همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

نامه رضاخان با ۱۹ غلط املایی! + تصویر


 آنچه پیش روی دارید نامه ای است از رضا خان ِ سوادکوهی که در زمان سرتیپی به صادق خان نایب نگاشته و گلایه های خود را از او مطرح ساخته است.نکته جالب توجه در این مسوده،وجود19 غلط املایی درآن است که آئینه میزان سوادِ او دردرآن دوران می باشد.  

«مغرب الخاقان صادق خان نایب انشاله احوال سلامتی شما خوبست مدتی است که از ترف شما حچ اطلاعی ندارم لازم بود که بجهه شما به‌نویسم و خودم را یادآوری میکنم که در وقت رفتن شما به این معموریت من به شما کاری رجوع کردم و تاکونون به حچ وجح از ترف شما اقدامی نشده است تعجب میکنم از شخس شما که این‌قدر بی‌اعناای در کارهای من بکنید اگر شما موفق نه‌شدید لازم بود به‌نوی‌سید از برای من که من نمی‌توانم به این کار برسم تا من یک ... دیکر روانه دارم به این کار خاتمه دهد.

البته به محض رسیدن کاغز فوری جواب بدهید و اجاره‌نامچه را هم به توست همان کاغز با پست روانه دارید تا یک نفر دیگر روانه کنم به این کار رسیده‌کی نماید.

سرتیپ رضا» 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد