همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

علل پدید آمدن تب

تب جزئی از مکانیسم دفاعی بدن است. زمانی که بدنمان با مرضی در حال مقابله است، درجه حرارت بدنمان بالا می رود. اما چـرا؟

تب بالا رفتن درجه ی حرارت بدن از حالت نرمال 98.6 درجه ی فارنهایت است. تب بخشی از مکانیسم دفاعی بدن است. زمانی که بدنمان با مرضی در حال مقابله است، درجه حرارت بدنمان بالا می رود. اما چرا؟

ادامه مطلب ...

رازگشایی از معروف‌ترین شعبده های کریس آنجل

کریس آنجل شعبده‌باز قابلی است. اصلا شکی در این نیست. همین که جایی مانند انجمن شعبده‌بازان جهانی استاد شعبده‌های روز آمریکایی را به‌عنوان مرد سالشان انتخاب کرده و اسمش  را جزو شش شعبده‌باز تاثیرگذار 25 سال گذشته‌می‌آورد یعنی اینکه مرد جوان خیلی بیشتر از باور همه کارش را بلد است و می‌داند که چطور ذهن و حواس بیننده را با خودش همراه کند.

 

ادامه مطلب ...

تست هوش

شخصی در یک تست هوش دردانشگاه که جایزه یک میلیون دلاری براش تعیین شده شرکت کرده .

  سوالات این مسابقه به شرح زیر میباشد :

 1-جنگ 100 ساله چند سال طول کشید؟

الف-116 سال ب-99 سال ج-100 سال د- 150 سال

آن شخص از این سوال بدون دادن جواب عبور کرد .

ادامه مطلب ...

شیوه های زیبایی زنان در کشور های مختلف

در هر گوشه از جهان زنان برای زیباتر شدن شیوه ‌ای را آموخته ‌اند و به فرزندان‌ شان آموزش داده ‌اند.گرچه این شیوه‌ ها برای مدت زمانی منحصرا در اختیار این دسته بوده اما مهاجرت ‌ها سبب شده بین مردم کشورهای مختلف رایج شود؛ شیوه‌ هایی که دلیل ماندگاری اکثر آن ها طبیعی بودن و اقتصادی بودن شان است.

ادامه مطلب ...

ورزش متناسب با ماه تولد

 

با ورزش متناسب با طالع تان اندامی عالی پیدا کنید.

ادامه مطلب ...

علت جوش پوستی و راه درمان آن

علت جوش پوستی و راه درمان آن

بسیاری از چیزها موجب  بروز جوش در پوست بدن میشوند ــ گیاه ها، حیوانات، جواهرات، لاستیک، عطر، و قارچ ها ــ اگر سم پاپیتال تمیز کرده یا پای ورزشکاری را در باشگاه ورزشی شنا شستشو داده باشید، متوجه شده اید که منشأ این جوشها کجا بوده است.

ادامه مطلب ...

مادران شاغل بخوانند

 مادر بودن موهبتی شگفت‌انگیز است و شاید پیچیده‌ترین، مشکل‌ترین و در عین حال خاص‌ترین واقعه زندگی هر زن باشد.

 البته اگر به این موضوع، احساسات ناشی از تنهاگذاشتن کودک در خانه و بازگشت به کار را هم بیفزایید، آنگاه سختی و عظمت مادری شاغل‌بودن بیشتر نمایان می‌شود. این کار در واقع هنری است که مستلزم شهامت و جسارت خاصی نیز هست.

ادامه مطلب ...

کشف آبی به قدمت ۲.۵ میلیارد سال!

محققان زمین شناس دانشگاه تورنتو این کشف را بسیار شگفت انگیز می خوانند زیرا به عقیده آنها تا پیش از این هیچکس ترکیباتی چند میلیارد ساله را درون آب کشف نکرده بود.

ادامه مطلب ...

طبیعت



کوه یخ زده فوجی در احاطه ابر

افراد چاق را در 9 ماهگی می‌توان تشخیص داد

دانشمندان مطالعات چاقی را برای بزرگسالان انجام می‌دهند، اما ماه‌های اولیه زندگی تاثیر زیادی بر چاقی دارد. کودکانی که در 9 ماهگی اضافه وزن بالایی دارند، با احتمال زیاد، بزرگسالان چاقی خواهند بود.

ادامه مطلب ...

چرا بد خلق می شویم؟

اخلاق خوب یکی از ویژگی های مثبتی است که هر کدام از ما سعی می کنیم همیشه به آن توجه داشته باشیم؛ اما گاه در خلال مسائل مختلف زندگی دچار دگرگونیهای روحی می شویم که اخلاق و رفتار را تحت تأثیر قرار می دهد. مشکلات رفتاری مربوط به سن و شرایط خاص نیست. صرف نظر از اینکه منشأ آن جسمی یا روانی باشد، می تواند حتی زندگی عادی فرد را دچار مشکل کند.

ادامه مطلب ...

اثرات نامطلوب لامپ های کم مصرف بر انسان

پژوهشگران کشور با تحقیقاتی اثرات نامطلوب لامپ های کم مصرف بر مغز جنین، کاهش حافظه، پوست و چشم را به اثبات رساندند و ضمن هشدار نسبت به نحوه استفاده از این لامپ ها خواستار ایجاد پروتکلی برای معدوم سازی یا استفاده صحیح از آن شدند.

لامپ های فلورسنت فشرده (CFL) که در ایران

ادامه مطلب ...

مصرف فلفل تند می تواند به کاهش وزن کمک کند

مکمل‌های فلفل ممکن است در کاهش وزن بی‌تاثیر باشند.
پژوهشگران علوم پزشکی می گویند نتایج تحقیقات نشان می دهد ماده شیمیایی موجود در فلفل تند موسوم به «دی هیدروکاپسیات ـ ایس» ترکیب فوق‌العاده‌ای برای کنترل وزن است و می‌تواند به سوزاندن کالری در بدن کمک کند

  متخصصان ژاپنی تاکید کردند: مکمل‌های فلفل ممکن است نتوانند در کاهش وزن موثر واقع شوند.

ادامه مطلب ...

عکس هایی از پروژه جدید شهر شناور در دبی

ایده ساخت شهرهای شناور چیز جدیدی نیست و مدتی است که ذهن بشر امروز را مشغول خود ساخته است، افزایش جمعیت دنیا و کمبود زمین برای سکونت و هزاران عامل دیگر باعث و بانی چنین طراحی‌ها و ایده‌ها می‌باشد، این ایده که Lilypad نام دارد توسط Vincent Callebaut طراحی شده است شهری شناور می‌باشد که چشم‌ها را خیره می‌سازد.


 

IRan EShgh GRoup !
ادامه مطلب ...

کوسه دوسر کشف شد/ عکس

بعد از 76 سال دو جنین کوسه دوسر در یک کلکسیون شخصی پیدا شده‌اند. این موجودات نادر از درون شکم یک کوسه ماده باردار بیرون آورده شده‌اند و شانس زندگی نداشته‌‌اند. تصویر این موجود نادر را در ادامه ببینید.

ادامه مطلب ...

سن ارتودنسی

مشکلات ارتودنسی از نظر کلی به 2 بخش تقسیم می‌شوند. گروه اول مشکلات مرتبط با استخوان‌ها و گروه دوم مشکلات مربوط به دندان‌ها هستند. مشکلات فکی با رشد کم یا زیاد یک یا 2 فک بروز پیدا می‌کند. رابطه فک بالا با فک پایین در تامین زیبایی، کارایی و سلامت فرد تعیین‌کننده است.

ادامه مطلب ...

درخت دوچرخه ای!!

 

 

 

در سال 1914 پسری به جنگ رفت و دوچرخه‌اش را به درخت بست. 
 

سالها گذشت و دوچرخه به درخت پیوست!

مرغ مریض و تخم مرغ گران!

علت گران شدن تخم مرغ، مرگ و میر مرغها بر اثر تنگی نفس می‌باشد.

مرموزترین روستای ایران!

روستای ایستا واقع در شهرستان طالقان شاید مرموزترین روستای ایران باشد، روستایی در خاک البرز که مردمانش در زمان توقف کرده اند.

به گزارش خبرنگار مهر در کرج‏، سکوت حکمفرماست و کسی کاری به کار کسی ندارد. در کوچه ها اثری از رد پای تکه آهنهایی که در شهر "خودرو" نامیده می شود نیست. مردمانی که چون تابلو نقاشی زندگی و آداب و رسوم گذشته را در عصر ارتباطات یدک می کشند.

ادامه مطلب ...

انسان از همه حیوانات بدبوتر است!

انسان از همه حیوانات بدبوتر است!

برخلاف آن‌چه اغلب ما دوست داریم باور کنیم،‌ در عرق انسان مواد فرار فراوانی وجود دارد که باعث می‌شود انسان در بین حیوانات،‌ لقب بدبوترین را داشته باشد. همین بوی بد پشه‌های ناقل مالاریا را جذب می‌کند

ادامه مطلب ...

نظر شما درباره دیگران، منعکس کننده شخصیت خودتان است

نظر شما درباره دیگران، منعکس کننده شخصیت خودتان است

بعضی افراد فکر می‌کنند اغلب مردم خودخواه و احمقند. تعجبی ندارد اگر مردم از آنها خوششان نیاید. اما نحوه قضاوت ما درباره سایر افراد، می‌تواند بسیار بیشتر از آنچه فکر می‌کنیم بیانگر شخصیت خودمان باشد!

ادامه مطلب ...

4 دشمن پوست

4 دشمن پوست

همه ما ممکن است اشتباهاتی را در مراقبت از پوست‌مان مرتکب شویم که به نظر خودمان چندان مهم نیستند ولی در واقع تاثیر مخربی روی سلامت پوست‌مان می‌گذارند.

ادامه مطلب ...

تاثیر طب سوزنی در کاهش درد در زمان عمل جراحی

تحقیقات نشان می دهد استفاده از طب سوزنی پیش و پس از عمل جراحی موجب کاهش درد و میزان مسکن های ضد درد مورد نیاز پس از عمل می شود.


به گزارش خبرگزاری فرانسه ، این یافته ها نتیجه پانزده آزمایش بالینی تصادفی بر روی چند بیمار در امریکاست.
ادامه مطلب ...

هوشمندی نوزادان دو زبانه

نوزادان تشخیص می‌دهند که بزرگ‌سالان به زبان مادری آن‌ها حرف می‌زنند یا نه. نوزادانی که با دو زبان بزرگ می‌شوند، قدرت تشخیص بهتری دارند. مغز آن‌ها در بزرگسالی از توانایی بیشتری برای یادگیری زبان‌های جدید برخوردار است.

ادامه مطلب ...

انواع زنان

در این ساعت هم مانند پست شخصیت شناسی بوسیله ماشین افراد، مطلب طنز دیگری را بصورت تصویری آماده کرده ایم. امیدواریم لذت ببرید.

ادامه مطلب ...

چگونه بدون حادثه خانه تکانی کنیم؟

در آستانه سال نو و مراسم استقبال از بهار در زمان خانه تکانی، وقتی که از نردبان یا چهار پایه استفاده می‌کنید از سطح اتکایی آن با زمین کاملا مطمئن باشید و از نردبان استاندارد و دوطرفه استفاده کنید.

برای ایمن‌کردن محیط خانه و پاکیزه‌کردن منزل و خانه‌تکانی بدون حادثه توصیه‌های ایمنی ذیل ارائه می‌شود:

ادامه مطلب ...

بدبینی می‌تواند مانع تاثیر مسکن ها شود

تحقیقات تازه حاکی است که اگر بیماری اعتقاد داشته باشد که یک دارو بی اثر خواهد بود، همین اعتقاد در عمل ممکن است مانع تاثیر دارو شود.

ادامه مطلب ...

خرافات زنان روسی درباره ازدواج

شمار زیادی از خانم‌های روس در رابطه با پیداکردن شوهر آینده‌شان خرافاتی هستند و رسم و رسوم عجیب و غریبی دارند.

به گزارش رادیوآلمان، آن‌ها در آینه خیره می‌شوند، زیرا اعتقاد دارند که شوهر آینده در آنجا ظاهر می‌شود.

ادامه مطلب ...

8 رویای ژول ورن که به حقیقت پیوستند

183 سال پس از تولد ژول ورن ، وی به عنوان پیشگوی الهام بخشی شناخته می شود که از چندین دهه پیش، فناوری های مدرن متعددی را متصور شده و در کتابهایش توصیف کرده بود.

ادامه مطلب ...