همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

دروغ های رایج بین زوج های جوان

آیا می دانید به چه دلیل زوج های جوان تمایل به گفتن دروغ به دیگری را دارند؟ در جدیدترین تحقیق روان شناسان مشخص شده است که آقایان در روابط بعد از ازدواجشان بیش از خانم ها دروغ می گویند .
اگر یک خانم در طی روز دو مرتبه دروغ می گوید این نسبت در آقایان چهار بار در روز است . بیش از هشتاد و دو درصد خانم ها بعد از دروغ هایی که گفته اند احساس ندامت و پشیمانی دارند اما این درصد در آقایان زیر هفتاد درصد است .

اکنون به این دروغ ها می پردازیم :
1 - خانم ها نیز همانند آقایان مایل به مخفی کردن احساسات درونی شان هستند و زمانی که ناراحت هستند و از آنها دلیل را جویا شوید می گویند موضوع خاصی نسیت تنها حوصله ندارند یا اینکه سرشان درد می کند .
چرا همه دردها و احساسات را در خود می ریزد ، با همسرتان مطرح کنید تا بتوانید ساده تر با این موضوع کنار بیاید .

2 - آقایان اگر نخواهند موضوعی را بگویند معمولا اینقدر دروغ می گویند و همه چیز را به هم می بافند که همسرشان سوالی را که پرسیده بود فراموش می کند .
بهتر نیست به جای مخفی کاری ، موضوعی را که باعث آزار شما شده است را با همسرتان در میان بگذارید .

ادامه مطلب ...

8 نکته جالب درباره غذاهای فضایی!

از غذاهایی به شکل خمیر و پودور تا وعده های غذایی های کامل امروزی در فضا، بحث تغذیه فضانوردان همواره از بحثهای مهم و چالش برانگیز در مورد ماموریت های فضایی بوده است.

از زمانی که "یوری گاگارین" از جو زمین خارج شده و عصر سفرهای فضایی سرنشین دار آغاز شد یک نکته ذهن دانشمندان را به خود اختصاص داد و آن هم بحث تغذیه فضانوردان بود. در سالهای اخیر غذاهای فضایی دچار تغییراتی نیز شدند. حال که 3 فضانورد چینی طی

روزهای اخیر توانستند جدیدترین مسافران این جهان ناشناخته باشند در این مطلب شما را با حقایقی در مورد غذاهای فضایی آشنا می کنیم.

 

ادامه مطلب ...

۱۸ ایرانی را گردن زدند ما نگاه کردیم!

 تهران‌امروز نوشت:من دیپلمات نیستم، اما خیلی خوب می‌فهمم که زندانی کردن ۲۵ ایرانی سرنشین یک لنج ماهیگیری به جرم واهی جاسوسی و مواد مخدر در عربستان برای شش‌سال متوالی و گردن زدن ۱۸ نفر از آنان به‌منزله تحقیر دیپلماسی ماست. به‌یاد دارید با زندانی شدن سه آمریکایی به جرم جاسوسی در ایران رسانه‌های غربی چه قشقرقی در جهان به‌پا کردند؟ روزی نبود که آنها به بهانه‌های مختلف افکار عمومی جهان را به بازی نگیرند. خانواده‌های این زندانیان به ایران آمدند و با فرزندانشان ملاقات کردند. کشورهای مختلف و حتی برخی چهره‌های معتبر بین‌المللی میانجی شدند و عاقبت هم آنها با سلام و صلوات به کشورشان برگشتند و سرگرم مصاحبه‌های رنگارنگ علیه کشورمان هستند.

ادامه مطلب ...

آیا میدانید

 

 

آیا میدانید : شن خیس از شن خشک سبک تر است.

 

آیا میدانید : حرف C هیچ وقت در املای اعداد انگلیسی بکار نمی رود.

 

آیا میدانید : بهترین زمان خواب از ساعت ۱۰ شب تا اذان صبح است.

 

آیا میدانید : عقاب معمولاً هنگام پرواز، مستقیم به خورشید می نگرد.

ادامه مطلب ...

به نوجوان تان بیاموزید چگونه خرج کند

 

 

 

بر عهده شماست که نوجوان خود را با کاربرد پول در دنیای واقعی آگاه و او را کاملا توجیه کنید.
او لازم است بداند پول از کجا به دست می‌آید و به کجا می‌رود. اگر اکنون بتواند نحوه درست استفاده کردن از منابع مالی محدود فعلی‌ای را که برای او تعیین کرده‌اید، بیاموزد؛ در آینده مشکلات مالی کم‌تری خواهد داشت و به راحتی می‌تواند میزان درآمد و هزینه‌های خود را هماهنگ کند.

پس :


1 - به نوجوانان خود در مورد شیوه کار چک‌ها و کارت‌های اعتباری و نحوه عملکرد بانک‌ها توضیح دهید. به سپرده‌های دارای سود بانکی و هزینه‌های مربوط به خدمات اشاره کنید.

2 - به او تا زمان به دست آوردن شغل و استقلال مالی، به صورت هفتگی یا ماهانه پول توجیبی دهید.

ادامه مطلب ...

پیراهن قرمز

یه کشتی داشت رو دریا می‌رفت، ناخدای کشتی یهو از دور یه کشتی دزدای دریای رو دید. سریع به خدمه‌اش گفت: برای نبرد آماده بشین، ضمنا اون پیراهن قرمز من رو هم بیارین. خلاصه پیراهنه رو تنش کرد و درگیری شروع شد و دزدای دریایی شکست خوردن!

کشتی همینطوری راهشو ادامه می‌داد که دوباره رسیدن به یه سری دزد دریایی دیگه! باز دوباره ناخدا گفت واسه جنگ آماده بشینو اون پیراهن قرمز منم بیارین تنم کنم!! خلاصه، زدن دخل این یکی دزدا رو هم آوردن و باز به راهشون ادامه دادن.

یکی از ملوانا که کنجکاو شده بود از ناخدا پرسید: ناخدا، چرا هر دفعه که جنگ می‌شه پیراهن قرمزتو می‌پوشی؟ ناخدا می‌گه: خوب برای اینکه توی نبرد وقتی زخمی می‌شم، پیراهن قرمزم نمی‌ذاره خدمه زخمای منو خونریزیمو ببینن در نتیجه روحیه‌شون حفظ می‌شه و جنگ رو می‌بریم.

خلاصه، همینطوری که داشتن می‌رفتن، یهو 10 تا کشتی خیلی بزرگ دزدای دریایی رو که کلی توپ و تفنگ و موشک و تیر کمون و اکلیل سرنج و از این چیزا داشتن می‌بینن. ناخداهه داد می‌زنه: خدمه سریع برای نبرد آماده بشین ضمنا پیراهن قرمز منو با شلوار قهوه‌ایم بیارین!!

8 خصوصیت یک مرد واقعی

درس امروز درسی پایه ای و اساسی است، در مورد پایه و اساس مرد بودن است. با کلیه ی اطلاعاتی که در دست دارم، مطمئن هستم که شما بحث درمورد چنین مسائلی را بی فایده می دانید و خواهید گفت چرا وقتی مسائل مهمتری مثل کار و تجارت هست، باید چنین چیزهایی یاد بگیرید.


پاسخ این سوال بسیار ساده است:


برای ساختن یک خانه ی فوق العاده، ابتدا باید یک فونداسیون محکم بسازید تا بتوانید سایر چیزهای زیبا را روی آن قرار دهید. برای ساختن یک مرد بزرگ نیز، نیاز به یک پایه و اساسی استوار و مستحکم است تا بعد بتوانید چیزهای کوچک دیگر را روی آن اضافه کنید.


طی چند سال گذشته به من ثابت شده که اکثر مردها فاقد این فونداسیون و بنیاد هستند تا بتوان به آنها قانون ها و اصول دیگر را آموزش داد. تعاریف بسیاری برای یک مرد وجود دارد و افراد مختلف نظریه های متفاوتی دارند. اما من در اینجا آنچه واقعاً لازم است بدانید را برایتان آورده ام.

ادامه مطلب ...

استـفاده از نام خلیـج فـارس با پیـامک های مشـکوک !




چندی است ایرانیان، پیام‌های مختلفی را از طریق گوشی‌های همراه، ایمیل‌ها و شبکه‌های اجتماعی برای یکدیگر ارسال می‌کنند مبنی بر اینکه با مراجعه به یک وبگاه، به "خلیج فارس" در مقابل اصطلاح جعلی "خلیج ع ر ب ی" رأی دهید. ادامه مطلب ...

عکسی جدید از خانه ما

بسیاری از تصاویر فضایی که تاکنون از قرص کامل سیاره‌‌های منظومه شمسی و بخصوص زمین دیده‌اید، مجموعه به هم چسبیده‌ای از عکس‌‌های مختلف هستند که در کنار هم مونتاژ شده و یک نمای زیبا از یک جرم سماوی را تشکیل می‌دهند.

اما این تصویر خیره‌کننده از سیاره زمین کار بی‌نظیری از دوربین 121 مگاپیکسلی ماهواره هواشناسی الکترو‌‌ ـ‌ ال روسیه است که در طول جغرافیایی 76 درجه شرقی و روی مدارزمین ثابت (geostationary) معلق ایستاده و 24 ساعته به زمین نگاه می‌کند.

ادامه مطلب ...

چه دفاعی

چه دفاعی از خودم بکنم جناب قاضی؟!
من بی دفاعم، من شریف تربیت شدم، من شریف بزرگ شدم
نه کسی منو می شناخت، نه کسی بنده رو می دید
نه ثروتمند بودم و نه هیچ چیز دیگر
...
همه سهم بنده از زندگی کار کردن در زیر زمین اداره بایگانی بود لای پرونده ها
من سا...ده بودم من همه چیز رو باور می کردم
من با هیچ کس مخالفت نمی کردم، سرم به کار خودم بود و شریف بودم
من نمی خواستم به بانک برم، من نمی تونستم طبابت کنم، من نمی تونستم سرهنگ باشم، من نمی خواستم شعر بگم، من مقاومت کردم تا حد توانم، اما من توانم کم بود.

ادامه مطلب ...

دردسرهای بزرگ برای شکم‌های بزرگ

همه می‌دانیم چاقی و اضافه وزن علاوه بر ایجاد ظاهری نامناسب، می‌تواند عاملی برای بروز دهها نوع بیماری‌ مختلف نیز باشد؛ دیابت، پرفشاری خون، اختلال در چربی‌های خون، بیماری‌های قلبی، سرطان و... همگی از جمله بیماری‌هایی است که در صورت چاقی، احتمال روبه‌رو شدن با آنها افزایش می‌یابد.

همچنین چاقی‌های شکمی یکی از خطرناک‌ترین انواع چاقی‌هاست و هیچ فردی دوست ندارد شکمی بزرگ و ظاهری نامتناسب داشته باشد بنابراین کاملا طبیعی است که افراد به فکر شیوه‌هایی برای کاهش اندازه دور کمر و کوچک کردن شکم‌شان باشند.

ادامه مطلب ...

رژیمی موفق با این نکات داشته باشید

 


1 - جوانه‌های چشاییتان را فریب دهید ( دیوید کاتز David Katz مدیر بخش پژوهش دانشگاه ییل )
جوانه‌های چشایی، موجوداتی به شدت قابل‌انعطاف هستند. وقتی نتوانند با غذاهایی که دوست دارند باشند، یاد می‌گیرند که غذاهایی که به آنها می‌رسد را دوست بدارند.

سعی کنید در یک دوره کوتاه موادغذایی سالم‌تر و کم‌کالری‌تری را برای خوردن انتخاب کنید که نمک، قند، چربی اشباع و چربی ترانس کمتری داشته باشند. طی چند هفته، خواهید دید که به این غذاهای جدید علاقه‌مند شده‌اید.

2 - هر روز کمی تقلب کنید ( سینتیا ساس Cynthia Sass متخصص تغذیه و نویسنده کتاب‌های Cinch! Conquer Cravings، Drop Pounds، Lose Inches و The Ultimate Diet Log )
هر روز یک مقدار خیلی کم شکلات تلخ بخورید ( منظورم یک تکه با 100 کالری و شکلات 70% است. ) این کار میل و هوس شما را هم به شیرینی جات و هم شوریجات از بین می‌برد و باعث می‌شود به سمت این مواد غذایی کشیده نشوید.

ادامه مطلب ...

تست روانشناسی گروه خونی/گروه خونی ات را بگو تا وضعیت سلامتی ات ر

 روانشناسی,تست روانشناسی,روانشناسی گروه خونی,تست روانشناسی گروه خونی

شاید این سوال مهم برای شما هم پیش آمده باشد که چرا برخی افراد دستگاه ایمنی و گوارش قوی تری دارند و برخی دیگر نه؟ چرا برخی می توانند به راحتی گوشت یا شیر را هضم کنند اما گروهی دیگر در هضم این مواد غذایی دچار مشکل می شوند؟ آیا می دانستید این مشکلات تا حدی به گروه خونی شما وابسته است؟ افراد به دلایل گوناگون از هم متمایز می شوند و یکی از این تمایز ها در گروه خونی آن هاست. به عنوان مثال فردی که گروه خونی A+ دارد نمی تواند از فردی که گروه خونی B دارد خون دریافت کند زیرا بدنش به شدت واکنش نشان می دهد. در مورد مواد غذایی نیز همین مساله وجود دارد یعنی برخی مواد غذایی که بدن برخی افراد به خوبی می پذیرد با دستگاه گوارش برخی دیگر سازگار نیست. هرچند دستگاه گوارش قدرت سازگاری بالایی دارد اما اگر بدانید چه موادغذایی با بدن شما سازگارتر است نیازی نیست بی دلیل دستگاه گوارش خود یا فرزندتان را خسته کنید.

ادامه مطلب ...

تاریخچه المپیک

تاریخچه المپیک

 

تاریخچه المپیک

المپیک چیست؟ ، المپیک در کجا شکل گرفته و چگونه تکامل یافته تا به شکل امروزی در آمده است ؟ پاسخ به تمامی این سوالات را در مقاله زیر بخوانید .

بازی های المپیک به جشنواره های ورزشی گفته می شود که به عقیده تاریخ نویسان اولین بار در یونان باستان انجام می شد و در اواخر قرن 19 میلادی مجدداً احیا شد.

 

ادامه مطلب ...

سرنخهای جدید دانشمندان از طول عمر

6-479.jpg

تفاوت‌های اپی‌ژنومی در نوزادان و صدساله‌ها سرنخ‌های جدیدی را در خصوص افزایش طول عمر در اختیار دانشمندان قرار داد.

یک تحقیق بین‌المللی دیدگاه‌ جدیدی را در خصوص چگونگی تنزل عوامل اپی‌ژنتیکی با گذشت زمان مطرح کرد. به این دلیل که ضایعات اپی‌ژنتیکی برگشت‌پذیر بوده امکان ساخت داروهای افزایش‌دهنده طول عمر وجود دارد.

این پژوهش که توسط «مانل استلر» پروفسور ژنتیک دانشگاه بارسلونا رهبری شد، بیان‌گر تفاوت اپیژنومی نوزادان و صدساله‌هاست.

ادامه مطلب ...

راههای افزایش عمر باتری

اگر به نوشته‌های روی باتری‌ها دقت کنید حتماً در جایی از آن کلمات اختصاری مربوط به نوع باتری ذکر شده است؛ مثل Li-ion که مخصوص شناسایی باتری‌های لیتیوم ـ یون است بنابراین واضح است که هرگونه توصیه درباره شیوه نگهداری، شارژ، د‌شارژ و استفاده از باتری‌ها به نوع و ترکیباتشان بستگی دارد.

ادامه مطلب ...

بارداری مجدد پس از سقط جنین

می‌گویند از دست دادن فرزند، برای مادر یکی از دردناک‌ترین اتفاق‌ها در زندگی است، حتی اگر این فرزند، جنینی چند هفته‌ای باشد نیز باز هم از دست دادنش برای مادر سخت است.

از آن گذشته تصور تکرار سقط جنین در بارداری‌های بعدی، اضطرابی مضاعف برای یک خانم به همراه می‌آورد. بر این اساس برخی پزشکان توصیه می‌کنند که بارداری مجدد پس از سقط ، شش ماه تا یک سال به تعویق بیفتد، اما براساس نظری علمی‌تر که اگر سقط در سه ماهه اولیه بارداری رخ داده باشد و مادر با مشکل یا بیماری متابولیکی یا زمینه‌ای خاصی نیز روبه‌رو نباشد، بارداری بعدی با احتمال موفقیت بسیار زیاد یعنی نزدیک به 80 درصد می‌تواند حتی زودتر از شش ماه اتفاق بیفتد.

ادامه مطلب ...

میزان رویه مصرف ایرانیان و استاندارده ای جهانی‎

گویند که ؛ مردم ایران از اسراف‌کارترین مردمان جهان هستند. مردم ایران منابع ملی خود را به مقدار قابل ملاحظه ای تلف می ‌کنند. اسراف در این منابع به اندازه‌ای است که بنا به آمار منتشره مصرف سرانه آب، انرژی، دارو، نان و دیگر مواد غذایی و صرف وقت برای انجام یک کار معین در ایران چند برابر استانداردهای جهانی است. این یک ادعای ساده و بدون استناد نیست. ایرانیان بیش از هر ملت دیگری و به ویژه بیش از استاندارد جهانی در هدر دادن منابع غذایی، انرژی و حتی وقت خود پیشتازند، در حالیکه میزان درست استفاده از منابع، یکی از پیش‌شرط های توسعه هر کشور است.

جداول مربوط به میزان هدر دادن منابع در ایران، به خوبی یکی از علل عدم توسعه واقعی و کیفی کشور را نشان می‌دهد؛ عاملی که اتفاقا در این نوبت بر عهده دولتمردان یا سیاست‌های نادرست آنان نیست، بلکه زاییده نگرش مردم در زندگی فردی و اجتماعی خود است. رویکرد مردم به استفاده از منابع که به تدریج در خلال سالیان شکل گرفته است، به آسانی هم از بین نخواهد رفت؛ اما بررسی و یادآوری آن، همواره تلنگری است، بر اینکه حرکتی برای اصلاح آن از سوی مردم انجام بگیرد.

جداولی که در پی می آید برگرفته از بنیاد کارآفرینی فروتن است که مروری اجمالی دارد به فرهنگ و رویه مصرفی مردم ایران زمین.


فرهنگ استفاده از مواد غذایی، شاید در هیچ کجای دنیا به اندازه ایران ناسالم و غیر اقتصادی نباشد.


نخست مصرف مواد غذایی:

1. نان :
منطقهسرانه مصرف سالیانه نان (واحد کیلوگرم)نسبت
ایران160ایران 6 برابر جهان
جهان25

مردم ما پرمصرف‌ترین مردم جهان در مصرف گندم و نان هستند و با سرانه 160 کیلوگرم بالاترین مصرف سرانه نان را
در جهان دارا هستیم. لازم به توضیح است که
میزان تولید نان در ایران 25 میلیارد عدد
است.

 
ادامه مطلب ...

ژنی که به پیچیده شدن مغز کمک می‌کند

مغز از جمله ارگان‌های پیچیده است که بر تمام بدن و اعمال آن نظارت و کنترل دارد. در میان موجودات زنده، آدمی دارای پیچیده‌‌ترین مغز است که هنوز بسیاری از زوایا و عملکردهای آن ناشناخته است.

این عضو دارای بافتی پیچیده و منحصر به فرد است. بتازگی گروهی از دانشمندان موفق به شناسایی ژنی شده‌اند که با تکثیر و کپی‌کردن از خود سبب تکامل و پیچیدگی مغز می‌شود.

دانشمندان می‌گویند احتمالا این ژن از 2.5 میلیون سال پیش موجب جداسازی و تمایز اجداد ما از دیگر گونه‌های جانداران شده است.

ادامه مطلب ...

تصاویر سه بعدی جالب ( به همراه آموزش دیدن تصاویر )


http://www.radsms.com/wp-content/uploads/2010/01/image007.gif

درصورتی که برای اولین بار می خواهید تصاویر سه بعدی را مشاهده کنید
لطفا راهنمای روش دیدن را مطالعه نمایید.

راهنمای دیدن تصاویر سه بعدی ( برجسته ). تصاویر را می توانید به روش های زیر ببینید:
۱ – تصویر را جلوی چشمان خود در فاصله نزدیک قرار دهید.سپس به آن نگاه کنید در این حالت شما تصویر را به صورت تار مشاهده خواهید نمود.حال در این وضعیت به آرامی تصویر را از چشمانتان دور کنید.مراقب باشید حالت نگاه شما عوض نشود.این کار را به قدری ادامه دهید تا یک تصویر سه بعدی در جلوی چشمان شما ظاهر گردد.
ادامه مطلب ...

ای ایران ای مرز پرگهر



در شهریور 1323زمانی که نیروهای انگلیسی و دیگر متفقین تهران را اشغال کرده بودند، حسین گل گلاب تصنیف سرای معروف، از یکی از خیابان های معروف شهر می گذرد.
او مشاهده می کند که بین یک سرباز انگلیسی و یک افسر ایرانی بگو مگو می شود و سرباز انگلیسی، کشیده محکمی در گوش افسر ایرانی می نوازد. گل گلاب پس از دیدنِ این صحنه، با چشمان اشک آلود به استودیوی روح الله خالقی (موسیقی دان) می رود و شروع به گریه می کند.
غلامحسین بنان می پرسد ماجرا چیست؟ او ماجرا را تعریف می کند و می گوید:
  ادامه مطلب ...

تصاویر بدیع پرتو ایکس از دنیای درون پدیده‌های پیش رو

getty15-1.jpg

یک هنرمند انگلیسی در کاری جالب به ثبت بیش از 200 تصویر با استفاده از شیوه تصویربرداری پرتو ایکس پرداخته که کمی دست‌کاری و فتوشاپ، آنها را به تابلوهای بدیع تبدیل کرده است.

 نیک ویسی با این کار توانسته با موفقیت به ترکیب تصویربرداری و رادیولوژی برای تولید تصاویر زیبا و جذاب و گاهی وحشتناک بپردازد.

ادامه مطلب ...

مراقبت مادر 104 ساله از دختر 87 ساله‌اش

307-2.jpg

نگهداری فرزندان از والدینشان در سنین میانسالی امری جدید نیست اما این بار مادر 104 ساله آمریکایی مراقبت از فرزند بیمارش را بر عهده گرفت.

ادامه مطلب ...

چپ‌چشم هستید یا راست‌چشم؟

آیا می‌دانستید همان طور که بعضی از ماها راست‌دست هستیم و بعضی‌ها هم چپ‌دست، یکی از چشم‌های ما هم چشم غالب است و چپ‌چشمی و راست‌چشمی هم وجود دارد؟
تقریبا در دو سوم افراد چشم راست غالب است و در یک سوم افراد چشم چپ.
به علاوه هیچ ربطی بین راست‌دست بودن و راست‌چشم بودن وجود ندارد و بنابراین یک فرد راست‌دست می‌تواند، چشم چپش غالب باشد.
حالا سؤال این است که چگونه می‌توان فهمید که کدام چشم ما، چشم غالب است؟
ادامه مطلب ...

دو مسیر

در کشور چین، دو مرد روستایی می خواستند برای یافتن شغل به شهر بروند. یکی از آن ها می خواست به شانگهای برود و دیگری به پکن. اما در سالن انتظار قطار، آنان برنامه خود را تغییر دادند زیرا مردم می گفتند که شانگهایی ها خیلی زرنگ هستند و حتی از غریبه هایی که از آنان آدرس می پرسند پول می گیرند اما پکنی ها ساده لوح هستند و اگر کسی را گرسنه ببینند نه تنها غذا، بلکه پوشاک به او می دهند.
فردی که می خواست به شانگهای برود با خود فکر کرد: «پکن جای بهتری است، کسی در آن شهر پول نداشته باشد، باز هم گرسنه نمی ماند. با خود گفت خوب شد سوار قطار نشدم و گرنه به گودالی از آتش می افتادم.»
فردی که می خواست به پکن برود پنداشت که شانگهای برای من بهتر است، حتی راهنمایی دیگران نیز سود دارد، خوب شد سوار قطار نشدم، در غیر این صورت فرصت ثروتمند شدن را از دست می دادم. هر دو نفر در باجه بلیت فروشی، بلیت هایشان را با هم عوض کردند. فردی که قصد داشت به پکن برود بلیت شانگهای را گرفت و کسی که می خواست به شانگهای برود بلیت پکن را به دست آورد.

ادامه مطلب ...

محل دفن رابین هود حراج شد +تصاویر

املاک کرمکس که بنابر اعتقاد برخی محل دفن شخصیت افسانه ای رابین هود است، برای اولین بار پس از 450 سال به حراج گذاشته می شود.

 به نقل از تلگراف، براساس برخی افسانه های مربوط به رابین هود، این یاغی افسانه ای شخصیتی واقعی بوده که در زمان مرگش محل دفن خود را با شلیک تیری از بستر بیماری خود مشخص کرده است.

این املاک که باورهای افسانه ای آن را محل دفن رابین هود می دانند، در وست یورک شایر انگلیس قرار دارد و حدود 11 میلیون دلار ازرش گذاری شده است.

ادامه مطلب ...