همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

مجسمه های منحصر به فرد در دنیا /تصاویر


- اسب‌های وحشی، کاری از رابرت گلن – مکان نصب: لاس کولنیاس تگزاس:
7-5-2014 6-10-39 PM 
ادامه مطلب ...

تماشاگران مسابقات والیبال چه گناهی دارند که گیر ممیزان ناپخته افتاده اند؟


اگرچه بینندگان تلویزیون با محدودیت‌های رسانه ملی در نشان دادن تصاویر به اصطلاح «منشوری» آشنا هستند و از این رسانه برای نشان دادن تصاویر خانم‌هایی با پوشش‌های غیراسلامی و یا تماشاگرانی با پلاکاردهایی حاوی شعارهای سیاسی و اجتماعی، انتظار خاصی ندارند اما نحوه‌ی ممیزی در پخش بازی‌های تیم ملی والیبال ایران و نشان دادن چندین و چندباره‌ی یک تصویردر جریان بازی، که به‌نظر می‌رسد بیشتر، از تنبلی ها ناشی می‌شود تا صرف محدودیت‌ها، عمده‌ موضوع این واکنش‌ها را شامل می‌شود.

 
آیا نشان دادن چندین‌باره یک صحنه در جریان مسابقه‌ای ورزشی، نکته‌ای بیش از غیرحرفه‌ای بودن مسؤولان پخش را به ذهن متبادر می‌کند و اینکه رسانه‌ای چون صداوسیما که بارها با شرایطی مشابه از این دست روبه‌رو بوده است و به تازگی تجربه پخش زنده ۶۴ مسابقه فوتبال جام جهانی را از سر گذرانده، نمی‌تواند بهتر از این‌ ممیزی‌ها را انجام دهد؟ تصور کنید تیم والیبال ایران در مقابل تیم برزیل، در ست چهارم و در آن شرایط هیجانی بازی می‌کند و حتا بازی را با امتیازهایی حساس و بسیار هیجانی می برد، آن‌گاه مخاطب مجبور است در اوج احساس خود، شاهد تصاویر صحنه آهسته مربوط به ست‌های اول و دوم باشد که در جریان این بازی حداقل ۳۰-۲۰ بار دیگر هم پخش شده‌اند.  ادامه مطلب ...

پیش‌بینی قیمت خودرو در سال 1404!


20140417171106_thumbnail.jpg در سند اهداف و سیاست‌های توسعه صنعت خودرو، متوسط قیمت یک دستگاه خودروی تولید داخل در 11 سال دیگر (1404)، پیش‌بینی شده است.

ایسنا، سند اهداف و سیاست‌های توسعه صنعت خودرو در افق ایران 1404، چند سال پیش در وزارت صنعت، معدن و تجارت تدوین و در آن جایگاه صنعت خودرو در سال 1404 ترسیم شده است.

در یکی از بندهای این سند، متوسط قیمت یک دستگاه خودروی تولید داخل در سال 1404 معادل 15 هزار دلار برآورد شده است که با توجه به نرخ حدودا 3000 تومانی دلار در حال حاضر، معادل 45 میلیون تومان است.

البته بدیهی است که قیمت دلار در سال‌های آتی افزایش خواهد یافت بنابراین با فرض افزایش سالانه 20 درصدی نرخ دلار و بر مبنای دلار حدودا 3000 تومانی فعلی، نرخ دلار در سال 1404 حدود 9600 تومان خواهد بود که با توجه به پیش‌بینی متوسط قیمت حدودا 15 هزار دلاری قیمت خودرو در سال 1404، قیمت خودروهای داخلی در این سال به طور میانگین 144 میلیون تومان خواهد بود.

در آن صورت می‌توان گفت که با توجه به میانگین قیمت 30 میلیون تومانی خودروهای داخلی در حال حاضر، قیمت 144 میلیون تومان برای خودروی تولیدی در حدودا 11 سال دیگر قیمت بسیار مناسبی است!   ادامه مطلب ...

پرکردن آنتن صداوسیما با فیلم‌های دانلودی!


10-114.jpg حاشیه‌های صداوسیما که هر روز در شکلی بروز می‌یابد، اکنون بحث کلیشه‌ای رعایت نکردن کپی‌رایت را در تلویزیون در نوعی جدید داغ کرده است.

به گزارشایسنا، برای خیلی‌ها که فیلم دیدن را به عنوان یک تفریح دوست دارند، نمایش تلویزیونی فیلم‌های سینمایی که چند ماه بیشتر از اکران آن‌ها در ایالات متحده یا کشورهای اروپایی نمی‌گذرد، اتفاق خوبی است؛ مخصوصا در شرایطی که دست‌فروشان سر چهارراه قیمت هر حلقه دی‌وی‌دی را به 2000 تومان افزایش داده‌اند.

همین اقبال هم باعث شده که در ماه‌های گذشته کار و بار شبکه «نمایش» سکه شود و از طرفی هم شبکه‌های یک تا n+1، فیلم‌های سینمایی مختلفی را پخش کنند تا بلکه بتوانند مخاطب سرگردان بین تلویزیون ملی و ماهواره‌ را پای رسانه خودشان بنشانند. در این میان هم طبیعی است که مخاطب ترجیح می‌دهد فیلم‌های روز دنیا را با دوبله فارسی و بدون مشکل خاصی در کنار خانواده ببیند اما مشکل از همین‌جا شروع می‌شود: آیا صداوسیما بابت نمایش این فیلم‌ها و خرید رایت‌شان پولی پرداخت می‌کند؟

پاسخ به این پرسش همیشه در هاله‌ای از ابهام بوده است. زمانی این بحث مطرح شد که مسئولان تلویزیون، رایت فیلم‌ها را از کشورهای خاورمیانه یا آسیای شرقی و... به قیمتی بسیار کمتر از قیمت اروپا و امریکا خریداری می‌کنند اما گویا به لطف کاهش بودجه سازمان صدا و سیما، دیگر همان رقم هم بابت نمایش فیلم‌ها پرداخت نمی‌شود و فیلم‌ها غیرقانونی پخش می‌شوند.   ادامه مطلب ...

چرا مذاکرات هسته ای ایران و 1+5 تمدید شد؟


نشریه لوموند چاپ فرانسه در گزارشی با اشاره به اظهارات کاترین اشتون رئیس دیپلماسی خارجی اتحادیه اروپا و محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران، در نخستین ساعات صبح امروز شنبه در وین می نویسد: در حالیکه انتظار می‌رفت تا پایان مهلت تعیین شده، طرفین بر سر برنامه هسته ای ایران به توافق برسند اما برخی موضوعات اساسی راه را بر رسیدن به توافق نهائی تا پایان تیر ماه مسدود نمود.

به گزارش لوموند در این گزارش کوتاه، موضوعات اساسی در مذاکرات اتمی را که در نهایت مانع از توافق هسته ای شده و راه برای برای تمدید آن گشود،  بدین ترتیب دسته بندی کرده است:


 - تعداد سانتریفوژها: 1+5 خواستار کاهش تعداد سانتریفوژها است، چرا که هر چه تعداد سانتریفوژها افزایش یابد، توان یک کشور برای دستیابی به اورانیوم غنی شده بیشتر برای تولید بمب اتمی افزایش می یابد.

 - تعلیق فعالیت‌های مربوط به غنی سازی اورانیوم از جمله مباحث عمده است.

 - کشورهای 1+5 به تعطیلی تأسیسات اتمی "فردو"، "نطنز" و "اراک"اصرار دارند، اما ایران می گوید از این مراکز به منظور انجام تحقیقات بهره گیری خواهد کرد.

جزئیاتی تکان‌دهنده از بورسیه‌های غیرقانونی


100-713.jpg در حالی که وجود اسامی برخی از نمایندگان مجلس در میان بورسیه‌های غیرقانونی تلویحا تایید شده است، اخبار پشت پرده دیگری نیز از این جریان به گوش می‌رسد؛ از جمله وجود نام برخی از مسئولان دانشگاهی در بین این اسامی و از جمله معاون آموزشی یکی از دانشگاه‌های بزرگ کشور. این در حالی است که همزمان سه نفر از اعضای کمیته ۵ نفره رسیدگی به این موضوع در مجلس نیز خواهان مختومه شدن این پرونده هستند و معتقدند که وزارت علوم در این خصوص خبرسازی کرده است.

سایت «پیام نو» با این مقدمه نوشت: آخرین تحولات در خصوص پرونده بورسیه‌های غیرقانونی در وزارت علوم حکایت از آن دارد که علاوه بر برخی نمایندگان مجلس هشتم و نهم، نام تعدادی از مدیران دولتی و مهم‌تر از آن مسئولان دانشگاه‌های کشور در دوره محمود احمدی‌نژاد نیز در این پرونده دیده می‌شود.

جواد هروی یکی از اعضای کمیته بررسی این پرونده در مجلس تایید می‌کند که تعداد نمایندگانی که در مجلس نهم توانسته‌اند از این «رانت» دولت محمود احمدی‌نژاد استفاده کنند بیش از ۱۰ نفر است. وی همچنین می‌گوید چیزی در حدود همین تعداد هم در مجلس هشتم از امکانی که در وزارت علوم دولت احمدی‌نژاد برای بورسیه شدن فراهم شده بود، استفاده کرده‌اند. با این حال، هروی توضیح می‌دهد که موضوع وجود نام برخی نمایندگان در لیست این بورسیه‌ها فقط به همین مورد ختم نمی‌شود.  

ادامه مطلب ...

کاری که با «ویدئو چک» والیبال کردند


asddff.JPG در گزارش بازی تیم ملی والیبال کشورمان با آمریکا، نکته‌ای در گزارش این بازی جلب توجه می‌کرد که به کار بردن «بازبینی صحنه» به جای عبارت «ویدئو چک» بود؛ عبارتی که این روزها خیلی رایج شده و با آن جُک هم می‌سازند.

ایسنا، در روزهای اخیر با حضور تیم ملی والیبال کشورمان در لیگ جهانی، این ورزش هم مانند فوتبال مورد توجه قرار گرفته و تماشاچیان گسترده پیدا کرده است؛ برای همین هر عبارتی که از سوی گزارشگرهای این ورزش به کار برده می‌شود به سرعت در میان مردم رواج پیدا می‌کند. یکی از این عبارت‌ها که در این بازی‌ها زیاد استفاده می‌شود، «ویدئو چک» است؛ عبارتی که برای بازبینی صحنه‌ و دریافت صحت و یا خطای آن انجام می‌شود و در تعیین سرنوشت بازی و درست بودن تصمیم داور، نقش مهمی دارد. این واژه دست‌مایه ساخت جُک‌هایی هم شده که یکی از آن‌ها این است: «مورد ﺩاﺷﺘﻴﻢ ﻃﺮﻑ ﻟﻘﻤﻪ ﺁﺧﺮ ﺳﺤﺮﻱ ﺭﻭ اییین‌قدر ﻧﺰﺩﻳﻚ اﺫاﻥ ﺻﺒﺢ ﺧﻮﺭﺩﻩ ﻛﻪ ﻓﺮﺷﺘﻪﻫﺎ اﺯ ﺧﺪا ﺗﻘﺎﺿﺎی ﻭﻳﺪئو ﭼﻚ ﻛﺮﺩﻥ!».

این‌گونه جُک‌ها و طنزها نشان‌دهنده نفوذ این عبارت در میان مردم است. اما در بازی‌های شامگاه شنبه 28 تیرماه که گزارشگری آن‌ها را جواد محتشمیان و کیومرث کرده به عهده داشتند، به جای عبارت «ویدئو چک» از عبارت «بازبینی صحنه» استفاده می‌شد، که البته مشخص نیست با نفوذ سریعی که عبارت «ویدئو چک» داشته، آیا معادل فارسی آن بتواند در بین مردم جا باز کند و اگر این اتفاق بیفتد زمان آن کی خواهد بود. این در حالی است که در بازی‌های جام جهانی فوتبال با وجود درخواست فرهنگستان زبان و ادب فارسی از گزارشگرها برای به کار بردن معادل‌های فارسی واژه‌های فوتبالی، به نظر چندان توجهی به این موضوع نمی‌شد.

۶ گزینه نهایی ریاست صدا و سیما +عکس


۶ گزینه نهایی ریاست صدا و سیما +عکس
 
 ۶ گزینه نهایی ریاست صدا و سیما مشخص شدند.

 
 به گزارش پیام نو یک منبع آگاه که در جریان انتخاب رییس آینده صدا وسیما قرار دارد به خبرنگار پیام نو گفت:  از آقایان دکتر غلامعلی حدادعادل، دکتر محمد حسینی(وزیر ارشاد دولت احمدی نژاد) محمد حسین صفار هرندی، دکتر محمد سرافراز(معاون برون مرزی صدا وسیما) دکتر علی دارابی(قائم مقام فعلی سازمان) و دکتر سید رمضان شجاعی کیاسری نماینده فعلی مجلس  ۶ گزینه نهایی برای ریاست سازمان صدا وسیما هستند.  ادامه مطلب ...

آبشاری متفاوت در مکزیک +تصاویر


آبشار زیبای Hierve el Agua که یکی از جازبه های توریستی کشور مکزیک محسوب می شود در حدود 70 کیلومتری شرق شهرستان Oaxaca واقع شده است. این آبشار زیبا از چشمه های آب معدنی طبیعی تشکیل شده و حدود 30 متر ارتفاع دارد.همچنین در بالای این آبشار چشمه های آبگرمی وجود دارد که برای حمام کردن و لذت بردن از آب گرمی طبیعی بسیار مناسب است.

 
ادامه مطلب ...

بدچهره ترین افراد مشهور تاریخ؛ از «مرلین منسون» تا «دوناتلا ورساچه»! +تصاویر


در این مطلب جالب، شما با زشت ترین افراد مشهور دنیا یا به عبارتی کسانی آشنا می شوید که بهره کمتری از زیبایی دارند و هیچ کسی باور نمیکند شاید دلیل شهرت آنها همین زشتی آنها باشد.

1- مرلین منسون
اولین عکس جالب از مرلین منسون، خواننده آمریکایی که نام واقعی اش برایان هیو وارنر است، بیشتر به خاطر ظاهری که برای خودش می سازد، مورد توجه قرار می گیرد.

بدچهره ترین افراد مشهور تاریخ +تصاویر 
ادامه مطلب ...

شاعر ایرانی مورد علاقه سوپر مدل برزیلی |عکس|


آدریانا لیما بازیگر و مدل معروف برزیلی با انتشار عکسی از دیوان حافظ نوشت: این بهترین کتاب شعری ست که تا به حال خوانده ام.

ب  ادامه مطلب ...

روایت عجیب از خانواده ای که درهر دو سانحه هوایی خطوط مالزی داغدار شد


روایت عجیب از خانواده ای که درهر دو سانحه هوایی خطوط مالزی داغدار شد
 
به گزارش خبرآنلاین،"کایلینه مان" و "جیدن بارروز"، زوج استرالیایی، هنوز در سوگ از دست دادن دو تن از اعضای خانواده خود در سانحه ناپدید شدن هواپیمای مالزیایی بر فراز اقیانوس هند بودند، که دو تن دیگر از اعضای خانواده خود را در سانحه سرنگون شدن یک هواپیمای دیگر خطوط هوایی مالزی بر فراز اوکراین از دست دادند.  ادامه مطلب ...

چگونگی کسب اطلاعات پرواز در فرودگاه مهرآباد با پیامک +جزئیات


به‌گزارش روابط‌عمومی فرودگاه بین‌المللی مهرآباد، علی رستمی با بیان این‌که این سامانه با هدف ارسال اطلاعات و اخبار پروازی فرودگاه مهرآباد در کوتاه‌ترین زمان ممکن و در راستای تکریم ارباب رجوع ایجاد شده است، اظهار کرد: مسافران جهت اطلاع از وضعیت پرواز می‌توانند از طریق سیستم پیام کوتاه (SMS) اقدام کنند.سامانه پیامک اطلاعات پرواز فرودگاه بین‌المللی مهرآباد با دو شماره 300019 و1000199 در بازه زمانی یک روزه امکان اطلاع‌رسانی را به مسافران و مخاطبان به صورت دقیق و به‌روز میسر می‌سازد.

 
وی با بیان اینکه هدف ما جلب رضایت مشتریان است، افزود: تکمیل و بروز رسانی این سامانه پیامکی با هدف اطلاع‌رسانی به موقع و ارتباط دو سویه از وضعیت پروازها به منظور رفاه حال مسافران است.

 
رستمی گفت: این سامانه با در نظر گرفتن سریعترین و بهترین راه‌های جستجو، به چهار روش امکان اطلاع‌رسانی در مورد هر یک از پروازها و شهرها را فراهم می‌کند.  ادامه مطلب ...

اولین مغز کشف شده جهان متعلق به که بود؟


دانشمندان دانشگاه آریزونا دریافتند مغزی که سال گذشته کشف شده است، به اولین شکارچی جهان تعلق داشت.

به گزارش ایسنا، این مغز کاملا حفظ شده در فسیل یک موجود پیدا شد که حدود 250 میلیون سال قبل در دوره کامبرین زیرین می‌زیسته است.

کشف مذکور به نمایش مغزی پرداخته که به شکل عجیبی ساده‌تر و دارای پیچیدگی کمتر از مغزهای شناخته شده فسیلهای برخی از شکارهای حیوانی است.

این یافته‌ها برای اولین بار، یک مغز فسیل شده را شناسایی کرده که بنظر می‌رسد متعلق به برترین شکارچیان زمان خود یعنی Anomalocarididها باشد و به معنی میگوی غیرعادی است.  ادامه مطلب ...

تصویری که دیشب 400 بار از تلویزیون پخش شد! / این دو ناجی ضرغامی!



اشتباه نکنید! این تصویر ، مربوط به رئسای جمهور پیشین یا آتی کشور نیست ، ربطی هم به عاملین ماجرای سرنگونی هواپیمای مالزیایی ندارد ! آنچه می بینید تصویر دو تماشاگر ایرانی در بازی دیشب ایران - برزیل است که مفتخرند، قریب به 400 بار تصاویرشان را در حساس ترین لحظات بازی از تلویزیون پخش شده است!  ادامه مطلب ...

هشت ترفند مخفی سرگرم کننده در گوگل


معمولا از گوگل و موتور جستجوی قدرتمند ان در طول روز به مراتب بهره میبریم. اما این موتور جستجو در کنار داده ها و اطلاعات جدی و ارزشمندی که ارائه میکند، ترفندهای مخفی سرگرم کننده ای نیز دارد که گاهی میتوان با آنها برای مدتی وقت گذراند و سرگرم شد. در اینجا هشت نمونه از این ترفندهای جالب و سرگرم کننده را به شما نشان میدهیم.

به گزارش «تابناک» ترفندهای مخفی در همه جا پیدا میشوند. در سیستم عامل ها، برنامه ها و اینترنت و موتورهای جستجو. گوگل نیز از این قاعده مستثنی نیست و البته ترفندهای جالب توجه بسیاری را نیز در بر میگیرد. امروز هست نمونه از این ترفند ها را برای شما بازگو میکنیم:

هشت ترفند مخفی سرگرم کننده در گوگل

Tilt یا Askew

صفحه نخست موتور جستجوی گوگل را باز کنید و یکی از کلید واژه های tilt یا askew را در آن جستجو کنید. خواهید دید که نتایج جستجو به شکلی جالب کمی کج و مورب به شما نمایش داده خواهید شد:  ادامه مطلب ...

متقلب بزرگ جام جهانی که بود؟


در رقابت‌های جام جهانی 2014 تعدادی از بازیکنان به تعارض پرداخته تا بتوانند برای تیم خود ضربه آزاد، پنالتی و یا حتی کارت زرد و قرمز برای بازیکن حریف از داور بگیرند.
 
عنوان نخست متقلبان جام به آرین روبن مهاجم تیم ملی هلند رسید که در بازی مقابل مکزیک در مرحله یک هشتم پایانی بارها داور را فریب داد.  

البته روبن پس از بازی بابت تعارض‌های متعدد خود معذرت‌خواهی کرد. این بازی در نهایت با حساب 2 بر یک به سود هلند تمام شده و مکزیک حذف شد.

دیگر متقلبان جام عبارتند از:  
1)    جورجیوس سامارس ملی پوش تیم یونان در بازی مقابل کلیسا  
2)    مارسلو ملی پوش تیم برزیل در بازی مقابل کلمبیا  
3)    توماس مولر ملی پوش تیم آلمان در بازی مقابل پرتقال  
4)    فرد ملی پوش تیم برزیل در بازی مقابل کرواسی

حمله عنکبوت‌ها به نظامیان آمریکایی در افغانستان +(عکس)


گزارش‌ها نشان می‌دهد نیروهای آمریکایی مستقر در افغانستان با یک دشمن ناشناخته مواجه شده‌اند.

 
دشمن ناشناخته نیروهای آمریکایی یک گروه شبه‌نظامی یا طالبان نیست بلکه عنکبوتی موسوم به کیمل اسپایدر هستند. نیروهای خارجی مستقر در افغانستان عنوان می‌کنند اندازه این عنکبوت‌ها 15 سانتیمتر است. 
ادامه مطلب ...

با این وب‌سایت فوق‌العاده می‌توانید شش زبان خارجی یاد بگیرید!


با این وب‌سایت فوق‌العاده می‌توانید شش زبان خارجی یاد بگیرید!
 
تحول در دنیای فن‌آوری، تنها محدود به ابزار‌ها و سخت‌افزارهایی که هر روزه در خصوص آن‌ها می‌خوانیم و می‌شنویم، نمی‌شود. این تحول و توسعه راه خود را تقریبا در همه ابعاد زندگی بشری از اجتماع و اقتصاد و فرهنگ باز کرده ‌و یکی از بارز‌ترین نمود‌های خود را در ایجاد تحول در سیستم‌ها و روش‌های آموزشی نشان می‌دهد. اکنون ابزارهای آموزشی به ویژه در آموزش زبان‌های خارجی به کمک فن‌آوری به شدت متحول شده‌اند. 
ادامه مطلب ...

فرود خطرناک هواپیماها در ساحل (+تصاویر)


توریست هایی که از این ساحل بازدید می کنند به جای عکس گرفتن از طلوع و غروب خورشید، از هواپیماهایی عکس می گیرند که تنها با فاصله ی چند متر از سطح ساحل پرواز می کنند.

 
این ساحل در نزدیکی فرودگاه بین المللی شاهزاده جولیانا قرار دارد. به دلیل این که این فرودگاه از باند نسبتا کوتاهی برخوردار است، هواپیما ها برای فرود موفقیت آمیز مجبورند قبل ار ورود به فرودگاه ارتفاع خود را بسیار کم کنند.

  
ادامه مطلب ...

آخرین عکس از هواپیمای مالزی پیش از پرواز


"کُر پَن" مسافر هلندی پرواز ام اچ 17 هواپیمایی مالزی در لحظه سوار شدن به هواپیمای بوئینگ 777، عکسی از آن در صفحه شخصی اش در فیس بوک گذاشت و نوشت: «اگر ناپدید شدیم، هواپیما این شکلی بود!» اشاره‌ای طنزآمیز به ماجرای هواپیمای مالزی و 239 مسافرش در هشت مارس 2014 که ظاهرا در انتهای اقیانوس هند ناپدید شد.

هواپیمای مالزی با ۲۹۵ سرنشین پودر شد +تصاویر


هدف گیری مرگبار بوئینگ ۷۷۷ در اوکراینیک فروند هواپیمای مسافربری مالزیایی با ۲۹۵ سرنشین، روز پنجشنبه، در خاک اوکراین و در مرز با روسیه سقوط کرده است.

 
«بوئینگ ۷۷۷» از آمستردام هلند برخاسته و مقصد آن کوالالامپور مالزی بوده است.

 
این هواپیما مسافربری در ارتفاع ۱۰ کیلومتری از سطح زمین هدف گرفته شده و در منطقه «شاختارسک» سقوط کرده است.  ادامه مطلب ...

۶ دروغ در رژیم‌های لاغری!


دنیای رژیم‌های تغذیه، پر است از شایعاتی که باور کردن‌شان می‌تواند صدمات جبران‌ناپذیری به بدن شما بزند.

پیش از عادات غذایی‌تان با شایع‌ترین اشتباه‌های رژیم گرفتن آشنا شوید و با کمک توصیه‌های ما، راه سالم‌تری را برای کاهش وزن‌تان انتخاب کنید.

دروغ شماره 1

    بعد از ساعت 7 شام یا هیچ‌چیز دیگری نخورید!


برای دست برداشتن از خوردن، زمان مشخصی وجود ندارد. آدم‌‌ها در ساعات متفاوتی از خواب بیدار می‌شوند و هر کدام زمان متفاوتی را برای خوابیدن انتخاب می‌کنند، پس دلیلی هم ندارد که همه در زمان مشخصی غذا بخورند. در همین کشور خودمان برای بسیاری از افراد ساعت 8 شب، ساعت شام خوردن است درحالی‌که بسیاری دیگر تازه در این ساعت از سر کار بازمی‌گردند.

درست است که محققان می‌گویند هضم غذا برای دستگاه گوارش بعد از ساعت 9 کمی دشوار می‌شود اما سبک زندگی آدم‌ها متفاوت است و نمی‌توان انتظار داشت کسی که ساعت 2 بامداد را برای خوابیدن انتخاب می‌کند، از ساعت 7 دیگر غذایی نخورد.

راه درست: بعضی از متخصصان معتقدند 3 ساعت فاصله میان وعده غذایی و خواب به سلامت دستگاه گوارش و کنترل وزن شما کمک می‌کند.  ادامه مطلب ...

روش عجیب زیبایی خانمها در ژاپن +عکس


روش عجیب زیبایی خانمها در ژاپن +عکس
 
صبحانه آنلاین: حضور حلزون ها در باغ و باغچه شاید آزاردهنده باشد ولی به نظر می رسد وقتی نوبت به فرآیند ضد پیری برسد بیشتر از دشمن می تواند دوست محسوب شود.

 یکی از روش های انقلابی صورت شامل عبور دادن حلزون زنده از صورت است و به خاطر ویژگی های درخشان کنندگی ناشی از مخاط حلزون تبدیل به یکی از روش های جدید زیبایی شده است. 
ادامه مطلب ...

حمام نرفتن راز طول عمر این پیرمرد!/عکس


پیرمرد 126 ساله برزیلی مدعی است که عنوان مسن‌ترین فرد در قید حیات جهان به او اختصاص دارد.

«جوز آگوئینلو» که در سال 1888 میلادی متولد شده هیچ وقت ازدواج نکرده و صاحب فرزند نیست و می‌تواند بدون استفاده از عصا راه برود و هیچ مشکل جسمی او را تهدید نمی‌کند.


این پیرمرد 126 ساله به بیماری‌های دیابت، فشارخون بالا و کلسترول مبتلا نیست و تنها از قرص‌های ویتامین و اشتهاآور استفاده می‌کند.

«جوز آگوئینلو» تمام طول عمرش را بدون داشتن شناسنامه گذرانده و ماه گذشته بود که توانست شناسنامه خود را تحویل بگیرد.

به گزارش روزنامه دیلی میل، او که به آواز خواندن و گفتن لطیفه علاقه دارد از خوردن روزانه برنج و لوبیا غفلت نکرده و راز طول عمر خود را حمام نکردن می‌داند.