همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

چپ دست ها بخوانند

سایتی انگلیسی به مناسبت ۱۳ آگوست، روز جهانی چپ دست‌ها نوشته‌ای را منتشر کرده و در آن هم اشاره‌‌ای به افراد سرشناس چپ دست داشته و هم برخی مزیت‌های آن‌ها را برشمرده است. این سایت در ادامه می‌نویسد: با اینکه تاکنون آمار مشخصی از افراد چپ دست در دست نیست، اما مطالعات نشان داده که بین ۱۰ تا ۳۰ درصد جمعیت جهان چپ دست هستند. با این حال بیشتر افرادی که در اطراف خودمان می‌بینیم؛ مانند گلف‌بازها، آرایشگرها و ... راست دست هستند؛ البته برخی چهره های مشهور نیز چپ دست هستند، باراک اوباما، بیل گیتس، اپرا وینفری و پرنس ویلیام.    ادامه مطلب ...

«احمدشاه قاجار» در نوزادی! [عکس]

نهمین روز اسفند ماه مصادف است با سالمرگ احمد شاه، آخرین شاه سلسله قاجاریه در سال ۱۳۰۸ هجری شمسی در پاریس.

لحظه برخورد صاعقه با برج میلاد تهران [عکس]

لحظه برخورد صاعقه با دکل برج میلاد تهران توسط خبرگزاری مهر به تصویر کشیده شد.

پیر شدن یک دختر 7 ساله! + عکس

اشانتی الیوت اسمیت، دختر 7سالهایست که در بریتانیا زندگی میکند. او از پیری زودرس در کودکی رنج میبرد که یک بیماری نادر ژنتیکی است.

پیر شدن یک دختر 7 ساله + عکس 

ادامه مطلب ...

آمار بانک جهانی از دارایی بلوکه شده ایران

بانک جهانی کل دارایی های بلوکه شده ایران را ۱۰۷ میلیارد دلار برآورد و اعلام کرد با لغو تحریم ها ۲۹ میلیارد دلار از این دارایی ها بلافاصله آزاد خواهد شد.

به گزارش تسنیم، بانک جهانی در بخشی از گزارش خود با موضوع اثرات لغو تحریم ها بر اقتصاد ایران به وضعیت بازار نفت پرداخته و پیش بینی کرده است با ورود نفت ایران به بازار قیمت جهانی نفت 14 درصد کاهش یابد.
  ادامه مطلب ...

صادرات نفت ایران آزاد شد

صادرات نفت ایران با صدور دستورالعملی توسط دولت آمریکا تا زمان اجرایی شدن کامل توافق هسته‌ای به طور کامل آزاد شد و ایران قصد دارد تا ۷ روز آینده حجم صادرات نفت خود را ۵۰۰ هزار بشکه افزایش دهد.
 
به گزارش مهر، دولت آمریکا دستورالعملی تنظیم کرده است که به خریداران نفتی ایران اجازه می دهد تا زمان اجرایی شدن کامل توافق هسته‌ای و لغو تحریم‌ها علیه ایران، از تهران نفت خام خریداری کنند.  ادامه مطلب ...

از دختر ۱۶ ساله‌ای که در آشپزخانه‌اشان انرژی هسته‌ای کشف کرده بود چه خبر

به گزارش خبرآنلاین، محمود احمدی نژاد در بهمن ماه سال ۱۳۸۵ در یکی از مساجد جنوب شهر تهران گفت: «یک دبیر به من گفت که یکی از شاگردانش در خانه انرژی هسته‌ای کشف کرده. من زنگ زدم به رییس سازمان انرژی هسته‌ای که بررسی کنید. دانشمندان هسته‌ای ما تحقیق کردند و دیدند این دختر راست می‌گوید و در خانه‌اش انرژی هسته‌ای تولید کرده. الان خب این دختر یک دانشمند هسته‌ای شده است. این خودباوری است.» ویدئوی سخنان رئیس جمهور در این باره به سرعت در سایت‌های خبری منتشر شد. 

ادامه مطلب ...

العرب: ایران با سفر "مشعل" به تهران مخالفت کرد

منابع آگاه به روزنامه العرب، چاپ لندن اطلاع دادند که ایران سفر خالد مشعل، دبیر کل دفتر سیاسی حماس را به تهران لغو کرده است.
 
 به گزارش دیپلماسی ایرانی به نقل از این روزنامه عربی، مقامات ایرانی در اعتراض به سفر ماه پیش مشعل به عربستان با سفر او به تهران مخالفت کرده اند.علی رغم این که عربستان سعودی سفر مشعل به عربستان را صرفا سفری مذهبی و برای انجام فریضه حج عمره اعلام کرده بود اما مشعل در این سفر با ملک سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان و شماری از مقامات دیگر عربستانی دیدار و گفت وگو کرد. مشعل این سفر را به همراه تعدادی از رهبران جنبش اسلامی حماس انجام داده بود. برخی منابع عربی ادعا کردند مشعل در این سفر پیشنهاد حضور سه هزار مبارز فلسطینی عضو شاخه نظامی حماس در کنار نیروهای عربستانی در جنگ زمینی در یمن را به مقامات عربستانی پیشنهاد داده است.
   ادامه مطلب ...

بازگشت شادمهر عقیلی به ایران؟

به گزارش سینماژورنال، ناقور که خود نیز خواننده و آهنگساز است آن طور که ادعا کرده برای فراهم آوردن شرایط بازگشت شادمهر به ایران مذاکراتی را با سیدحسن خمینی انجام داده است.

با سیدحسن خمینی در این باره صحبت کرده ایم

داوود ناقور در گفتگو با "تماشاگران امروز" گفته است: مدت زیادیست که این پروژه استارت خورده است و در مرحله انجام است. با سیدحسن خمینی هم در این باره حرف زدیم ولی من اعتقاد دارم نباید کاری کنیم که موضوع حساسیت زا باشد.

وی ادامه داده است: شادمهر در همه سالهای خارج از ایران از خط قرمزها عبور نکرده و هنوز هم خیلیها او را با آثار مناسبتی اش می شناسند. 

ادامه مطلب ...

کارت عروسی عجیب و گوسفند بخت برگشته! +عکس

انتخاب کارت عروسی یکی از کارهای مقدماتی مراسم ازدواج است که برخی از زوجهای جوان با ابتکارهای خلاقانه، ایده های متفاوتی برای طراحی آن انجام می دهند. کارت عروسی می تواند بیانگر احساسات، تفکرات و عقاید عروس و داماد باشد خود باعث تهیه کارت های خاص و متفاوت می کند که با متن های جالب و گاه بامزه همراه می شود.  یک نمونه از این کارتهای جالب و متفاوت را مشاهده کنید.

 



 
ادامه مطلب ...

برخورد قدرتمند‌ترین ذره جهان با زمین

فیزیکدانان یافته‌های جدیدی را درباره بمباران همه‌جانبه نوترینویی زمین ارائه کرده‌اند که نشان می‌دهد زمین از اطراف و از درون مورد هجوم نوترینوهای کیهانی و زمینی قرار گرفته‌است.

براساس گزارش BBC، آزمایشگاهی که در منطقه‌ای وسیع از قطب جنوب بنا شده،‌میزان نوترینوهای کیهانی که از فضا به سوی زمین روانه می‌شوند را دوبرابر اعلام کرده‌است.  محققان در این آزمایشگاه هفته پیش بالاترین سطح انرژی نوترینویی که تاکنون در زمین ردیابی شده را به ثبت رساندند.  ادامه مطلب ...

تفاوت قیمت خودروهای وارداتی در ایران و امارات

چند ماهی می‌شود امضای وزیر صنعت پای دستورالعمل واردات خودرو نشسته است اما قیمت خودروهای خارجی همچنان در بازار یکه‌تازی می‌کند و تفاوت قیمت میلیاردی در ایران و امارات روایتی دیگر دارد.
  ادامه مطلب ...

واقعیت‌های تلخ تیم والیبال ایران

تیم ملی والیبال ب ایران درحالی عنوان نخست را در رقابتهای قهرمانی آسیا از دست داد که ایرادات فنی و رفتاری نسبت به این تیم وجود دارد اما بسیاری از منتقدان به دلایلی خاص حاضر به بازگو کردن آنها نیستند.

به گزارش مهر، رقابتهای والیبال قهرمانی آسیا در حالی با قهرمانی تیم ژاپن (تیم دوم این کشور) خاتمه یافت که از قبل دست اندرکاران والیبال ایران با آسودگی خاطر جام را برای خود کنار گذاشته بودند. در کوران مسابقات نیز بسیاری از کارشناسان مدعی شده بودند تیم کشورمان بدون هیچ مشکلی جام را از آن خود خواهد کرد اما از مرحله نیمه نهایی بود که شرایط دیگری رقم خورد و شاگردان پیمان اکبری که به سختی از سد چین گذشته بودند مقابل آنالیز خوب، حرفه‌ای‌گری و بازی منسجم تیم کوتاه قامت ژاپن کاری از پیش نبردند و با وجود حمایت چندین هزار نفر از هواداران ایرانی جام را از دست دادند.  ادامه مطلب ...

دختر جان کری چطور عاشق شد؟ + عکس

هفته نامه تماشاگران امروز: تقریبا از زمان رای اعتماد گرفتن جان کری تا به امروز، هر بار که اتفاق جدیدی در روابط ایران و آمریکا می افتد، پای داماد ایرانی او، دکتر بهروز والاناهید هم به اخبار باز می شود. این بار، خبری منتشر و خیلی زود تکذیب شد که پسر ظریف ساقدوش داماد ایرانی جان کری بوده است.

آنها چطور عاشق شدند؟ 
ادامه مطلب ...

لباس شنای عجیب زنان چینی + تصاویر

یک طراح در سال ۱۹۴۶ بیکینی را دوباره طراحی و بازتولید کرد و سپس طراحان مسلمان چند سال پیش بورکینی را به میدان آوردند و حالا چینی‌ها با 'فیس‌ کینی' به آب می‌زنند.

واژه 'فیس‌کینی' (Facekini) از دو واژه 'فیس' به معنای صورت، چهره و 'بیکینی' ترکیب شده و مراد از آن ماسک‌هایی برای شنا است که این روزها در چین در سطح وسیعی "مد” و متداول شده است. 

ادامه مطلب ...

پیست اسکی در صحرای امارات!؟ + تصاویر

دوبی که سال ها است به عنوان شهری که پروژه های بزرگ را در دل خود جای می دهد شناخته شده، حالا در تلاش است تا بزرگترین پیست اسکی سرپوشیده را در گرمای بیش از 50 درجه اش تاسیس کند.
 

ادامه مطلب ...

این ربات حشره‌‌ای می‌‌تواند بپرد! + تصاویر

به گزارش آنا به نقل از GizMag، پژوهش در این زمینه‌ها ممکن است در مقایسه با بعضی از پروژه‌ها پیش افتاده و معمولی به نظر برسد. با این حال نتایج حاصل قابل توجه هستند، 

ادامه مطلب ...

عکس الناز شاکردوست با جانی دپ در موزه مادام توسو!

الناز شاکردوست عکس سلفی جدیدی از خودش در کنار جانی دپ، (البته مجسمه جانی دپ) منتشر کرده است. وی به موزه موزه مادام توسو لندن رفته و این عکس را گرفته است.

الناز شاکردوست که این روزها در حال تفریح و گردش به سر می برد عکس و متن زیر را منتشر کرده است:

***

من و جانى دپ یـهـویـى

البته پس از توافق1+5

توضیحات: ایشون یک بازیگر هستند از نوع خارجى و هیچگونه ربطى هم به بنده نداشته و نخواهند داشتند

خواهشاً اعصاب خودتون و ما رو خُرد نفرمایید با تشکر

الناز شاکردوست در کنار جانی دپ در موزه مادام توسو

الناز شاکردوست در کنار جانی دپ در موزه مادام توسو

حمله شدید «تتلو» به گزارشگر 20:30 + عکس

علیرضا رضوانی، شنبه شب در بخشی از خارج از گود، به اظهارات علیرضا رحیمی، مدیرعامل باشگاه راه آهن که گفته بود "زیر زمینی و روی زمینی نداریم، چرا او نباید به تمرین بیاید؟" واکنش نشان داد و گفت که روی زمینی ها مجازند و زیر زمینی ها غیر مجاز.
 
پخش این آیتم، ساعاتی بعد با واکنش تند امیر تتلو همراه شد و او در صفحه اجتماعی خود خطاب به علیرضا رضوانی نوشت:
 

حمله شدید «تتلو» به گزارشگر تلویزیون
 
ادامه مطلب ...

ماجرای قطعه شیرینی یک و نیم میلیون دلاری! + عکس

قطر دراین ماجرا با یک دادخواست قضایی تقریبا نادر مواجه شده که ناظران یکی از قسمت ها علیه فروشگاه اقامه کرده است.

«خوان مکنزی» 35 ساله، کارمند شیلیایی فروشگاه هارودز لندن بعد از اعتراض مشتری نسبت به تازه نبودن یک نوع شیرینی، خواست میزان تازگی آن را شخصا امتحان کند که سایر کارمندان این کار وی را به مدیر فروشگاه گزارش کردند و به همین دلیل مکنزی بعد از تسویه حساب اخراج شد 

ادامه مطلب ...