همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

خط فقر جابه جا شد

مقامات کارگری می گویند خط فقر به ۱۰۰۰ دلار رسیده که به معنای افت دوباره قدرت خرید کارگران خواهد بود. این مبلغ با احتساب هر دلار ۳۰۰۰ تومان، سه میلیون تومان می شود.

به گزارش مهر، وزیر کار به تازگی متوسط دریافتی هر کارگر را در سال جاری یک میلیون تومان اعلام کرده که در این صورت، دریافتی ماهیانه افراد در ایران به دلار آزاد ۳۰۹.۳ دلار و به دلار دولتی ۳۷۴.۶ دلار خواهد بود. حداقل دستمزد ۶۰۹ هزارتومانی امسال مشمولان قانون کار به دلار آزاد تنها ۱۸۸.۳ دلار و به نرخ دولتی نیز ۲۲۸.۱ دلار است.  ادامه مطلب ...

بازگشت دوباره معشوقه کلینتون به رسانه‌ ها + عکس


خبرگزاری تسنیم: کارمند سابق کاخ سفید که رابطه پنهانی وی با رئیس جمهوی اسبق آمریکا به یک رسوایی جنسی بزرگ منتهی شد، در جدیدترین اظهار نظر خود اعلام کرد زمانی که کلینتون در مورد این ماجرا با چشمانی گریان توضیحات خود را ادا می‌کرد، عاشق وی شده بود.

 نشریه دیلی‌تلگراف نوشت؛ مونیکا لوینسکی کارمند سابق کاخ سفید که ماجرای رسوایی جنسی وی با بیل کلینتون، رئیس جمهوری اسبق آمریکا منجر به یک بحران بزرگ برای دولت این کشور شد، در سخنانی اعلام کرد که عاشق کلینتون بوده است.

بنا به گفته وی "زمانی که کلینتون با چشمانی گریان در مورد این رسوایی که به تحقیر جهانی او منجر شد،‌ توضیحات خود را ادا می‌کرد عاشق وی شده بود."


لوینسکی با انتقاد از فرهنگ غلط حاکم بر اینترنت اعلام کرد که وی "اولین شخصی است که حیثیت وی از طریق اینترنت به طور کامل و در سطح جهان بر باد رفته است."

وی که در مجمعی از فعالان اقتصادی که توسط مجله فوربز برگزار شده بود سخنرانی می‌کرد، گفت: "زمانی که من 22 ساله بودم عاشق رئیسم شدم، اما رئیس من رئیس جموری ایالات متحده بود."

به گفته لوینسکی: "ما روابط خود را در سال 1995 آغاز کردیم که تا دو سال ادامه یافت. و در آن زمان، این (رابطه) همه چیز من بود. من فکر می‌کنم بتوانم اینگونه عنوان کنم که (آن دوران) برای من به مثابه حبابی طلایی بود. اما بخش بد آن علنی شدن این موضوع بود." 
ادامه مطلب ...

دختری که با پدر داماد ازدواج کرد!


به گزارش شبکه خبر،این جوان بیست ساله یمنی درتشریح این اتفاق گفت: پدر چهل ساله ام به من پیشنهاد کرده بود با دختری که او را نمی شناختم، ازدواج کنم. پس از موافقت من، هفته گذشته با پدر و مادر و عمه ام به خواستگاری رفتیم و حتی قرار شد یک میلیون ریال یمنی معادل 5 هزار دلار مهریه او باشد، اما آن دختر در آخرین لحظه از ازدواج با من خودداری کرد و خواستار ازدواج با پدرم شد و به صراحت این موضوع را به پدرم اعلام کرد.

به نوشته پایگاه اینترنتی "عدن لایو"، وی افزود: پدرم نیز مدعی شد که با این ازدواج موافق است و در منزل خانواده دختر ماند تا میزان صحت این پیشنهاد را بیازماید، آن دختر هم جدی بودن خود را ثابت کرد و پس از گذشت چند روز با هم ازدواج کردند!

چرا آمریکا در منطقه جنگ فرسایشی راه انداخته است؟


به نظر می‌رسد که آمریکا اکنون به این اطمینان رسیده است که تصمیمش برای اداره جنگ فرسایشی طولانی در خاورمیانه به مراتب بهتر، کم‌هزینه‌تر و پرسودتر از تمام استراتژی‌هایی است که در طول سه دهه تاکنون دنبال کرده است چراکه در نهایت برای او خسارت‌های مالی، سیاسی، میدانی و استراتژیک به همراه داشته است.

 سایت اینترنتی النشره در گزارشی تحلیلی تحت عنوان " آیا آمریکا در جنگ فرسایشی به اهداف خود می‌رسد؟" نوشت: آمریکا بر این باور است جنگ فرسایشی که در خاورمیانه به راه انداخته راهکاری است که با استفاده از آن می‌تواند به اهداف بزرگی برسد که زمینه‌ساز دستیابی به سیاست‌هایش است. ما می‌دانیم آمریکا همیشه به فکر منافع خود بوده و تنها به نفت، ثروت خاورمیانه و امنیت و ثبات اسراییل اهمیت می‌دهد و طی سه دهه گذشته نتوانسته اهدافش را از آماج خطرات احتمالی نجات دهد.   ادامه مطلب ...

تصاویری از مراسم غسل و تکفین آیت الله مهدوی کنی


تسنیم: مراسم غسل و تکفین آیت الله مهدوی کنی صبح امروز توسط حجت الاسلام و المسلمین طباطبایی انجام شد.

تغسیل آیت الله مهدوی کنی  ادامه مطلب ...

عضو کمیسیون انرژی: 6 ماه است که بنزین سرطان‌زا وارد کشور می‌شود

سیدمهدی موسوی‌نژاد در گفت‌وگو با  میزان، با اشاره به وضعت بررسی بنزین پتروشیمی‌ها در جلسه روز گذشته (سه‌شنبه) کمیسیون اصل 90 اعلام کرد: سازمان محیط زیست و وزارت بهداشت هیچ گزارشی را مبنی بر آلوده بودن بنزین پتروشیمی ها اعلام نکردند.

 
به گفته موسوی نژاد، در حال حاضر سازمان محیط زیست و وزارت بهداشت نیز معتقدند میزان بنزن بنزین پتروشیمی‌ها زیر 2 درصد است و منجر به آلودگی هوا و بروز بیماری سرطان نمی‌شود.  ادامه مطلب ...

آمنه: پشیمانم که اسیدپاش را بخشیدم


جام جم نوشت: آمنه با تأثر اظهار می کند که از لحظه ای که گفتم مجید را به شرط پرداخت کامل دیه ام می بخشم و او در لحظه عفوش به من فحاشی کرد، فهمیدم اشتباه بزرگی مرتکب شده ام و گرگی را در جامعه رها کرده ام.

 در ادامه این مصاحبه می‌خوانید: « خودم را در برابر قربانیان اسیدپاشی اصفهان مقصر می‌دانم ... من از بخشش کسی که به من اسید پاشید، پشیمانم . » این پاسخ آمنه بهرامی قربانی اسیدپاشی آبان سال 1383 است به همه آنها که پس از ماجرای اسیدپاشی اصفهان از احساس او می‌پرسند.  ادامه مطلب ...

بازیابی توان راه رفتن بیمار قطع نخاعی با سلولهای بینی


 

پزشکان انگلیسی در یک روش درمانی پیشگامانه با رشد دادن مجدد سلول‌های عصبی در نخاع با استفاده از سلول‌های بینی، توان راه رفتن را به یک بیمار قطع نخاع بازگرداندند.

1413961256889_202.JPGبه گزارش ایسنا، برخی از بیماران دچار آسیب نخاعی جزئی پس از مدتی بهبود پیدا می‌کنند، اما قطع کامل نخاع برگشت‌ناپذیر است.

این روش درمانی پیشگامانه و انقلابی توسط محققان موسسه عصب‌شناسی دانشگاه کالج لندن (UCL) به سرپرستی پروفسور «جفری رایسمان» ابداع و توسط تیمی از پزشکان دانشگاه پزشکی روکلاو (Wroclaw) در لهستان بر روی یک بیمار 40 ساله دچار آسیب قطع نخاع انجام شد.

«درک فیدیکا» که چهار سال قبل در اثر اصابت چاقو به نخاع، از قفسه سینه به پایین فلج شده بود، نخستین‌ بیمار در جهان محسوب می‌شود که با استفاده از این روش درمانی جدید، توان راه رفتن خود را بازیافته است.   ادامه مطلب ...

فروشگاه جدید علی دایی را ببینید +تصاویر


علی دایی سرمربی سابق پرسپولیس در حضور برخی چهره های نامدار عرصه ورزش و هنر، فروشگاه نمایندگی لوازم ورزشی reebok را در خیابان یاسر افتتاح کرد. از جمله مهمانان حاضر در این مراسم پرویز مظلومی سرمربی سابق استقلال بود.

 
عکس های این مراسم را در زیر مشاهده می کنید.


 
ادامه مطلب ...

«بهنوش بختیاری» قبل از عمل بینی +عکس


بهنوش بختیاری - بازیگر سینما و تلویزیون و این روزها مجری شبکه تلویزیونی نسیم - در صفحه خود در اینستاگرام، عکسی از دوران نوجوانی خود یعنی پیش از عمل جراحی بر روی بینی‌اش منتشر کرد تا مواجهه‌ای متفاوت با تصمیمش در آن روزها به نمایش بگذارد.  ادامه مطلب ...

غافلگیری سید والیبال در نامزدی خواهرش +عکس


ورزش 3: سید والیبال فکر نمی کرد که کسی از آمدن او باخبر باشد و بخواهند چنین استقبالی از او کنند برای همین هم غافلگیر شد. او در این باره گفت: وقتی به هشترود رفتم اصلا تصور نمی کردم کسی از رفتن من به این شهر مطلع باشد اما وقتی مردم و بنرهایی که از من زده بودند را دیدند حسابی غافلگیر شدم.

 
این طور که شنیده می شود داماد خانواده موسوی استاد دانشگاه و اهل هشترود از استان آذربایجان شرقی است که مردمش علاقه بسیاری به والیبال دارند. خلاصه آنکه نامزدی خواهر موسوی شنبه 26 مهرماه با حضور مدافع بلندقامت والیبال کشورمان برگزار شد.
غافلگیری سید والیبال در نامزدی خواهرش/ عکس

خاطرات دیپلمات کهنه کار آمریکایی از کباب خوری در جاده چالوس +تصویر


یک دیپلمات کهنه کار آمریکایی که ماه گذشته به ایران سفر کرده بود از نتایج سفرش اظهار خرسندی و ابراز امیدواری کرد که در آینده تماس های بزرگتری بین دو کشور رخ دهد.

به گزارش عصر ایارن،  کنت کوئین دیپلمات برجسته آمریکایی که ریاست بنیاد جهانی غذا را بر عهده دارد ماه گذشته به ایران سفر و در همایشی در کرج تحت عنوان بزرگداشت نورمن بورلاگ سخنرانی کرد.

خاطرات دیپلمات کهنه کار آمریکایی از کباب خوری در جاده چالوس/ ایرانی ها فوق العاده هستند
  ادامه مطلب ...

این پنج نکته اساسی در خصوص امنیت را هرگز فراموش نکنید


امنیت در فضای آنلاین و نت به یکی از نگرانی‌های بیشتر کاربران تبدیل شده است. فرقی نمی‌کند ‌برای سرگرمی از نت استفاده می‌کنید یا برای تجارت و کسب و کار. در هر لحظه این احتمال هست که شما قربانی فضای نا‌امن این روزهای وب و اینترنت شوید. پس این پنج نکته اساسی را به هیچ عنوان فراموش نکنید.

 
وقتی سخن از نا‌امنی فضای وب می‌شود، معمولا اذهان به سرعت به سمت بد‌افزار‌ها و هکر‌ها می‌رود؛ اما این تنها مواردی نیست که به لحاظ امنیتی در فضای آنلاین با آن روبه‌رو هستید. این روز‌ها امنیت در شبکه‌های اجتماعی دسکتاپ و موبایل بیش از هر مورد دیگری باید دغدغه شما را تشکیل دهد.  ادامه مطلب ...

آیا این عکس فتوشاپ است؟ با این روش‌ها بفهمید


امروز در دنیایی زندگی می‌کنیم که ‌همه به همراه ‌‌گوشی هوشمند یک دوربین هم به همراه دارند. کودکان از‌‌ همان سنین پایین عکاسی با گوشی‌های هوشمند را یاد می‌گیرند و بزرگ‌تر که می‌شوند، کار با نرم‌افزارهایی مانند فتوشاپ را نیز فرا می‌گیرند. در یک چنین دنیایی حقیقا تشخیص تصاویر واقعی از ویرایش شده به شدت سخت است؛ اما هنوز روش‌هایی برای این کار هست که ما شما را با آن‌ها آشنا می‌سازیم.  ادامه مطلب ...

آغاز پالایش شبکه‌های اجتماعی/ با تفکیک محتوا سایت‌ها به شکل کامل مسدود نمی‌شود


آغاز پالایش شبکه‌های اجتماعی/ با تفکیک محتوا سایت‌ها به شکل کامل مسدود نمی‌شود
 
  طراحی مدل جدید پالایش هوشمند شبکه های مجازی طی مراسمی با حضور مسئولان شرکت ارتباطات زیرساخت و پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات تفاهم نامه امضاء شد.
 
این تفاهم نامه پس از طرح و تصویب مدل مفهومی پالایش هوشمند در کمیسیون امنیت شورای عالی فضای مجازی به منظور توسعه فناوری های ارتباطی و اطلاعاتی بر اساس اصول و ضوابط فرهنگی و اجتماعی کشور به مرحله اجرا در آمده است.   ادامه مطلب ...

پرسه زدن خبرنگارسربریده آمریکایی در ریاض!


سایت شبکه خبری العهد گزارش داد: یک روزنامه عربستانی از زنده بودن استیون سوتلف خبرنگار آمریکایی که ادعا شده توسط داعش سربریده شد، خبر داد.

این روزنامه با بیان اینکه این خبرنگار در منطقه " الخرج " واقع در حومه ریاض در حال پرسه زدن دیده شده است، از ساختگی بودن ویدیوی سربریدن این خبرنگار از سوی کارشناسان رسانه ای خبر داد.

 
ادامه مطلب ...

شبیخون مرگبار «کفن سفیدها» به عناصر داعش/ استراتژی وحشت علیه وحشت +تصاویر


فردا:  تروریسیم در زبان فارسی به هراس افکنی یا دهشت افکنی تعبیر می شود. تروریست‌ها با اعمال وحشت به اهداف خود می رسند، اهدافی که اغلب پیچیده است و در پس آن گاها دست‌های پنهان فراوانی دیده می شوند، دست‌هایی که منافع خود را در وحشت زایی و کشتار بی گناهان می بینند. در پس وحشت نیز ناامنی وجود دارد. احساس ناامنی و ترس دو برادر همزاد هستند. ترس که وارد می شود احساس ناامنی نیز خود به خود به وجود می آید. درواقع اگر امنیت وجود داشته باشد و احساس ناامنی و ترس به جامعه رخنه کند این خود عاملی برای از هم گسیختگی نظم جامعه و ناامنی می شود. آشفتگی و بی نظمی نیز در ایجاد ناامنی تاثیر بسزایی دارد.  ادامه مطلب ...

هزینه زندگی در زیباترین شهرهای دنیا چقدر است؟


بازارخبر: آمارها نشان می دهد متوسط درآمد یک فرد برای زندگی در شهر پاریس، یکی از گزانترین شهرهای دنیا باید بین 80 تا 150 هزار دلار در سال باشد.

 
آمار جهانی نشان می‌دهد تا سن 44 سالگی افراد به طور متوسط 2 تا 3 بار محل سکونت خود را عوض می‌کنند اما در بیشتر مواقع این تغییر محل سکونت تغییری اساسی به حساب نمی‌آید زیرا اکثر افراد به مکان دیگری در همان شهر خود و یا حداکثر یک شهر مجاور نقل‌مکان می‌کنند.  ادامه مطلب ...

چگونه بفهمیم که هک شده ایم؟


همشهری دانستنیها : اخیرا اتفاقات عجیب و غریبی روی کامپیوترتان رخ می دهد؛ از آن دسته اتفاقاتی که لج شما را درمی آورند؟ ایمیل های عجیب دریافت می کنید؟ گاهی وقت ها چیزی روی Desktop تان درست نیست؟ اگر اینطور است حتما این گزارش را تا پایان دنبال کنید. در این گزارش خواهید فهمید که آیا هک شده اید یا نه و اگر هک شدید چطور با آن مقابله کنید.

 
نشانه 1

 
پیام اخطار تقلبی آنتی ویروس

 
پیام های خطری که خیلی ناگهانی روی صفحه مانیتور ظاهر می شود تا به شما بگویند در خطر هستید، همیشه همانی نیستند که به نظر می آید. بعضی از این پیام ها حتی ممکن است از شما برای فعال شدن، درخواست کد فعال سازی بکنند در حالی که بقیه ممکن است از شما بخواهند کلیدی را فشار دهید تا سیستم شما را پاک کنند. تقریبا تمام پیام های آنلاین از این دست تقلبی اند و نباید روی آنها کلیک کنید. اما همین که شما این پیام ها را می بینید به این معناست که احتمالا سیستم تان پیشاپیش آلوده شده است.
  ادامه مطلب ...

مار غول‌پیکر از پس لاک‌پشت برنیامد +تصاویر

گردشگر فرانسوی که برای عکاسی از مناظر طبیعی "لوس لیانوس" در ونزوئلا به این منطقه رفته بود با صحنه شکار یک لاک پشت توسط یک مار آناکوندا مواجه شد.

به گزارش فرارو، آناکوندای سبز آمریکای جنوبی که به عنوان غول پیکرترین مار در جهان شناخته شده است به سختی تلاش می‌کرد یک لاک پشت کوچک را ببلعد اما پس از نیم ساعت کلنجار رفتن با طعمه سفت و سخت خود لاک پشت از چنگش فرار کرد.  ادامه مطلب ...

تصاویر/اینستاگرام‌بچه‌عرب‌های‌پولدار‌هم‌آمد



عصر ایران:در روزها و هفته های اخیر انتشار خبر صفحه بچه های پولدار تهران در شبکه های اجتماعی بازتاب گسترده ای در رسانه های داخلی و خارجی داشته است.
 
صفحه های بچه پولدارهای تهران حاوی تصاویری از سبک زندگی لوکس ثروتمندان و خانه های آنها بود.
 
حالا نسخه جدیدی به همان شیوه و شکل در شبکه اینستاگرام با عنوان " جوانان عرب پولدار" باز شده است.  
ادامه مطلب ...

زعفران‌ایرانی درگرانترین‌همبرگرجهان +عکس


العالم: اگر از دوستداران همبرگر و وعده های غذایی عجیب و غریب هستید، باید مبلغ هزار و 100 پوند انگلیس معادل حدود هزار و 600 دلار آمریکا و به عبارت ساده تر نزدیک به 5 میلیون تومان ناقابل را آماده کرده، به رستوران " هونکی تونک "  Honky Tonk در منطقه چلسی لندن بروید و یک " گلام برگر" را که گران ترین برگر جهان نام گرفته سفارش دهید. 
ادامه مطلب ...

تبلیغات خلاقانه و جذاب در محیط های عمومی +تصاویر


متمم: در کشور ما،‌ به انواع دلایل علمی، فنی، اقتصادی، اجرایی و حقوقی، سهم قابل توجهی از تبلیغات محیطی، به تبلیغ روی بیلبورد‌ها اختصاص یافته است. البته در سالهای اخیر، تبلیغ روی اتوبوس‌ها و تبلیغ در ایستگاه‌های اتوبوس و مترو و داخل مترو، به عنوان فضاهای جدیدی برای تبلیغات محیطی در نظر گرفته شده است.

 
اما تبلیغات محیطی میتواند ارزان‌تر، خلاقانه‌تر و اثربخش‌تر باشد. در اینجا برخی از نمونه‌های خلاقانه تبلیغات محیطی را مرور می‌کنیم. احتمال دارد بسیاری از این تصاویر را قبلاً دیده باشید. اما قطعاً مرور مجدد یک مجموعه از آنها در کنار یکدیگر می‌تواند الهام‌بخش و لذت‌بخش باشد.

 
اگر قرار بود،‌ انتخاب سرآشپز داشته باشیم، ما تبلیغ دوراسل را انتخاب می‌کردیم. چون از فضای تلف شده‌ای که معمولاً زیبایی محیط شهری را هم ناگزیر می‌کاهد، فضایی زیبا،‌ خلاقانه و مولد ارزش اقتصادی ایجاد کرده است.

 


 
ادامه مطلب ...

دلایل اصلی «مرگ» در قرن 20 + اینفوگرافی


سایت متمم (محل توسعه مهارت‌های من)، بزرگی و کوچکی هر دایره، مرگ و میر ناشی از آن علت خاص را نشان می‌دهد.

 

اعداد و ارقام مطرح شده در این گزارش تصویری،‌ می‌توانند بسیار الهام‌بخش باشند.

 

حدود 194 میلیون نفر در قرن گذشته قربانی بیماری مالاریا شده‌اند.  ادامه مطلب ...

آمار تازه از حداکثر ساعت کار مفید در ایران


در شرایطی که اقتصاد ایران خود را برای خروج از رکود اقتصادی آماده می کند، همچنان موضوع بهره گیری مفید از زمان فعالیت نیروی انسانی به دغدغه ای بزرگ برای مدیران اقتصادی کشور بدل شده است. به گزارش خبرآنلاین، بررسی ها نشان می دهد میزان ساعت کار مفید کارمندان کشور به کمترین حد رسیده است. آخرین گزارش مجمع جهانی اقتصاد از شاخص رقابت پذیری ایران هم تایید می کرد که شرایط ایران از نظر بهره مندی از نیروی انسانی مورد نظر سرمایه گذاران جهانی با شاخص های اقتصادی مورد نظر آنها همخوانی ندارد. در همین حال ارسلان فتحی پور رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس نیز این موضوع را تایید می کند.  ادامه مطلب ...

شباهت جالب علی دایی به بازیگر مشهور هالیوود +عکس


شباهت دایی با یک هنرپیشه هالیوودی

یک سایت خارجی علی دایی اسطوره فوتبال ایران را با نیک لاچی هنرپیشۀ چشم آبی امریکایی مقایسه کرده است. تصاویر مختلفی را از علی دایی و نیک لاچی انتخاب کرده ایم که قضاوت در بارۀ شباهت این دو به یکدیگر را آسان میکند، ببینید.دنیای هنر: این سایت که imbdo نام دارد در مطلبی اشاره کرده که نیک لاچی و علی دایی که به ترتیب هنرپیشه مطرح هالیوود و بهترین گلزن رده ملی جهان هستند شباهتی با یکدیگر دارند. البته این نظر این سایت آمریکایی است، نظر شما چیست؟  ادامه مطلب ...

اعتراضات احمد توکلی در صحن علنی مجلس: وزیر صنعت عضو هیئت مدیره ۲۰ شرکت پتروشیمی است


اعتراضات احمد توکلی در صحن علنی مجلس: وزیر صنعت عضو هیئت مدیره ۲۰ شرکت پتروشیمی است
 
احمد توکلی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در مخالفت با کلیات لایحه الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت با اشاره به تذکر قبلی خود گفت: این لایحه کلیات ندارد؛ چراکه می‌خواهید با این کار، 50 قانون کشور از جمله قانون مالیات بر ارزش افزوده، قانون مدیریت خدمات کشوری،قانون آیین دادرسی کیفری، قانون نحوه انتشار اوراق مشارکت، قانون چگونگی برگزاری مناقصات، قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران و... را تغییر دهید.   ادامه مطلب ...

پوشش بدون چادر «ستایش» و مراسمی که جنجالی شد! + عکس


جام جم: در هفته ای که گذشت مراسم جشن عید غدیر در شهر حاجی آباد مرکز شهرستان زرین دشت فارس به اغتشاش کشیده شد. 

ادامه مطلب ...

10 نکته فناورانه که شاید ندانید


اگر اتومبیل ها به طور کامل هک می شوند چرا باید سیستم های کامپیوتری روی اتومبیل ها توسعه یابند؟

 
 
1-      آیا می دانستید آژانس امنیت ملی امریکا هم به تلفن های ما گوشی می دهد و هم ایمیل های ما را می خواند علی رغم همه تکذیبیه ها به سبک اوبامایی و ... سازمان NSA بکدوری backdoor ایجاد کرده در پشت قانون  قواعد رسمی تا بتواند به طور دائم کاربران را در امریکا و سایر نقاط جهان مانیتور و ردیابی شوند.
  ادامه مطلب ...

چرا دیگر در هواپیماها آبگوشت سرو نمی‌شود؟ (+عکس)


زمانی در کابین طبقه دوم هواپیماهای بوئینگ 747، فضایی را برای سرو غذاهای سنتی فراهم کرده بودند تا قبل از اینکه مسافر به ایران برسد، کمی با طعم غذاها و فرهنگ کشوری که برای سفر انتخاب کرده‌ است، آشنا شود.

در کابین طبقه دوم غذاهای مانند آبگوشت یا چای دم شده در سماورهای ذغالی را برای مهمانان خارجی سرو می‌کردند. پرواز‌های ایرانی نیز محبوبیت خاصی بین گردشگران خارجی داشتند و ایران هم مقصد خوبی برای آنها بود.
  ادامه مطلب ...