همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

عجیب و دیدنی از همه‌جا

در زیر عکس های عجیب و دیدنی از همه جای جهان که در چند روز گذشته در فضای اینترنت منتشر شده است را مشاهده می کنید. بسیاری از این عکس ها بدون مشخص بودن مکان و زمان آنها در فضای مجازی منتشر می شود و تعدادی دیگر مربوط به رویدادهای هفته های اخیر است. 
 
در ابتدای این مجموعه تصاویری از حیات وحش و دنیای حیوانات را می بینید. سیل در فلیپین، خلاقیت یک هنرمند هنرهای تجسمی با کدو، نمایشگاه آثار هایپر رئالیستی درلندن، ترس نوزاد از اوباما، مرد کوتاه قد نپالی و حرکات خارق العاده موتورسواران در پیست تریال تهران را نیز در ادامه می بینید.
 
ادامه مطلب ...

مهمانداران‌بی‌حجاب‌درپروازحُجّاج‌ایرانی/عکس

پرواز حُجّاج با هواپیمایی پان‌ آمریکن در سال ۱۳۵۳

زیباترین پلیس زن فلسطین +عکس

فراز نیوز، انتشار تصویر یک پلیس زن فلسطینی در اینترنت به یکی از پربحث ترین موضوعات کاربران شبکه های اجتماعی در کشورهای عربی تبدیل شده است.

جوانان کشورهای عربی، به ویژه عربستان از پرتعدادترین اعضای شبکه های اجتماعی هستند و از جمیعت 11 میلیونی عربستان بیش از 5 میلیون نفر در تویتر عضو هستند.

اغلب آنها به شکل جدی در بحث های سیاسی - اجتماعی شرکت میکنند و نسبت به کاربران سایر کشورها، کمتر از این گونه فضاها برای سرگرمی استفاده می کنند.

انتشار تصویر پلیس زن فلسطینی نیز با اظهار نظرهای متفاوتی مواجه شده و برخی او را نمونه صلح طلبی، برخی ها آن را نشانه فریبکاری و سو استفاده مقامات و برخی نیز آن را از مصادیق "جنگ نرم!" توصیف کرده اند. 

پیرترین برنده نوبل ادبیات 94 ساله شد (+عکس)

«دوریس لسینگ»، نویسنده‌ انگلیسی امروز (سه‌شنبه) 94 سالگی‌اش را جشن می‌گیرد تا همچنان پیرترین برنده در قید حیات نوبل ادبیات باشد.


ادامه مطلب ...

مجری من و تو در تبلیغات یک سایت + عکس

در حالی که فقدان نظارت بر محتوا و عملکرد سودجویان در فضای مجازی، باعث آسیب های فراوان به فضای عمومی جامعه و حتی ضایع کردن حقوق افراد و اشخاص و وارد آمدن زیان های مالی و حیثیتی به ایشان شده است، این افراد در قالب ایجاد سایت های متعدد و بی نام و نشان همچنان در این عرصه میدان داری می کنند.
انتشار عکس های بازیگران، مطالب دروغ و غیر واقعی درباره حریم شخصی افراد و هزاران نمونه مشابه بخش اعظم فعالیت این سایت ها را تشکیل می دهد.

در یکی از این سایت ها برای فروش زیورآلات از عکس های مجری شبکه انگلیسی "من و تو" استفاده شده است.


در حالی که این شبکه ها انواع و اقسام عکس های بازیگران زن و مرد خارجی و ایرانی را با ظواهر نه چندان موجه منتشر می کنند، مشخص نیست انتشار عکس این زن نه چندان خوش نام برای تبلیغات فروش کالا با چه هدفی صورت گرفته است.


منبع: بولتن

عکس/ بلندقدترین دختر ورزشکار ایرانی

پارسینه نوشت: مهسا تقدمی بازیکن بسکتبال تیم منتخب مشهد با 199 سانتی متر قد در واقع بلند قامت ترین دختر ورزشکار ایرانیست که به طور رسمی ورزش می کند و شناخته شده. این بازیکن بلند قامت بسکتبال را در این عکس در میان هم تیمی هایش مشاهده می کنیم. با وجود اینکه در این عکس کاملا خم شده اما باز هم از سایر هم بازیانش در تیم بسکتبال با قدی کاملا بلند تر مشهود است.

تشییع جنازه غلامرضا تختی

تشیع جنازه زنده یاد غلامرضا تختی در سال 1346

بازیگر معروف در صف اول نمازجماعت/عکس

در این عکس کیوانچ تاتلیتوگ بازیگر معروف ترک که سابقه ایفای نقش کوزی و مهند در سریالهای کوزی گونی و عشق ممنوع را در کارنامه خود دارد در صف اول نماز جماعتی در ترکیه دیده میشود 



سلام دوستان

سلام دوستان

با اجازه شما ده روز نیستم.وبه مسافرت میروم.انشااله بعد از آن مجددا در خدمتتان خواهم بود.

تقاطع میرداماد - مدرس سال 1354 +عکس

تصویر زیر که در روزنامه اطلاعات 38 سال پیش منتشر شده تقاطع خیابان میرداماد و اتوبان مدرس را در تاریخ 1354/4/30 نشان می دهد. نام اتوبان در آن زمان "اتوبان شاهنشاهی" بود که احداثش از 1349 آغاز شده بود.

عکس/ مجری قدیمی تلویزیون در بازار موبایل

ه گزارش فارس، سایت پارسینه نوشت: روزبه علمداری، روزنامه نگار در صفحه شخصی حکایت دیدار تصادفی با قاسم افشار، مجری قدیمی تلویزیون را روایت کرده است.

در این مطلب آمده است: امروز برای تعمیر گوشی ام، رفته بودم پایتخت؛ وارد یک مغازه که شدم چهره آشنایی را دیدم؛ قاسم افشار گوینده قدیمی اخبار سیما که بعد از این چند سال، آنطور که در عکس پیداست خیلی سپیدموی و شکسته شده بود. مغازه دارها هم خیلی تحویلش می گرفتند و عکس یادگاری می انداختند.

از افشار پرس و جو کردم که آیا در قالب برگزاری کلاس گویندگی شغلش را ادامه می‌دهد یا نه؟ گفت کلا همه چیز را رها کردم. 

غلط املایی بر روی سکه‌های پاپ +عکس

خبر آنلاین: واتیکان برای جشن اولین سالگرد انتخاب پاپ فرانسیس اول، این سکه ها را ضرب کرده بود و هم اکنون قصد دارد آنها را به فروش برساند.

بر روی سکه‌هایی که به مناسبت اولین سالگرد دورۀ پاپ فرانسیس اول ضرب شده، غلط املایی وجود دارد.

بر روی سکه هایی که به مناسبت اولین سالگرد دورۀ پاپ جدید فرانسیس اول ضرب شده، غلط املایی وجود دارد. این غلط ممکن است برای واتیکان هزینه زیادی داشته باشد. در سکه های ضرب شده کلمه جیزس(Jesus) به معنای عیسی مسیح (لیزس) Lesus حک شده است.


گفته می شود واتیکان قصد دارد بیش از 6000 سکه را از بازارها جمع آوری کند که 200 عدد آنها از طلا، 3000 عدد از نقره و 3000 عدد از برنز بوده است.

تیم ملی فوتبال ایران در المپیک 1964+عکس

تیم ملی فوتبال ایران برای اولین بار در المپیک 1964 توکیو بود که در یک عرصه جهانی حضور یافت و خود را به دنیا نشان داد.

تیم ملی ایران در المپیک 1964 توکیو با آلمان شرقی، رومانی و مکزیک همگروه بود که مقابل آلمان شرقی 4- صفر و به رومانی 1- صفر باخت، اما با مکزیک به تساوی 1-1 دست یافت. این عکس مربوط به مسابقات مقدماتی المپیک است و در مسابقات المپیک 6 بازیکن شاهینی تیم ملی به علت مشکلاتی که با فدراسیون داشتند، از حضور در این مسابقات محروم و قدرت تیم ملی به شدت کاهش یافت.

ایستاده از راست: حسن حبیبی، زنده یاد محراب شاهرخی، نادر لطیفی، مصطفی عرب، زنده یاد محمد رنجبر، زنده یاد منصور امیرآصفی

نشسته از راست: زنده یاد حمید برمکی، زنده یاد حمید شیرزادگان، عزیز اصلی، همایون بهزادی، جلال طالبی



منبع: خبرآنلاین

130سال‌ قبل‌ چطور به‌ حج‌ می‌رفتند+تصاویر

سفر حج، تا یکی دو قرن پیش به سادگی سفرهای امروزی نبود. کاروان های زائران برای رسیدن به مکه باید از دریا و صحرا می گذشتند و ماه ها در سفر بودند. فارین پالیسی تصاویری قدیمی از سفر حج بین سال های 1880 تا 1900 را منتشر کرده که دشواری های این سفر را به تصویر می کشد.

ادامه مطلب ...

تنها بازیکن تیم ملی فوتبال که سوار پراید می شود + عکس

دروازه بان جدید تیم ملی فوتبال ایران روز چهارشنبه همراه با پدر و پسر عمه اش سوار بر پرایدی سفید رنگ به تهرانگردی پرداختند. دانیال داوری گفت: «چیزی که برایم عجیب است رانندگی مردم ایران است. فکر نمی‌کنم هیچ وقت در ایران بتوانم رانندگی کنم. در مسیر برج میلاد یک مسیر ورود ممنوع را هم رفتیم که نباید می‌رفتیم!»

 

حرکت بی‌نظیر رونالدو در قبال هواداری که ناگهان بغلش کرد!

حرکت بی‌نظیر رونالدو در قبال هواداری که ناگهان بغلش کرد!

او در نامه ای به دادگاه ، خواستار بخشیده شدن این هوادار آلبانیایی شد . متن کامل نامه او که "آس"آن را منتشر کرده است به شرح زیر است :

نام من کریستیانو رونالدوست و بازیکن رئال مادرید هستم . در استادیوم سان لایف بازی می کردیم که یک هوادار به زمین پرید . نامش رونالد گیورکاو یک دانشجوی جوان است . من را بغل کرد و با هم کمی صحبت کردیم و در نهایت مسئولان امنیتی او را به بیرون زمین راهنمایی کردند . روشش خشونت آمیز نبود . وقتی پلیس آمد هم هیچ مقاومتی نشان نداد . مسلما حالا اشتباهش را فهیمده و اهمیت امنیت را می داند . او 20 ساله است و بدون پدر و با یک مادر مجرد بزرگ شده است . دانشجوی دنشگاه بیچ کانتی است و با کمک هزینه دانشجویی زندگی اش را سپری می کند .

نگران هستم چرا که می دانم اگر جرائم علیه او برداشته نشوند ،‌ممکن است که در تحصیلش به مشکل بخورد . وارد محوطه استادیوم شد و یک روز و نیم زندانی بود . او خواستار بخشیده شدنش هم شده است اما فعلا دادگاه پاسخی به درخواستش نداده است . مواضع دادگاه و اهمیت قاوانین را درک می کنم . اما احتراما از شما و دادستان تقاضا دارم که در مورد تصمیم ، تجدید نظر کنند و دو جرم این جوان را بردارند . امیدوارم به خاطر این اشتباهش با جریمه قضایی مواجه نمی شود . به نظر می رسد آینده درخشانی دارد و دوست ندارم یک اشتباه در قضاوت آن را خراب کند . ممنون از شما ، اگر سوالی داشتید ، می توانید هر زمان که خواستید با تلفن مستقیم من تماس بگیرید .

گربه ایرانی در مقام چهارم گرانترین گربه+عکس

نگهداری از حیوانات خانگی مقوله ای است که برخی افراد با پرداخت مبالغ هنگفت درصدد خرید آنها هستند. یکی از این جانوران خانگی گربه ها هستند که نگهداری از آنها آسان است ولی با قیمتهای گزافی می توان نمونه های نژاد آنها را خریداری کرد.


در جدیدترین فهرست گرانترین گربه های نژاد جهان ، «پرشین کت» با قیمتی بین یک هزار تا 6 هزار دلار در رتبه چهارم قرار دارد. این نژاد در رنگ ها و اندازه های متعدد و با صورتی پهن یافت می شود.

گربه «آشرا» (Ashera) با 28 هزار دلار، گربه ساوانا (Savannah) با 15 هزار دلار ، گربه بنگال (Bengal) با 10 هزار دلار و گربه پیتر بالد (Peter bald) با 2 هزار دلار در رتبه های اول تا پنجم گرانترین گربه های جهان قرار دارند.

آریانت

تصاویر: تجمع اعتراضی مردم بندر عباس

به تازگی وزیر کشور از ابلاغ جداسازی بخشی از مناطق غربی استان هرمزگان و الحاق آن به استان فارس با هدف اتصال این استان به خلیج فارس خبر داد. این موضوع با اعتراض و انتقاد گسترده مردم و مسؤولان در استان هرمزگان روبه رو شده است.
 
تصاویر عکاس ایسنا از تجمع مردم بندرعباس در این باره را می بینید. 
 
 
ادامه مطلب ...

مجری مشهور ورزشی تلویزیون در کنار مادرش +عکس

محمود معصومی گوینده قدیمی اخبار ورزشی سیماست که فعالیت قابل توجهی در فیس‌بوک دارد. او با مطالبش نشان می‌دهد که به مسایل شرعی و اخلاقی تا حدود زیادی مقید است.

معصومی اخیرا در مطلبی به انتقاد شدید از برخی سریال‌های خاص در شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان پرداخته بود. تصویر سربرگ صفحه معصومی، عکسی از او در کنار مادرش است که حسابی مورد توجه مخاطبان این گوینده قرار گرفته است. 


پاسخ به یک سوال مبهم؛ دلیل اصلی فوت ساریخانی چیست؟

شبکه ایران/ دیروز خبر تاسف آوری جامعه ورزش ایران را تحت تاثیر قرار داد. کاظم ساریخانی قهرمان سابق جودو ایران و آسیا دیروز بر اثر عارضه مغزی در یکی از بیمارستان های تهران در گذشت. کاظم ساریخانی که سابقه سه دوره قهرمانی آسیا و سالها قهرمانی جودو کشورمان را در کارنامه اش داشت، سال ها در وزن منهای 81 کیلو برای ورزش کشورمان افتخار آفرینی کرد.
حال سوال این است که دلیل اصلی فوت نابهنگام و زود کاظم ساریخانی چیست؟ یکی از نزدیکان او معتقد است اگر بخواهیم دلیل اصلی مرگ این جودوکار را بررسی کنیم، باید به سال 86 بازگردیم. هنگامی که کاظم ساریخانی بر اساس یک توافق صورت گرفته به یکی از کشورهای عربی رفت تا سرمربی تیم ملی این کشور شود.
گفته می شود در آن کشور عده ای به دلایلی نامشخص قصد جان قهرمان سابق جودو جهان را کردند. این عده نه تنها غذای مسموم به خورد کاظم ساریخانی دادند، بلکه در یک نزاع کاملا ساختگی به شکلی غافلگیرانه یک آمپول به وی تزریق کردند که حاصل تزریق آن آمپول و مسمومیت قبلی، عارضه ای شد که بالاخره بعد از چند سال باعث شد او دار فانی را وداع کند. گفته می شود حتی برای مقطعی طولانی کار ساریخانی به بیمارستان هم کشیده شد و بستری بود.//

کودکان هم چیزی برای آموزش به ما دارند؟

می گویند: با تولد هر کودک، دوباره امید متولد می شود و هستی رنگی نو می گیرد . می گویند : قصه کودکی ، قصه یخ فروشی است که با بر آمدن هر آفتابی ، بخشی از یخ هایش آب می شود و یخ فروش آنگاه به خود می آید که دارایی های کودکی اش را یکی پس از دیگری در آن روزگاران بی اندیشه و سرشار، جا گذاشته است. می گویند: ذات انسان این گونه است که همواره میل باز گشت به اصل خویش را دارد.


کودک در لحظه زندگی می کند و رضایتمند است

پر بیراه هم نمی گویند. همه ما با دیدن بادبادک های زیبا و خوش رنگ و لعاب امروزی، در یک نوستالژی دوست داشتنی و بی همتا به دوران کودکی خود باز می گردیم . آن روزگارانی که بزرگترهایمان برای ما با کاغذ کاهی خیاطی و سریش و قیچی و دو تکه چوب ظریف و عمود بر هم و چند حلقه دنباله و یک جفت چشم و ابرو و یک لبخند عریض و گاه یک زبان قرمز بیرون آمده از زیر آن لبخند، بادبادکی درست می کردند و ما، یک دنیا امید و رویا و آرزو را با آن به پرواز در می آوردیم و با وزش یک باد موافق، ساعتها زندگی می کردیم. آری کودکی یعنی همین. یعنی همین زندگی در لحظه. یعنی همین در پوست خود نگنجیدن با ساده ترین بهانه ها ، یعنی همین رضایتمندی های بی تردید.
پس خوشا به حال آن ها که اگر بزرگ هم شده اند، کودک درون خود را از یاد نبرده اند. و هرگز از کودکی شان نبریده اند؛ نه آنها که چون قد کشیده و سر و گردنی بر افراشته اند، به گمان بزرگی افتاده و از این دنیای زیبا فاصله گرفته اند.

 

ادامه مطلب ...

شهر آبی رنگ/تصاویر

شفشاون، یکی از جاذبه های گردشگری کشور مراکش به حساب می آید که تمامی دیوارهای خیابان ها، کوچه ها و حتی ساختمان های این شهر با رنگ آبی مزین شده است.



شگفت انگیزترین عکس های نشنال جئوگرافی

نشنال جئوگرافی به مناسبت صد و بیست و پنجمین سالگرد فعالیت خود 10 تصویر برتر ارسال شده از طرف مخاطبانش را منتشر کرد.
ادامه مطلب ...

اولین لپ تاپ جهان/ عکس

اولین لپ تاپ جهان با نام Epson HX-20 ، سال 1981

مذاکره محرمانه ایران و امریکا به روایت جان کری

وزیر خارجه امریکا گفت که هم اکنون در حال مذاکرات محرمانه با محمد جواد ظریف وزیر خارجه ایران است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از ایران هسته ای، وزیر خارجه امریکا گفت که هم اکنون در حال مذاکرات محرمانه با محمد جواد ظریف وزیر خارجه ایران است.

جان کری که در یک کنفرانس خبری در کوالالامپور پایتخت مالزی شرکت کرده بود، در پاسخ به سوالی درباره برنامه هسته ای ایران گفت: «البته موضوع غنی سازی محور اصلی مذاکرات است و قرار نیست من در این خصوص در اینجا در کوالالامپور درباره آن گفت وگو کنم و سوال شما را جواب بدهم. با این حال، ما برای ایران روشن کرده ایم که در صورتی که بتوانند در خواست های جامعه جهانی را که پروتکل الحاقی و قطعنامه های شورای امنیت سازمان ملل مطرح شده است، می توانند برنامه صلح آمیز هسته ای داشته باشند. این گفتگوها در چند روز آینده شروع می شود».

کری اضافه کرد: «گفت وگوهای خصوصی نیز اکنون صورت می گیرد؛ شخص من گفتگوهای خصوصی با وزیر امور خارجه ایران داشتم و تلاش ما این است که تا آن موقع، این گفتگوها حالت خصوصی داشته باشد. ایران می داند که چکار باید بکند تا از برنامه صلح آمیز هسته ای برخوردار شود و ما نیز آماده هستیم برای حل و فصل مساله گفتگو کنیم و این باور را داریم و رئیس جمهور اوباما نیز بارها گفته است راه حل مبتنی بر گفتگو راه حل ارجح ماست. از این رو ما گفتگو می کنیم ولی این گفتگوها را در چند روز آینده علنی نمی کنیم».

این نخستین بار پس از مذاکرات نیویورک میان ظریف و کری است که آشکار می شود این دو در حال تماس مستمر و محرمانه با یکدیگر هستند.

طرف ایرانی تا کنون درباره محتوا و علت این تماس ها چیزی نگفته است.