همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

عجیب ترین گوشی لمسی جهان!

سونی از عرضه یک گوشی جدید خبر داده است که می‌تواند انقلابی در فناوری لمسی به وجود آورد.

این شرکت به تازگی Xperia™ sola را به عنوان جدیدترین عضو اضافه شده به مجموعه تلفن‌های هوشمند Xperia مبتنی بر آندروید، معرفی کرد.

Xperia sola که با تکنولوژی سونی، سرگرمی‌های فوق‌العاده و پیمایش خلاقانه لمس شناور (floating touchTM) تکمیل گردیده است، به تکنولوژی NFC و تگ‌های هوشمند Xperia SmartTag تجهیز شده است که به مصرف‌کنندگان این امکان را می‌دهد تا تنظیمات تلفن هوشمند خود و برنامه‌های کاربردی آن‌را برای تطابق با سبک زندگی خود بصورت آنی تغییر دهند. این گوشی در رنگ‌های مشکی، سفید و قرمز و در سه‌ماهه دوم سال جاری میلادی در دسترس مصرف‌کنندگان در نقاط مختلف دنیا خواهد بود.



 

سگ‌ها هم صاحب شبکه‌ تلویزیونی شدند!

فیلمبرداری برای برنامه‌های داگ تی‌وی متناسب با افق دید سگ‌ها انجام شده، موسیقی پخش شده به طور ویژه برای سگ‌ها ساخته شده و برنامه‌ها نیز به صورت سیاه و سفید به روی آنتن می‌رود.

 نخستین شبکه تلویزیونی ویژه‌ی سگ‌ها در آمریکا راه‌اندازی شد.

 نخستین شبکه تلویزیونی ویژه سگ‌ها تحت عنوان «داگ تی‌وی» در ایالت کالیفرنیای کشور آمریکا راه اندازی شد.

به گزارش آسوشیتدپرس، برنامه‌های این شبکه تلویزیونی که هشت ساعت در روز برنامه پخش می‌کند، به طور ویژه برای سگ‌ها ساخته می‌شوند و در حال حاضر تنها در ایالت کالیفرنیا قابل دریافت است.

فیلمبرداری برای برنامه‌های داگ تی‌وی متناسب با افق دید سگ‌ها انجام شده، موسیقی پخش شده به طور ویژه برای سگ‌ها ساخته شده و برنامه‌ها نیز به صورت سیاه و سفید به روی آنتن می‌رود.

در همین حال مدیر داگ تی‌وی با اشاره به استقبال چشمگیر از این شبکه اعلام کرده است که در ماه‌های آینده تمامی خاک آمریکا تحت پوشش برنامه‌های این شبکه قرار گرفته و آگهی‌های تجاری نیز از آن پخش خواهد شد.

جستجوی پلیس آلمان در اینترنت/ سارقان رختکن رئال،کفش های رونالدو

مسئولان پلیس مونیخ ، اعلام کرده اند که دو جفش کفش و دو پیراهن کریستیانو رونالدو و یک جفت کفش اوزیل سرقت شده است . پلیس در حال گشت و گذار در سایت های حراجی است تا بتواند که سارقانی که از سد امنیتی استادیومی که قرار است میزبان فینال چمپیونزلیگ باشد بگذرند بیابد .
تحقیقات نشان می دهد که این اتفاق سه شنبه ظهر رخ داده ، یعنی تنها دقایقی پس از آن که البسه ورزشی رئال مادرید در رختکن قرار گرفت . پیدا کردن سارقان آسان نخواهد بود چرا که در این بخش از استادیوم مونیخ ، دوربین های امنیتی وجود ندارد اما اگر کسی بخواهد واردش شود ، باید کارت الکترونیکی داشته باشد . ولفگانگ ونگر ، سختگوی پلیس مونیخ گفت « ما به شدت به دنبال سارقان هستیم و نیاز به کمک تمام کسانی داریم که با رئال مادرید در ارتباط بوده اند . اما این یک کار ساده نیست .»

شام خوردن همسران و نامزد های بازیکنان رئال کنار هم / عکس

در حالی که بازیکنان رئال در آلیانس برابر بایرن محک می خوردند ، همسران و نامزدهای بازیکنان هم از فرصت حضور در مونیخ استفاده کردند تا با هم در رستورانی ویتنامی گرد هم جمع شوند .

در این تصویر کارلولین سلیکو (همسر کاکا.نفر سوم از بالا سمت راست) ، ناگوره آرامبورو (همسر ژابی،نفر دوم از بالا سمت راست) سارا کاربونرو( نامزد ایکر کاسیاس،نفر دوم از پایین سمت چپ) ، خورخلینا(همسر دی ماریا،نفر اول سمت راست) ، و کارلوتا روئیز( همسر آربلوا،نفر سوم سمت چپ) به چشم می خورند .

 

 


این تصویر نشان از روابط خوب میان همسران بازیکنان رئال مادرید دارد.

تبدیل فیلم‌های دو‌بعدی به سه‌بعدی

خوشبختانه این روزها استفاده از اینترنت پرسرعت ADSL در بسیاری از شهرهای کشورمان امکان‌پذیر است و بسیاری از کاربران باتوجه به سرعت مناسب این سرویس، بسیاری از تصاویر، موزیک‌ها و حتی فیلم‌های موردعلاقه خود را از اینترنت دانلود می‌کنند و به استفاده از آنها می‌پردازند.

یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که هنگام استفاده از این فایل‌ها روی رایانه یا دیگر دستگاه‌های پخش همچون تلفن‌های همراه، تبلت‌ها، تلویزیون‌ها،

XBOX 360 ،Wii و ... مشاهده می‌شود، نبود پشتیبانی از فرمت فایل‌های دانلود شده توسط پخش‌کننده موردنظر است. ادامه مطلب ...

چگونه آلرژی را مهار کنیم

آلرژی یکی از بدقلق‌ترین بیماری‌هایی است که بسختی ریشه‌کن می‌شود و از نظر فرد مبتلا، بدترین درد است.

اغلب آلرژی‌ها بر اثر گرده‌افشانی گل‌ها، مایت‌ها، کرک و پرز حیوانات و پرندگان، گرد و خاک، قارچ‌های آلرژی‌زای موجود درچمن‌ها، چوب‌های در حال پوسیدگی و... به وجود می‌آید و باعث ایجاد آبریزش بینی، احتقان تنفسی، چشم‌های اشک‌آلود، بثورات جلدی و عطسه‌های مکرر می‌شود.

ادامه مطلب ...

آرامش؛ راه درمان تیک عصبی

بسیاری از افراد پس از گذراندن یک دوره چند ماهه پراسترس در زندگی‌، دچار تیک‌های عصبی مانند پرش مکرر چشم، تکان دادن دست یا سر و... می‌شوند اما پس از رفع اضطراب و به دست آوردن آرامشی نسبی این تیک‌ها برطرف می‌شود.

پس می‌توان نتیجه گرفت که «تیک» یا پرش ناگهانی، سریع، غیرارادی، متناوب و تکراری یک عضله، مشکلی با ریشه‌های عصبی است. البته تیک ممکن است در یک یا چند دسته از عضلات یا یک عضو بدن ظاهر شود.

بعضی‌ این نوع تیک‌ها را با گازگرفتن لب‌ها، کشیدن انگشتان یا حرکات غیرارادی دست‌ها، شانه‌ها یا پاها بروز می‌دهند حتی در برخی موارد حرکاتی غیرارادی در چهره یک فرد اتفاق می‌افتد که برای دیگران خنده‌دار است، بدون آن که بدانند واکنش آنها به تداوم این تیک‌های عصبی در شخص منجر می‌شود.

ادامه مطلب ...

هرکول سینمای ایران درگذشت +عکس

ایلوش خوشابه بازیگر قدیمی سینما و یکی از سرشناس‌ترین چهره زیبایی اندام ایران سه‌شنبه 29 فروردین در 80 سالگی در تهران درگذشت.

 خوشابه که مدت‌ها بود از بیماری ریوی و کلیوی رنج می‌برد، بعد از یک هفته بستری بودن در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان دی از دنیا رفت.

 

او متولد 1311 در شهر ارومیه بود. خوشابه سال 1327 با حضور در مسابقات زیبایی اندام کشور عنوان آقای ایران را به دست آورد. این مسئله باعث شد تهیه‌کنندگان فیلم برای بازی در فیلم‌های قهرمانی از او دعوت کنند.
 
خوشابه که اندامی کشیده داشت و قدش 190 سانتی‌متر بود، سال 1333 با بازی در نقش امیر ارسلان در فیلم «امیر ارسلان نامدار» وارد دنیای سینما شد و بعد در فیلم‌های «قزل ارسلان» و «بیژن و منیژه» نقش‌آفرینی کرد.

ادامه مطلب ...

۱۰۰چهره سال ۲۰۱۲ به‌ انتخاب تایم

هفته نامۀ آمریکایی "تایم" نام صد چهرۀ تاثیرگذار برای سال 2012 را اعلام کرد. در این لیست نام چهره های مشهوری از دنیای سیاست، هنر، ورزش و اقتصاد دیده می شود.

به نقل از یورونیوز،باراک اوباما، رییس جمهوری آمریکا، گودلاک جاناتان رییس جمهوری نیجریه، دیلما روسف رییس جمهوری برزیل و همچنین زی جین پینگ، معاون ریاست جمهوری چین از نام هایی هستند که از دنیای سیاست در این لیست دیده می شوند.

جرمی لین، بازیکن آمریکایی مشهور بسکتبال و لیونل مسی بازیکن آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونای اسپانیا نیز از دیگر نام های این لیست 100 نفره هستند.

نام آدل، ثروتمندترین خوانندۀ زیر سی سال دنیا که چند جایزۀ موسیقی از جمله جایزۀ گرمی سال گذشته را از آن خود کرد و همچنین کیت میدلتون، همسر شاهزاده ویلیام به همراه خواهر وی در این لیست دیده می شوند.

ادامه مطلب ...

تصاویری از آخرین پرواز دیسکاوری/ پیرترین شاتل ناسا در موزه آرام

شاتل دیسکاوری به عنوان پیرترین شاتل ناسا دیروز سه‌شنبه 29 فروردین آخرین پرواز خود را از طریق یک شاتل بر 747 برفراز آسمان پایتخت آمریکا انجام داد و درموزه اسمیتسونین این شهر آرام می‌گیرد.

ادامه مطلب ...

تصاویری از زشت‌ترین جوجه دنیا/ ترکیبی از یک موجود فضایی و جوجه س

این جوجه طوطی که بی تردید می تواند داعیه دار عنوان زشت ترین پرنده جان باشد از سوی پدر و مادرش پس از سردرآوردن از تخم در باغ وحش برگزوو در آلمان رها شد.

ادامه مطلب ...

شستشو دهنده کبد

 


گر حرارت و التهاب بدنتان زیاد شده است‌، اگر احساس رخوت و سستی می‌کنید‌ و اگر رنگ‌تان زردچوبه‌ای شده است‌، به یقین کبدتان نیاز به دوستی مهربان همچون عرق کاسنی دارد.

جام جم نوشت: در کشور ما ایران، از زمان‌های قدیم تا به امروز از قسمت‌های مختلف گیاه کاسنی و عرق آن به عنوان تصفیه‌کننده خون و شستشودهنده کبد بسیار استفاده می‌شود.

کاسنی صحرایی یا وحشی در اوایل بهار در کنار جویبار یا در میان سبزه‌زار می‌روید. در گذشته مقداری عرق کاسنی را درون شربت سکنجبین می‌ریختند و به همراه کاهو میل می‌کردند.

این عرق بسیار خنک‌کننده، صفرابر، جلادهنده کبد و مسکن حرارت بدن است. اگرچه طعم تلخ و خوشایندی ندارد اما دوست خوب کبد است.
ادامه مطلب ...

بادهای شیطانی بر روی مریخ

بادهای شیطانی بر روی مریخدوربین HiRISE این عکس را هنگامی که مدارگرد در حال عبور از فراز منطقه Amozonis Planitia در شمال مریخ بود ثبت کرد. در منطقه عکس برداری شده، آثار و نشانه‌های بسیاری از طوفان‌ها و گردبادهای گذشته نیز به صورت رگه‌ها و نوارهایی بر سطح منطقه رویت پذیر بود.

این گردباد (به چنین گردبادهایی در سیاره سرخ اصطلاحا غبار شیطانی یا Dust Devils گفته می‌شود.) که به صورت یک کمان در تصویر مشخص است به وسیله بادهای غربی در مریخ به وجود آمده است. طول این گردباد در حدود 27 متر است.

ادامه مطلب ...

دیدنی‌ترین آسمان‌خراش‌های آینده از پنج قاره

رقابت دیدنی‌ترین آسمان‌خراشهای 2012 مجله طراحی eVolo با حضور طرح‌های علمی تخیلی از آثار مارپیچی پر از یخ گرفته تا سازه‌های کنار کوه اصلاح شده به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، این رقابت با درک تعریف مجدد از طراحی آسمان‌خراشها با پیشنهاد فناوری‌ها، مواد، برنامه‌های جدید و انعطاف به شناسایی شیفتگی مردم سراسر جهان به آسمان‌‌خراشها پرداخته است.


جایگاه اول: برج آب هیمالیا در میان کوهستان


ادامه مطلب ...

نظر فیزیکدان استرالیایی درباره سال ۲۰۳۰

پژوهش جدیدی که توسط دانشگاه ام‌آی‌تی یا «انستیتو تکنولوژی ماساچوستس» در آمریکا تهیه شده پیش‌بینی می‌کند که اگر مردم با سرعت فعلی منابع موجود در جهان را مصرف کنند اقتصاد جهانی در آستانه سقوط قرار گرفته و جمعیت جهان به شکل خطرناکی رو به کاهش خواهد گذاشت.

مجله اسمیتسونین از قول گراهام ترنر، فیزیکدان استرالیایی، می‌نویسد که جهان در مسیر نابودی پیش می‌رود و شواهد فعلی با تحقیقاتی که به نام «محدودیت‌های رشد» در سال ۱۹۷۲ منتشر شده همخوانی دارد.

ادامه مطلب ...

وب‏سایت‏های برتر ایرانی در الکسا در سال 1390 کدامند؟

الکسا وب‏سایتی اینترنتی است که مجموعه سرویس‏های آنلاینی از جمله رتبه ‏بندی وب‏سایت‏های اینترنتی در اختیار کاربران قرار می‏دهد. الکسا علاوه بر اختصاص دادن رتبۀ جهانی و کشوری به هر وب‏سایت، لیستی از وب‏سایت‏های پرمراجعۀ هر کشور را نیز ارائه می‏کند. مبنای این رتبه ‏بندی، برخی ابزارهای اینترنتی محدود است و از این‏روی اطلاعات ارائه شده توسط الکسا ممکن است با خطاهایی همراه باشد. با این وجود، از آنجایی که آمارهای الکسا از جمله معدود امکان‏های رتبه‏ بندی عمومی در اینترنت است، برای مقایسه بین وب‏سایت‏ها با پذیرش میزانی از خطا از آن استفاده می‏شود

به گزارش افکار نیوز ، از سال ۱۳۸۶ تاکنون یکی از مطالب ثابت شمارۀ آخرِ سال مجلۀ دنیای کامپیوتر و ارتباطات، بررسی وب‏سایت‏های برتر کاربران ایرانی در لیست الکسا بوده است. این بررسی که با مقایسۀ لیست برترین‏های هر سال با سال‏های قبل همراه است، امکان دنبال کردن تحولات وب فارسی و تغییرات رفتار آنلاین کاربران ایرانی در سال‏های اخیر را فراهم می‏کند. در پایان سال ۱۳۹۰ لیست ۲۰ وب‏سایت‏ برتر بخش ایران در الکسا هرچند با تغییراتی همراه بوده، اما همچنان برمبنای الگوی سال پیش است و از این‏روی می‏توان گفت تحولی جدی در وب فارسی اتفاق نیفتاده و در پنج سال اخیر روندی ثابت دنبال شده است

ادامه مطلب ...

۱۰ حقیقت شگفت‌انگیز درباره عطسه!

 

عطسه یک امر طبیعی است که می‌تواند در زمان‌های مختلف و بصورت‌های متفاوت رخ دهد.
در این مطلب به دلایل اینکه چرا در زمان‌های عجیب عطسه‌مان می‌گیرد اشاره می‌کنیم.


1. عطسه کردن از اعصابتان شروع می‌شود. این را نیل کائو متخصص آلرژی و آسم در مرکز آسم و آلرژی گرین ویل می‌گوید. او اینطور توضیح می‌دهد که سیستم عصبی همه افراد به یک طریق یکسان سیم‌کشی شده است اما پیام‌هایی که در طول این عصب‌ها حرکت می‌کنند، راه‌های متفاوتی برای رفت‌و‌آمد به مغز انتخاب می‌کنند و همین مسئله باعث می‌شود عادت عطسه کردن در افراد مختلف متفاوت باشد. او می‌گوید، "این انتقال عصب‌هاست که به مغزتان می‌گوید که چیزی در بینی شما هست که باید بیرون بیاید!"

ادامه مطلب ...

اطلاعات کارت های بانکی چگونه لو رفت؟

اطلاعات بیش از سه میلیون کارت بانکی ایرانی فاش شده و روی اینترنت قرار گرفته است.

به گزارش "الف" از افتانا (پایگاه تخصصی اطلاع رسانی حوزه امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات)، یکی از مدیران سابق یک از شرکت های ارائه کننده خدمات کارت های بانکی، پس از فرار به خارج از کشور، اطلاعات میلیون ها کارت متعلق به بانک های مختلف کشور را روی اینترنت منتشر کرده است. وی ادعا کرده هدف از این کار  آشکار ساختن سوء مدیریت مدیران و عدم رعایت استانداردهای بانکی و امنیتی است.

بنابراین گزارش، مدیر نرم افزار اسبق یکی از شرکت های همکار بانک مرکزی که به عنوان شرکت PSP ، خدمات پرداخت را ارائه می نماید، پس از بروز اختلافاتی با مدیران شرکت، با همراه داشتن اطلاعات بانکی محرمانه، به خارج از کشور گریخته و سپس با ایجاد یک وبلاگ به انتشار اطلاعات سه میلیون کارت بانکی اقدام نموده است.

براساس این گزارش، آقای خ-ز که چندین سال در شرکت مذکور مشغول فعالیت بوده است، مدعی است که نرم افزارهای پایانه های فروش و سوییچ بانکی شرکت را تولید نموده و پس از عدم کسب درآمد از ناحیه تولید و فروش آن ها و بروز اختلاف با مدیران شرکت و با هدف آشکار ساختن سوء مدیریت مدیران بانکی اقدام به انتشار اطلاعات محرمانه کارت های مشتریان بانک ها به همراه رمز عبور آن ها (به شکل رمز مخفی) نموده است. وی مدعی است که قبل از این اقدام تلاش کرده با مدیران بانک های مختلف تماس بگیرد اما به درخواست های وی ترتیب اثر داده نشده است.

ادامه مطلب ...

حرفهای جدید افشاکننده رمز عابربانکها

فردی که رمز عابربانکهای ایرانی را در وبلاگ خود منتشر کرده است دیروز در گفت و گو با تلویزیون فارسی زبان بی بی سی اطلاعات تازه ای را ارایه کرد.
 خسرو زارع فرید به این شبکه تلویزیونی گفت: من رمز مردم را افشا نکرده ام و از همه شماره حسابها یک رقم کم کرده ام تا کسی نتواند به اطلاعات یا پولهای مردم دسترسی داشته باشد.

ادامه مطلب ...

۵۹ ایرانی در جمع بر‌ترین محققان جهان

اسامی 59 دانشمند برجسته ایرانی که در میان محققان برتر جهان قرار گرفته‏اند، اعلام شد.

 59 دانشمند و استاد دانشگاه‏های ایرانی در رشته‏های مهندسی، شیمی، کامپیوتر، علوم پزشکی و داروسازی در فهرست دانشمندان یک درصد برتر جهان قرار گرفتند.

معیار ورود به فهرست دانشمندان یک درصد برتر در هر گرایش علمی، کسب تعداد معین ارجاع به مقالات منتشر شده در پایگاه اطلاعات علمی Web of science براساس آستانه‏های مشخص شده برای هر گرایش علمی است.

در زیر فهرست دانشمندان ایرانی در جمع دانشمندان یک درصد برتر جهان آورده شده است.

در این فهرست به ترتیب نام محقق، تعداد مقالات، رتبه در گرایش علمی و دانشگاه آورده شده است:

1 محمدرضا گنجعلی 504 شیمی 937 مهندسی 52 تهران

2 مجتبی شمسی پور 365 شیمی 993 مهندسی 412 رازی

3 نادر ایرانپور 146 شیمی 1800 شیراز

ادامه مطلب ...

تصاویری ترسناک از امپراتوری میکروب‌ها در یک قطره آب!

یک فارغ‌التحصیل هنرهای چندرسانه‌ای دانشگاه علوم پایه سالتسبورگ با تصویربرداری از حیات موجود در یک قطره آب توانسته پدیده‌های جالب و ترسناکی را به ثبت برساند.

 کلمنس ویرث، ویدیوی خود را «امپراتوری میکروب‌ها» نامیده که در آن به ثبت مناقشات مولکولی و درگیری‌های میتوکندریایی پرداخته است.

یک میکروب عظیم درون یک قطره آب

این محقق اتریشی با استفاده از شیوه‌ای موسوم به «میکروسکوپی زمینه تاریک» و اتصال یک دوربین به میکروسکوپ با استفاده از یک آداپتور موفق به ثبت این تصاویر جالب از جهان میکرو شده است.

ادامه مطلب ...

ساخت جدیدترین ربات انسان نما که با افکار صاحب خود کنترل می‌شود!

 

دانشمندان موفق به کشف روشی برای کنترل یک ربات به کمک سیگنال‌های ارسال شده از مغز انسان شدند که به این ترتیب ربات می‌تواند هماهنگ با تفکرات کاربر، عمل کند.

با تولید امواج مغزی مناسب ــ که این امواج توسط کلاهی مجهز به الکترودها جمع آوری شده و این الکترودها سیگنال‌ها را حس کرده و به دستورالعمل‌های یک فرد منعکس می‌کنند‌ ــ دانشمندان می‌توانند یک ربات انسان نما را به گونه‌ای طراحی کنند که به محض فکر کردن کاربر درباره انجام کاری به سمت نقطه خاصی حرکت کرده و شیء خاصی را بردارد.

ادامه مطلب ...

راهکارهایی برای خشک کردن گوشی های خیس !

1- آن را به سرعت از آب خرج کنید! ممکن است کاملا امری کاملا بدیهی باشد، اما هر چقدر سریع‌تر بتوانید گوشی خود را از منبع رطوبت دور کنید احتمال خراب شدن آن کمتر می‌شود.


2- وقتی گوشی شما از خطر دور شد، اولین کاری که باید انجام دهید این است که سیم‌کارت و هر تجهیزات دیگری که قابل برداشتن است، از گوشی جدا کنید. اگر باتری گوشی شما جدا می‌شود، آن را هم درآورید. با این کار از شوک الکتریکی جلوگیری می‌کنید.

3- گوشی و همه قطعات آن را با پارچه یا حوله تمیز خشک کنید. تا جایی که ممکن است از دستمال کاغذی استفاده نکنید، زیرا ممکن است در شکاف‌های گوشی گیر کند و جلوی کار کردن آن را بگیرد. از سشوار استفاده نکنید، چون ممکن است آب را بیشتر به داخل گوشی فرو ببرد.


4- گوشی را یک شبانه روز در جایی گرم و خشک قرار دهید (مثلا نزدیک رادیاتور یا بخاری) یا آن را در یک کیسه برنج بگذارید یا دور آن حوله‌ای بپیچید تا رطوبت اضافی آن جذب شود.


5- وقتی همه این کارها را انجام دادید و گوشی شما خشک شد، اجزای گوشی را داخل آن قرار داده و امتحان کنید. اگر روشن شد، می‌توانید با آن کار کنید! یادتان باشد اگر گوشی شما دوباره کار کرد، اطمینان حاصل کنید که از تمام اطلاعاتی که نیاز دارید و می‌خواهید نگه دارید نسخه پشتیبان یا بک‌آپ تهیه کنید.

ادامه مطلب ...

پرده برداری از مجسمه حزب "الاغ" در کردستان عراق+ عکس

خبرگزاری فارس: پرده برداری از مجسمه حزب

 حزب "الاغ" مجسمه‌ای از جنس برنز را در خیابان "نالی" در شهر سلیمانیه پرده برداری کرد. مراسم پرده برداری از این مجسمه با حضور شماری از هنرمندان و اندیشمندان منطقه کردستان عراق انجام شد.

به گزارش العالم،"عمر کالول" دبیرکل حزب "الاغ" تأکید کرد که امیدوار است این مجسمه موجب شود مردم منطقه کردستان با حیوانات و بویژه الاغ بهتر رفتار کنند.

وی تصریح کرد: نماد الاغ معانی بسیاری دارد .این حیوان در جریان مبارزات مسلحانه کردها در کوهستانهای کردستان نقش مهمی ایفا کرد.

حزب الاغ در سال 2005 در کردستان تأسیس و به رسمیت شناخته شد.

این حزب از دولت محلی منطقه کردستان خواسته است برای افتتاح شبکه‌ای ماهواره ای تحت عنوان "زارین" حمایت مالی کنند.

 

یک حزب سیاسی در منطقه کردستان عراق، از یک مجسمه بزرگ "الاغ" با پوشش انسان پرده برداری کرد.

مرگ بازیکن25ساله درزمین فوتبال+عکس

مرگ بازیکن25ساله درزمین فوتبال+عکس

 فوتبال دنیا تحت تاثیر یک اتفاق تلخ در لیگ ایتالیا قرار گرفت.
لیگ سری B فوتبال ایتالیا و فوتبال ایتالیا و اروپا و دنیا امشب زیر سایه اتفاقی قرار گرفت که در رقابت‌های لیگ سریB این کشور افتاد. بازی لیوورنو در خانه پسکارا که با دو گل دقایق ۴ و ۱۱ بازیکن مه‌مان با برتری لیوورنو در جریان بود در دقیقه ۳۱ به دلیل به زمین افتادن پیر مارینو موروسینی هافبک ۲۵ ساله لیوورنو متوقف شد. پزشکان بلافاصله بالای سر موروسینی آمدند اما او به دلیل ایست کامل قلبی جان خود را از دست داده بود.

این بازی نیمه‌کاره ماند و فدراسیون فوتبال ایتالیا اعلام کرد بازی‌های هفته آینده این لیگ هم برگزار نخواهد شد. فدراسیون فوتبال ایتالیا به دلیل این اتفاق بازی‌های هفته سی و سوم لیگ سری A را هم که قرار بود امشب و فرداشب برگزار شود لغو کرد.

۲۲ تیم در سری B ایتالیا بازی می‌کنند. ورونا با ۶۶ امتیاز در صدر جدول است و لیوورنو با ۳۸ امتیاز در رده شانزدهم قرار دارد.