همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

شخصیت شناسی با چند سوال کوتاه


 


به سوالات زیر با دقت و صادقانه پاسخ بدهید و در پایان تعبیر پاسخ هایتان را بخوانید و شخصیت خودتان را محک بزنید.1. دریا را با کدام یک از تیره، شفاف، سبزویژگی های زیر تشریح می کنید؟
آبی ، گل آلود
2.
کدام یک از اشکال زیر را دوست دارید؟
دایره، مربع یا مثلث

3.
فرض کنید در راهرویی راه می روید. دو در می بینید، یکی در ۵ قدمی سمت چپ تان و دیگری در انتهای راهرو و هر دو در نیز باز هستند. کلیدی روی زمین درست جلوی شما افتاده است، آیا آن را برمی دارید؟
بله، خیر

4.
این رنگ ها را ترجیح می دهید چگونه اولویت بندی شوند؟
قرمز، آبی، سبز، سیاه و سفید

5.
دوست دارید از نظر ارتفاع در کدام قسمت کوه باشید؟
6.
در ذهنتان اسب چه رنگی است؟
قهوه ای، سیاه یا سفید

7.
طوفانی در راه است، کدامیک را انتخاب می کنید؟
یک اسب یا یک خانه
ادامه مطلب ...

گذشتن اتوبان از داخل یک برج

در شهر اوساکا ژاپن اتوبانی وجود دارد که در طی مسیرش از وسط یک برج 16 طبقه میگذرد. این اتوبان دقیقا از طبقه 5 تا 7 این برج را اشغال کرده است. نام این برج نیز برج دروازه یا گیت تاور میباشد. هنگامی که سوار آسانسور این برج شوید خواهید دید که برای طبقه 5 تا 7 هیچ کلیدی وجود ندارد و آسانسور مستقیما از طبقه 4 به طبقه 8 میرود. توافق ساخت بزرگراه و برج به شکل کنونی بعد از 5 سال کشمکش بین شرکت سازنده اتوبان و صاحبان زمین های اطراف آن که حاضر به کوتاه آمدن از مواضع خود نبودند شکل گرفت و این عکسها نتیجه آن شده است

ادامه مطلب ...

قد کودکان ایرانی 4 سانت کوتاه شده است

مصرف نوشابه‌های گازدار و حضور کمرنگ لبنیات در برنامه غذایی روزانه سبب شده در طول سالهای گذشته تا 4 سانتی متر از متوسط قد کودکان ایرانی کاسته شود.


آزمایشگاه کنترل مواد غذایی معاونت غدا و داروی دانشگاه علوم پزشکی تهران اعلام کرد: مصرف نوشابه‌های گازدار و حضور کمرنگ گروه شیر و لبنیات در برنامه غذایی روزانه سبب شده در طول سالهای گذشته تا 4 سانتی متر از متوسط قد کودکان ایرانی کاسته شود. از طرفی فسفر موجود در این نوشیدنیها جذب کلسیم را در دستگاه گوارش کاهش داده و عارضه‌ای به نام پوکی استخوان را برای جامعه ایرانی به ارمغان آورده است.

ادامه مطلب ...

آنچه از آبگوشت نمی‌‌دانید

مرژانو - آنچه از آبگوشت نمی‌‌دانید

همه دایره‌المعارف‌هایی که درباره ایران تالیف شده‌اند، مدخل «آبگوشت» دارند. شاید باور نکنید اما آبگوشت در کنار همه نام‌ها و نامداران فرهنگ ایرانی، در  دایره‌المعارف‌های تخصصی بدل به مدخلی مفصل شده اما در منوی هیچ یک ازرستوران‌های تهران آبگوشت نیست! برای خوردن آبگوشت باید به خانه، چایخانه، قهوه‌خانه یا دیزی‌سرایی رفت. آن هم فقط سر ظهر، نه قبل و نه بعد از آن. از قدیم دکان‌هایی هستند که به طور تخصصی هر کدام یک خوراک بیشتر نمی‌پزند؛ چلوکباب‌ها، در منوی رستوران‌های ایران جایی ندارند! و به همین خاطر است که در کتابچه‌های راهنمای ایرانگردی برای خارجیان هم فقط فرق پلو و چلو و شرح انواع کباب‌ها آمده است. هر جای دیگر جهان که بود، این تنوع خوراکی را جاذبه‌ای سیاحتی می‌کردند و دست‌کم درمنوهای وطنی جایی به آن می‌دادند.

ادامه مطلب ...

برکات فرستادن صلوات

صلوات برکات فراوانی را برای شخص بدنبال دارد که برکات صلوات را می توان به برکتهای دنیوی و اخروی تقسیم کرد.

در دنیا صلوات باعث برآورده شدن حاجت، ازدیاد مال، رفع فقر، بخشش گناهان، ادای قرض، خوشبو شدن، درمان فراموشی، رفع نفاق، نجات از سختی، تندرستی، خواب مقصود دیدن و درک امام قائم می شود.
حضرت رسول اکرم صلی الله علیه و آله و سلم می فرمایند «صلوات فرستادن، فقر ر ابرطرف می کند»

ادامه مطلب ...

فرمانده نیروی دریایی ایران که توسط انگلیسی ها کشته شد + عکس

تا آنکه‌ در سوم‌ شهریور 1320 وقتى‌ که‌ در یکى‌ از پاسگاههای‌ خرمشهر به‌ سر مى‌برد، مورد حمله‌ قرار گرفت‌ و همراه‌ با یکى‌ از همکارانش‌ به‌ نام‌ سروان‌ مکری‌نژاد کشته‌ شد روز پس‌ از شهادت‌ وی‌، برادرش‌ ناو سروان‌ یدالله‌ بایندر که‌ مسئولیت‌ کفالت‌ فرماندهى‌ نیروی‌ دریایى‌ در دریای‌ خزر را بر عهده‌ داشت‌، نیز بر اثر بمباران‌ نیروهای‌ شوروی‌ کشته‌ شد.
دریادار بایندر فرمانده‌ برجسته نیروی‌ دریایى‌ ایران‌ بودکه‌ به‌رغم‌ عقب‌نشینى‌ ارتش‌ ایران‌ در آغاز یورش‌ متفقین‌، دلیرانه‌ در برابر نیروهای‌ مهاجم‌ انگلیسى‌ در خرمشهر ایستادگى‌ کرد و سرانجام‌ از پای‌ درآمد.
ادامه مطلب ...

ناگفته های حضور امیر منصور آریا در بازار آهن

مشرق نوشت:

همان طور که آمدن ناگهانی امیر منصور آریا به بازار آهن داد فعالان این حوزه را درآورد، رفتن وی نیز با زیان هنگفت برای گروه دیگر همراه شد.

امیر منصور آریا که تا قبل از ورودش به بازار آهن و فولاد از طریق خرید غیرقانونی گروه ملی فولاد از این بازار چیزی جز ساخت و ساز خانه و ویلا نمی شناخت با ورود خود به این عرصه شوک بزرگی به بازار وارد کرد.

شوک امیر منصور، فروش محصولات فولادی چهار تا شش درصد زیر قیمت بازار بود.عملکرد وی به گونه ای بود که در دو سال گذشته همواره این سوال مطرح بوده است که چه منطق اقتصادی در رفتارهای گروه سرمایه گذاری آریا نهفته است.

هر چند فعالان بازار و آهن کشور خیلی زودتر از تمام مسوولان و نهادهای امنیتی به رفتارهای غیر منطقی و منطق غیر اقتصادی گروه آریا پی برده بودند اما در یک کلام باید گفت استفاده از قدرت لایزال نظام بانکی و فریب برخی بازاریان راز فروش ارزانتر محصولات در بازار بوده است.

ادامه مطلب ...

محرمانه//دیشب در خانه کاشانی چه گذشت

 

 

درست در لحظاتی که اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در دفتر محمد عباسی،‌ وزیر ورزش مشغول انتخاب مدیرعامل جدید باشگاه بودند حمید استیلی راهی منزل حبیب کاشانی شد.  

به گزارش جام نیوز به نقل از سایت گل، شب گذشته نزدیک به دو ساعت سرمربی فعلی پرسپولیس در خانه کاشانی حضور داشت. استیلی در اولین اظهارات به کاشانی گفت که تصمیم دارد استعفا بدهد، اما مدیر سابق باشگاه پرسپولیس و یار قدیمی استیلی با این عمل مخالف بود. کاشانی به استیلی تأکید کرد که من به خاطر تو از پرسپولیس رفته‌ام و اگر می‌ماندم باید اتفاق دیگری رخ می‌داد!
این اظهار نظر عجیب کاشانی در شرایطی صورت می‌گیرد که گفته می‌شود به حبیب کاشانی گفته‌اند که استیلی را بردارد و خودش در رأس امور بماند، اما گویا آقای سرپرست حاضر به انجام این کار نشده است. در جلساتی که پیش از استعفای کاشانی تشکیل شد به او تاکید کردند از طرف مقامات بالا سفارش کرده اند که «سر به سر شما نگذاریم» و در مقابل رعایت این سفارش از کاشانی خواسته اند که استیلی را برکنار کند تا زمینه انتخاب یک هیات مدیره همسو با کاشانی فراهم شود! گویا سرپرست سابق پرسپولیس این شرط را نپذیرفته و استعفا کرده است.

وب سایت که از دیدن آن ها متعجب خواهید شد

زومیت: می توانید تصور کنید قبل از اینترنت دنیا به چه شکل بوده است؟ با همگانی شدن کامپیوتر و اینترنت، امروزه نوشتن نامه با قلم، صف ایستادن در بانک و انجام امور این چنینی خنده دار به نظر می رسد. ما در این مقاله قصد نداریم وب سایت های ارزشمند و کاربردی را معرفی کنیم، البته وب سایت هایی که در ادامه معرفی می شوند، دارای طراحی غیر حرفه ای نیستند و مطمئنا با مشاهده آن ها متعجب خواهید شد.

برای ورود به هر وب سایت برروی عنوان آبی رنگ کلیک کنید.

Llama Font: با شتر بنویسید!

این وب سایت ساده، متن وارد شده را با حالت های مختلف شتر نمایش می دهد. هر چه دوست دارید را در جعبه متن تایپ نمایید و نتیجه بامزه را مشاهده کنید. اگر قرار است خبر بدی را به کسی بدهید شاید بهتر باشد از این فونت استفاده کنید! به عنوان مثال: I'm not in love with you  

ادامه مطلب ...

قفل عشق

هزاران قفل عشق روی پلی بر کولون آلمان

قفل عشق

بلندترین ناخن های جهان

کریس صاحب رکورد بلندترین ناخن های جهان در کتابخانه ملی نیویورک مشغول نشان دادن نحوه کار با دستانش

بلندترین ناخن ها

بزرگ ترین کروکودیل جهان

بزرگ ترین کروکودیل جهان با 5 متر و 48 سانتی متر طول و نزدیک یک تن وزن در کویینزلند استرالیا

کروکودیل

نمایش

اجرای نمایش یک هنرمند چینی با استفاده از 12 بطری شیشه و 16 توپ فوتبال

هنرمند چینی

بدون شرح

پرتو نور خورشید در اعماق دریا در مکزیک

اعماق دریا

دو تبعه‌ آمریکایی از زندان اوین آزاد شدند و رفتند

 

پیش از این «سارا شورد» سومین متهم این پرونده نیز با قرار وثیقه ایران را ترک کرده بود.
دو تبعه‌ آمریکایی به فاصله چند ساعت پس از نهایی شدن قرار وثیقه‌شان  از زندان آزاد شدند.

 «جاشوآ فتل» و «شین بائر» که به اتهام جاسوسی در ایران بازداشت شده بودند، عصر چهارشنبه ـ 30 شهریور ـ با قرار وثیقه از زندان اوین آزاد شدند.

پیش از این «سارا شورد» سومین متهم این پرونده نیز با قرار وثیقه ایران را ترک کرده بود.

به گفته‌ مسعود شفیعی ـ وکیل دو تبعه آمریکایی ـ که در مقابل زندان اوین با  سخن می‌گفت، بر اساس برنامه قرار است، این دو محکوم به فرودگاه مهرآباد منتقل شوند.
ادامه مطلب ...

نشانه ها و دلایل کم خوابی

 

تحریک پذیری، کج خلقی و عدم توانایی در بازداری اولین نشانه‌های شخصی است که کمبود خواب را تجربه می‌کند.
طبق گزارش موسسه ملی خواب آمریکا(NSF)، خواب برای سلامتی و به‌‌-زیستی یکی از عناصر ضروری است. این در حالی است که میلیون ها انسان، خواب کافی ندارند و از کمبود خواب رنج می برند.

به گزارش برنا، تحقیقات زمینه‌یابی این سازمان طی سال‌های 2004-1999 نشان می‌دهد حداقل 40 میلیون آمریکایی از 7 نوع مختلف اختلالات خواب رنج می‌برند و 60 درصد بزرگسالان، چند شب در هفته دچار مشکل خواب هستند که بیشتر این مشکلات تشخیص داده نشده و به درمان ختم نمی‌شود.

همچنین بر طبق این تحقیقات 40 درصد بزرگسالان حداقل چند روز در هفته، خواب آلودگی روزانه را که با فعالیت‌های آن ها تداخل دارد، تجربه می‌کنند.
ادامه مطلب ...

فعالیت‌های اقتصادی امیر منصور آریا

 

با این اوصاف و با نگاهی به بستر وقوع و بروز سوء استفاده‌ در فرآیندی اقتصادی که بسیاری از وجوه آن طبیعی به نظر می‌رسد، بحث اصلاح نظام بانکی بیش از پیش ضرورت خود را می‌نمایاند. ضرورتی که اتفاقا یکی از محورهای اصلی طرح تحول اقتصادی دولت بوده و مسؤولان دولتی و بانکی نیز بارها بر این ضرورت لاجرم صحه گذارده‌اند.
اطلاعات جدید به دست آمده از فعالیت‌های اقتصادی امیر منصور آریا که متهم اصلی سوء استفاده کلان اخیر از منابع بانکی است، نشان می‌دهد از شروع فعالیت عامل این سوء استفاده در کشور، بیش از پنج سال نمی‌گذرد. بر این مبنا می‌توان نتیجه گرفت که با توجه به خلاء‌های موجود در نظام بانکی کشور که ضرورت برطرف کردن آن یکی از محورهای طرح تحول اقتصادی را هم شامل می‌شود، اقدام به تاسیس شرکت کرده است.

 بر اساس آنچه در سایت روزنامه رسمی جمهوری اسلامی ایران وجود دارد، آگهی تاسیس شرکت توسعه سرمایه‌گذاری امیر منصور آریا سهامی خاص با شماره نامه 16402/ث32/ 85 در تاریخ 28 خرداد سال 1385 به ثبت رسیده‌ است. این در حالی است که اقدام به سوء استفاده این شرکت از بانک صادرات به‌گفته مدیر عامل این بانک از سال 86 آغاز شده است. بر اساس متن اعلامیه ثبت این شرکت، برخلاف آنچه گفته می‌شود، نام امیر منصور خسروی یا امیر منصور آریا در اعضای هیات مدیره وجود ندارد و مدیرعامل این شرکت فردی به نام "مرداویج امیر خسروی" است.
ادامه مطلب ...

انتقاد عوامل «خنده بازار» از بدل فردوسی پور

 

در تمام آفیش‌ها همه به موقع می‌آمدند به غیر از او. می‌گفتیم 3، ساعت 7 می‌آمد! چهار ساعت تمام گروه منتظر او بودند. تازه کار که تمام می‌شد، با ریش و گریم رضا صادقی به همراه دوستش گروه را ترک می‌کرد و جایی دیگر می‌رفت. موبایلش را هم خاموش می‌کرد!
به گزارش شبکه ایران، سیاوش مفیدی، محمدرضا خسروی و شهاب عباسی سه تن از سازندگان جنگ طنز «خنده‌بازار» به تازگی در گفت‌وگویی بشدت به سامان گوران تاخته و از رفتار او در زمان همکاری‌اش با خنده‌بازار، انتقاد کردند. بازیگری که با ایفای نقش بدل عادل فردوسی پور و علی دایی به سرعت نامش برسر زبان‌ها افتاد، ولی به قول سه مصاحبه شونده، جنبه‌ این موفقیت را نداشت! بخش‌هایی از این گفت‌وگو را به نقل از بانی فیلم در ادامه می‌خوانید.

سامان گوران یک شکلک در بیار و مقلد است

گوران در جایی گفته بود که همه بچه‌های گروه با من بد شده‌اند به من حسودی‌شان می‌شود ... .
عباسی: اصلاً این طور نبود!

مفیدی: اگر همه با او بد شدند، به خاطر ادبیات بدش بود!

خسروی: من به عنوان مدیر برنامه‌ریزی این کار، باید بگویم در تمام آفیش‌ها همه به موقع می‌آمدند به غیر از او. می‌گفتیم 3، ساعت 7 می‌آمد! چهار ساعت تمام گروه منتظر او بودند. تازه کار که تمام می‌شد، با ریش و گریم رضا صادقی به همراه دوستش گروه را ترک می‌کرد و جایی دیگر می‌رفت. موبایلش را هم خاموش می‌کرد!

مفیدی: سامان گوران به نظر من اصلاً بازیگر نیست! به نظرم نام بردن از سامان گوران به عنوان یک بازیگر توهین به همه بازیگران دنیاست!‌ سامان گوران یک شکلک در بیار و مقلد است. آن هم در حد چند نفر. سامان با رفتارش به همه اعضای گروه بی‌احترامی کرد، ولی ما با او هرگز جر و بحث و بدرفتاری نکردیم. ما بازیگران بزرگی را در عرصه طنز و جدی داریم که شاید در جایی صحبت از بدقولی آنان شود! خب 20 سال سابقه پشت این هنرمندان است. این آقا اصلاً اندازه این حرف‌ها نبود که ... .
ادامه مطلب ...

پس از 65 میلیون سال/ قاتل دایناسورها شناخته شد

ستاره شناسان آمریکایی اعلام کردند که داده‌های به دست آمده از تلسکوپ فضایی نشان می‌دهد این تصور که سیارک‎ها باعث مرگ دایناسورها شده‌اند، تصور اشتباهی است.
داده‌های به دست آمده از تلسکوپ فضایی نشان می‌دهد این تصور که سیارک‎ها باعث مرگ دایناسورها شده‌اند تصور اشتباهی است.

به گزارش برنا، ستاره شناسان آمریکایی اعلام کردند که داده‌های به دست آمده از تلسکوپ فضایی نشان می‌دهد این تصور که سیارک‎ها باعث مرگ دایناسورها شده‌اند، تصور اشتباهی است.

بر اساس گزارش یونایتدپرس، تئوری‌های قبلی بر این اساس بود که سیارک باقی مانده از یک سیارک بزرگی به نام باپ تیستینا (Baptistina) جدا شده از کمربند سیارک‎ها بین مریخ و مشتری در حدود 65 میلیون سال پیش به زمین سقوط کرده که همین سیارک منجر به مرگ دایناسورها شده است، به همین خاطر این سیارک به عنوان مظنون اصلی در مرگ دایناسورها شناخته می‌شود.

اما داده‎های به دست آمده از ناسا این نظریه را رد کرد.

محققان ناسا اعلام کردند با استفاده از نور مادون قرمز قادر به برآورد دقیق‌تر محاسبه سن این سیارک‎ها هستند که تئوری مظنون اصلی مرگ دایناسورها را زیر سوال می‌برد.

ستاره شناسان با محاسبه سن پدر و مادر اصلی سیارک باپ تیستینا دریافتند که این انفجار 80 میلیون سال قبل اتفاق افتاده است.

قاتل روح‌الله داداشی اعدام شد+عکس

 پس از طی مراحل قانونی قاتل روح الله داداشی که علی‌رضا نام دارد، بامداد امروز در محل وقوع جرم با حکم قاضی دادگاه و حضور خانواده شاکی قصاص شد.

قاتل، جوانی است که در تاریخ بیست و ششم تیر ماه 90 یعنی دو ماه و چهار روز قبل در یک نزاع، با ضربات چاقو قهرمان ایران و جهان را به قتل رسانده بود.

این حادثه در خیابان پونه گلشهر کرج روی داد و اجرای حکم قصاص نیز در همین محل انجام شد. در زمان اجرای حکم جمع کثیری از شهروندان البرزی و همچنین ورزشکاران حضور داشتند.
این حکم پس از قرائت کیفرخواست و حکم صادره از سوی قاضی پرونده در ساعت پنج و 15 دقیقه صبح امروز چهارشنبه سی‌ام شهریور ماه سال 90 اجرا شد.
 علی‌رضا م قاتل روح‌الله داداشی در زمان اجرای حکم حالت روحی نامتعادلی داشت.

وی در زمان رفتن به روی چهارپایه دو بار پایش لغزید و با صدای بلند گریه می‌کرد.

علی‌رضا مدام اسامی ائمه اطهار (ع) به ویژه امام حسین (ع)، امام رضا (ع) را فریاد می‌‍زد و طلب بخشش می‌کرد.

وی حتی نام برخی از نزدیکانش از جمله مادر خود را فریاد زده و از اولیای دم طلب عفو داشت که البته صدایش در همهمه حاضران گم بود.

جمعیت حاضر در این مراسم در مورد اجرای حکم قصاص قاتل نظرات متفاوتی داشتند. عده‌ای از آنها خواستار اعدام و عده‌ای دیگر خواستار بخشیدن علی‌رضا بودند.
علیرضا-س قاتل روح الله داداشی هنگام اجرای حکم

ادامه مطلب ...

بیوگرافی پونه قدوسی

پونه قدوسی، روزنامه‌نگار ایرانی است و در بخش فارسی بی‌بی‌سی فعالیت می‌کند وی  به همراه سیاوش اردلان و ستار سعیدی برنامهٔ نوبت شما را اجرا می کند.
در فواصل سالهای 2011 تا 2010  پونه قدوسی مدیریت پروژه ای را بر عهده داشت که در جریان آن تاثیر استفاده از رسانه های اجتماعی در بین اقشار مردم (بی بی سی) مورد آزمون قرار می گرفت.
او حرفه ژورنالیستی را در سال 1990 در جریان زلزله رودبار آغاز کرد و پس از آن پونه قدوسی با رسانه های خبری زیادی از قبیلWall Street Journal, New York Times, PBS, USA Today, The Daily Telegraph, Business Week, Toronto Star and The Washington Post همکاری داشته است.
او در سال 2000 به سرویس جهانی بی بی سی پیوست و به عنوان تهیه کننده و مجری کار خود را آغاز نمود.وی به عنوان تهیه کننده برنامه جدید بی بی سی با عنوان" Newslight "و همچنین تهیه  بولتن های خبری سرویس جهانی بی بی سی فعالیت خود را با بی بی سی ادامه داد.
در سال 2008 او دربی بی سی فارسی و در برنامه نوبت شما به همراه دیگر مجریان بی بی سی مشغول به فعالیت شد.
 
وی در تاریخ 2011/فوریه/15 در همکاری با نیویورک تایمز و با نویسندگانی همچون NEIL MacFARQUHAR و  ALANCOWELLدر مقاله ی تحت عنوان "استفاده مجدد جمهوری اسلامی از زور علیه معترضان" می نویسد:
ادامه مطلب ...

درباره تجاوز صادق صبا به یک مجری زن شبکه بی بی سی فارسی

 

برخی اخبار درباره تجاوز صادق صبا به یک مجری زن شبکه بی بی سی فارسی حکایت دارد.

 برخی منابع طی ۲ روز گذشته از تجاوز مدیر بخش فارسی بی بی سی به یکی از مجریان زن این شبکه به نام پونه قدوسی خبر دادند؛ وسعت این خبر و سکوت سنگین ۲ نفر دخیل در این ماجرا تا آنجا پیش رفت که حتی رسانه های خارج کشور مجبور به انتشار این خبر شدند و خبر دادند که این مجری از شبکه بی بی سی حذف شده است.

در برنامه “نوبت شما” نیز یکی از مخاطبان بی بی سی فارسی پس از لحظاتی در حال بیان ماجرای این تجاوز بر روی آنتن زنده بود که مجری برنامه مذکور بلافاصله سخنان آن مخاطب را قطع و تاکید کرد که مجبوریم “به خاطر رعایت حال آن مجری!” چنین تماس هایی را قطع کنیم.

بر اساس گزارش پایگاههای خارجی طبق آخرین بررسی های اینترنتی در مورد عدم حضور چندین باره خانم پونه قدوسی در برنامه های شبکه بی بی سی طی روزهای گذشته، صحت خبر تجاوز صادق صبا مدیر بخش فارسی بی بی سی به این مجری زن مشهود است و طفره رفتن سیاوش اردلان از پاسخگویی به این سوال گواه این ماجراست. ضمن اینکه این مجری پونه قدوسی نیز در صفحه فیس بوک خود هیچگونه واکنشی به این خبر نشان نداده و کاملا سکوت کرده است. 

به نظر می رسد پس از افشای تجاوز مهدی فلاحتی و جمشید چالنگی دو تن از مجریان شبکه صدای آمریکا به 2 مجری زن این شبکه به نام های "ا.س" و "نگار محمدی"، اکنون بحران تجاوز جنسی به بی بی سی فارسی رسیده باشد.


جمشید چاننگی

ادامه مطلب ...

جدیدترین دانستنیها با کمی طنز !

آیا میدانید هر فرد بطور متوسط یک سوم عمر خود را در خواب می‌‌گذراند
تبصره : جهت اطلاع مردم مقدس ایران اکثرا ۲و نیم سوم عمرشون در خوابند...
 
*******************

 
آیا میدانید خنده موجب تقویت سیستم ایمنی بدن می شود ...
آیا میدانید سرعت گریز براى زمین ۱۲ کیلومتر در ثانیه و براى خورشید ۶۱۸ کیلومتر بر ثانیه است
تبصره : خدایی اینا رو باچه وسیله ای اندازه گرفتن ؟ من میگم ۶۱۹ میشه ....کی میتونه حرفی بزنه!!!!
 
*******************

 
آیا میدانید جرم هریک از سیاهچاله ها بین ۱ میلیون تا ۱ بیلیون جرم خورشیدی است...
تبصره : کدوم ترازو اینو وزن کرده خدایی !
ادامه مطلب ...

دلهره آورترین ترن هوایی جهان!!!

ژاپنی ها دلهره اورترین ترن هوایی را در شهربازی منطقه فوجی افتتاح کردند...این ترن هوایی در برخی از قسمت ها شیب تندی دارد به همین دلیل نامش در کتاب گینس به ثبت رسیده است....

ادامه مطلب ...

۱۱ دانستنی جالب درمورد محدودیت های بدن ما

هر چه از سطح زمین ارتفاع می گیریم، فشار هوا هم کمتر می شود و کار اکسیژن رسانی سیستم تنفس هم سختتر. نسبت به سطح مغز انسان اکسیژن درون بدن بسیار حساس است، بنابراین با کاهش فشار هوا، سردرد و سرگیجه هم شروع می شود. با حضور طولانی در ارتفاع بالای پنج هزار متر، بافت ماهیچه ای رو به زوال می رود و احتمال جمع شدن مایعات درون شش ها و مغزها افزایش می یابد که می تواند کشنده باشد. در ارتفاع بالاتر از ۷۵۰۰ متر، افت اکسیژن آن قدر شدید است که فرد هشیاری خود را از دست می دهد و حتی ممکن است منجر به مرگ شود.

انسان هم مانند دیگر موجودات زنده روی زمین، دارای محدودیت هایی برای زندگی کردن است. برخلاف بسیاری از موجودات، شرایط زندگی انسان بسیار محدود است و نمی توان در بسیاری از شرایط، جان سالم به دربرد. آنچه در ادامه می بینید، بخشی از محدودیت هایی است که بدن انسان را احاطه کرده است.

ادامه مطلب ...

سفر به این مکان‌های عجیب به هیچ گردشگری توصیه نمی‌شود

ورود توریست ممنوع!
 بازدید از نقاط ناشناخته و مرموز در گوشه و کنار دنیا، یکی از کارهای مورد علاقه گردشگران ماجراجویی است که برای تجربه ترس و وحشت قدم به این مکان‌ها می‌گذارند؛ افراد با دل و جرأتی که دوست دارند در طول سفر، حادثه‌های جدیدی را تجربه کنند. با وجود این، درهای ورودی بعضی از این مکان‌ها، به خاطر اتفاق‌های دلهره‌آوری که در آنجا رخ داده به روی گردشگران بسته است و به هیچ گردشگری توصیه نمی‌شود که از نزدیک از این منطقه‌ها بازدید کند یا به تنهایی قدم به داخل آنها بگذارد.
 

 

ادامه مطلب ...

آیا میدانید جدید و جالب

آیا میدانید: ملخ ها فراوان ترین موجودات بر روی زمین هستند و موجوداتی هستند که در روز دو برابر وزن خود غذا می خورند؟
آیا میدانید: طبیعت سیاره اورانوس بر خلاف زمین است یعنی دو قطبش گرم و قسمت های استوایی آن بسیار سرد است؟
آیا میدانید: سوسک ها مقاوم ترین موجودات در برابر گرسنگی هستند. آنها میتوانند یک ماه بدون غذا و دو ماه بدون آب زنده بمانند؟
ادامه مطلب ...