همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

شناسایی 6 هزار کودک کار و خیابان

مدیر کل دفتر امور آسیب‌دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی با اشاره به اینکه براساس آئین نامه ساماندهی کودکان کار و خیابان، شهرداری‌ها موظفند، مکانی را تجهیز کرده و در اختیار بهزیستی یا NGOهای معرفی شده از طرف این سازمان قرار دهند، گفت: اما دوستان ما در شهرداری تنها کارها و سیاست‌های خود را قبول دارند و متاسفانه کار تیمی تاکنون جواب نداده است.

ولی‌الله نصر در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره طرح کشوری کودک و خانواده گفت: در سال ۹۲ و ۹۳ اجرای طرح حمایتی –آموزشی کودک و خانواده را در کشور آغاز کردیم. در این فاز هدف‌گذاری ما این نیست که موضوع کودکان کار و خیابان را ریشه‌کن کنیم -هر چند که ایده‌آل ما این است- بلکه قصد داریم از آسیب‌های مترتب بر این کودکان کم کنیم، بطوریکه عقب‌ماندگی تحصیلی آنان را کاهش داده و خدمات درمانی و...به آنان ارائه کنیم. 
ادامه مطلب ...

چرا مردان کمتر از زنان حرف می‌زنند؟

ایسنا، بی‌نیاز افزود: یکی از ویژگی‌های شحصیتی مردان، اقتدارطلبی آنان است. مردان از اول بچگی یاد می‌گیرند، رقابت طلب باشند تا موفق شوند. از طرف دیگر هورمون تستوسترون یا هورمون مردانه هم آنان را برای این رقابت‌جویی که گاهی به پرخاشگری تبدیل می‌شود، آماده می‌کند.

نصیحت پذیر نبودن مردها
وی در ادامه گفت: مردان به خاطر ویژگی اقتدارطلبی‌شان با هر چیزی که نشاندهنده این باشد که توانایی شان زیر سوال رفته است، مقابله می‌کنند. یکی از چیزهایی که به نظر مردان نشان‌دهنده زیر سوال رفتن اقتدار است، نصیحت‌کردن همسرانشان است. هدف مردها این نیست که شما را ناراحت کنند یا با حرفتان موافق نباشند، مسئله این است که لحن نصیحت‌گرانه شما باعث موضع گیری او شده است. کافی است لحن تان را جوری عوض کنید انگار که دارید در زمین او بازی می‌کنید. 
ادامه مطلب ...

زیباترین خیابان‌های جهان ازنگاه weather.com + تصاویر

برترین ها: پرتال مشهور weather.com که در زمینه اطلاع رسانی آخرین وضعت آب و هوا در سراسر جهان فعالیت دارد و خدمات اطلاع رسانی آن، در اختیار صدها هزار پرتال و سازمان بین المللی قرار می‌گیرد، فهرستی از زیباترین خیابان‌های جهان را ارائه کرده است که از نظر لوریان بویسنالت، محقق این مجموعه، از جالب توجه ترین خیابان‌های جهان می‌باشد که پوشیده از گل و گونه‌های مختلف درختان هستند. برخی از زیباترین خیابان‌های جهان را به همراه توضیحات مختصری از ان در 6 پلان مشاهده کنید.

زیباترین خیابان‌های جهان ازنگاه weather.com

   ادامه مطلب ...

«رمضان» به چه معنا است و حقیقت آن چیست؟

1. رمضان مشتق از «رَمَض» به معنای شدّت حرارت، و حرارت سنگ، بر اثر شدّت حرارت خورشید آمده است.[1] همچنین گفته شده که از «حرّ» گرفته شده که به معنای برگشت از بادیه به شهر می‌باشد.[2] بنابر این وقتی گفته می‌شود، ارْتِمَاضاً [رمض‏] من الحزن؛ یعنی باطن آن مرد از غم و اندوه سوخت، یا وقتی گفته می شود، ارْتِمَاضاً [رمض‏] لِفُلان؛ یعنی براى فلانى اندوهگین شد، و همچنین وقتی گفته می شود، ارْتِمَاضاً [رمضتْ کبدُهُ؛ یعنی کبد او تباه شد؛ مثل این که گونه‏اى بیمارى آن را مى‏سوزاند.[3] 

ادامه مطلب ...

تصاویری از طرح برخورد پلیس با روزه خواران در تهران را مشاهده می کنید.   

تصاویری از طرح برخورد با روزه خواران در تهران
  ادامه مطلب ...

ناآرام‌ترین و آرام‌ترین کشور جهان

به گزارش رویترز، نتایج جدیدترین تحقیق انجام شده توسط موسسه اقتصاد و صلح استرالیا حاکی است که اختلاف بین آرام ترین و ناآرام ترین مناطق جهان به شدت افزایش یافته است به طوری که بسیاری از مناطق خاورمیانه و کشورهای آفریقایی با خشونت وسیع و گسترده‌ای روبرو شده‌اند.
   ادامه مطلب ...

آیا ساخت برج میلاد اشتباه بود؟

به موازات عملیات نصب 5 آنتن مخابراتی و مجموعه پرحجمی از انواع گیرنده و فرستنده امواج بیسیم روی دکل برج میلاد، طی روزهای اخیر یک پیام بلند وبلاگی نیز در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی –از جمله تلگرام و وایبر- درباره نگاه مهندسان ژاپنی به برج میلاد بازنشر شده و پرسش‌های مبهم فراوانی را درباره فلسفه وجودی این سازه عظیم متوجه پایتخت کرده است.

آنطور که در متن پیام، به نقل از یک نماینده مجلس آمده، سال 91 یک گروه از مهندسان ژاپنی در جریان بازدید از قسمت‌های مختلف برج میلاد، به دو معمای فنی به ترتیب درباره «شفت» یا همان سازه اصلی بتنی در وسط برج و همچنین «کاربری مخابراتی» برج برخورد می‌کنند و زمانی که از مهندس راهنمای ایرانی پاسخ می‌خواهند، اطلاعات قانع‌کننده‌ای دریافت نمی‌کنند. 
ادامه مطلب ...

چند نفر یارانه نمی گیرند؟

   به گزارش تسنیم، محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور روز قبل و در جمع خبرنگاران به بیان آماری جدید در ارتباط با تعداد یارانه بگیران در کشور پرداخت.

 
آنطور که نوبخت اعلام کرد در خردادماه 76 میلیون و 57 هزار و 430 نفر یارانه 45500 تومانی را  دریافت کرده اند این آمار در قیاس با جمعیت کشور نشان میدهد که چه تعداد از ایرانی ها یارانه می گیرند و چه تعداد یارانه را دریافت نمی کنند.

   ادامه مطلب ...

اقدام تحسین برانگیز آیت‌الله سبحانی درخصوص تصحیح خبری جنجالی درباره حجاب و ربا

به گزارش «پچ پچ»، دو روز پیش رسانه ها به نقل از آیت الله سبحانی نوشته بودند که در دیدار با سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی نسبت به بروز برخی ناهنجاری‌های اخلاقی و اجتماعی در شهر مقدس قم هشدار داده و افزوده بود : «حجاب نماد جمهوری اسلامی است؛ بدحجابان به نظام دهن‌کجی می‌کنند در حالی که رباخواران کاری به نظام ندارند و برای کسب سود بیشتر در پستوها ربا می‌خورند؛ این بدحجابان هستند که به نظام دهن‌کجی می‌کنند و اعمال بدحجابان از رباخواران بدتر است».

پیرو انتشار این نقل قول از آیت‌الله سبحانی، این مرجع تقلید امروز در نامه به رسانه‌ها نوشت: 

ادامه مطلب ...

با تبلیغات غیراخلاقی وایبری چه کنیم؟

مدتی است کاربران شبکه های موبایلی مثل وایبر از تبلیغاتی که برای آن ها فرستاده می شود گلایه دارند.

به گزارش خبرآنلاین، زیاد بودن حجم پیامک های تبلیغاتی هنوز مشترکان را آزار می داد و مشکل عدم تمایل برای دریافت این پیامک ها هنوز حل نشده بود که استفاده کنندگان از شبکه های موبایلی مثل وایبر، متوجه شدند این تبلیغات به این پیام رسان ها هم سرایت کرده است.
  ادامه مطلب ...

عاقبت وحشتناک عکس یادگاری دختر جوان با ببر!


صد خبر: در اتفاقی وحشتناک وقتی دختر 19 ساله ای که به دنبال لذت بردن از سفر توریستی خود تصمیم به گرفتن عکس یادگاری با یکی از ببرهای جوان در معبد بود مورد حمله وحشتناک ببر قرار گرفت.  ادامه مطلب ...

شگفتی دیگری از آفرینش؛ اره ماهی در حال انقراض بدون جفت‌گیری تولید مثل می‌کند!

به گزارش آنا به نقل ازCSMonitor، یک تیم تحقیقاتی با مطالعه روی ترکیب ژنوم اره ماهی کوچک دندان که در فلوریدا نمونه‌برداری شده بود، به نتیجه جالبی دست یافتند. یافته ها حاکی از آن است که در چندین مورد فرزندان اره ماهی حاصل جفت‌گیری نیستند.

پیش از این بکرزایی، توانایی حیوانات در تولید مثل بدون شریک جنسی، تنها در گونه‌های خاصی از حیوانات مانند پرنده‌ها، خزندگان و کوسه‌های در اسارت مشاهده شده است و این پدیده تاکنون در گونه‌های آزاد در حیات وحش دیده نشده بود.

محققان به کاملا به طور اتفاقی پی به این ماجرا بردند. اندرو فیلدز از دانشگاه استونی بروک و همکارانش به دنبال بکرزایی در جمعیت اره ماهی که در رودخانه فلوریدا وجود دارد، نبودند. در واقع آنها در حال تحقیق روی تنوع ژنتیکی در گونه‌های در حال انقراض بودند.

اما وقتی که در حال کار کردن روی نمونه‌ها و محاسبه نسبت والدهای 190 گونه از ماهی‌های موجود در این رودخانه بودند، متوجه شدند هفت تا از ماهی‌ها دارای والدینی هستند که از نظر ژنتیکی همسان محسوب می‌شوند.

فیلدز، دانشمند علوم دریایی و اتمسفری در این‌باره می‌گوید: «این اولین باری است که شاهد بکرزایی در گونه‌ای که آزادانه در طبیعت زندگی می‌کند، هستیم».

 

ادامه مطلب ...

زنان شاغل در کره شمالی


زنان در کره شمالی بیش از 70 درصد درآمد خانوار را تامین می‌کنند.

 
ادامه مطلب ...

آیا کولر شما را هم بیمار می‌کند؟

به گزارش مشرق، در یک روز گرم، شاید برای خیلی از افراد هیچ چیز لذتبخش‌تر از روشن کردن کولر و احساس کردن خنکای نسیم آن نباشد. برای برخی دیگر ممکن است این احساس با یک دوش آب سرد و شستن عرق‌های نشسته بر تن بروز کند؛ اما آن‌ها که به جای دوش، عرق تنشان را با کولر خشک می‌کنند، بهوش باشند: سلامتیشان در خطر است.
 
30 دقیقه بعد از خنک شدن به وسیله قرار گرفتن در معرض باد کولر طی این شرایط، آنچه رخ می‌دهد شروع لرز، درد استخوان، گلو و سردرد است که احتمالاً تا ساعت‌ها بعد هم ادامه پیدا می‌کند.
   ادامه مطلب ...

گرما، آسفالت خیابان‌ های هند را آب کرد! +عکس

موج شدید گرما در هند تا کنون بیش از 1150 کشته برجا گذاشته است. تصاویر منتشر شده از پایتخت هند بیانگر آب شدن آسفالت خیابانها از شدت گرما است.

گرما آسفالت خیابان های هند را آب کرد! +عکس
  ادامه مطلب ...

گلشیفته فراهانی در کنار گوگوش! (عکس)


عکسی از گلشیفته فراهانی در کنار خواننده لس آنجلسی!

آیا با افزایش قیمت بنزین باید کرایه ها بالا برود؟/ مقایسه قیمت بنزین در ایران و ترکیه

دنیای اقتصاد: 
این‌گونه مطرح می‌شود که تغییر قیمت حامل‌های انرژی به بقیه کالاها سرایت کرده و باعث تورم می‌شود. حتی در این زمینه برخی‌ها مدعی هستند که این اصلاح بر هزینه‌های تولید اثر می‌گذارد. که طبق آمار این رقم ناچیز است و تاثیر کمی بر کل قیمت‌ها دارد.
  ادامه مطلب ...

خداحافظی بازیگر پیشکسوت معروف با دنیای بازیگری

جام جم آنلاین: وی در خصوص وضعیت بیمه بازنشستگی هنرمندان گفت: هنوز اطلاعاتی در این زمینه ندارم و نمی‌دانم که بیمه هستم یا تحت حمایت انجمن هنرمندان پیشکسوت هستم یا خیر، اما پیگیر این موضوع خواهم بود.

داریوش اسد‌زاده متولد یکم آذر سال 1302 در کرمانشاه بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون از سن بیست سالگی وارد عرصه بازیگری شد.

خداحافظی داریوش اسد‌زاده با دنیای بازیگری 
ادامه مطلب ...

فیلمبردار مشاجره کوچک زاده با ظریف کیست؟

به گزارش ایرنا، نشست غیرعلنی مجلس با محمد جواد ظریف و سید عباس عراقچی پس از دو ساعت به پایان رسید و نخستین صحنه ای که خبرنگاران در بدو ورود به صحن مشاهده کردند مشاجره تند و فریاد های مهدی کوچک زاده نماینده تهران در برابر وزیر امور خارجه بود.  

ادامه مطلب ...

«لیلا بلوکات» و «جرج کلونی» یهویی! (عکس)

بازیگر زن سینمای ایران این عکس را  منتشر کرده است.

 لیلا بلوکات و جرج کلونی یهویی!

 

منبع:صفحه اجتماعی لیلا بلوکات

سپندامیرسلیمانی بعد از رستوران داری، خواننده شد!

خوانندگی سپندامیر سلیمانیسینما ژورنال: سالها پیش از این و به دلیل مجاز نبودن موسیقی پاپ اگر کسی میخواست خواننده شود راهی نداشت جز آن که سری بزند به لوس آنجلس و ناحیه وستوود و بعد از مقداری هزینه کردن-البته به دلار- برای انتخاب شعر، آهنگساز و تنظیم کننده و در نهایت عقد قرارداد با یکی از شرکتهای تولید موسیقی، آلبومی را روانه بازار کند. 

ادامه مطلب ...

شوهر ایرانی "اِبرو گوندش" دوباره خبرساز شد!

هفته نامه تماشاگران امروز: رضا ضراب، سرمایه دار سرشناس ایرانی که دستگیری اش در ترکیه سروصدای زیادی به پا کرد، باز هم تیتر روزنامه های این کشور شده. روزنامه حریت، اخیرا فهرستی از هزار کمپانی موفق ترکیه در حوزه صادرات در سال 2014 منتشر کرده. 

ادامه مطلب ...

تولید دارویی که بافت پیر مغز را جوان می‌کند


محققان دانشگاه کالیفرنیا در برکلی موفق به شناسایی دارویی شده‌اند که می‌تواند بافت پیر مغز و عضلات را جوان کند.
 
به گزارش ایسنا، این داروی مولکول کوچک بطور همزمان سلول‌های بنیادی در مغز و عضلات موشها را جوان کرد.
 
مولکول کوچک مسدودکننده Alk5 kinase که در حال حاضر به عنوان یک عامل ضد سرطان در کارآزمایی‌های بالینی مورد آزمایش است، با موفقیت عملکرد سلولهای بنیادی در بافت مغز و عضلات یک موش پیر را جوان کرد.
   ادامه مطلب ...

اظهارات عجیب «م.م» متهم ردیف اول اتفاقات تبریز


مدیرعامل سپاهان این فرد را یک بیمار روانی خطاب کرد و گفت اظهاراتش صحت ندارد.
 
به گزارش خبرآنلاین؛ هر روز یک متهم جدید برای اتفاقات تبریز پیدا می شود و این بار، فردی مرموز متهم شایعه سازی در جریان این بازی بوده است. او مسعود مزروعی نام دارد، فردی که تا چند روز پیش نامش به صورت مخفف در رسانه ها مطرح بود.
  ادامه مطلب ...

نابودی 11 تن چربی پیش از رسیدن به چلوکبابی! + تصاویر

پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران، در این گزارش تاکید شده که قرار بود چربی‌ها جهت استفاده در برخی رستوران‌ها به‌خصوص چلوکبابی‌ها توزیع شود که با اقدام به‌موقع کارشناسان این کار عملی نشد.

عدم رعایت اصول بهداشت محیط در کارگاه، بی‌توجهی به بهداشت فردی، استفاده از تجهیزات و وسایل آلوده و به‌کارگیری کارگران خارجی غیرمجاز از مهم‌ترین تخلفات این واحد صنفی بود.

  ادامه مطلب ...

تصاویر مهمانی سینمای ایران در جشنواره کن

این مهمانی عصر در محل پاویون ایران با حضور جمعی از سینماگران ایرانی حاضر در این جشنواره،مهمانان خارجی و ایرانی برگزار شد.  ادامه مطلب ...