همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

آشنایی با خواص درمانی آب زمزم

12-799.jpg

آب زمزم در مکه مکرمه تنها آبی است که در جهان حاوی ترکیبات و املاح منحصر به فرد است و خاصیت درمانی دارد.

به گزارش (ایسنا)، به نقل از مجله عکاظ آب زمزم از جمله چیزهایی است که حاجیان مکه جهت هدیه دادن یا شفا جستن با برکت و فایده‌ای که دارد برای دستیابی به آن تلاش می‌کنند چراکه این نوع از آب در هیچ جای دیگری از زمین وجود ندارد.

ماجرای تاریخی زمزم که موجب شد به این نام خوانده شود به روزهایی بازمی‌گردد که حضرت ابراهیم (ع)به همراه همسرش هاجر و فرزندش اسماعیل به مکه مکرمه آمدند و در مکانی نزدیک کعبه اقامت کردند وقتی حضرت ابراهیم (ع) آنها را ترک کرد هاجر برای فرزند شیرخوارش در جستجوی آب بود و هفت مرتبه فاصله بین کوه صفا و مروه را دوید و بار آخر در کنار کوه مروه یکباره چشمه آبی از دل زمین جوشید و هاجر دور آن را با ماسه گرفت تا آب جمع شود و در این حال می‌گفت "زم زم زم زم" یعنی جمع می‌شود زیرا وی می‌ترسید آب در ماسه‌ها فرو رود.

ادامه مطلب ...

جشن عروسی 20 زوج جوان در قطار!+تصاویر

20 زوج جوان چینی جشن ازدواج خود را در قطار شهر چونگ کینگ در جنوب غرب چین برگزار کردند.آنها تمایل داشتند که عروسی شان متفاوت باشد و سرانجام تصمیم به چنین کاری گرفتند.

 آنها این اتفاق تکرار نشدی را در روز خاصی که در فرهنگ چینی به روز "دوستت دارم" مشهور است ،برگزار کردند.



مسن‌ترین فرد جهان/ عکس

ایسنا:«فیروزالدین میر» اهل کشمیر می‌گوید: مدارک دولتی در اختیار دارم که ثابت می‌کند که در ماه مارس سال ۱۸۷۲ میلادی متولد شده‌ام.

مسئولان ثبت رکوردهای جهانی گینس در حال بررسی ادعای این مرد هستند که در صورت اثبات آن، این پیرمرد سالخورده هندی ۲۶ سال پیرتر از «میسائو اکاوا» است که با ۱۱۵ سال سن، رکورددار فعلی این عنوان است.



«فیروزالدین میر» که ۶۰ سال بزرگتر از همسر فعلی‌اش است با کمک خانواده‌اش قادر به راه رفتن است و بخشی از بینایی‌ خود را نیز از دست داده است.

«میسرا» که پنجمین همسر این مرد است، می‌گوید: او تجربه‌های سختی در زندگی داشته و شاهد مهم‌ترین اتفاقات و رویدادهای تاریخی در قرن گذشته بوده است.

مرد جوانی روی پل عابر، خود را به دار آویخت +عکس

راه دانشجو - صبح امروز خودروی نیروی انتظامی در پی گشت‌زنی در حوالی میدان سپاه به سمت شمال اتوبان صیاد شیرازی، متوجه مورد مشکوکی در بالای پل عابر پیاده این منطقه می شود. پس از بررسی‌های اولیه مشخص شد، مرد جوانی حدودا ۴۰ ساله با استفاده از تکه پارچه ای خود را به دار آویخته است.

بنابر گفته شاهدان ساعت ۹:۳۰ دقیقه صبح این مرد مقابل چشمان عابران، خود را به دار آویخته است. متاسفانه تا ظهر پزشکی قانونی بالای سر جنازه حاضر نشده بود و به گفته نیروی انتظامی این مرد هیچگونه مدارک شناسایی همراه خود نداشته است.

سه کوهنورد مفقودشده ایرانی/عکس

یک دیپلمات سفارت ایران در پاکستان گفت: عملیات تجسس برای پیدا کردن سه کوهنورد ایرانی مفقود شده در هیمالای پاکستان که برای فتح قله برادپیک به این منطقه رفته بودند متوقف نشده است و جستجو همچنان ادامه دارد.
شفاف: آیدین بزرگی متولد ۱۹۸۹، پویا کیوانی متولد ۱۹۸۹ و مجتبی جراحی متولد ۱۹۸۶ سه کوهنورد مفقود شده هستند که موفق شده بودند قله برادپیک را فتح کنند. برادپیک یا k۲ در رشته کوه‌های قراقروم پاکستان واقع است و دوازدهمین نقطه مرتفع زمین به حساب می‌آید.


بازیگر سریال دودکش بهمراه همسرش/عکس

او متولد سال ۴۸ هست و دی ماهی. برق نورد در ابتدای سالهای جوانی اش با تئاتر و بازیگری آشنا شد و خیلی زود به جمع بازیگران تئاتر پیوست. اولین مجموعه تلوزیونی‌اش بیداری به کارگردانی بهرام عظیم پور بود.





اختلاس میلیاردی در گمرک بوشهر

این اختلاس میلیاردی در بخش ترخیص خودروهای خارجی گمرک بوشهر صورت گرفته و در این زمینه چند نفر از کارکنان گمرک بازداشت شده اند.

یک منبع آگاه از اختلاس چند میلیاردی در گمرک بندر بوشهر خبر داد.

وی در گفتگو با جنوب نیوز گفت: این اختلاس میلیاردی در بخش ترخیص خودروهای خارجی گمرک بوشهر صورت گرفته و در این زمینه چند نفر از کارکنان گمرک بازداشت شده اند.

این منبع آگاه جزئیات این تخلف مالی را اینگونه بیان کرد: چند تن از کارکنان اداره کل گمرکات بوشهر مدت ها با سؤاستفاده از فیش های وجوه واریزی عوارض ترخیص خودروهای خارجی که می بایست با هریک از این فیش ها یک خودرو ترخیص شود، چندین خودرو ترخیص و پول عوارض آن را به حساب شخصی خود واریز کرده اند.

در بازرسی و تحقیقات اولیه به عمل آمده توسط دستگاه های امنیتی و قضایی تاکنون چندین فقره از این تخلف اثبات شده است.

آخرین آمار مشترکین اینترنت پرسرعت در کشور

ایسنا، علی افتخاری انتشار کتاب عملکرد دولت در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات را دربرگیرنده اقدامات دولت خدمتگذار طی هشت سال گذشته دانست و افزود: خوشبختانه در دولتهای نهم و دهم و در بخش ICT اقدامات بی شماری که با دستاوردهای فراوانی همراه بوده، صورت گرفته است که در کتاب عملکرد این وزارتخانه، گزارش این اقدامات تشریح خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه درحال حاضر مشترکین اینترنت پرسرعت در کشور بیش از ۸.۳ میلیون نفر تخمین زده می‌شوند، اظهار کرد: ایجاد و توسعه شبکه ملی اطلاعات و پوشش ۱۱۲۴ شهر در فاز اول، افزایش ضریب نفوذ کاربران اینترنت از ۱۳ درصدِ ابتدای دولت نهم به ۴۳ درصد کنونی، اتصال ۱۰۰ درصدی دستگاه‌های کشور به شبکه ملی اطلاعات در قالب ۱۷ هزار نقطه، ایجاد شبکه ملی مدارس، شبکه ملی کشور و شبکه ملی سلامت و ... از جمله این دستاوردها هستند.

تصاویر / جشنواره رمضان در برج میلاد

جشنواره تفریحی ویژه ماه مبارک رمضان هر شب در برج میلاد تهران برگزار می شود.

ادامه مطلب ...

مرد انگلیسی جزیره گنج ساخت

مرد مولتی میلیونر انگلیسی در 60 جریب زمین کنار دریاچه ای در کمبریج شایر، جزیره گنج ساخت.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از دیلی‌میل، جزیره مذکور 4500 مایل دورتر از جزیره معروف گنج در یاهاماس و دزدان دریایی اش در املاک خصوصی متعلق به مردی زیر 40 سال سن است که در واقع همه چیز را شبیه جزیره گنج ساخته و پرداخته کرده تا به آرزوهای کودکی اش برسد.


ادامه مطلب ...

کشف قدیمی‌ترین مجسمه جهان در آلمان

قدیمی‌ترین مجسمه جهان با عمر 40 هزار سال در غاری در آلمان کشف شد.

به گزارش ایسنا، باستان‌شناسان از کشف قدیمی‌ترین مجسمه سنگی جهان در آلمان خبر دادند که به اندازه انگشت شصت و به شکل سر یک شیر است.

به گزارش اخبار 24، این مجسمه متعلق به حدود 40 هزار سال پیش است. پیش از این بدنه بدون سر این مجسمه‌، که به شکل یک ماموت بود در سال 1931 در غاری در نزدیکی توبینگن آلمان کشف شد.

باستان‌شناسان اقدام به حفاری و کاوش مجدد در غار بین سال‌های 2005 تا 2012 کردند و به این ترتیب سر مجسمه کشف شد.

یکی از این باستان‌شناسان ضمن تایید تطبیق کامل سر و تنه‌ی مجسمه‌ اعلام کرد این مجسمه کوچک در موزه دانشگاه توبینگن به نمایش گذاشته خواهد شد.

کشف سنگ انسان‌نما در مازندران +عکس

به گزارش فارس،  یک نوجوان بابلی که به همراه خانواده برای تفریح به کنار رودخانه بابل‌رود رفته بود متوجه این سنگ انسان‌نما می‌شود.

این نوجوان 11 ساله که از دیدن سنگ متعجب شده بود سنگ را به والدین خویش داده است.

 این سنگ که نیم رخ آن شبیه انسان است دارای یک چشم، لب و بینی است.

تصاویری وحشتناک از تصادف یک زن!

سر زنی چینی در تصادف مرگبار خودرویش به حالتی عجیب و دردناک در شیشه جلوی خودرو گیر کرد.
این تصادف در جنوب چین با برخورد با یک کامیون رخ داد که در آن دو خانم حضور داشتند.

ادامه مطلب ...