همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

جزئیات خرید بلیت جام جهانی 2014

مهر، محمد درخشان درباره نحوه خرید بلیت‌های جام جهانی 2014 برزیل با بیان مطلب فوق اظهار داشت: در سایت فیفا و در بخش مربوط به بلیت‌های جام جهانی به همه چیز اشاره شده و این مسائل به صورت کامل آمده است. ایرانی‌ها باید با کارت‌های اعتباری بین المللی بلیت‌های هر بازی جام جهانی را خریداری کنند.

وی افزود: البته با توجه به اینکه مردم ایران کارت‌های اعتباری ندارند، فدراسیون فوتبال به فیفا نامه‌ای نوشته و خواسته است تا در این باره اظهار نظر کند. همچنین ما پیشنهاد داده‌ایم تا که این امکان فراهم کند که ایرانیان داخل کشور پول را به فدراسیون فوتبال ایران پرداخت کنند و پس از پرداخت پول توسط فدراسیون به فیفا، بلیت‌ها از طریق فدراسیون در اختیار خریداران داخل کشور قرار گیرد. در هر حال در این باره از فیفا استعلام گرفته‌ایم و منتظر پاسخ آنها هستیم.

ادامه مطلب ...

نادرترین گل رز دنیا /عکس

باشگاه خبرنگاران: در میان گونه های مختلف گل هایی که روی زمین وجود دارند، گل رز بیشتر مشهور شده است زیرا زیبایی و عطر خاصی را به همراه خود دارد از این رو بسیاری از مردم دنیا به این گل علاقمند هستند ولی شاید با گونه های مختلف آن آشنایی درستی نداشته باشید.

"رز هالفتی" یکی از انواع گونه های رز است که این روزها در کره زمین دیده می شود اما بسیار نادر است به طوری که به عنوان نادرترین گل رز دنیا شهرت پیدا کرده است. این گل دارای ظاهری بسیار عجیب است و رنگی کاملا مشکی دارد.

ادامه مطلب ...

رئیسِ وی چت کیست؟ + عکس

به گزارش مثلث، ما هاتنگ، رئیس تنسنت بزرگترین شرکت اینترنتی در اسیا در میزان دارایی و ثروت از وانگ جیانلین سرمایه دار مشهور چین پیشی گرفت و دومین مرد ثروتمند چین شناخته شد.

ما هاتنگ چینی 12.1 میلیارد دلار ثروت دارد.


"ما" 42 ساله از کمپانی تنسنت و محصولات آن از جمله وی چت و ویکسین سو و منفعت بسیاری کسب کرده است.

کمپانی تنسنت از لیونل مسی به منظور ترویج و تبلیغ وی چت بهره برد.

ما هاتنگ سال 1972 در شهری به نام شانتو در استان جنوبی گوانگدونگ چین بدنیا آمد.

معروف ترین شخصیت هایی که در 2013 فوت کردند

 نامه‌نیوز، رسانه‌های مختلف جهان در واپسین روزهای سال 2013 فهرستی از «ترین‌»های سالی که رو به پایان را با هدف مرور آنچه در این سال گذشت را، منتشر می‌کنند.

خبرگزاری رویترز نیز در این بین، فهرستی 35 نفره از شخصیت‌های سیاسی، هنری، رسانه‌ای و ...که جهان را در سال 2013 ترک کردند، منتشر کرده است.

در ادامه نگاهی می‌اندازیم به 10 شخصیت برجسته این لیست.

1.«هوگو چاوز» از سال 1999 تا 5 مارس سال 2013 رئیس‌جمهوری ونزوئلا بود. وی به علت بیماری سرطان و طی چندین دوره درمان در نهایت در سن 58 سالگی درگذشت.

2.«نلسون ماندلا» رئیس‌جمهور سابق آفریقای و قهرمان مبارزه با آپارتاید که بیش از 20 سال از عمرش را در زندان گذراند، در سن 95 سالگی در 5 دسامبر سال 2013 درگذشت.

3.«مارگارت تاچر» نخست وزیر اسبق بریتانیا در سن 87 سالگی در هشتم آوریل سال 2013 در گذشت.

4.«راجر ابرت» منتقد و فیلم و روزنامه نگار در سن 70 سالگی در چهارم آوریل سال 2013 درگذشت.

5.«جیمز گالدوفینی» بازیگر تلویزیون که پیشتر به خاطر نقش آفرینی اش در برنامه تلویزیونی «سوپرانوس» شناخته می شود در سن 51 سالگی و در تاریخ 19 ژوئن سال 2013 درگذشت.

6.«کری منتز» بازیگر که پیشتر به خاطر حضور در کمدی «گلی» شناخته می شود در تاریخ 13 جولای سال 2013 و در سن 31 سالگی درگذشت.

7.«هلن توماس» باسابقه ترین خبرنگار حاضر در کنفرانس های مطبوعاتی رئیس جمهور آمریکا در کاخ سفید و نخستین زن حاضر در باشگاه ملی مطبوعات آمریکا در سن 92 سالگی و در تاریخ 20 جولای سال 2013 درگذشت.

8.«پاول والکر» بازیگر که پیشتر به خاطر حضور در مجموعه «سریع و خشمگین» در سن 40 سالگی در 30 نوامبر سال 2013 درگذشت.

9.«دیوید فورست» مجری بریتانیایی که به خاطر مصاحبه با «ریچارد نیکسون» رئیس جمهور اسبق آمریکا در سال 1977 مشهور است در سن 74 سالگی در 31 آگوست سال 2013 در گذشت.

10.«دوریس لسینگ» نوبلیست بریتانیایی در سن 94 سالگی در 17 نوامبر سال 2013 درگذشت.

تسلیت رهبر کره شمالی به عمه‌اش (+عکس)

فارس به نقل از العربیه، رسانه‌های اجتماعی امروز شنبه عکسی منتشر کردند که در آن کیم جونگ اون رهبر کره شمالی در حال عرض تسلیت به «کیم کیونگ هوی» عمه خود که شوهرش اخیرا به جرم خیانت به کشور اعدام شد، است.

جانگ سونگ تائک همسر خانم هوی هفته گذشته تنها چند روز بعد از کنار گذاشته شدن از قدرت به اتهام اقدام برای براندازی علیه حکومت اعدام شد.


جانگ سونگ بعد از کیم حونگ اون نفر دوم قدرت در این کشور بود و طبق گزارش‌ها مرد در سایه قدرت در کره شمالی محسوب می‌شد و نفوذ بسیار زیادی داشت.

کره شمالی هفته گذشته کیم کیونگ هوی دختر «کیم ایل سونگ» بنیانگذار کره شمالی و خواهر «کیم جونگ ایل» رهبر سابق کره شمالی را به عنوان یکی از اعضای «کمیته بزرگداشت» حزب کارگران این کشور منصوب کرد.
بر اساس گزارش رویترز، بعد از اعدام جانگ سونگ تائک سرنوشت و جایگاه همسرش در کره شمالی در هاله‌ای از ابهام قرار داشت اما خبرگزاری رسمی کره شمالی هفته پیش گزارش داد که از خانم کیم هوی خواسته شده است که خود را برای برگزاری مراسم بزرگداشت یکی از اعضای کمیسیون مرکزی حزب آماده کند.

این انتصاب نشان می‌دهد که فعلا قرار نیست وی از حلقه نزدیکان رهبر کره شمالی کنار گذاشته شود.

آیا میدانید

-لکنت زبان در کودکان بر اثر فقدان ویتامین (ث) است.تخم مرغ سرشار از این ویتامین است؛به همین سبب در گذشته به کودکان تخم کبوتر می داند.

 

-بیماری راشیتیسم ،بیماری است که در آن استخوان ها نرم می شوند.این بیماری از اختلال متابولیسم و کلسیم و فسفر و فقدان ویتامین(د) رخ میدهد و بیشتر در کودکانی که غذای کافی نمی خورند و ویتامین (د)به آنها نمی رسد شایع است.نور آفتاب سرشار از ویتامین(د)است که برای کودکان بسیار مفید است. 


-اگر گوشت با استخوان طبخ شود مقداری از کلسیم و فسفر و ویتامین D موجود در استخوان در غذا محلول می شود که این مواد ارتباط مستقیم با رشد و زیبایی چهره ی کودکان دارند. 

 

-بدن انسان از206 استخوان و160 مفصل تشکیل شده است. طول رگهای بدن حدود650/000کیلومتر است ودر هر میلی مترمربع از خون انسان حدود 6/000/000گلبول قرمز و 8/000گلبول سفید وجود دارد.

هر انسان در شبانه روز 10/800لیتر هوا که حاوی 560لیتر اکسیژن است را استنشاق میکند.

رنگ سال 2014 چیست؟|رنگ سال 93

رنگ سال 2014 چیست؟|رنگ سال 93

موسسه پنتون، رنگ سال ۲۰۱۴را “سرخابی درخشان” (Radiant Orchid) اعلام کرد

بود و شاید خیلی ها این رنگ را دوست نداشتند، ولی رنگ سال آینده مانند گل ارکیده بسیار شاد و باطراوت و دلپذیر است و در چرخه رنگی، 180 درجه با رنگ سال قبل فرق دارد.

از خودتان می پرسید که “سرخابی درخشان” دیگر چیست؟ لئاتریس آیزمن، مدیر اجرایی مؤسسه رنگ پنتون می گوید: «این رنگ هارمونی مسحورکننده ای بین ته رنگ های فوشیا، بنفش و صورتی است و الهابخش اعتماد به نفس، شادی و نشاط فراوان، عشق و سلامتی است.»

 

آیزمن در تحقیقی که در میان دوستانش در شبکه های اجتماعی انجام داد، نظرات متفاوتی در مورد این رنگ دریافت کرد. اکثراً بر این عقیده بودند که اگر این رنگ در ترکیب با رنگ های خنثی استفاده شود، دکور منزل را شاد می کند.

 

رنگ سال 2014

. سال گذشته پانتون رنگ سال را زمردی اعلام کرده

زن هندوانه فروش در 40 سال پیش/عکس

شاید شما نیز با دیدن این تصویر کمی تعجب کنید؛ اما جالب است بدانید که این تصویرِ زن هندوانه فروشی در خیابان روزولت (شهید مفتح) در اطراف استادیوم امجدیه (شهید شیرودی) در سال 1352شمسی می باشد که در آن تاریخ مشغول به کار بوده است.

اگرهمراه غذا پیاز می خورید بخوانید

همشهری ،بسیاری از ما بدون آنکه از خواص پیاز مطلع باشیم به صورت سنتی و مداوم کنار غذا آن را مصرف می‌کنیم غافل از اینکه پیاز اثرات درمانی زیادی مانند پیشگیری از سرطان، کنترل قند خون و نقش آنتی‌بیوتیکی قوی‌ای دارد.

شیوا فرجی، متخصص تغذیه در مورد خواص پیاز و علت مصرف آن در کنار غذا گفت: پیاز از دیرباز در غذای ایرانیان چه به صورت سرخ‌کرده و چه به صورت خام وجود داشته و گفته می‌شود که از حدود 6 هزار سال پیش تاکنون به عنوان یک داروی سنتی مورد استفاده قرار می‌گرفته است.

ادامه مطلب ...

اگرهمراه غذا پیاز می خورید بخوانید

همشهری ،بسیاری از ما بدون آنکه از خواص پیاز مطلع باشیم به صورت سنتی و مداوم کنار غذا آن را مصرف می‌کنیم غافل از اینکه پیاز اثرات درمانی زیادی مانند پیشگیری از سرطان، کنترل قند خون و نقش آنتی‌بیوتیکی قوی‌ای دارد.

شیوا فرجی، متخصص تغذیه در مورد خواص پیاز و علت مصرف آن در کنار غذا گفت: پیاز از دیرباز در غذای ایرانیان چه به صورت سرخ‌کرده و چه به صورت خام وجود داشته و گفته می‌شود که از حدود 6 هزار سال پیش تاکنون به عنوان یک داروی سنتی مورد استفاده قرار می‌گرفته است.

ادامه مطلب ...

فرود عجیب پیکان بر روی سقف پراید/ عکس

خودروی پیکان پس از تصادف به طور عجیبی بر روی سقف خودروی پراید فرود آمد.
ادامه مطلب ...

تعرض وحشیانه مرد هوسباز به دختر جوان در آسانسور

مردی که اسیر وسوسه شیطانی شد و دختر جویای کار را در شمال غرب تهران از پا درآورد دیروز در دادگاه کیفری پایتخت، محاکمه شد.

به گزارش تیک به نقل از پایگاه خبری پلیس، یک زن جوان با پلیس ۱۱۰ تهران بزرگ تماس گرفت و گفت جنازه ای در برج.... شهرک نفت رها شده است. سپس افسران کلانتری ۱۴۰ باغ فیض به سرعت دست به کار شدند و به برج موردنظر رفتند. آنان با دیدن پیکر دختری که سر و صورتش زخمی بود ماجرا را با کشیک وقت دادسرای ناحیه ۲۷ در میان گذاشتند.

ادامه مطلب ...

چرا برخی کارمندان زود پیر می‌شوند؟

یک روان شناس بالینی گفت: فراهم نشدن سلامت روانی کارمندان عوارض ناگواری از جمله پیری زودرس و به خطر افتادن بنیان و محیط خانواده را به دنبال دارد.

به گزارش ایسنا، محمد یعقوبی با بیان اینکه لازم است افراد برای انتخاب شغل به خلقیات خود توجه کنند، اظهار کرد: افراد باید در انتخاب شغل دقت کنند و شغلی را برای خود برگزینند که مطابق با شخصیت درونی آن‌ها باشد.

وی با بیان اینکه افرادی که شخصیت درون گرا دارند بهتر است به شغلی بپردازند که حالت برون گرایی نداشته باشد، افزود: معمولا افراد درون گرا دوست دارند در بخش‌های کم رفت و آمد تر و در محیطی به دور از امر و دستور کارفرما و ارباب رجوع مانند قسمت بایگانی فعالیت کنند، اما افراد برون گرا علاقه‌مند به ارتباط مستقیم با ارباب رجوع هستند.
ادامه مطلب ...

طرف ایرانی در بزرگترین فساد مالی ترکیه کیست؟

در گزارش قانون آمده است: «اِبرو گوند‌ش، خوانند‌ه معروف ترکیه‌ای با یک جوان ایرانی ازد‌واج کرد‌. این خبر د‌ر ابتد‌ا شایعه قلمد‌اد‌ شد‌ اما پس از مد‌تی و با حضور این خوانند‌ه د‌ر ایران، شایعه به یک خبر واقعی تبد‌یل شد‌. آن جوان ایرانی که 10 سال از همسرش کوچک‌تر بود‌، علیرضا ضراب نام داشت.

خبر د‌ر ابتد‌ا از عشق ماجراجویانه این زن به جوانی حکایت می‌کرد‌ که می‌توانست به شهرت بیشتر این خوانند‌ه منتهی شود‌. آن زمان کسی تصور نمی‌کرد‌ که این ازد‌واج به بزرگ‌ترین پروند‌ه فساد‌ اقتصاد‌ی د‌ر ترکیه ربط پید‌ا کند‌ و به ایجاد‌ هزاران سوال ایرانیان د‌امن بزند‌. خبر بسیار تکان‌د‌هند‌ه است. همسر ایرانی اِبرو گوند‌ش به اتهام پولشویی و پرد‌اخت رشوه به مقامات ترکیه‌ برای جابه‌جا کرد‌ن پول و طلا به شرکت سورینت کیش د‌ر ایران بازد‌اشت شد‌ه است. بیش از 60 مسئول ترکیه‌ای د‌ر این پروند‌ه متهم و بازد‌اشت شد‌ه‌اند‌.

ادامه مطلب ...

درگذشت همسر خواننده مشهور در تصادف اتوبان همت +عکس

درگذشت همسر خواننده مشهور در تصادف اتوبان همت +عکس

همسر بنیامین بهادری، موزیسین کشورمان در اثر سانحه تصادف در اتوبان همت تهران جان به جان آفرین تسلیم کرد.

سایت کافه سینما نوشت: ‌ساعتی پیش همسر بنیامین بهادری، موزیسین کشورمان در اثر سانحه تصادف در اتوبان همت تهران جان به جان آفرین تسلیم کرد.

در این تصادف که در یکی از خروجی های اتوبان همت اتفاق افتاده، بنیامین نیز حضور داشته که خوشبختانه به وی آسیبی نرسیده اما متاسفانه همسر وی از دنیا رفته است. شنیده ها حاکی است مراسم تشییع پیکر آن مرحومه صبح روز شنبه برگزار خواهد شد.

مسعود داعی یکی از دوستان صمیمی بنیامین بهادری دقایقی پیش در صفحه شخصی اینستاگرام بنیامین این خبر را تایید کرد، همچنین محسن چاوشی هم در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه های اجتماعی نوشت: «بنیامین عزیزم، مرا در غم از دست دادن همسر مهربانت شریک بدان...»

هفت خودرو برتر سال 2013 اروپا (تصاویر)

 
هفت خودرویی که کاندید شده‌اند عبارتند از ب‌ام‌و i3، سیتروئن C4 پیکاسو، مزدا 3، مرسدس‌بنز کلاس S، پژو 308، اسکودا اکتاویا و تسلا مدل S. شاید اولین چیزی که به ذهن برسد غیبت کاندیدهایی از خودروسازانی مثل تویوتا، هوندا، فورد و پورشه باشد اما به هر حال این هفت خودرو به مرحله آخر رسیده‌اند و در نهایت در ماه مارس در نمایشگاه ژنو بهترین خودرو معرفی خواهد شد.
ادامه مطلب ...

تبریک یلدایی سخنگوی وزارت خارجه آمریکا به ایرانیان(+عکس)

به گزارش عصر ایران این مقام آمریکایی در صفحه فیسبوک با نوشتن شعری، بلند ترین شب سال را به ایرانیان تبریک گفت. 


اینترنت بانک" چیست؟

در گام اول نیاز به افتتاح حساب در یکی از بانکهایی دارید که درخصوص فعالیت های اینترنتی از مهارت لازم برخوردار باشند، موقع افتتاح حساب ( ترجیحا سرمایه گذاری کوتاه مدت ) حتما درخواست اینترنت بانک بکنید، یک فرم به شما ارایه می شود و حتما قسمت انتقال وجه فرم رو پر کنید (در حالت عادی انتقال وجه در اینترنت بانک فعال نیست مگر اینکه در فرم مذکور تقاضا کنید).

ادامه مطلب ...

آخرین وضعیت استفاده از اینترنت در ایران

براساس آخرین آمارهای منتشر شده از سوی سامانه مدیریت ضریب نفوذ اینترنت کشور، 40 میلیون و 718 هزار و 740 کاربر اینترنت در ایران وجود دارند که با توجه به جمعیت 75 میلیون و 149 هزار و 669 نفر در کشور، ضریب نفوذ اینترنت تا پایان نیمه اول امسال 54.18 درصد برآورد می شود؛ در همین حال تعداد مشترکان اینترنت در ایران نیز 26 میلیون و 676 هزار و 948 مشترک اعلام شده است.

این آمار نشان می دهد که 5 استان مازندران با ضریب نفوذ 75 درصد، تهران با ضریب نفوذ 70.35 درصد، اصفهان با ضریب نفوذ 66.05 درصد، قم با ضریب نفوذ 62.59 درصد و سمنان با ضریب نفوذ 58.5 درصد به ترتیب استان های دارای بیشترین کاربر اینترنت به شمار می آیند.

ادامه مطلب ...

گران ترین عکس های دنیا!

تصاویر تاریخی دارای ارزش بسیاری هستند به طوری که بسیاری سال ها به دنبال یک عکس می گردند و آن را با قیمت زیاد خریداری می کنند. به طور عادی عکس باید ارزشی نهایتا چندصد هزار تومان داشته باشد اما تصاویری در دنیا وجود دارد که شاید ارزش آن ها از خانه و ماشین هم بیشتر باشد. در ادامه به سراغ عکس هایی خواهیم رفت که در بازارهای مختلف با قیمت های هنگفت به فروش رسیده اند.

Rhein II

ادامه مطلب ...

فتوای دیگر

برخلاف شیخ عجلونی اردنی، شیخ عبدالعزیز آل الشیخ مفتی اعظم عربستان، برخلاف مشی گذشته خود به این نتیجه رسیده است که عملیات انتحاری و کشتن دیگران، یک جنایت است و موجب رفتن به جهنم می‌شود. پایگاه خبری روزنامه "خبرالجوف" سعودی گزارش داد آل الشیخ مفتی کل سعودی در دانشگاه ترکی بن عبدالله ریاض در پاسخ به پرسشی با این مضمون که حکم اقدام برخی جوانان مسلمان در منفجر کردن خود با بمب یا کمربند انفجاری با ادعای شهادت در راه خدا چیست؟ گفت: "کشتن دیگران گناهی از گناهان کبیره است و کسانی که خود را با این بمب‌ها می‌کشتند افراد جنایتکاری هستند که برای رفتن به جهنم عجله می‌کنند خود را می‌کشند و انسان‌های دیگر را هم نابود می‌کنند." در این باره سرمقاله امروز روزنامه را بخوانید.

فتوای برده‌داری

قرن‌ها پس از مبارزه اسلام علیه برده‌داری و به پایان رسیدن دوران برده‌داری، اکنون بعضی از مفتی‌های سلفی به این نتیجه رسیده‌اند که می‌توان دختران بی‌بضاعت را به کنیزی گرفت! شیخ یاسر عجلونی مفتی سلفی اردنی فتوا داده که دختران سوری می‌توانند به عنوان کنیز و برده به عقد مردانی که خواهان این امر هستند درآیند. این شیخ سلفی فتوای خود را اینگونه توجیه می‌کند که دختران سوری کسی را ندارند که مخارجشان را تأمین کند و از آنها حمایت نماید بنابر این می‌توانند به عنوان کنیز به عقد مردان درآیند. وی شرط به کنیزی درآمدن را کثرت دختران و کمی مردان می‌داند که به تعبیر خودش در جنگ‌های آخرالزمان اتفاق می‌افتد و ادامه می‌دهد ما به آخرالزمان رسیده‌ایم.