همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

پردرآمدترین بازیگر انگلیسی هالیوود + تصویر

ساشا بارون کوهن»، بازیگر فیلم‌ «دیکتاتور» بالاترین دستمزد سال 2012 را به عنوان یک بازیگر انگلیسی در هالیوود دریافت کرد.

به گزارش ایسنا؛ عنوان پردرآمدترین بازیگر انگلیسی هالیوود در سال گذشته‌ میلادی به «ساشا بارون کوهن»، هنرپیشه‌ فیلم‌ «دیکتاتور» و «بینوایان» تعلق گرفت.

کوهن در سال 2012 با بازی در این دو فیلم 31 میلیون دلار (20 میلیون پوند) به سرمایه‌ خود اضافه کرد. او در فهرست پردرآمدهای هالیوود از «رابرت پتیسون»، دیگر بازیگر انگلیسی که در فیلم‌های «گرگ و میش» درخشیده هم جلو افتاد.

درآمد کوهن در سال گذشته میلادی از تام هنکس (17 میلیون پوند) و «برد بیت» (16 میلیون پوند) نیز بالاتر بود.

به گزارش هالیوود ریپورتر‌، این در حالی است که نام این بازیگر انگلیسی در فهرست 100 نفری چهره‌های شاخص مجله‌ «فوربس» قرار نگرفت‌، زیرا به اندازه‌ کافی مشهور نیست.

طبق فهرست منتشر شده‌ از سوی این نشریه‌ی اقتصادی‌، «تام کروز» پردرآمدترین بازیگر سینماست، او با هنرنمایی در فیلم «ماموریت غیرممکن، پروتکل روح» موفق شده در کل سرمایه‌ای حدود 75 میلیون دلار (48 میلیون پوند) را به دست آورد.

شکاف چندکیلومتری زمین در کرمان+عکس

طی روزهای اخیر شکافی بزرگ به طول چهار کیلومتر و عمق پنج متر در حاشیه شهر عنبرآباد و برخی روستاهای این شهر موجب نگرانی ساکنان این شهرستان شده است.

به گزارش  مهر، بروز شکافی بزرگ با عمق و طول چشمگیر طی چند روز گذشته موجب بروز هراس در بین شهروندان عنبرآبادی و روستاهای اطراف این شهر بزرگ در جنوب استان کرمان شده است.

این شکاف تنها طی چند روز در جنوب کرمان ایجاد شده است و شایعاتی در خصوص فعال شدن گسلی در اطراف شهر پر جمعیت عنبرآباد در بین مردم بر سر زبانها افتاده است.

این درحالی است که بروز زمین لرزه 4.2 ریشتری روز گذشته در فاریاب در نزدیکی این شهرستان بر شدت نگرانی مردم افزوده است.

بروز این شکافها در دشتهای عنبرآباد خسارتی نیز به زیر ساختها وارد کرده است بطوریکه در موردی دیگر زمین به طول یک کیلومتر در نزدیکی روستاهای توکل آباد و یوسف آباد شکاف برداشته است و این شکاف به جاده نیز خسارت زیادی وارد کرده و از میان آن گذشته است.

ادامه مطلب ...

زشت ترین زن جهان + تصویر

جولیا پاسترانا که به زشت ترین زن جهان معروف شده بود، پس از 150 سال در وطنش مکزیک به خاک سپرده شد.

 "النهار" جولیا که در قرن نوزده زندگی می کرد، از بیماری هایپرتریکوزیس رنج می برد. در اثر این بیماری تمام چهره وی از مو پوشانده شده بود .

یک مردی آمریکایی به نام "تئودور لنت" که متوجه وضعیت غیرعادی پاسترانا شده بود، به وی رقص و موسیقی آموخت و نمایش‌هایی در اروپا برایش ترتیب داد و سرانجام با وی ازدواج کرد.

پس از مرگ پاسترانا، "لنت" جسد همسرش را مومیای کرد و در معرض دید عموم قرار داد. لنت بر این باور بود که همسرش برغم بی عدالتی و ظلم و ستم ، توانسته بود بر مشکلات غلبه کند.

خلق تابلوهای بینظیر و شگفت انگیز فقط با خرده کاغذ

به نظر شما با خردههای کاغذ چه کاری میتوان انجام داد. بسیاری به این سوال پاسخ «هیچ» خواهند داد. اما واقعیت امر این است که اگر مقداری ذوق و حوصله به این خوردههای کاغذ رنگی اضافه کنیم، میتوانیم تابلوهای بسیار زیبا و شگفتانگیز خلق کنیم. آنچه در تصاویر مشاهده میکنید، گوشهای از هنر کار با خردههای کاغذ رنگی است. شاید این نام برای بسیاری از ما ناآشنا باشد، ولی باید بدانید که این هنر پیشینهای قدیمی دارد و ریشه آن به قرن هجده میلادی و زمان انقلاب فرانسه بازمیگردد.

این هنر تا حدود زیادی بر تکههای مساوی کاغذ رنگی که به صورت نوار درآمدهاند و سپس پیچیدن آنها دور خود و مهارت هنرمند در استفاده از این نوارهای پیچیده برای ساخت تابلوهای هنری و چسباندن آنها با چسب بازمیگردد.
این هنر در ابتدا برای تزیین جلد کتابهای و اشیا مذهبی در اروپا و طی انقلاب فرانسه استفاده میشد، اما در قرن نوزدهم به یکی از سرگرمیهای اشرافزادگان اروپایی تبدیل شد.
این تصاویر، از کارهای «یولیا برودسکایا»، هنرمند روس است که در این هنر شهرتی جهانی پیدا کرده است.

به جذابترین گروه اینترنتی ملحق شوید

به جذابترین گروه اینترنتی ملحق شوید

ادامه مطلب ...

شوهر کرایه ای در چین ! شغلی پر سود !!

شوهر کرایه ای در چین ! شغلی پر سود !!

در پی کاهش آمار ازدواج در بین دختران چینی، آنهایی که دور از خانواده شان زندگی می کنند، با کرایه کردن شوهری بمدت یک روز، آنها را به خانواده شان معرفی می کنند تا از دغدغه اصرار خانواده شان مبنی بر ازدواج تاحدودی بکاهند.
در پی تاکید سخت گیرانه در چین توسط خانواده دختران مبنی بر ازدواج، بسیاری از دختران چینی که از خانواده خود دور هستند با کرایه کردن شوهری بمدت یک روز، با آن فرد به جمع خانواده خود پیوسته و آن فرد را شوهر خود معرفی می کند.
مرد فوق که شوهر کرایه ای آن دختر تلقی می شود، در ازای گرفتن مبلغی کلان حاضر به این کار می شود.
شوهران کرایه ای در قبال آمدن به خانه والدین ۸۵ دلار و صرف ناهار و دیگر اقدامات ۵۰ دلار از دختر خانواده دریافت می کنند!
گفتنی است که بسیاری از دختران چینی در پی یافتن شغل مناسب به دور از خانواده خود و در شهر های دیگری زندگی می کنند و شاید چندین سال یکبار بتوانند در تعطیلات سال مخصوص چینی ها به ملاقات خانواده خود بروند.

منبع : باشگاه خبرنگاران

نگاهی به محصولات آینده اپل در سال 2013

همیشه محصولات جدید اپل برای هر علاقمند به فناوری جذابیت داشته و پیش از عرضه هریک شایعات و گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد ویژگی‌ها و امکانات آن در اینترنت منتشر می‌شود. در این مطلب قصد داریم به تمامی محصولات آینده اپل در سال ۲۰۱۳ که انتظارشان را می کشیم نگاهی داشته باشیم.

iPhone-6

آیفون ۵S/6

شکی نیست که در سال ۲۰۱۳ نیز اپل نسخه جدیدی از آیفون خودش را برای رقابت با پرچم‌داران جدید اندرویدی مانند گلکسی اس ۴، اچ‌تی‌سی وان و احتمالاً نکسوس ۴ بعدی آماده خواهد کرد. هنوز مشخص نیست که آیفون بعدی دارای تحول زیادی نسبت به نسل قبلی مانند آیفون ۴ و ۵ خواهد بود و یا با حفظ ظاهر امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری تقریباً آپدیت شده‌ای خواهد داشت و iPhone 5S نام خواهد گرفت. این آیفون جدید که احتمالاً در پاییز آینده معرفی شود احتمالاً از پردازنده فعلی موجود در آیپد جدید یعنی A6X استفاده خواهد کرد که پردازنده گرافیکی قدرتمند چهارهسته‌ای PowerVR SGX554MP4 در آن به احتمال زیاد با پرچم‌داران آینده اندروید نیز به خوبی قابل مقایسه خواهد بود. هرچند امکان عرضه این آیفون با پردازنده A7 نیز وجود دارد؛ از دیگر مشخصات احتمالی می‌توان به دوربین ۱۳ مگاپیکسلی، iOS 7 و رم دو گیگابایتی امید داشت.

ادامه مطلب ...

چه بخوریم و چه نخوریم تا استرس نگیریم؟

زندگی در دنیای مدرن و پرتنش امروزی بدون استرس نیست. در واقع شناسایی عوامل استرس‌زا، دوری کردن از آنها در صورت امکان و یادگیری مهارت‌های رفتاری و مدیریت استرس مواردی است که باید مد نظر داشت. همچنین جدا از عوامل محیطی و غیر قابل کنترل، نقش تغذیه و انتخاب‌های غذایی افراد نیز بسیار تعیین کننده است

نوع تغذیه فرد در حالات روحی و خلقی و کیفیت زندگی او تاثیرگذار است. چه بسا با نوع تغذیه و انتخاب‌های غذایی‌مان بتوانیم تا حد زیادی تنش و استرس را از خود دور کرده و آرامش را به خود هدیه دهیم و یا دقیقا برعکس با انتخاب‌های نادرست غذایی اضطراب و استرس را به زندگی خود وارد کنیم. در زیر به مواد خوراکی که می‌توانند در ایجاد استرس یا برعکس در کاهش استرس نقش داشته باشند اشاره شده است.

رعایت موارد زیر در کنار نظم غذایی و انتخاب‌های درست غذایی تا حد زیادی تنش و استرس را در زندگی کم کرده و بالطبع کیفیت زندگی را بالا می‌برد.

ادامه مطلب ...

با خواندن این مطلب مو بر اندامتان سیخ می شود! زنی که… ! + عکس

کاترین نایت اولین زن استرالیایی بود که به حبس ابد بدون آزادی به قید التزام محکوم شد.
ازدواج اول او آنقدر خشونت بار بود که شب عروسی سعی کرد همسر خود، دیوید کلت، را که زیاد مشروب می نوشید خفه کند.
او پس از کشتن همسر اولش در رابطه بعدی اش با دیوید ساندرز به حدی حسادت ورزی کرد که گلوی توله سگ دوماهه شوهرش را جلوی چشمش تا به او نشان دهد که اگر در گذشته رابطه ای داشته باشد چه اتفاقی خواهد افتاد!
اگرچه معشوقه بعدی نایت، جان چارلز توماس پرایس کاملا از شهرت او به خشونت مطلع بود اما باز هم با این زن ازدواج کرد و قربانی بعدی او شد.
این زن با فروکردن یک چاقوی قصابی به بدن پرایس و کشتن او به این رابطه پایان داد!

با خواندن این مطلب مو بر اندامتان سیخ می شود! زنی که... ! + عکس

دوربین مدار بسته منزل نشان داد که چاقو حداقل ۳۷ بار از پشت و جلو به بدن او فرو رفته است و بسیاری از زخمها به ارگان های حیاتی او وارد شده است. ولی این همه ماجرا نیست، چند ساعت بعد از مرگ پرایس, این زن پوست او را کند و آن را از یک قلاب گوشت روی درگاه اطاق نشیمن آویزان کرد. سپس سر او را برید و آن را در دیگ سوپ قرار داد و با گوشت بدنش غذا پخت و برای فرزندان همسرش ارسال کرد! غذا و یک یادداشت انتقامجویانه برای فرزندان او ارسال شد، ولی خوشبختانه قبل از آنکه آنها به خانه برسند توسط پلیس کشف گردید.
این زن دیوانه اعلام کرد که بخاطر خیانت همسرش, چنین بلایی به سرش آورده است.

کاهش وزن با غذاهایی که سیری طولانی مدت ایجاد می کنند

در یک مرکز پیشرفته تحقیقات تغذیه در شهر آبردین بریتانیا پژوهشگران سرگرم تولید غذاهایی هستند که با خوردن کمتر احساس سیری طولانی تری ایجاد میکنند. 

هدف این پژوهش مبارزه با چاقی مفرط در اروپا است و با حمایت اتحادیه اروپا انجام می شود. به داوطلبان شرکت کننده در پروژه بمدت دو ماه روزانه سه وعده غذای رایگان می دهند. در ازای آن، آنها به محققان اجازه می دهند بدنشان را بعد از خوردن مواد غذایی آزمایش کنند.
 
این محققان بطور خاص مایلند بدانند این مواد غذایی چگونه بر کنترل و یا تنظیم اشتها، شکل گرفتن بافتهای چربی و کنترل وزن تاثیر می گذارند. یکی از داوطلبان میگوید:"نوع غذایی که اینجا میخورم احساس سیری طولانی تری ایجاد می کند و در طول روز هم میل به ذره خواری ندارم." 
 
یکی از کارشناسان پروژه می گوید:"اینجا روی مواد غذایی حاوی پروتئین، سبزیجات معطر، انواع مواد نشاسته ای یا کربوهیدرات کار می کنیم. فیبرهای محلول درمواد غذایی را در انواع محصولات قابل استفاده در زندگی روزمره مردم بکار می بریم.” برخی از این فیبرها به دلیل حجمی که در دستگاه گوارش ایجاد می کنند احساس سیری بوجود می آورند. دستگاه گوارش انسان حس گرهای قوی دارد. درعین حال فرضیه ای در باره نقش میکروب و فعالیت های آنها در بدن وجود دارد. بعضی اسیدهای ناشی از فعالیت میکروب ها در ترکیب با گیرنده های حسی جدار دستگاه گوارشی و در جاهای دیگر بدن، روی میزان ترشح هورمون در بدن تاثیر دارند. این هورمونها نقش شناخته شده ای در احساس گرسنگی دارند.
 
پژوهشگران امیدوارند در پایان این پروژه نه تنها موفق به یافتن راهی برای مبارزه با چاقی مفرط در اروپا بشوند، بلکه این دانش در خدمت تکنولوژی تولید مواد غذایی نو و نوآوری در این زمینه باشد. هدف این آنها این است که این غذا و مواد غذایی تا سال 2016 بر میز غذای مردم اروپا قرار بگیرد.

ارزش متوسط هر کیلو پسته خندان صادراتی 8.2 دلار؟

ایسنا: بررسی و تحلیل آمار گمرک ایران نشان می‌دهد که ایران در 10 ماهه سال 1391 به عنوان دومین تولیدکننده پسته بزرگ دنیا پسته خندان خود را به دستکم 57 کشور جهان صادر کرده است.

طی 10 ماهه امسال به طور دقیق 85 میلیون و 464 هزار و 332 کیلوگرم انواع پسته خندان در داخل پوسته تازه یا خشک به ارزش 699 میلیون و 794 هزار و 585 دلار از کشور صادر شد. پسته خندان از نظر وزنی و ارزشی به ترتیب سهمی معادل 0.15 و 2.63 درصد از کل صادرات غیرنفتی کشور را در مدت زمان یادشده به خود اختصاص داد.

همچنین وزن پسته صادراتی در این مدت نسبت به مدت مشابه در سال قبل 5.7 درصد کاهش اما ارزش صادرات 5.97 درصد افزایش یافته است.

ادامه مطلب ...

گلشیفته فراهانی: پدرم حامی من است و می‌گوید: «اگر تو بسوزی، همه

 

گلشیفته فراهانی در گفت و گو با مجله فرانسوی «ابزرواتور» خود را یک مبارز خطاب می کند! این نشریه فرانسوی نیز در مقاله ای در مورد گلشیفته می نویسد « بازیگری که با ایران مبارزه می کند»

 این بازیگر سابق سینمای ایران که اخیراً با فرح پهلوی همسر دیکتاتور معدوم ایران عکس یادگاری انداخته، در این گفت و گو از فعالیت‌های خود به عنوان بازیگر می‌گوید و اینکه اصغر فرهادی، وقتی او را در فستیوال برلین دیده، مجبور شده با او حرف نزند.

به نظر این بازیگر که ظاهراً غرق در توهماتش است، او «اکنون به یک تهدید» تبدیل شده است!

 وی در مورد بازی در فیلم سنگ صبور که حاوی صحنه های غیراخلاقی است، می‌گوید: زن داستان، از این مرد برای آزاد کردن خود استفاده می‌کند و من از این نقش برای آزاد کردن خودم استفاده کردم!

 این بازیگر سینما ادامه می‌دهد: « وقتی می‌خواستم از ایران خارج شوم، پدرم دلیل من از این کار را درک نمی‌کرد. به نظرش من همچنان می‌توانستم فیلم‌هایی که دوست دارم را بازی کنم. بعد از ماجرای جایزه سزار، پدرم بی سروصدا نمایشی که می‌خواست اجرا کند را به هم زد. اما اکنون او حامی من است و می‌گوید: « اگر تو بسوزی، همه ما با تو خواهیم سوخت.»
ادامه مطلب ...

فرار دختر هندی از خانه و حمایت دولت از او به ازدواج ختم شد + عکس

یک دختر هندی که در یکسالگی به عقد پسری سه ساله در آمده بود،از خانه گریخت و خانواده او با حمایت دولت از این دختر مواجه شدند.

 "ساکارا لاکسمی" وقتی به این عقد ظالمانه پی برد با مخالفتهای شدید خود نارضایتی اش را به خانواده اعلام کرد که با بی توجه ای آنها مواجه شد.

او با فرارش از خانه خود سوژه داغ رسانه ها شد،این اقدام او باعث شد که دولت نیز از او حمایت کند و عقد او را در 18 سالگی باطل اعلام کند.

پس از این ماجرا پسری 23 ساله به نام "ماهاندرا" به خواستگاری او که هم اکنون 19 سال دارد آمد و چند روز پیش زندگی مشترک خود را آغاز کردند.

تنها زنی که می‌تواند به استادیوم برود+عکس

پیرزن ۷۰ و اندی ساله مشهدی خودش هم نمی داند دقیقا متولد چه سالی است اما دقیقا یادش است که نیکبخت واحدی در کدام بازی چندتا گل به کدام تیم حریف زده (!) حتی خاطره تلخ شش تایی استقلال را هم به یاد دارد.



او تنها زنی است که می تواند وارد استادیوم آزادی شود. قسمتی از گفت و گوی او را با تماشا می خوانید:

- از بچگی هایم طرفدار فوتبال بوده ام. از همون بچگیا آبی ام. من آبی ام، خدا آبیه منم آبی ام ...

- به پوسترهایی که روی دیوارهای خانه اش است اشاره می کند و می گوید: «این ها همه شان قهرمانان من هستند، هر وقت بروم تشویق شان کنم گل می زنند، هر وقت من نروم می بازند! من همه استادیوم ها می رم، آزادی می رم، شیرودی می رم، تختی می رم، پارس می رم، مرغوبکار می رم. هر جا آبی بره، منم می رم. سال پیش قرار بود با قهرمانانم، سعودی هم برم که عشقی گفت اجازه نمی دم بری. (عشقی اسمی است که ننه آبی با آن شوهرش را صدا می زند)».

- سال های ۵۶-۵۵ بود. عشقی آن وقت ها راننده اتوبوس بود. در راه بیرجندت تصادف کرده بود. ما هم وضع مالی خوبی نداشتیم. از خدا خواستم کارم رو درست کنه، حال عشقی هم اصلا خوب نبود. آقایی که بعدا فهمیدم اسمش کامرانی است آمد جلو گفت چرا گریه می کنی؟ کاری از دستم برمیاد انجام بدم. منم مشکلم رو گفتم. او هم گفت من رو می بره باشگاه استقلال تا اونجا کار کنم و پول دربیارم. اون روز بود که پام به استقلال باز شد.

- هر وقت که می رم استادیوم برای بازیکنا می خونم: «خوشگلا گل می زنن، عزیزا گل می زنن، سالارا گل می زنن ...» آنها هم در رختکن برای من می خوانند: «مادر ما خوش آمدی، سرور ما خوش آمدی ... نیکبخت به من می گفت ننه بگو خوشگلا گل می زنن».

عکس / کشتار مار برای کیف و کفش‌ متمدن‌ها

05-157.jpg

آیا تا بحال از خود پرسیدیم که چطور و چگونه این همه کیف و کفش‌های تجملاتی، تزینی و لوکس تهیه و در فروشگاه‌های معتبر بزرگترین کشور‌های متمدن اروپایی و امریکایی در معرض دید خریدان گذاشته می‌شود؟

جهان نیوز در ادامه نوشت: بار‌ها دیده و شنیده‌ایم که طرافداران حقوق حیوانات اعتراض‌ها و انتقادهای خود را چه مکتوب و چه به صورت تجمعات در مراکر اصلی تصمیم‌گیری سازمان‌های ذی‌صلاح به گوش مسئولان امر رساندهاند. تا کی شاهد این همه بی رحمی و جنایت در حق و حقوق حیوانات باشیم>

Kapetakan روستایی در نزدیکی غرب استان Cirebon جاوای اندونزی است که به کشتارگاه مارها مشهور است البته این روستا یکی از ده‌ها مراکزی است که از پوست مارها برای تهیه اقلام تزینی چون کیف و کفش و کمربند و سایر ملزومات تزئینی و زینتی برای ساکنان کشورهای متمدن و متمول غربی درست میشود. روزانه صدها مار کشته شده و توسط کارگران این شرکت‌ها برای تهیه اقلام تزئینی صرف می شود . قیمیت تمام شده برای هر کیف به صورت متوسط 1100 دلار می‌باشد.

مار

خانه‌های تارعنکبوتی برای انسان‌های‌ آینده

0137.jpg

یک شرکت معماری انگلیسی درحال ساخت خانه‌های از جنس پلاستیک برای آینده است که شبیه تار عنکبوت هستند.

 پایگاه خبری بهار در ادامه نوشت: شرکت Softkill Design این مفهوم را برای نخستین خانه چاپ سه بعدی طراحی کرده و از امکان ساخت اولین نمونه پیش‌ساخت آن در تابستان جاری خبر داده است.

این شرکت از جدیدترین شرکت‌کنندگان در رقابت همگانی برای ساخت اولین خانه چاپ سه بعدی است که می‌تواند ساخت خانه را متحول کرده و بحران‌های کنونی مسکن را از بین ببرد. به گفته سازندگان، ساخت تمام قطعات سه هفته بطول انجامیده است و نصب آن در محل تنها به یک روز کار نیاز دارد. اجزای این خانه با نوار چسب یا دکمه‌های متصل‌کننده بهم وصل شده و نیاز به شیوه‌های سنتی خانه‌سازی را از بین می‌برد.

ادامه مطلب ...

کدام کشور بیشتر دانشگاهی دارد؟ + جدول

744.jpg

معمولا در کشورهای صنعتی که معیشت غالب صنعتی و تجاریست تحصیلات عالی دانشگاهی ولو در سطح فوق دیپلم از اقبال خوبی برخوردار است.

 خبرآنلاین در ادامه نوشت: در بسیاری از کشورهای صنعتی علیرغم تعداد بالای فارغ التحصیلان دانشگاهی نشانگر اهمیتی است که برای ارتباط بین صنعت و مجامع دانشگاهی قایل هستند.

معمولا در برخی از این کشورها مانند ایرلند و کره جنوبی در صد رشد فارغ‌التحصیلان دانشگاهی از چیزی حدود بیست در صد جمعیت به 37 تا 40 در صد جمعیت رسیده است. که در واقع نشان‌دهنده فشار بازار کار به مجامع دانشگاهی برای ارایه نیروی کار تحصیل کرده است.

ادامه مطلب ...

جدیدترین تصاویر ناسا از زمین

 مشاهده یک حلقه درخشان آبی در تهران
فضانوردان در جدیدترین اقدام خود، تصاویر خیره کننده ای از سیاره زمین تهیه کرده اند.

 از جمله این تصاویر نفس گیر می توان به وجود یک حلقه آبی عجیب و غریب در تهران، آتشفشانها، بیابانها، جزایر کارائیب و شفق شمالی اشاره کرد.

این تصاویر از ایستگاه بین المللی فضایی و توسط توماس مارشبورن، فضانورد ناسا، کریس هتفیلد فضانورد کانادایی و دیگر همکارانشان گرفته و آن لاین شده است.

هتفیلد به شوخی در مورد تصاویر تهیه شده از زمین می گوید: این تصاویر حاکی از مشکل پوستی زمین است. اشاره او به یک آتشفشان در حال فوران است، در حالی که کوه آتشفشانی کنار آن هیچ فعالیتی از خود نشان نمی دهد.

ادامه مطلب ...

جدول مقایسه‌ای رشد اقتصادی 24 کشور منطقه/ پیش‌بینی رشد 36صدم درص

مرکز پژوهش‌ها ارائه کرد:
جدول مقایسه‌ای رشد اقتصادی 24 کشور منطقه/ پیش‌بینی رشد 36صدم درصدی برای ایران
مرکز پژوهش های مجلس با ارائه پیش بینی رشد اقتصادی، رتبه منطقه ای و جهانی کشورها، اعلام کرد: رشد اقتصادی ایران در 2012 معادل 36 صدم درصد بوده که این وضعیت ایران را در رتبه 23 منطقه ای و 173 جهانی قرار می دهد.

 مرکز پژوهش های مجلس در گزارشی با عنوان موقعیت شاخص های اقتصادی ایران و جهان و رشد اقتصادی، مطرح کرد: رشد اقتصادی فرایندی پایدار است که در اثر آن ظرفیت تولیدی اقتصاد طی زمان افزایشم ی یابد و سبب افزایش سطح درآمد ملی می شود.

ادامه مطلب ...

بخور نخور های ورزشی برای داشتن اندامی متناسب

بسیاری از ما ورزشکاران حرفه‌ای نیستیم اما هرازگاهی در خانه یا باشگاه برای کاهش یا افزایش وزن و حتی سفت‌شدن عضلات یا تنها برای برخورداری از بدنی سالم‌تر ورزش می‌کنیم....

مثلا صبح‌ها در پارک می‌دویم یا ایروبیک کار می‌کنیم یا به استخر می‌رویم. اگر جزو این گروه از افراد هستید و می‌خواهید در مورد نوع تغذیه‌تان بیشتر بدانید، با ما همراه باشید.

چه موقع از روز بهترین زمان برای انجام ورزش غیرحرفه‌ای است؟
این مساله اصلا مهم نیست و هر زمانی می‌توان ورزش کرد. مهم‌ترین نکته، فاصله بین ورزش و صرف آخرین وعده غذایی است که نباید کمتر از 2 ساعت و بیشتر از 4 ساعت باشد زیرا در غیر این صورت به ویژه در ورزش حرفه‌ای خطر افت شدید قندخون وجود دارد. نکته دوم هم مدت زمانی است که صرف ورزش می‌شود. به این ترتیب که در ورزش هوازی، حداقل نیم ساعت ورزش لازم است.

ادامه مطلب ...

اثرات گرد و خاک بر قطعات رایانه

از قدیم گفته‌اند آدم وقتی قدر داشته‌هایش را می‌داندکه ​آنها را از دست بدهد! هوای پاک در تهران هم از آن داشته‌هایی است که حالا قدر آن را می‌دانیم!

اگر پیش خودتان می‌گویید ضمیمه کلیک و رایانه چه ربطی به هوای آلوده دارد، باید خدمتتان عرض کنیم باتوجه به به‌روزبودن مطالب کلیک و همین‌طور صحبت از آلودگی هوا در هر محفلی تصمیم گرفتیم در این مقاله به یکی از سوالاتی که پاسخ آن برای بسیاری از کاربران با ابهام همراه است، بپردازیم.

به نظر شما آلودگی هوا یا بهتر بگوییم گرد و خاک و ذرات معلق در هوا که به‌مرور روی قطعات رایانه می‌نشیند، تاثیری در عملکرد آنها دارد یا می‌تواند موجب خرابی در این قطعات بشود؟

ادامه مطلب ...

شکار پیتون ها در فلوریدا

شکار گسترده مارهای پیتون برمه ای در پارک ملی ایورگلیدز ایالت فلوریدا با هدف حفظ اکو سیستم این پارک انجام شد.

به گزارش روز یکشنبه جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فرانسه، بیش از 600 شکارچی مار از 38 ایالت آمریکا و حتی کانادا در شکار گسترده مارهای پیتون گونه برمه ای شرکت کردند.

از 10 ژانویه تا 10 فوریه 68 مار پیتون برمه ای کشته یا به دام افتاده اند. بزرگترین مار پیتون که به دام افتاده 4.30 متر طول دارد و شکارچی آن مبلغ 1000 دلار جایزه گرفته است.

به گفته کارشناسان، نخستین مارهای پیتون برمه ای که به پارک ملی ایورگلیدز ایالت فلوریدا آمدند حیوانات خانگی بودند که توسط صاحبانشان رها شده بودند. برخی از آنها نیز در سال 1992 در جریان توفان استوایی آندرو از اماکنی که در آنها نگهداری می شدند فرار کرده و به این پارک آمدند.

مارهای پیتون برمه ای به سرعت زاد و ولد کرده و تعدادشان از گونه های جانوری فلوریدا بیشتر شد. این مساله موجب کاهش تعداد پستانداران کوچک  پارک ملی ایورگلیدز شد که طعمه این مارها محسوب می شوند.

از سوی دیگر مارهای پیتون برمه ای تهدیدی برای تمساح های محلی ایورگلیدز هستند. یک سخنگوی کمیسیون حیات وحش فلوریدا گفته است:‌ شکار 68 مار پیتون برمه ای ظرف یک ماه بی سابقه بوده و این مساله به ما کمک می کند تا با شیوه های موثرتری بتوانیم  این مارهای غیر بومی را از محیط  زیست خود حذف کنیم.

حبیب دیگر یک خواننده رسمی شد

بعد از نزدیک به ۴ سال از حضور «حبیب محبیان» در ایران و آغاز دور جدید فعالیت های مجاز این خواننده در داخل کشور، او بالاخره با همراهی یکی از خواننده های مجاز داخل کشور، نخستین ویدئویش را آماده انتشار کرده که این ویدئو امروز از طریق سایت رسمی این خواننده و برخی سایت های دیگر منتشر می شود.

                 

سمیر زند که پیش از این دو آلبوم مجاز را در بازار موسیقی کشور منتشر کرده، درباره این ویدئو و دور جدید فعالیت های این خواننده در ایران به «تماشا» گفت: «خدا را شکر بالاخره همه شرایط کاری برای ایشان به دستور مقامات فرهنگی و با همکاری مدیران عالی رتبه فراهم شده و ایشان دیگر یک خواننده رسمی است که قرار است براساس چارچوب های رسمی در ایران به فعالیت بپردازند. انتشار این ویدئو اولین گام در رسمیت بخشیدن به آثار جدید «حبیب» است که در آینده قطعاتی از او در مدح دفاع مقدس و ایران هم منتشر خواهد شد.»این قطعه «محکوم» نام دارد که با صدای «حبیب» و «سمیر زند» منتشر شده و آهنگسازی آن را نیز خود «حبیب محبیان» انجام داده است. تنظیم این قطعه را «علی پارسا» انجام داده و ترانه آنرا نیز «مینا جلالی» سروده است.
منبع: تماشا

صدا و سیما، ده شبکهٔ تازهٔ تلویزیونی



علی عسکری معاون توسعه و فناوری رسانه ملی در گفتگو با خبرنگار حوزه تلوزیون باشگاه خبرنگاران درخصوص افتتاح دو شبکه تلویزیونی "تماشا" و "سلامت" گفت: خدا را شاکریم که در ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با تلاش مدیران و متخصصان حوزه فنی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران انتشار دو شبکه "سلامت" و "تماشا" برای تمامی بینندگان تلویزیونی دیجیتال در سراسر ایران آغاز شد.وی ادامه داد: تا قبل از این فقط شهر تهران امکان دریافت این دو شبکه را داشت و از این لحظه افتتاح سرویس جدید امکان گرفتن این شبکه ها برای همه بینندگان در سراسر کشور مقدور شد.
عسکری گفت: امیدوارم مردم از آن دو شبکه بتوانند بهره مند شوند و با افزایش این دو شبکه تلویزیونی تعداد شبکه هایی که بر بستر شبکه های دیجیتال در کشور پخش می شود به 20شبکه رسید.معاون توسعه و فناوری رسانه ملی تصریح کرد: همانطور که می‌دانید این دو شبکه تلویزیونی "تماشا" و "سلامت" در دوران پخش آزمایشی خود به سرمی برد که در آن دوران توانست محصولات خوبی را ارائه دهد.
وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با افزایش تولید و تنوع برنامه های این دو شبکه تلویزیونی شاهد رفع نیاز مخاطبان و پخش برنامه های تکراری باشیم.عسکری تصریح کرد: البته تکرار هم برای مخاطبانی که دیدن یک برنامه برایشان در یک ساعت مشخص مقدور نیست لازم بوده و به زودی مردم شاهد محتواهای جدیدی از این دو شبکه تلویزیونی خواهند بود.وی ادامه داد: شبکه "تماشا" به ساخت سریال های و برنامه های این چنینی و شبکه "سلامت " هر آنچه که مردم برای بهداشت خود نیاز دارند را در اختیار آن ها قرار می دهند.عسکری با اشاره به افتتاح این دو شبکه توسط حوزه فنی صدا و سیما اظهار داشت: البته افتتاح این دو شبکه به عهده حوزه فنی است و معاونت محترم سیما و مدیران شبکه ها برای این کار تلاش خواهند کرد.وی با اشاره به افتتاح 10 شبکه دیگر افزود: همیشه توسعه و پیشرفت باید در رسانه ملی صورت گیرد و به محض فراهم شدن امکانات شبکه های دیگر نیز به روی آنتن خواهند رفت.

رفتارنامناسب کودکتان رادرک کنید !

به جذابترین گروه اینترنتی ملحق شوید

برای تغییر رفتار فرزندتان چه باید بکنید؟

رفتار طبیعی کودکان به سن، شخصیت و میزان رشد جسمی و احساسی او بستگی دارد. رفتار کودک اگر با انتظارات خانواده همخوانی نداشته باشد یا از هم گسیخته باشد، توام با مشکل است. رفتار طبیعی یا "خوب" معمولاً با این تعیین می شود که آیا از نظر اجتماعی، فرهنگی و رشدی مناسب است یا خیر.

دلایل مختلفی برای بروز رفتار نامناسب وجود دارد. همچنین «اقتضای سنی» می‌تواند عامل رفتارهای نامناسب باشد. این گونه رفتارها غالباً در صورت برخورد مناسب، تصحیح می‌گردند. باید به یاد داشته‌باشیم که پذیرش رفتارهای نامناسب، کار عاقلانه‌ای نیست. پیامی که با پذیرش رفتار نامناسب به کودک انتقال می‌یابد این است که باور می‌کند که رفتارش بد نیست و برای دیگران اهمیتی ندارد.

معمولاً این جملات و عبارات برای توجیه رفتارهای ناپسند کودکان شنیده می‌شود:

ادامه مطلب ...

روس‌ها همچنان دست‌به‌گریبان پیامدهای سقوط شهاب سنگ+ عکس

شبکه تلویزیونی «راشا تودی»، داوطلبان و ماموران امداد و نجات روسیه همچنان در حال تعمیر ساختمان های آسیب دیده ناشی از سقوط شهاب سنگ و همچنین تعویض شیشه های شکسته شده در منطقه «اورال» این کشور هستند.

بر اساس این خبر، با وجود اینکه هزینه های مربوط به خسارت ناشی از سقوط شهاب سنگ در روسیه همچنان رو به افزایش است، اما هنوز هیچ اثری از خود شهاب سنگ دیده نشده است.

ادامه مطلب ...

راهنمای خرید یک بالش خوب

این روزها انواع بسیار زیادی بالش در فروشگاه ها می توانید پیدا کنید و اگر بالش مورد نیاز خود را نشناسید، ممکن است نتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید و حتی بالشی بخرید که نه تنها مناسب شما نیست بلکه کاملا بر ضد سلامت و راحتی تان است...

بالش پر
همیشه برای بیان سبک وزنی، پر را مثال می زنند اما بد نیست بدانید پر به اندازه فلز تیتانیوم استحکام دارد.
بالش های پر به صورت کاملا طبیعی، حالت ارتجاعی و میزان بسیار بالایی قدرت پشتیبانی از گردن و سر دارد.
بهترین بالش پر، نوعی است که از پرهای کوچک به هم پیچیده و تاب خورده درست شده است و به هیچ وجه نباید تیزی از روی بالش احساس کنید.

ادامه مطلب ...