همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

طولانی‌ترین و کوتاه‌ترین زمان روزه‌داری در کدام کشورهاست؟

خبرگزاری فارس: طولانی‌ترین و کوتاه‌ترین زمان روزه‌داری در کدام کشورهاست؟

روزنامه بحرینی اخبار الخلیج در خبری درباره روزه‌داری مسلمانان در ماه مبارک رمضان نوشت که مسلمانان دانمارک امسال ماه رمضان سختی را پیش‌رو دارند.

این روزنامه بحرینی در ادامه توضیح می‌دهد که مسلمانان دانمارک امسال 21 ساعت در روز را روزه هستند و این طولانی‌ترین ساعات روزه‌داری در جهان است.

 

مسلمانان آرژانتینی امسال با 9 ساعت و نیم روزه‌داری کوتاه‌ترین و مسلمانان دانمارک با 21 ساعت روزه‌داری طولانی‌ترین زمان روزه‌داری در ماه رمضان را به خود اختصاص داده‌اند.

ادامه مطلب ...

اسرار ستون‌های آفرینش جهان کشف شد

getty0-198.jpg

اسرار یکی از شناخته‌شده‌ترین تصاویر نجومی دیده شده تا کنون به نظر می‌رسد که توسط دانشمندان حل شده است.

تصویر مشهور «سه ستون آفرینش» ابتدا توسط تلسکوپ فضایی هابل در سال 1995 در سحابی عقاب ثبت شد.

با این حال تاکنون هیچ کدام از کارشناسان موفق به کشف چگونگی شکل‌گیری آن نشده بودند.

دانشمندان اکنون بر این باورند که این پدیده توسط انفجار یک ابرنواختر نزدیک در حدود 6000 سال پیش ایجاد شده اما نور نمایش‌دهنده شکل جدید این سحابی برای هزار سال دیگر به زمین نخواهد رسید.

ادامه مطلب ...

پیش​بینی زیباکلام درباره آینده سیاسی احمدی‎نژاد و اصولگرا بودن ر

به گزارش خبرآنلاین، صادق زیباکلام در گفت و گویی آینده سیاسی دولت دهم و در راس آن محمود احمدی نژاد را بررسی کرده است.
گزیده اظهارات وی در گفت و گو با هفته نامه پنجره در ادامه می آید:
• سؤال درباره آینده سیاسی احمدی نژاد بسیار پیچیده و دشوار است اما من شخصا فکر می‎کنم اگر اصول‎گرایان به‎دلیل آن‎که ایشان با رهبری زاویه پیدا کرده است، وی را بازنشسته اجباری نکنند به‎ عنوان استاد در دانشگاه علم‎و‎صنعت باقی خواهند ماند. اما قطعا برای برخی از نزدیکان ایشان مثل آقای اسفندیار رحیم مشایی، محمدرضا رحیمی، حمید بقایی و... پرونده‎‎هایی تشکیل و برای آن‎‎ها مشکل ایجاد می‎شود.
• احمدی‎نژاد دو صفت دارد که واقعا صفات برجسته‎ای است. این صفات متأسفانه حکم کیمیا را در میان رجال سیاسی ما دارد. اولین صفت ایشان، این است که فوق‎العاده آدم با شهامت، شجاع و جسوری است. اگر یک دهم شهامت و جسارت احمدی‎نژاد را آقای خاتمی داشت، هم وضع کشور و هم وضع اصلاح‎طلبان خیلی بهتر از آن چیزی می‎شد که امروزه هست. صفت دوم آقای احمدی‎نژاد این است که ایشان درجه‎ای از پایبندی و تعهد و رفاقت را برای کسانی که با ایشان کار کرده و بیعت کردند رعایت می‎کند.

ادامه مطلب ...

وزارت ورزش و کمیته المپیک مدال‌های ایران را پیش‌بینی کردند

2012-olympic-medals-all3.jpg

بر اساس پیش‌بینی وزارت ورزش و جوانان،‌ کاروان ورزشی ایران در بازی‌های المپیک لندن می‌تواند سه تا هشت مدال کسب کند.

 بر اساس روال مرسوم قبل از بازی‌های المپیک، متولیان ورزش به طور جداگانه تعداد کسب مدال‌های بازی‌های المپیک توسط ورزشکاران کشورمان را پیش‌بینی می‌کنند.

بر این اساس، وزارت ورزش و جوانان در پیش‌بینی خود از نتایج احتمالی کاروان ورزش ایران در المپیک لندن، دریافت سه مدال در کمترین حالت و هشت مدال در بهترین شرایط را پیش‌بینی کرده است.

ادامه مطلب ...

اصغر فرهادی و ابراهیم حاتمی‌کیا؛ ۱۱ سال پیش

134-18.jpg

اصغر فرهادی و ابراهیم حاتمی‌کیا 11 سال پیش در جریان نوشتن فیلمنامه «ارتفاع پست» با هم همکار بودند.

«ارتفاع پست» اولین فیلمنامه سینمایی فرهادی و دوازدهمین فیلم حاتمی‌کیا بود.

فیلم داستان قاسم است که ادعا می‌کند برای خانواده و دوستانش در یک شرکت صنعتی در بندرعباس کار پیدا کرده، آن‌ها را سوار هواپیما می‌کند. اما تنها نرگس، همسرش است که از قصد قاسم خبر دارد و می‌داند که قاسم می‌خواهد هواپیما را برباید.

چگونه حافظه را تقویت کنیم

5906.jpg

با فرد مبتلا به آلزایمر آلبوم خانوادگی را ورق بزنید و خاطرات خوش را مرور کنید. اگر از مناسبت های خانوادگی فیلم دارید، آن را همراه بیمار تماشا کنید و در مورد آنها با هم صحبت کنید. با کمک برخی اشیا می توان خاطرات را به یاد آورد و در مورد آنها صحبت کرد.

اما هرگز فراموش نکنید در به یادآوری خاطرات، اگر احساس کردید حافظه اش یاری نمی کند، هرگز به او نگویید یادت نمی آید؟ در عوض خودتان آن ماجرا و خاطره را برایش بازگو کنید و نهایتا از عبارت یادش بخیر استفاده کنید و اگر او خاطره ای را به یاد آورد و راجع به آن صحبت کرد، از او بخواهید آن را بیشتر شرح دهد.

ادامه مطلب ...

پرندگان چهره انسان‌های مهربان را می‌شناسند!

2-630.jpg

مطالعات جدید نشان می‌دهد که تعدادی از پرندگان ممکن است دوست‌های انسانی خود را بشناسند زیرا آن‌ها قادر به شناسایی چهره و تمییز دادن صدای افراد هستند.

توانایی شناسایی یک دوست یا دشمن بالقوه می‌تواند کلید بقای پرندگان باشد.

متخصصان رفتار حیوانات در دانشگاه لینکولن انگلیس و دانشگاه وین در دو پژوهش جداگانه رفتار کبوترها و کلاغ‌ها را مورد بررسی قرار دادند.

ادامه مطلب ...

یک سوم متاهل‌ها درباره مسایل مالی دروغ می‌گویند

بر اساس نتایج یک نظرسنجی یک سوم افراد متاهل یا افرادی که شریک زندگی دارند درباره مسایل مالی به شیوه‌های مختلف دروغ می‌گویند یا حیله‌گری می‌کنند. ۱۶ درصد از خیانت‌های مالی به طلاق می‌انجامد.


دروغگویی درباره پول و میزان درآمد اثرات مخربی بر رابطه زناشویی یا زندگی مشترک افراد دارد با این‌همه همچنان زوج‌ها به دروغگویی در این باره ادامه می‌دهند.

بر اساس آخرین تحقیقات که نتایج آن در ماه مه امسال منتشر شد، از هر ۱۰ نفر ۳ نفر که متاهل هستند و یا با پارتنر خود زندگی ‌می‌کنند مرتکب دروغگویی مالی، از پنهان کردن خرید گرفته تا ریخت و پاش بزرگ بدون اطلاع قبلی شده‌اند.

این نتایج تحقیقی‌ست که توسط موسسه حسابداران رسمی آمریکا و بر اساس نظرسنجی از هزار نفر در اوایل ماه جاری میلادی منتشر شد. بر اساس نتایج این نظرسنجی برخی از افراد در دروغ‌گویی مالی در زندگی مشترک پیش‌تر نیز می‌روند: ۷٪ افراد تشویق‌های مالی کارشان یا برد در بخت‌آزمایی را مخفی می‌کنند، ۴٪ حساب‌های مخفی بانکی دارند و ۴٪ نیز تجربه برداشت مبالغ قابل توجه پول از حساب‌های بانکی مشترک با توسل به روش‌های حیله‌گرانه را دارند.

ادامه مطلب ...

4 ماده غذایی برای پیشگیری از کم‌خونی

برای آنکه دچار فقر آهن نشوید قرار دادن برخی مواد غذایی در برنامه غذایی اهمیت ویژه‌ای دارد. 

۱) موادغذایی غنی از ویتامین B۱۲ :
 
ویتامین B۱۲ به ویژه در موادغذایی حیوانی مانند گوشت قرمز، ماهی، میوه‌های دریایی و درصد کمتر در تخم‌مرغ و پنیر وجود دارد.
 
گیاهخواران مطلق معمولا دچار کم‌خونی می‌شوند چون از منابع ویتامین B۱۲ استفاده نمی‌کنند. از جمله نشانه‌های کم‌خونی، تنگی نفس، خستگی، افزایش ضربان قلب و... است اگر فکر می کنید به این علایم دچارید ممکن است پزشک برای شما مکمل B۱۲ تجویز کند.

ادامه مطلب ...

عجیب ملتی داریم

دوستان به کارهای سیاسی کاری ندارم و نمیخواهم در این خصوص صحبت کنم؟

ولی موصوعی چند روز حسابی فکرم را مشغول کرده  ؟ چندی است مرغ و برخی لوزام گران شده است ؟ا اینکه علت ان چه بود نمیخواهم صحبت کنم؟روی صحبتم با مردم است ؟چرا؟چرا؟هر وقت جنسی گران میشود ؟همه مردم  برای خرید هجوم می اورند؟ایا اگر چند وقت مرغ نخریم میمیریم؟مگر از قدیم نگفتن سزایی گران فروش نخریدند است؟چرا اینقدر ضعیف و بی فکر هستیم؟وهر دامی که برایمان پهن میکنند خیلی راحت در ان گرفتار میشوم؟چرا؟؟

 بسیاری از مشکلات ما از بی فکری و بی فرهنگی است؟نمیدانیم چه میخواهیم ؟وچه باید بکنیم؟واین مسئله کار را بجایی رساند که اکنون شاهد ان هستیم .حتی بازاریان نیز خدا ؟خدا؟ میکنند ؟که اجناس گران شود تا مردم فقر و بضاعت ؟؟؟ما برای خرید و بازار گرمی هجوم بی اورند؟خدا اخر و عاقبت همه ما را بخیر کند؟

ازدواج و طلاق باعث افزایش وزن می شود

احتمال افزایش وزن در زنان پس از ازدواج اندکی بیش از مردان است. این افزایش در مواردی به اندازه ای است که سلامت فرد را با خطر مواجه می کند

نتایج تحقیق یک موسسه آمریکایی حاکی از آن است که ازدواج و طلاق، می تواند موجب افزایش وزن افراد شود.
انجمن جامعه شناسی آمریکا در مطالعه ای که بر روی ده هزار و ۷۱ نفر از داوطلبان انجام داد، به این نتیجه رسید که احتمال افزایش وزن افراد، تا دو سال پس از آغاز یا پایان زندگی مشترک با یک سیر جهشی مواجه است.
زنانی که تازه ازدواج می کنند بیشتر با خطر افزایش وزن روبرو هستند.

ادامه مطلب ...

سیارک (سیاره کوتوله) سرس

سیارک (سیاره کوتوله) سرس

سیارک (سیاره کوتوله) سرس اولین سیارک کشف شده و جزء سیارکهای کمربند اصلی سیارکها است.

این سیارک در اولین روزهای سال ۱۹۰۱ کشف شد.

قطر آن ۹۳۳ کیلومتر وجرم آن در حدود یک سوم جرم کل سیارکهای کمربند سیارکی است.

چگالی آن از بسیاری از سیارکها کمتر است.

زمان چرخش بدور خود نه ساعت بوده ودر فاصله متوسط۷۷/۲ واحدنجومی از خورشید قرار دارد.

 چگالی آن ۹۸/۱ گرم بر سانتی متر مکعب بوده که از بسیاری از شهاب سنگها کمتر است.

نکته مهم این که درحال حاضر با تعریف جدید این جرم از رده سیارکها خارج وبه رده جدید سیاره های کوتوله انتقال یافته است.

ادامه مطلب ...

برگزاری یک جشن عروسی

http://up.vatandownload.com/images/xoginj4x2v1nf9o5l31z.jpg

برگزاری یک جشن عروسی معمولی که شما بتوانید خواسته‌ها و آرزوهایتان را در آن ببینید کم هزینه نیست و باید برای آن برنامه‌ریزی کنید و پول کافی کنار گذاشته باشید. با این حال می‌توانید تا آنجا که می‌توانید آن را ساده‌تر و معقول‌تر برگزار کنید.

شما باید برای کم‌تر کردن هزینه‌ها بعضی از خواسته‌ها و آرزوهایی که از شب عروسی‌تان داشته‌اید را کنار بگذارید. زیرا حتی وقتی تمام تلاشتان را می‌کنید تا یک مراسم ساده و بی‌دردسر بگیرید بازهم فشارهای مالی و روحی زیادی را تحمل می‌کنید. با این حال هنوز هم شما می‌توانید روش و منش خودتان را داشته باشید و هزینه‌های یک عروسی خوب را کم کنید.

ادامه مطلب ...

ازدواج از دیدگاه بزرگان

1-هنگام ازدواج بیشتر با گوش هایت مشورت کن تا با چشم هایت.( ضرب المثل آلمانی)

2- مردی که به خاطر ” پول ” زن می گیرد، به نوکری می رود. ( ضرب المثل فرانسوی )

3- لیاقت داماد ، به قدرت بازوی اوست . ( ضرب المثل چینی )

4- زنی سعادتمند است که مطیع ” شوهر” باشد. ( ضرب المثل یونانی )

5- زن عاقل با داماد ” بی پول ” خوب می سازد. ( ضرب المثل انگلیسی )

6- زن مطیع فرمانروای قلب شوهر است. ( ضرب المثل انگلیسی )

ادامه مطلب ...

سیستم پرتاب موشکی جدید با همکاری ناسا آزمایش شد

238-16.jpg

سیستم پرتاب موشک شرکت ATK‌ با پشت سرگذاشتن تست‌های کلیدی ناسا، آماده انجام مأموریت سرنشین‌دار به فضا می‌شود.

 چهار شرکت خصوصی بوئینگ، اسپیس ایکس، Blue Origin و Sierra Nevada در قالب دومین فاز از «برنامه توسعه سفرهای تجاری فضایی» (CCDev2) با ناسا همکاری می‌کنند.

شرکت ATK‌ نیز در برنامه CCDev2 حضور دارد، اما سهمی از کمک مالی 270 میلیون دلاری ناسا دریافت نکرده است، با این حال «کنت رامینگر» مدیر پروژه Liberty‌ ، نتایج آزمایشات ناسا را بسیار امیدوار کننده ارزیابی می کند و معتقد است که می‌تواند به ارتقا و رونق برنامه سفرهای تجاری کمک کند.

ادامه مطلب ...

ارائه عمر جاودانه به میلیاردرها با کاشت مغز آنها در روبات

getty-255.jpg

یک کارآفرین روسی که ریاست یک پروژه تحقیقاتی موسوم به «آواتار» را برعهده دارد، به عقد قرارداد با میلیاردرهای جهان برای ارائه جاودانگی سایبرنتیک به آنها پرداخته است.

 ایتسکوف، کارآفرین 31 ساله روس مدعی شده که در برابر یک هزینه نامعلوم به شخصه به نظارت بر فرآیند جاودانگی این افراد نظارت خواهد کرد.

این کارآفرین روسی مدعی استخدام 30 دانشمند برای دستیابی به این هدف شده که طی آن قصد دارد مغز انسان را در 10 سال آینده در یک بدن روباتیک پیوند بزند.

ادامه مطلب ...

تاثیر شغل پدر بر نارسایی‌های مادرزادی نوزاد/فهرست خطرناک‌ترین مش

6-625.jpg

مطالعات جدید نشان می‌دهد پدرانی که دارای شغل‌هایی خاص هستند، بیشتر در معرض خطر داشتن فرزندانی با مشکلات مادرزادی قرار دارند.

 محققان دانشگاه کارولینای شمالی داده‌‌های «مطالعه ملی پیش‌گیری از نارسایی‌های تولد امریکا» را مورد بررسی قرار دادند.

آن‌ها مشاغل نزدیک به یک هزار مرد را که فرزندی با مشکلات حین تولد داشتند بررسی کردند. این داده‌‌ها با اطلاعات به دست آمده از چهار هزار مرد که فرزندانشان به ناهنجاری‌های مادرزادی مبتلا نبودند، مقایسه شد.

ادامه مطلب ...

خوردنی‌ها و نخوردنی‌های افطار، شام و سحری

 

 واحد بهبود تغذیه مرکز بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک توصیه هایی ارائه کرد.

خبرگزاری فارس: خوردنی‌ها و نخوردنی‌های افطار، شام و سحری

‌متن این توصیه هایی که برای خوردنی ها و نخوردنی های سحری، افطار و شام است در زیر امده است

افطار

رطب یا خرما + آب:

افطار کردن با خرما سنت است و بهتر است تا شام چیز دیگری میل نشود. اما اگر خواستید چیز دیگری مصرف کنید بهتر است از شیرینی جات طبیعی مصرف کنید، مثل عسل به صورت شربت یا انگور و کشمش یا میوه های شیرین دیگر.

آبی که هنگام افطار می نوشید بهتر است نه زیاد گرم باشد و نه زیاد سرد باشد (معتدل)

سعی شود افطار و شام با هم مصرف نشود حداقل نیم ساعت بعد از افطار شام مصرف شود.

ادامه مطلب ...

طراحی هفت شبکه جدید دیجیتالی در دستور کار سیما

 

 معاون سیما گفت: در آینده نزدیک شبکه سلامت سیما نیز راه اندازی می شود و همچنین امکان سنجی و طراحی هفت شبکه جدید دیجیتالی در دستور کار سیما قرار گرفته است.

خبرگزاری فارس: طراحی هفت شبکه جدید دیجیتالی در دستور کار سیما

 علی دارابی، معاون رئیس صدا و سیما در امور سیما در بیست و هفتمین همایش افق رسانه تصریح کرد: رویکرد مهندسی پیام در سیما مبتنی بر منویات رهبر معظم انقلاب در چهار محور دین، اخلاق، امید و آگاهی است.

ادامه مطلب ...

داستان کوتاه وخواندی

حدود دویست و پنجاه سال پیش از میلاد در چین باستان شاهزاده ای تصمیم به ازدواج
گرفت،با مرد خردمندی مشورت کرد و تصمیم گرفت تمام دختران جوان منطقه را دعوت
کند تا دختری سزاوار را انتخاب کند وقتی خدمتکار پیر قصر ماجرا را شنید بشدت
.غمگین شد، چون دختراو مخفیانه عاشق شاهزاده بود دخترش گفت او هم به آن
مهمانی خواهد رفت…مادر گفت: تو شانسی نداری نه ثروتمندی و نه خیلی زیبا
دختر جواب داد : می دانم هرگز مرا انتخاب نمی کند ، اما فرصتی است که دست کم
یک بار او را از نزدیک ببینم روز موعود فرا رسید و شاهزاده به دختران گفت : به
هر یک از شما دانه ای میدهم کسی که بتواند در عرض شش ماه زیباترین گل را
برای من بیاورد،ملکه آینده چین می شود….دختر پیرزن هم دانه را گرفت و در
گلدانی کاشت.سه ماه گذشت و هیچ گلی سبز نشد ، دختر با باغبانان بسیاری صحبت
کرد و راه گل کاری را به او آموختند، اما بی نتیجه بود ، گلی نرویید روز ملاقات
فرا رسید ،دختر با گلدان خالی اش منتظر ماند و دیگر دختران هر کدام گل بسیار
زیبایی به رنگها و شکلهای مختلف در گلدان های خود داشتند.لحظه موعود فرا رسید
شاهزاده هر کدام از گلدان ها را با دقت بررسی کرد و در پایان اعلام کرد دختر
خدمتکار همسر آینده او خواهد بود همه اعتراض کردند که شاهزاده کسی را انتخاب کرده
این دختر تنها کسی است :که در گلدانش هیچ گلی سبز نشده است شاهزاده توضیح داد
که گلی را به ثمر رسانده که او را سزاوار همسری امپراتور می کند : گل صداقت
همه دانه هایی که به شما دادم عقیم بودند ، امکان نداشت گلی از آنها سبز شود!

زنی که از سن ۱۴ سالگی از نوشیدن آب خودداری کرده است.+تصویر

زن هندی ادعا کرد که از سن ۱۴ سالگی از نوشیدن آب خودداری کرده است.

«ناراساما» که بیش از ۹۰ سال عمر دارد، ۷۸ سال است زندگی بدون نوشیدن آب را تجربه کرده است.

«ناراساما» گفت: می‌دانم این ادعا برای بیشتر مردم غیر قابل باور است اما افراد خانواده‌‌ام که با من در ارتباط هستند می‌دانند این ادعا حقیقت دارد. هیچ وقت احساس نکردم به نوشیدن آب نیاز دارم، تنها در طول روز دو فنجان قهوه مصرف می‌کنم.

بنابر اعلام رسانه‌های داخلی هند، «ناراساما» در کودکی به بیماری مبتلا شد که هر چه آب مصرف می‌کرد احساس تشنگی‌اش برطرف نمی‌شد و به همین دلیل روزانه ۱۰ لیتر آب مصرف می‌کرد تا این که آب خوردن بیش از حد مشکلاتی را برای او ایجاد کرد.

والدین «ناراساما» او را به یک پزشک دیگر نشان دادند و تحت درمان قرار گرفت و به خود قول داد که هیچ وقت آب ننوشد.

این زن همچنین گفت: در طول تابستان برای این که گرما و مصرف‌ نکردن آب اذیتم نکند، لباس مرطوب می‌پوشم.

عجیب ترین زوج های دنیا +تصاویر

 

اینکه عروس و داماد دارای یک تاریخ تولد باشند شاید عجیب باشد ولی خیلی شگفت انگیز نیست اما این زوج دارای نام های مشترک هستند.

همه روزه در دنیا زوج های بسیار زیادی در کنار هم زندگیشان را آغاز می کنند. در این میان نیز می توان برخی زوج های بسیار عجیب مانند زوجی با بیشترین اختلاف سنی و یا چیزهای دیگر پیدا کرد.
 در این مطلب به تعدادی از زوج های بسیار عجیب که شاید در دنیا کاملا منحصر به فرد باشند اشاره می کنیم.

جوان ترین زوج دنیا:هر دختر جوانی همیشه آرزوی عروس شدن را دارد و به آن فکر می کند. دختر بچه ها دوست دارند تا هرچه زودتر لباس عروس به تن کنند. اما امر در مورد “جایا کوپر” متفاوت است. او در سن ۹ سالگی در حالی که می دانست بر اثر بیماری زیاد زنده نمی ماند تصمیم به ازدواج گرفت. داماد که تنها هفت سال سن دارد همبازی جایا در کودکی بود. این دو در سال ۲۰۰۹ با یکدیگر ازدواج کردند. جایا چند ماه پس از این ازدواج در گذشت.

ادامه مطلب ...

یک گربه جان صاحبش را از مرگ نجات داد+تصویر

یک گربه جان صاحب انگلیسی اش را از مرگ نجات داد.

خبرآنلاین، سوزان مارس آرمسترانگ ۴۷ ساله که به بیماری دیابت مبتلا است نیمه شب در حمام بیهوش شد و بر روی زمین افتاد. در این لحظه، این حیوان که متوجه موضوع شده بود به سوی اتاقی که کوین ۴۹ ساله -شوهر این زن – خوابیده بود، رفت و بعد از بیدار کردن او، وی را به سمت زن انگلیسی که در حمام بر روی زمین افتاده بود هدایت کرد.

کوین بعد از مواجه شدن با این صحنه به همسرش انسولین تزریق کرد و بدین ترتیب جان او را نجات داد.سوزان مارس آرمسترانگ در این باره می گوید که از اقدام گربه اش حیرت زده است.

کوچکترین دختر جهان به طول ۵۴ سانتیمتر+تصویر

این دختر کوچکترین دختر جهان است و اکنون که سه سال دارد قدش به ۵۴ سانتیمتر رسیده است و برابر با دو کیلوگرم وزن دارد.

دختر سه ساله چینی با قدی به طول ۵۴ سانتیمتر نامزد عنوان کوچکترین دختر جهان شد.
«لیانگ» که هنگام تولد حدود یک کیلوگرم وزن داشت و قدش برابر با ۳۳ سانتیمتر بود، همانند کودکان دیگر بازی می‌کند اما در مقایسه با آنان رشد مناسبی نداشت.
گفته شده است این دختر کوچکترین دختر جهان است و اکنون که سه سال دارد قدش به ۵۴ سانتیمتر رسیده است و برابر با دو کیلوگرم وزن دارد.
به گزارش ایسنا به نقل از روزنامه دیلی‌میل، پزشکان چینی معتقدند اختلال ژنتیکی موجب شده تا این دختر رشد معمول نداشته باشد و این احتمال وجود دارد قد او بیشتر از این رشد نکند.

زندگی زناشویی تان را تقویت کنید


آیا می‌دانید چه طور باید زندگی زناشویی تان را عمیق کنید؟ در اینجا توصیه هایی داریم که توسط متخصصان مسائل زوج ها ارائه شده اند.

1 - زندگی زناشویی
2 - سه توصیۀ ساده برای تقویت ارتباط میان زوج ها
3 - توجه های مثبت به او هدیه دهید

زندگی زناشویی
شما می‌توانید لباس جذابی را که برای سال نو به شما هدیه داده بپوشید!
اما می‌دانید، تمایل، عشق، و همبستگی، احساسات عمیقی هستند و زیبا و جذاب بودن به تنهایی، تضمینی برای بهبود اوضاع نیست! اگر همه چیز خوب پیش برود، و همۀ مراقبت های لازم را انجام دهید، جذاب و خواستنی شدن انرژی مثبتی به زندگی تان اضافه می‌کند. در عوض، اگر احساس فشار می‌کنید، باید سعی کنید یک موج بلند مناسب بیابید و رابطه تان را نزدیک تر کنید.

ادامه مطلب ...