط با سرشماره 1000، 2000، 3000 و 5000 و ارسال مشارکتی و تعاملی. در این بین مخابرات به ازای هر ارسال پیامک انبوه توسط نوع دوم از شرکت ها مبلغ 62 ریال دریافت می کند.  ادامه مطلب ...

سعید معروف در راه سیبری+عکس

سعید معروف که در تیم والیبال زنیت کازان روسیه توپ می‌زند، از زمان حضورش در این تیم بازی‌های درخشانی را به نمایش گذاشته است.
این تیم در بازی‌ آینده خود باید به سیبری رفته و در این منطقه به میدان برود.
به همین منظور بهترین پاسور جهان عکسی را در صفحه شخصی اش در اینستاگرام منتشر کرده و نوشته است: آماده برای یک پرواز طولانی به سیبری برای یک بازی آسان.