همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

تصویر بی‌نظیر طلوع زمین از سطح کره ماه


سازمان فضایی آمریکا حین کالیبره کردن دوربین‌های ماهواره ماهگرد خود، موفق به ثبت عکس‌های تلفیقی بی‌نظیری از طلوع زمین روی کره ماه شد که همزمان زمین و سطح ماه را در خود دارد.   ادامه مطلب ...

اولین قاضی محجبه در آمریکا + عکس


ابنا، «کارولین ووکر-دیالو» اولین قاضی محجبه در تاریخ آمریکاست که روز پنجشنبه به قرآن قسم خورد تا به قانون اساسی آمریکا وفادار بماند.


اولین قاضی محجبه در آمریکا + عکس


 

ادامه مطلب ...

عکس مهدی سلوکی و همسرش در کنار دریا

مهدی سلوکی در ۱۴ خرداد ۱۳۶۱ در اصفهان به دنیا آمد.

در هنرستان رشتهٔ گرافیک را برگزید و در همین مقطع بود که جذب کار تلویزیونی شد. 

ادامه مطلب ...

زیباترین سلفی سال 2015 [عکس]

یکی از فضانوردان ایستگاه فضایی تصویر سلفی زیبایی را به اشتراک گذاشته که زیباترین سلفی سال 2015 معرفی شده است.

http://www.akharinnews.com/images/94/9/5/mp7qoyvf.jpg

تایپ سریع با بینی این مرد +عکس

بیتوته، مهارت تایپ متون با 10 انگشت از آن دسته است که بسیاری علاقه دارند آن را فرا گرفته و متون خود را به سرعت وارد رایانه کنند. برای کسب این مهارت تمرین و تکرار و تایپ متون مختلف عنصر بسیار مهمی است.

مهارت تایپ 10 انگشتی برای  "محمد خورشید حسین” از هندوستان یک کار بسیار کسل کننده است و او راهکاری جالب برای تایپ متون   ادامه مطلب ...

قوی‌ ترین مرد ایران در عصر ناصرالدین‌شاه + عکس

حاج ابراهیم یزدی معروف به یزدی بزرگ، پهلوان اول ایران و دارالخلافه قاجار در عصر ناصرالدین شاه بود که به فرمان او از یزد به تهران آمد و پس شکست حریفان، بازوبند پهلوان اولی را از ناصرالدین شاه دریافت کرد. حاج ابراهیم یزدی، نوجوانی بیش نبود که به درد پا مبتلا شد؛ پس از آنکه اطبا ورزش را به او توصیه کردند به کشتی رو آورد و به خاطر اندام درشت و هیکل تنومندش پشت همه پهلوانان شهر را به خاک مالید.
 
  ادامه مطلب ...

آقایان خیانت کار هالیوودی! + تصاویر


برترین ها : به نظر می رسید که آنها در زندگی مشترک خود هیچ چیزی کم ندارند و زندگی مشترکشان تا همیشه به خوبی و خوشی ادامه پیدا خواهد کرد. اما ناگهان سر و کله یک زن دیگر پیدا شد و این آقایان مجنون و شیدای او شده و همسران خود را ترک کردند تا با معشوقه شان ازدواج کنند.
 
ادامه مطلب ...

تولد نوزادی با عدد 12 روی پیشانی +عکس


پدر ومادر هانرو در ابتدای متوجه این عدد نشدند. کاترین ژوست، مادربزرگ ۷۰ ساله‌ی هانرو گفت: «چند روز پس از تولد نوه‌ام بود که دختر متوجه اعداد ۱ و ۲  روی پیشانی‌ فرزندش شد.»  ادامه مطلب ...

ای کاش جامعه مطلع نشود و نداند!

« ای کاش جامعه مطلع نشود و نداند! » عنوان یادداشت روز روزنامه آفرینش به قلم حمیدرضا عسگری است که می‌توانید آن را در ادامه بخوانید:

فسادهای مالی کلان با مبالغ غیر قابل باور یکی پس از دیگری درصف رسیدگی قضایی قرار می‌گیرند و اخبار آن برای مردم رسانه‌ای می‌شود. البته این بخشی از پرونده فسادهایی است که به قول رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، بسیاری از آنها هنوز مطرح نشده است. اخیراً ناصرسراج رییس سازمان بازرسی کل کشور نیز اعلام کرده است که «فردی تقریبا شبیه مورد "بابک زنجانی"، نفت را از وزارت نفت ایران دریافت می کرده و قرار بوده که پول آن را به دولت پرداخت کند، اما متاسفانه 160 میلیارد تومان از این پول را برداشته و به کانادا گریخته است».  ادامه مطلب ...

دختر ایتالیایی خواهان ازدواج با احمدی نژاد!


«سیلویا والریا،» زیباترین دختر سال ایتالیا، معتقد است «محمود احمدی‌نژاد،» رئیس‌جمهور سابق ایران، تنها مرد واقعی بر روی کره زمین است که به دور از هرگونه تجمل‌گرایی و مُد است. نویسنده 20 ساله کتاب " روزی یک رئیس‌جمهوری بود" همچنین اظهار داشت می‌خواهد با احمدی‌نژاد ازدواج کند، زیرا وی آدم بسیار مهمی است.

والریا دو سال پیش زمانی که تنها 18 سال داشت نیز با اعتراف به عشق خود، از احمدی‌نژاد خواستگاری کرده بود.

خواستگاری دوباره دختر ایتالیایی از احمدی نژاد
  ادامه مطلب ...

عکس دیده نشده از ناصر عبداللهی و همسر

سایت دوستداران ناصر عبداللهی: در ادامه می توانید عکسی کمتر دیده شده از زنده یاد «ناصر عبداللهی» و همسرش را در حاشیه کنسرت ببینید.

عکس دیده نشده از ناصر عبداللهی و همسر

خلبان ترکی که سوخوی روسی را ساقط کرد [عکس

تصویر خلبان اف شانزده ترکیه ای که بمب افکن سوخو را هدف قرار داد.

دختران عرب عمل جراحی بینی دختران ایرانی را سوژه کردند! +عکس


مدتی است که جراحی پلاستیک در میان جوانان ایرانی به یک عمل رایج تبدیل شده که جراحی بینی بیشترین آمار را به خود اختصاص داده است.

 
در حالی افراد 17 تا 25 سال برای عمل بینی مراجعه می کنند که بیش از 50 درصد آنها نیازی به عمل ندارند لذا این مطلب موضوعی برای برخی افراد قرار گرفته تا در فضای مجازی به این واقعیت تلخ پرداخته و عکس های مضحکی را منتشر کنند.
 
وقتی جراحی بینی دختران ایرانی سوژه می شود +عکس

قرآن اهدایی پوتین به رهبر معظم انقلاب متعلق به چه زمانی است؟


بخش خاورمیانه شناسی دانشگاه مسکو توضیحاتی را درباره قرآن اهدایی رئیس جمهور روسیه به رهبر معظم انقلاب اسلامی منتشر کرد.

به گزارش «انتخاب»، قرآن اهدایی مربوط به دوره مروان آخرین خلیفه بنی امیه است که والی شام به سلطان سلیم عثمانی هدیه کرده بود.

بعدها پادشاه دیگر عثمانی نیز این قرآن را به عباس میرزا نائب السلطنه فتحعلی شاه قاجار هدیه کرد و عباس میرزا نیز در جنگ ایران و روسیه به پاس رشادت های والی گنجه ، آن را به وی اهدا کرد.

در دوران اتحاد جماهیر شوروی این قرآن به دستور استالین به موزه آرمیتاژ شهر سنت پترز بورگ انتقال یافت و دیروز ولادیمیر پوتین آن را به حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی اهدا کرد.