همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

ماجرای اعتراض جالب توجه مسافران ایران ایر به تأخیر طولانی در پرواز‌


کافی است چند دقیقه دیرتر از موعد مقرر به فرودگاه برسید تا با جملاتی از این دست که «کانتر بسته شده و کسی نیست تیکت صادر کند»، «گیت بسته شده و وسیله‌ای برای انتقالتان به پرواز نیست»، «درهای هواپیما بسته شده» و... مواجه شوید که به نظر منطقی هم می‌رسند؛ اما وای از زمانی که شما بموقع رسیده باشید و خبری از پرواز نباشد!

 
به گزارش تابناک، پس از آنکه چند پرواز امروز شرکت هواپیمایی ایران ایر (مانند پرواز تهران ـ بوشهر و پرواز تهران ـ مشهد) بعد از چندین ساعت تأخیر، لغو شد و سرگردانی مسافران را در فرودگاه رقم زد، تأخیر طولانی در یکی از پروازهای ورودی این شرکت به کشورمان، کاری کرد که اتفاقی کم سابقه به وقوع بپیوندد.  ادامه مطلب ...

تمیزترین کشورهای دنیا را بشناسید +تصاویر


زمانی که به کشوری جدید وارد می شویم، نظم و آراستگی محیط اطراف به طور چشمگیری جلب توجه می‌کند و جاده‌های کثیف و هوای آلوده ایجاد تنش می‌کند و حس بدی به گردشگران می‌دهد چرا که هیچ کسی دوست ندارد به کشوری سفر کند که کثیف و آلوده است.  ادامه مطلب ...

مرتضی احمدی درگذشت


مرتضی احمدی درگذشت
 
ایسنا: این هنرمند پیشکسوت از سه سال پیش دلیل مشکلات ریوی تحت درمان قرار داشت تا اینکه در روز پایانی پاییز 93 از دنیا رفت.
 
 ناشر آلبوم‌های مرتضی احمدی درباره درگذشت این هنرمند گفت: این هنرمند پیشکسوت یک ساعت پیش 30 آذرماه در منزلش درگذشت.
 
مرتضی احمدی متولد 1303 از بازیگران سینما و تلویزیون و گوینده رادیو و خواننده ایرانی است. از ماندگارترین آثار احمدی می‌توان به کار صدایی (نوعی دوبله) وی در مجموعه «پینوکیو» اشاره کرد که در آن در نقش «روباه مکار» صداپیشگی کرده است.
 
«آرایشگاه زیبا»، «کت‌و‌شلوار خواستگاری»، «دانی‌و‌من» و... از کارهای تلویزیونی مرتضی احمدی است. وی در انیمیشن «شکرستان» هم صداپیشگی کرده است.

عکس سلفی از نوع مریخی!


ایسنا: کاوشگر کنجکاوی به تازگی یک عکس سلفی منحصر بفرد از خود در رخنمون ماسه‌سنگ Windjana در منطقه کیمبرلی دهانه گیل مریخ گرفته و به زمین ارسال کرده ‌است.

 
این تصاویر با استفاده از دوربینی که بر روی بازوی این کاوشگر نصب شده، به ثبت رسیده است. در نهایت تصاویر مذکور در کنار هم چیده شده و تصویر ترکیبی نهایی را ارائه داده‌اند.

   ادامه مطلب ...

پرسپولیس چقدر می ارزد؟


در حالی که بعد از به نتیجه نرسیدن جلسه 15 آذر هیات واگذاری در خصوص واگذاری سرخابی ها، بازپرس شعبه 15 دادسرای عمومی و انقلاب دو روز بعد و در 17 آذر ماه در نامه‌ای به وزارت ورزش و جوانان خواستار توقف روند واگذاری باشگاه پرسپولیس به علت پرونده‌های مفتوح در سالهای 1390 تا 1392 شده بود که آخرین اخبار از نزدیک شدن به زمان واگذاری این دو باشگاه خبر می دهد.
  ادامه مطلب ...

زندگی در تهران ماهی چند؟


زندگی در تهران ماهی چند؟
 
تهران پر هزینه‎ترین شهر ایران و قم کم‌خرج‎ترین شهر ایران شناخته شده است. 
بر اساس آخرین آمار مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۲، تهران با متوسط هزینه زندگی ۲ میلیون و ۲۸۰ هزار تومان برای هر خانوار پرهزینه‎ترین شهر ایران است. این مبلغ به نسبت سال ۱۳۹۱، ۵۲ هزار تومان افزایش داشته است
.
   ادامه مطلب ...

رتبه استقلال و پرسپولیس در رنکینگ AFC


رده بندی باشگاه های فوتبال آسیا بر مبنای نتایج تیم ها در مسابقات چهار سال گذشته لیگ قهرمانان و یا ای.اف.سی کاپ کسب کرده اند و همچنین مجموع عملکرد آنها در مسابقات لیگ های داخلی کشورهای خود در همین مدت است و در هر فصل به روز می شود.

   ادامه مطلب ...

توصیه هایی برای نوشتن رزومه کاری


توصیه هایی برای نوشتن رزومه کاری
 
خبرآنلاین:  نوشتن رزومه یکی از نخستین و البته مهمترین بخش های یافتن شغل است. البته باید بدانید که یک کارفرما به طور متوسط تنها پانزده ثانیه را صرف نگاه کردن به رزومه افراد می کند در نتیجه باید رزومه شما آنقدر قابل توجه باشد که بتواند در همین زمان اندک کارفرما را جلب کند. برای نوشتن یک رزومه قابل قبول بهتر است توصیه های زیر را به خاطر داشته باشید.
  ادامه مطلب ...

گران ترین عکس دنیا


اگرچه خریدار این عکس خواسته تا نامش فاش نشود، اما گزارش‌ها حاکیست، وی از کسانی به شمار می‌رود که مدتهاست که کارهای Peter Lik را می خرد.  ادامه مطلب ...

ایران چقدر برای تحصیل کودکان افغان هزینه می‌کند


معاون مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور با بیان اینکه شیوه برخورد با اتباع بیگانه در مدارس کشور همانند برخورد با ایرانی‌هاست، گفت: ایران سالانه بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان در امر تحصیل و آموزش کودکان افغان هزینه می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، شاهین نوش آبادی با اشاره به مشترکات فراوان تاریخی، فرهنگی‌، اجتماعی و دینی دولت ایران و افغانستان افزود: بیش از 330 هزار دانش آموز تبعه افغانستان در 27 هزار مدرسه کشور به تحصیل اشتغال دارند و فراوانی این مدارس به خوبی بیانگر این واقعیت است که آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران، با آغوش باز و به صورت ویژه شرایط تحصیل این کودکان را در کنار دانش آموزان ایرانی فراهم ساخته است.  ادامه مطلب ...

رویترز پیش بینی کرد: قیمت ۲۰ تا ۵۰ دلاری برای نفت!


خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، قیمت نفت تا کجا قرار است پایین بیاید؟ افت 50 درصدی افت قیمت در بازار نفت این سوال را مطرح می سازد و هیچ کس نمی تواند با اطمینان کامل به آن پاسخ دهد.

قیمت پایین نفت تا زمانی که یکی از این دو اتفاق رخ بدهد ادامه خواهد داشت. اولین مورد این است که عربستان بعد از دستیابی به اهداف ژئوپلتیک و اقتصادی خود که از افت قیمت نفت دنبال می کند، مجددا قدرت انحصاری اوپک در بازار نفت را احیا نماید. مورد دوم این است که بازار جهانی نفت به سمت شرایط رقابت عادی پیش برود، یعنی قیمت ها توسط هزینه های تولید حاشیه ای تعیین شوند، نه با تصمیمات عربستان و اوپک. احتمال دوم سناریویی دور از دسترس به نظر می رسد، اما کم و بیش نشان می دهد که بازار نفت در فاصله سال های 1986 تا 2004 چگونه کار می کرده است.

  ادامه مطلب ...

هنرمندان در ترحیم انوشیروان ارجمند (تصاویر)


(تصاویر) هنرمندان در ترحیم انوشیروان ارجمند

مراسم ختم هنرمند فقید و پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون استاد "انوشیروان ارجمند" با حضور هنرمندان و ورزشکاران در مسجد جامع شهرک غرب برگزار شد.   ادامه مطلب ...

تصاویر: بازار سنتی کربلا


بازار سنتی کربلا یکی از قدیمی ترین بازارهای کربلا است که در نزدیکی حرم امام حسین (ع) قرار دارد و یکی از اصلی ترین بازار های این شهر برای خرید مایحتاج روزانه مردم این شهر است.


 
ادامه مطلب ...

عکس: عجیب ترین روش "روزه‌داری" در هند

باشگاه خبرنگاران: روزه داری یکی از بخش های دینی است که در ادیان مختلف وجود دارد و ما در دین اسلام نیز هر ساله در ماه رمضان روزه می گیرم اما در هندوستان روزه داری را به نوعی بسیار عجیب برگزار می کنند که می تواند باعث مرگ افراد نیز بشود.
  ادامه مطلب ...

فوتبالیست‎ایرانی‎درخیابان‌های مادرید +عکس


مهاجم ایرانی باشگاه اوساسونا عکسی از خود مشغول خرید در خیابان‌های شهر مادرید را منتشر کرد. کریم انصاری فرد این عکس را برای هواداران‌اش در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است.

خودرو پراید در جاده‌های آمریکا؟! +عکس


عکس زیر یک خودرو پراید در حال تردد در یکی از جاده های میان شهری امریکا را نشان می دهد.

ناگفته‌های واکس میوه


سرپرست دفتر امور میوه‌های سردسیری و خشک وزارت جهاد کشاورزی با تأکید بر اینکه واکس میوه از موم و ترکیبات طبیعی تهیه شده و هیچ خطری برای سلامتی ندارد، گفت: مردم با خیال آسوده محصولات کشاورزی را مصرف کنند.

به گزارش فارس، طی هفته‌های گذشته تصاویری در شبکه‌های اجتماعی پخش شد مبنی بر اینکه به سیب و برخی محصولات دیگر باغبانی واکس می‌زنند و نتیجه‌گیری شده بود که استفاده از این میوه‌ها می‌تواند سرطان‌زا باشد، البته در رسانه‌ها هم صحبت‌های مختلفی در این باره منتشر شد که معمولا ضد و نقیض بود.
  ادامه مطلب ...

بودجه هسته‌ای ایران چقدر است؟


لایحه بودجه سال آینده به شکلی کاملا شفاف، ردیف‌های تخصیصی به برنامه‌ صلح‌آمیز هسته‌ای کشور را نمایان کرده‌ است.

«آنا» نوشت: در پیوست یک لایحه بودجه سال 94 مربوط به اعتبار طرح‌های تملک دارایی سرمایه‌ای ملی ردیف‌های جامع و کاملی درباره برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای کشورمان وجود دارد و در آن به شکلی دقیق و ریز به این پروژه و طرح توسعه آن اشاره شده‌ است.
  ادامه مطلب ...

افزایش ۵ برابری بودجه دفتر معاون اول روحانی!


نادر قاضی‌پور، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به نحوه تخصیص اعتبارات در لایحه بودجه سال 94 گفت: ما شاهد 5 برابر شدن بودجه معاون اول رئیس‌جمهور در بودجه سال 94 (از 2 میلیارد به 10 میلیارد) هستیم و به نوعی می‌توان این بودجه را بودجه آقای جهانگیری نامید.

   ادامه مطلب ...

جزییات اسکناس جدید 2000 تومانی


جزییات اسکناس جدید 2000 تومانی
 
مجید صنیعی با اشاره به رونمایی از اسکناس 2000 تومانی در هفته دولت اظهار کرد: در آن زمان این اسکناس منتشر نشده و در دست چاپ قرار داشت چراکه اسکناس 2000 تومانی به اندازه کافی موجود بود و اگر هم قرار بر انتشار داشتیم از همان اسکناس های نزد بانک مرکزی با طرح های قدیمی استفاده می کردیم.

  
ادامه مطلب ...

پیش‌بینی کارشناسان از قیمت نفت در سال ۲۰۱۵


به گزارش تسنیم به نقل از بلومبرگ، قبل از آنکه تولید کنندگان شروع به کنترل فزونی عرضه موجود در بازار کنند، قیمت نفت در معرض افت بیش از 50 درصدی نسبت به 6 ماه قبل قرار گرفته است.


بر اساس نظر تحلیلگران شرکت کننده در یک نظرسنجی، قیمت نفت برنت در سال 2015 به بشکه ای 50 دلار خواهد رسید، در حالی که قیمت نفت در 19 ژوئن امسال به 115 دلار و 71 سنت رسیده بود. قیمت نفت از آن زمان تاکنون 47 درصد کاهش یافته  و به گفته 5 نفر از 6 پاسخ دهنده ای که برای پاسخ خود دلیل ارائه کردند، برای اینکه تولید کنندگان اقدام به رفع فزونی عرضه نمایند، قیمت باید کاهش بیشتری را تجربه کند.

  ادامه مطلب ...

اطلاعات تکمیلی در مورد هویت گروگان‌گیر ایرانی (+عکس)


اطلاعات تکمیلی در مورد هویت گروگان‌گیر ایرانی (+عکس)
 
بررسی های خبرنگار فرارو نشان می دهد فرد گروگانگیری که پلیس استرالیا او را "شیخ هارون" یا همان "محمد حسین منطقی بروجردی" معرفی کرده، از دانشجویان سابق دانشگاه امام صادق(ع) بوده است.

   ادامه مطلب ...

پادشاهی که 1000 نوه داشت! +عکس


پادشاهی که 1000 نوه داشت! +عکس
 
«سوبوزا»ی دوم، پادشاه کشور فقیر «سوازیلند» در قاره آفریقا تا پیش از مرگ، 1000 نوه از خود به یادگار گذاشت.ایسنا: «سوبوزا»ی دوم از سال 1967 میلادی به سمت پادشاهی کشور سوازیلند منصوب شد و 82 سال پادشاه این کشور بود. مردم سوازیلند وی را با اشتیاق فراوان به‌ عنوان پادشاه خود برگزیدند و او نیز اغلب با پوشش‌های عجیب نظیر پوست پلنگ، پر پرندگان و لُنگ در انظار عمومی ظاهر می‌شد.
  ادامه مطلب ...

مراسم تشییع انوشیروان ارجمند (+عکس)


(تصاویر) مراسم تشییع انوشیروان ارجمند

مراسم تشییع پیکر انوشیروان ارجمند بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون صبح امروز (25 آذرماه) با حضور چهره‌هایی از سینما، تئاتر و تلویزیون در تالار وحدت برگزار شد.حسن پورشیرازی، آتیلا پسیانی، داریوش فرهنگ، رضا کیانیان، سعید داخ، کوروش تهامی، شکرخدا گودرزی، فخرالدین صدیق‌شریف، رضا تاج‌بخش، مریم بوبانی، محمود پاک‌نیت، سیامک اطلسی، هدایت هاشمی، پرویز پورحسین، محمدرضا ورزی و... در مراسم تشییع پیکر انوشیروان ارجمند حضور داشتند.  ادامه مطلب ...

اعلام قیمت پرسپولیس و استقلال


میرعلی اشرف عبدالله پوری حسینی رئیس سازمان خصوصی سازی از اراده محکم دولت برای خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس خبر داد.

 
به گزارش ورزش سه، وی در پاسخ به این سوال که آیا این ادعا که وزارت ورزش دو تیم استقلال و پرسپولیس را با بدهی های بالا به سازمان خصوصی سازی تحویل داده تا آنها ورشکسته به نظر برسند، اینطور جواب داد: واقعیت این است که هر شرکتی که در معرض واگذاری باشد ادعاهایی علیه اش صورت خواهد پذیرفت و لاجرم این شرکت ها طلبکارهایی خواهند داشت و طلبکارها به دنبال احقاق حق خود هستند. ما قرار نیست دیواری دور این دوتیم بکشیم که کسی نتواند از آن بپرد. استقلال و پرسپولیس موجوداتی زنده هستند.  ادامه مطلب ...

بازی بنزینی در ماجرای آلودگی هوا


آسمان که کمی تیره و تار می‌شود و شاخص‌ها قرمز، آلودگی هوا توپی می‌شود برای بازی‌های سیاسی. بازی بین طرفداران تولید بنزین در پتروشیمی‌های کشور با طرفداران توزیع بنزین باکیفیت. آنهایی که بنزین تولیدی در پتروشیمی‌ها را عاملی برای خودکفایی در تولید سوخت می‌دانند با کسانی که بنزین پتروشیمی را آلاینده و سرطان‌زا اعلام  می‌کنند.

یه گزارش شهروند، تا این‌جا، بازی به نفع منتقدان به تولید بنزین پتروشیمی که آن را سرطان‌زا می‌دانند، جلوست. تولید بنزین در پتروشیمی‌ها متوقف شده و این موضوع صدای معترضان به توقف تولید بنزین در پتروشیمی‌های کشور و از سرگیری واردات را آن هم در روزهایی که هوا آلوده می‌شود، بلند کرده است.
 
ادامه مطلب ...

باورهای غلط درباره مواد مخدر و اعتیاد


سال‌ها قبل وقتی پای صحبت بیماران مبتلا به اعتیاد می‌نشستیم و دلیل اعتیادشان را می‌پرسیدیم، پاسخ‌های محدود و تکرارشونده‌ای را می‌شنیدیم: برای تفریح، یک بار تجربه، دوستان ناباب و... امروز هم تقریبا همان پاسخ‌ها را می‌شنویم؛ در حالی که با گسترش فعالیت باندهای قاچاق موادمخدر و روانگردان‌ها، شاهد تنوع در نوع و شکل مواد نیز هستیم.

به گزارش جام جم، نکته جالب در این میان، قدرت بازاریابی و تبلیغی است که به سبب آن، موجی از تقاضا را به وجود آورده است. شبکه‌های تولید و توزیع مواد در جامعه حضوری پررنگ دارند و به سبب نیازهایی که در اثر فشارهای روانی و مشکلات اجتماعی و اقتصادی بر اقشار مختلف جامعه وارد می‌شود، تبلیغات وسیعی به راه می‌اندازند تا با ایجاد باورهای غلط در افکار عمومی به هدف اصلی خود یعنی رونق مصرف مواد برسند؛ باورهای غلطی که شاید ویران‌کننده‌تر از صدها بمب اتم باشد، از جمله: 
ادامه مطلب ...

عکس: Facelift باورنکردنی شورلت کامارو در ایران


facelift به عملی گفته می شود که خودرو از نظر فنی هیچ تغییری نمی کند اما چهره آن با کمک وسایل مختلف اسپرت، جدید و مدرن می شود. در این تصاویر یک فیس لیفت باورنکردنی از شورلت کامارو را می بینید.


 
ادامه مطلب ...

عکس: پیاده‌ روی هافبک استقلال در راه کربلا


فارس: جاسم کرار هافبک عراقی تیم فوتبال استقلال که صبح روز گذشته راهی نجف اشرف شده بود برای رسیدن به کربلا مسیر نجف تا این شهر را با پای پیاده طی کرد.

 
این بازیکن به همراه نزدیکان خود در کربلا حضور دارد و قرار است بعد از مراسم عزاداری در اردوی تیم ملی عراق حضور پیدا کند.

بهترین سرویس دهنده های ADSL


روزنامه هفت صبح: هیچ چیز به اندازه استفاده از یک سرویس بد اینترنت کلافه کننده نیست. این نارضایتی می تواند دلایل زیادی داشته باشد؛ از مودم نامناسب گرفته تا فاصله زیاد با مرکز تلفن منطقه یا حتی ترافیک بالا در منطقه ای که در آن سکونت دارید. در بعضی موارد راهنمایی گرفتن از تیجربه اطرافیان هم دردی را دوا نمی کند چون ممکن است دوستانتان در منطقه ای از سرویس استفاده کنند که وضعیت کلی خدمات در آنجا با منطقه شما کاملا تفاوت دارد.

 
تنها راه چاره آزمون و خطاست. در چنین مواقعی وضعیت پیچیده می شود چون شما به معنای واقعی کلمه کلافه اید و می خواهید در کمترین زمان ممکن مشکل را حل کنید. معمولا مراجعه به سایت اینترنتی خدمات دهنده ها اولین قدم است. ما سعی کرده ایم خودمان را در چنین شرایطی قرار دهیم و به صورت اورژانسی یک سرویس دهنده جدید پیدا کنیم. موضوع قیمت و تنوع تعرفه ها مهمترین معیاری بوده که در نظر گرفته ایم.  ادامه مطلب ...