همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

این عکس، برنده بهترین تصویر نشنال‌جئوگرافیک در سال ۲۰۱۱ است

شیک‌هی گاه، عکاس اندونزیایی با ارایه این تصویر از سنجاقک در رقابت عکاسی نشنال‌جئوگرافیک توانست جایزه اصلی سال 2011 را از آن خود کند. به گفته داوران، این عکس حسی انسانی را تداعی می‌کند.

به گزارش نشنال‌جئوگرافیک، این عکاس در توضیح عکس خود نوشته است: «... رگبار شدیدی باریدن گرفت و همه را غافلگیر کرد؛ اما نور محیط به‌قدری خوب بود که تصمیم گرفتم این نمای زیبا را به بهای خیس شدن ثبت کنم... ».
این تصویر به‌دلیل تکنیک‌های برتر در عکاسی ماکرو، اصالت، نورپردازی زیبا، واکنش سریع به سوژه و در یک کلام، جمع کردن تمام ویژگی‌های یک عکس خوب توانست به رتبه اول عکاسی از طبیعت و هم‌چنین جایزه اصلی این رقابت دست پیدا کند.

ده ترفند جهت خنک نگه‏داشتن قطعات کامپیوتر

 
یکی از مشکلات شایعی که به هنگام کار با کامپیوتر برای کاربران پیش می‏آید، گرم شدن بیش از حد قطعات سخت افزاری کامپیوتر است. این موضوع علاوه بر آسیب‏رسانی به سخت‏افزارها میتواند عمر آن‏ها را نیز کوتاه‏تر کند و حتی تأثیر منفی بر روی عملکرد نرم افزارهای در حال اجرا بگذارد. برای حل این مشکل، قصد داریم تا هم‏اکنون به معرفی 10 ترفند کاربردی جهت خنک نگه‏داشتن قطعات کامپیوتر بپردازیم.
 
1- اگر از کامپیوتر استفاده نمی‌کنید، حتمأ آن را خاموش کنید. این یکی از بهترین راه‌ها برای صرفه‌جویی در مصرف برق و همچنین جلوگیری از تولید گرمای زیاد می‌باشد.
 
2- پاورهای موثر در انرژی، در از بین رفتن انرژی زیاد که تبدیل به گرمای غیرقابل مصرف می‌شوند جلوگیری می‌کنند. آن دسته از پاورهایی که واقعا در انرژی مؤثرند، امروزه حتما دارای لیسانس 80Plus می‌باشند. این مسئله باید در هنگام خرید مورد توجه و اهمیت قرار گیرد.
ادامه مطلب ...

رونمایی از عینکی که اطلاعات را پیش چشمانتان می‌آورد!

 

به گفته محققان، این محصول در مراحل پایانی پیش‌نمونه عینک قابل پوشش قرار داشته که شبیه به عینک‌های قاب ضخیم معمولی است.

سث وینتراوب، یکی از کارشناسان گوگل با «راز گشوده» خواندن این فناوری اظهار کرد: این عینک به ارائه یک صفحه نمایش با یک واسط رایانه می‌پردازد. دکمه‌هایی بر روی دسته این عینک وجود دارد با این حال کاملا شبیه یک عینک عادی است.

به گفته وینتراوب، گوگل اخیرا به استخدام ریچارد دووال، متخصص محاسبات قابل پوشش دانشگاه فنی ماساچوست پرداخته که تحقیقات دکتری وی در زمینه عینک حافظه بوده است.

نمونه‌های اولیه صفحه‌های شفاف متعددی توسط شرکتهایی مانند سامسونگ ارائه شده‌اند، از این رو این فناوری گوگل، محصول جدید محسوب نمی‌شود.

ادامه مطلب ...

بدون شرح

هیچ وقت با شوهرتان دعوا نکنید. فقط تا ده بشمارید وقتی آرام شدید و او خوابید دمپایی هایش را با چسب به زمین بچسبانید.

 

Iran Eshgh Group !

پنج سنت بسیار خنده دار ، عجیب و غریب آفریقایی !!!

آدم دزدی و ازدواج!
قبیله ای به نام «لاتووکا» (Latwoka) در سودان رسم بسیار عجیبی برای ازدواج دارند. اگر پسری قصد ازدواج با دختری را داشته باشد او را می‌دزدد! بعد از دزدیدن دختر بزرگان فامیل پسر نزد پدر دختر رفته و از او درخواست کمک به دخترش را می‌کنند.
اگر پدر دختر با ازدواج موافق بود، به عنوان نشانه موافقتش آن پسر را کتک می‌زند! و اگر م...وافق نبود پسر دزد به زور با دخترش ازدواج می‌کند! من فکر می‌کنم همه دخترها به خاطر اینکه در «لاتووکا» به دنیا نیامده اند باید خدا را شکر کنند.

ادامه مطلب ...

«سرزمین عجایب» رها شده در چین + تصاویر

اگر شما مسافری باشید که تصادفا از حوالی روستای «چن ژو انگ» در چین رد شوید، برج و باروی بزرگی را می‌بینید که شما را به یاد کاخ‌های قرون وسطای اروپایی می‌اندازد؛ آن هم درست در 20 کیلومتری پکن، در حالی که می‌توانید به راحتی دیوار بزرگ چین را در نزدیکی‌تان ببینید؛ ساختمان بزرگ سرزمین عجایب چین که روزگاری قرار بود مرکزی فرهنگی، تفریحی برای خوشگذرانی مردم باشد و با نام و آوازه‌اش توریست‌های فراوانی را به سوی خود بخواند ولی اکنون در کنار مزارع ذرت روستاییان «چن ژو انگ»، بی سرو صدا افتاده و مگر تصادفا کسی به آن سری بزند.

ادامه مطلب ...

اس ام اس شب یلدا 90

 


.

شعر شب یلدا

با تو من عزیز عشقم دیگه هیچ غمی ندارم

واسه ی همیشه ی عمر،عاشقونه دل میذارم

با تو یلدا پره عشقه،عشقی از جنس عزیزش

 که نمیتونه بگیره کسی از دل،عشق پاکش . . .

پیامک شب یلدا

یلداست ، بگذاریم هر چه تاریکی هست

هرچه سرما و خستگی هست تا سحر از وجودمان رخت بربندد

امشب بیداری را پاس داریم تا فردایی روشن راهی دراز باقیست . . .

شب یلدا مبارک

.

.

.

اس ام اس مخصوص شب یلدا

هر چه از روشنی و سرخی داریم برداریم کنار هم بنشیینیم

و بگذاریم که دوستی ها سدی باشند در برابر تاریکی ها

یلدایتان رویایی…روزهایتان پر فروغ، شبهایتان ستاره باران . . .

.

.

.

پیامک مخصوص شب یلدا ۹۰

شب یلدای من آغاز شد

نه سرخی انار نه لبخند پسته نه شیرینی هندوانه

بی تو یلدا زجر آور ترین شب دنیاست

بی من یلدایت مبارک

.

.

ادامه مطلب ...

مردها الکی دروغ نمی گن

هیزم شکن
روزی، وقتی هیزم شکنی مشغول قطع کردن یه شاخه درخت بالای رودخونه بود، تبرش افتاد تو رودخونه. وقتی در حال گریه کردن بود، یه فرشته اومد و ازش پرسید: چرا گریه می کنی؟ هیزم شکن گفت که تبرم توی رودخونه افتاده. فرشته رفت و با یه تبر طلایی برگشت.
آیا این تبر توست؟ هیزم شکن جواب داد: نه فرشته دوباره به زیر آب رفت و این بار با یه تبر نقره ای برگشت و پرسید که آیا این تبر توست؟ دوباره، هیزم شکن جواب داد : نه. فرشته باز هم به زیر آب رفت و این بار با یه تبر آهنی برگشت و پرسید آیا این تبر توست؟ جواب داد: آره.
ادامه مطلب ...

عکس سال مجله تایم، متعلق به کیست؟

نام کسی که عکس شخصیت سال مجله آمریکایی تایم ملهم از آن بوده سارا میسون دختر آمریکایی 25 ساله ای است که در بیشتر اعتراضات موسوم به 99 درصد شرکت داشته است

ادامه مطلب ...

حس ششم حیوانات چگونه پیش از وقوع بلایای طبیعی فعال می‌شود؟

 انسانها نمی‌توانند فعالیت زمین‌لرزه را با دقت تشخیص دهند؛ از این رو معمولا برای بلایایی مانند زلزله و سونامی آمادگی ندارند.

اما طبق پژوهشهای دانشمندان دپارتمان علوم حیاتی دانشگاه اوپن، وزغها می‌توانند تغییرات کوچک مواد شیمیایی درون آب را شناسایی کرده و پیش از وقوع بلایا از آب فرار کنند.

برای مثال پیش از زلزله 2009 ایتالیا، وزغها ناپدید شده و پس از آن بازگشتند. همچنین ماهی‌ها نیز در این زمان به سطح آب آمده و برخی از آن بیرون پریدند.

خرچنگ‌ها نیز پیش از بلایایی مانند زلزله از آب خارج شده و به مناطق امن می‌روند. همیشه نشانه‌هایی پیش از وقوع زلزله وجود دارند که نامحسوس و زودگذر هستند.

دانشمندان ناسا نیز که به این پژوهش پیوسته‌اند دریافتند که فشارهای درون سنگ منجر به انتشار یون در زمین و هوا شده و چنین تغییراتی باعث تغییراتی در خون موجودات از جمله انسانها می‌شود.

برخی انسانها نیز تاکنون در مورد مهاجرت خود پیش از وقوع زلزله در مکانی خاص گزارش داده‌اند. اکنون دانشمندان امیدوارند بتوانند با تحقیقات بیشتر راه‌های پیشرفته‌تری را برای پیش‌بینی بلایای طبیعی شناسایی کنند.

ترفند یک طرفه کردن موبایل

 
 
ممکن است تاکنون برایتان پیش آمده که گاهی حوصله و وقت کافی برای پاسخ گویی به تلفن همراهتان را ندارید ؛ شاید گوشی را خاموش کنید و یا حتی بدان پاسخ نگویید که این دو کار تا حدودی خلاف ادب است.
اما در اینجا قصد دارم تا روشی ساده اما کاربردی را به شما معرفی کنم که با استفاده از آن میتوانید کاری کنید که هر زمان کسی با شما تماس گرفت با پیغام ” شماره مشترک مورد نظر در شبکه موجود نمیباشد ” یا ” شماره مورد نظر مسدود است ” و یا … روبرو شود.
برای دیدن آموزش لطفا به ادامه مطلب مراجعه نمایید
بدین منظور گوشی خود را ابتدا روشن کنید. سپس میبایست کد #۰۹۴*۲۱*را در گوشی وارد کنید و سپس دکمه Call (دکمه سبز رنگ) را فشار دهید.
پس از چند ثانیه علامتی بر روی صفحه گوشی ظاهر میشود که به معنای فعال شدن این موضوع است.
ادامه مطلب ...

چطور موهایتان بلندتر و ضخیم‌تر شود

 
 گروه گل یاس
 
شما هم نا امیدانه به دنبال راه‌هایی هستید که موهایتان سریعتر رشد کند و ضخیم‌تر شود؟ بااینکه هیچ راه جادویی برای سریعتر رشد کردن موهایتان وجود ندارد اما بااینحال توصیه‌های زیر می‌تواند کمکتان کند.
•        هفته‌ای دو تا چهار مرتبه موهایتان را با یک شامپو و نرم‌کننده ملایم بشویید.
•        قبل از شستن موها، آنها را شانه بزنید تا گره‌های آن باز شود و موقع شستشو موها شکسته نشوند.
•        برای شستن موها ترجیحاً از آب ولرم یا خنک استفاده کنید. بعد از شستشو، فوراً موها را شانه نزنید. درعوض،اجازه بدهید موها کمی خشک شوند و بعد شانه‌شان کنید.
ادامه مطلب ...

با گریه کودکان چه کنیم؟

گرچه می‌دانید که آنها از بودن در کنار شما، دیدن شما، گوش دادن به صحبت‌های شما و آموختن از شما والدین عزیر لذت می‌برند.

برای پی بردن به دلایل شگفت انگیز گریه کردن آنها بهتر است از زبان خود آنها بشنوید:

1. لطفا این لباس را از تن من خارج کنید!
تنها به خاطر این که هوای بیرون سرد است، نباید کودک را مثل اسکیموها پوشاند. اصولا والدین عادت دارند که نوزادان خود را با وسواس بیش از اندازه از سرما حفظ کنند و این باعث ناراحتی نوزاد می شود. اگر از دمای بدن نوزاد خود مطمئن نیستید بهتر است دست خود را روی شکم یا پشت او قرار دهید تا از حرارت فیزیکی او مطمئن شوید. همچنین گونه ها و پاها از خنکای مطبوع نوزاد به راحتی خبر می‌دهد!

2. لطفا کمی با هم سازگار باشید!
نوزادان جملات شما نظیر "چرا زباله‌ها را سر موقع بیرون نمی گذاری" را نمی فهمند. ولی به راحتی تنش و مشاجره والدین را احساس می‌کنند و این می‌تواند باعث نگرانی و بی قراری آنها شود. مسلما جر و بحث های گاه و بی گاه بین شما و همسرتان اتفاق می افتد اما بهتر است لااقل تا زمانی که نوزاد شما هوشیار و بیدار است کمی با آرامی با یکدیگر مشاجره کنید و دعوای اصلی خود را به بعد از خواب او موکول کنید.

ادامه مطلب ...

آماری عجیب در مورد انسان ها

بشر پر حرف ترین موجود روی زمین است. این آمار اخیراً از سوی پزشکان روسیه منتشر شده است. این محققان حد متوسط عمر بشر را هفتاد سال گرفته اند که در این مدت انسان 13 سال حرف می زند، 6 سال غذا می خورد و 23 سال نیز می خوابد.
هر نفر به طور متوسط صدها تن غذا می خورد. اگر وزن افراد را 75 تا 80 کیلو گرم بگیریم باید گفت هر فرد در عمر خود 1250 تا 1335 برابر وزنش غذا می خورد. در مدت یک روز یا 24 ساعت 1000 لیتر هوا تنفس می کند و قلبش در هر 1 دقیقه 80 تا 100 بار می زند. با این شرایط قلب انسان در طول زندگیش دو میلیارد و 58  میلیون بار بدون وقفه و اغلب بدون کوچک ترین مشکلی می زند.
انسان تنها موجودی است که راست قامت است و روی دو پا راه می رود و در طول روز به طور متوسط 20 هزار قدم بر می دارد یعنی 7 میلیون قدم در سال. در 70 سالگی تعداد این قدم ها به 500 میلیون می رسد یعنی 500 هزار کیلومتر راه رفته. با این محاسبات می توان نتیجه گرفت که هر فرد در طول زندگیش می تواند 9 بار کره ی زمین را دور بزند و با پای پیاده به کره ی ماه برود با توجه به اینکه فاصله زمین تا ماه 390 هزار کیلومتر است.
بدن انسان به وسیله ی پوشش شگفت انگیزی محافظت می شود. این پوشش پوست بدن است که در هر ساعت 30 میلیون میکروب روی آن می نشیند و 29 میلیون آن کشته می شود و پس از 2 ساعت از این 30 میلیون فقط 7 هزار تای آن باقی می ماند.
در بدن انسان بین 2 تا 4 میلیون نقطه ی درد و جود دارد که حساسیت آن نسبت به موقعیت پوست بدن فرق دارد. بدن انسان قدرت مقاومت شگفت انگیزی دارد و می تواند گرمای 44 تا 45 درجه را تحمل کند و حتی اگر به تدریج گرم شود در فضای خشک می تواند 150 تا 160 درجه حرارت را تحمل کند و بالاترین میزان برودت که بدن قادر به ایستادگی در برابر آن است 27 درجه زیر صفر است.
انسان می تواند 52 روز تنها با خوردن آب زنده بماند. حساسترین عضو بدن چشم است که می تواند 10 هزار رنگ را تشخیص دهد و بالاخره اینکه نوزادان تا 8 ماهگی دنیا را سیاه و سفید می بینند.


ستاره‌شناسان در انتظار مشاهده نحوه روشن شدن سیاه‌چاله‌ها برای نخ

این نخستین بار خواهد بود که نزدیک شدن چنین ابری به یک سیاه چاله کلان جرم مشاهده می‌شود.

سیاه چاله کهکشان راه شیری تنها سیاه چاله‌ای است که فاصله‌ای مناسب با زمین دارد تا با مشاهده آن ستاره‌شناسان به مطالعه جزئیات بیشتر در این خصوص بپردازند.

این‌که چگونه یک سیاه چاله با بلعیدن گازها، گرد وغبار و ستاره‌ها روشن‌تر می‌شود، تنها در سطح تئوریک قابل توضیح بود و حال ستاره‌شناسان موفق به مشاهده عینی آن خواهند بود.

«الیوت کاترت»، اخترشناس در برکلی می‌گوید: وقتی که سیاه چاله‌ها را در مرکز کهکشان‌ها مشاهده می‌کنیم، برای لحظه‌ای روشن شده و سپس رنگ می‌بازند، اما نمی‌دانیم که این حالت به چه علتی است.

وی ادامه می‌افزاید: فرصتی ارزشمند در انتظار است تا مشاهده‌ای بی نظیر از این روند داشته باشیم، روندی که در آن گاز درون سیاه چاله سقوط می‌کند، گرما را افزایش می‌دهد و نور را متساعد می‌کند.

پشت پرده دعوای اخیر فتح الله زاده/ پای «حسن روشن» وسط است

در دعوای اخیر مدیرعامل استقلال با یک هوادار ردپای حسن روشن دیده می شود!

 روز دیدار استقلال و نفت تهران که به پیروزی آبی پوشان انجامید، علی فتح الله زاده با یکی از اطرافیان و هواداران استقلال که کارهای اداری مهدی رحمتی را نیز انجام می دهد درگیری فیزیکی پیدا کرد و حتی گفته شده که مدیرعامل آبی پوشان به صورت وی مشت زده است.

پیگیری این موضوع ابعاد تازه ای از این ماجرا را فاش کرد و مشخص شد که دلخوری فتح الله زاده از مضروب که رضا قاسمی نام دارد و سالها نیز دوست نزدیک امیر قلعه نویی محسوب می شد بخاطر همراهی وی با حسن روشن در ماجرای آکادمی استقلال بوده است.

یک منبع آگاه گفت: فتح الله زاده از فرد مورد نظر بخاطر این ناراحت بوده که وی به حسن روشن گفته است اگر در ماجرای آکادمی استقلال و در دعوا با رضا رجبی به شاهد نیاز داشت حاضر است در هر دادگاهی حاضر شود و حتی روشن او را بعنوان شاهد معرفی کرده است.

لازم به ذکر است که فرد یاد شده قصد شکایت از مدیرعامل استقلال را دارد.

دستگیری زنی که 7500 چک بلامحل صادر کرده!

فرمانده انتظامی استان یزد از دستگیری زنی با 7 هزار و 500 چک بلامحل خبر داد.

سرهنگ امان اللهی گفت: ماموران کلانتری 11 شهید چمران یزد خانمی را که 7 هزار و 500 چک بلامحل صادر کرده بود را دستگیر کردند.

وی در تشریح نحوه فهالیت این متهم گفت: متهم به بهانه خرید و فروش سهام مبلغ سیصد میلیون ریال را از یکی از شاکی‌ها گرفته و در ازای آن چهار فقره چک پرداخت کرده است که چک‌ها بلامحل است که در تحقیقات مشخص شد نامبرده از چند نفر دیگر نیز کلاهبرداری کرده است.

وی گفت: مأموران با هماهنگی مقام قضائی و کنترل رفت و آمدهای متهم و گشت‌زنی ، «نسرین» 33 ساله را دستگیر کردند.

امان اللهی افزود: با شناسایی دیگر مالباختگان مشخص شد متهم 47 میلیارد و 500 میلیون ریال از شکات کلاهبرداری و اقدام به صدور بیش از 7 هزار و 500 فقره چک بلامحل کرده است.

فرمانده انتظامی یزد خاطرنشان کرد: در این رابطه پرونده تشکیل و به دادسرا ارسال شد.


منبع: ایسنا

تصاویر: نمایشگاه بهترین‌ها از دورریختنی‌ها

نمایشگاه بهترین‌ها از دورریختنی‌ها در گالری بهار و تابستان خانه هنرمندان ایران برپاست.
ادامه مطلب ...

ده عنوان برتر جستجوی گوگل در سال 2011

سال 2011 به پایان نزدیک شده و یکی از مهم ترین تفریحات سایت ها و بنگاه های خبر پراکنی انتشار "ترین های"سال است، در کنار مهم ترین، عجیب ترین، دردناک ترین و خیلی ترین های دیگر سال رویترز ده عبارتی را که بیشترین جستجو را در سال 2011 داشتند معرفی کرد، گرچه 2011 نامش به نام اعتراض گره خورده اما در میان 10 عبارت برتر 2011 دو خواننده و سه عبارت مرتبط با استیو جابز و بنگاهش به چشم می خورند، ده عبارت برتر جستجوهای گوگل در سال 2011 را می بینیم:

ادامه مطلب ...

تصاویر: درختی فوق​العاده​ با میوه چسبیده به تنه

اگر بخواهید یکی از این درختها داشته باشید باید خیلی صبور باشید چرا که 100 سال طول می کشد این درخت رشد کند.

«جابوتیکابا» نام درختی است که بیشتر در کشورهای آمریکای لاتین و آمریکای جنوبی مثل آرژانتین و برزیل رشد می کند. میوه های این درخت به طور مستقیم روی شاخه و تنه های آن رشد می کند.

در فرهنگ های لغت گیاهان دارویی این درخت «عودالبرق» ترجمه شده است. اگر بخواهید یکی از این درختها داشته باشید باید خیلی صبور باشید چرا که 100 سال طول می کشد این درخت رشد کند.



ادامه مطلب ...

مرد آهن ربایی + عکس


این مرد قاشق‌ها را به بدن خود نچسبانده است، بلکه این بدن اوست که اقدام به جذب این قاشق‌ها کرده است. «اتیبارالشی یف» مدت هاست که این ویژگی بدن خود را کشف کرده. بدن او قابلیت آهن‌ربایی دارد و اشیای فلزی را به سوی خود جذب می‌کند. «الشی‌یف» مدت هاست که می‌کوشد رکوردهای کتاب گینس را بشکند و نام خود را در این کتاب ثبت کند. «الشی یف» اهل گرجستان است.

عظیم‌ترین کوچ انسانی در جهان +تصویر

در تعطیلات چونیون سال 2008، تعداد سفرهای تفریحی و بین‌شهری بالاتر از جمعیت چین بود و به بیش از 2 میلیارد سفر رسید. این سفرها به «عظیم‌ترین کوچ انسانی در سال» شهرت یافته‌اند.

 سال نوی چینی از مهمترین تعطیلات سنتی مردم چین است. گاهشماری چینی، گاهشماری ترکیبی شمسی ـ قمری است و حرکت خورشید، ماه و ستارگان، تعیین کننده روزها، ماه‌ها و سال‌ها هستند. سال نو، با پدیدار شدن ماه در نخستین روز سال آغاز می‌شود و به همین علت، گاه به آن سال نوی قمری نیز گفته می‌شود.

ادامه مطلب ...

پانزده مورد از اولین‌‌‌‌‌های اینترنت!

 
 
پانزده مورد از اولین‌‌‌‌‌های اینترنت!

 
خلاقیت اینترنت را به جایی رسانده است که امروز می بینیم و بخشی از زندگی روزمره ما شده است. در این پست ۱۵ تا از خارق العاده ترین اولین های اینترنت معرفی می شود. اما قبل از همه اینها باید به ۱۰ مارس ۱۸۷۶ برگردیم، یعنی جایی که الکساندر گراهام بل اولین تماس تلفنی را برقرار کرد و گفت: آقای واتسون بیابید اینجا، می خواهم شما را ببینم.
 
اولین‌های اینترنت
 
1-اولین ایمیل:
ری تاملینسون در سال ۱۹۷۱ اولین ایمیل را ارسال کرد. همچنین او معروف است به اینکه برای اولین بار کاراکتر @ را به عنوان جدا کننده نام کاربر ایمیلی از نام دستگاه کاربر در آدرسهای الکترونیکی معرفی کرد. در اوایل دهه ۶۰ کاربران یک ابرکامپیوتر می توانستند پیامهای محدودی بین یکدیگر رد و بدل کنند اما تا سال ۱۹۷۱ ایمیل به شکلی که امروزه وجود دارد، یعنی قابل انتشار در شبکه است، وجود نداشت. توجه کنید که در آن زمان اینترنت نیز به شکل امروزی وجود نداشت (و فقط شبکه آرپانت فعالیت میکرد)
ادامه مطلب ...

آیا از سرعت دقیق خط اینترنت خود مطلع هستید ؟

 
 
سرعت اینترنت - گروه گل یاس
 


از چه نوع سرویس اینترنتی استفاده میکنید ؟ آیا از خطوط پر سرعت ADSL و T1 استفاده میکنید و یا هنوز با خطوط لاک پشتی Dialup سیر میکنید ؟ در هر صورت این مطلب مخصوص کسانی است که از خطوط پر سرعت اینترنت استفاده میکنند و میخواهند سرعت دقیق خط خود را بدانند ؟!

برای این کار کافیست به سایت SPEEDTEST.NET بروید و بر روی گزینه Begin Test کلیک نمایید و منتظر شوید تا نتیجه به شما نمایش داده شود.

سرعت تبادل اطلاعات در این سایت بر حسب مگابیت بر ثانیه است. این سایت به صورت اتوماتیک کشور شما و نزدیک ترین دیتاسنتر به شما را پیدا میکند و سرعت شما را محاسبه می نماید. بهترین نقطه برای تست سرعت در ایران دوحه قطر است.

بستن لباس زیر به مدت طولانی موجب بروز سرطان در خانمها می شود

 
بسیاری از زنان جامعه ما نمی دانند که بستن لباس زیر( سوتین) به مدت طولانی ارمغانی به جز سرطان برای آنها ندارد. 
برای سالهای طولانی، اغلب مقالات به دلایلی از عوامل ایجاد کننده سرطان سینه مثل نامناسب بودن تغذیه، ورزش نکردن و … به عنوان عوامل اصلی زمینه ساز این بیماری که بیشترین میزان مرگ و میر زنان را در ۲ دهه اخیرداشته، اشاره می کردند.
در مطالعاتی که در مورد سرطان سینه و ارتباطش با لباس زیر در آمریکا انجام شده، متوجه شده اند که زنان مبتلا به سرطان سینه سابقه ای در پوشیدن لباس های  ۵۴۸۷زیر ۵۴۸۷ تنگ ورزشی و طولانی مدت آنها داشته اند.
در حقیقت تقریبا تمام افرادی که سرطان سینه داشته اند بیش از ۱۲ ساعت در روز لباس زیر  ۵۴۸۷پوشیده اند.
ادامه مطلب ...

«خانه کامیون» لوکس و فوق مدرن +تصاویر

کامیون RV، نسل جدیدی از «خانه کامیون»های لوکس است که با ویژگی ها و امکانات منحصر به فردی طراحی شده است.

 این کامیون توسط «Luigi Colani» طراحی شده است. کامیون مدرنRV، 38 فوت طول، 13.5 فوت ارتفاع و دارای فضای داخلی به مساحت 500 فوت مربع می باشد.

جالب است بدانید که فضای داخلی و به عبارتی خانه داخلی این کامیون، تقریباً به اندازه یک خانه متوسط است.

ادامه مطلب ...