همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

زرافه در خیابان!

یک حامی محیط زیست در پارما، ایتالیا

عکس/وقتی رضا عطاران عصبی شد!

صحنه ای از پشت صحنه فیلم "چه خوبه برگشتی" به کارگردانی داریوش مهرجویی و بازی رضا عطاران، حامد بهداد و مهناز افشار.

ازدواج دو مجری سیما؛ فرزاد حسنی و نامداری

 

روزنامه تماشا نوشت: چند روز دیگر «فرزاد حسنی» و «آزاده نامداری» دو مجری تلویزیون ایران پای سفره عقد خواهند نشست تا بزرگترین اتفاق زندگیشان را کنار یکدیگر جشن بگیرند و پای برگه مهمترین شراکت زندگیشان امضا بیندازند.

تا جمعه وقت داری از ایرانی‌ها عذرخواهی کنی!!!!

رفتار سرمربی تیم ملی نسبت به هادی عقیلی و مهدی رحمتی، انتقاد داریوش ارجمند را هم برانگیخت. مالک اشتر تلویزون ایران تا جمعه به کی‌روش وقت داده تا از مردم ایران عذرخواهی کند!

داریوش ارجمند که تاکنون بارها علاقه خود را به فوتبال با اظهارنظر درباره مسائل این رشته نشان داده است، درباره واکنش کارلوس کی‌روش به ترک نشست خبری تیم ملی به دلیل سوال خبرنگاران درباره هادی عقیلی و مهدی رحمتی عنوان کرد: پرتغالی؛ شما به کشوری آمده‌ای که سابقه و تمدن 10 هزار ساله دارد. وقتی چند خبرنگار سوالی را مطرح می‌کنند، نباید جلسه را ترک کنی و بروی. این کار درستی نیست. حق نداری با اصحاب رسانه که نمایندگان افکار عمومی هستند این‌گونه برخورد کنی.

عصبانیت ارجمند نسبت به حرکت کی‌روش در حدی بود که برای او ضرب‌الاجل هم تعیین کرد. او در ادامه صحبت‌هایش افزود: پرتغالی؛ تا روز جمعه به تو وقت می‌دهم که از مردم ایران بابت این رفتارها عذرخواهی کنی. تو در همین ایران است که فرصت بزرگ و پول خوبی را به دست آورده‌ای و باید به خواست مردم احترام بگذاری. این رفتارها قابل قبول نیستند. کاری کن که سال‌ها بعد اگر گذارت به ایران افتاد، بتوانی با مردم این سرزمین کهن رودررو شوی.

نکاتی مهم در شستشوی پرده


1 - هنگامی که پرده های خانه تان را بیرون می آورید، پیش از خارج کردن گیره ها از آنها، ابتدا محل های قرار گیری گیره ها را بر روی نوار پرده با لاک ناخن علامت گذاری کنید. با این کار پس از شستشو می توانید به راحتی گیره ها را در محل های قبلی وصل کنید تا فرم پرده تان به هم نریزد.

2 - پرده ها را پس از شستشو به صورت نمدار آویزان کنید. به این صورت چروک های موجود در پارچه هم زمان با خشک شدن آن صاف می شود و دیگر نیازی به اتوکشی به مدت طولانی نخواهد بود.

ادامه مطلب ...

زنده را در زندگی قدرش بدان

الان حس و حالم اینجوریه


بی خبر از هم خوابیدن چه سود؟
برمزار مردگان خویش نالیدن چه سود؟
زنده را تا زنده است باید به فریادش رسید
ورنه بر مزارش آب پاشیدن چه سود؟
گر نرفتی خانه اش تا زنده بود
خانه صاحب عزا خوابیدن چه سود؟
گر نپرسی حال من تا زنده ام
گریه و زاری و نالیدن چه سود؟
زنده را در زندگی قدرش بدان
ورنه مشکی از برای مرده پوشیدن چه سود؟
گر نکردی یاد من تا زنده ام
سنگ مرمر روی قبرم وانهادن ها چه سود؟
شیخ بهایی

قاچاق موادمخدر در کف پا! + عکس

ماموران پلیس فرودگاه کیش، مقادیری تریاک را که به شیوه‌ای ماهرانه در جوراب یک سوداگر مرگ، جاسازی شده بود، کشف کردند.

به گزارش (ایسنا)، سرگرد تیمور دولتیاری، رییس پلیس فرودگاه کیش دراین‌باره گفت: در راستای مبارزه با قاچاق موادمخدر از مرز هوایی، ماموران پلیس فرودگاه کیش، هنگام انجام وظیفه در سالن ترمینال داخلی پروازهای ورودی به فردی با هویت معلوم مشکوک شدند.

دولتیاری اضافه‌کرد: ماموران مبارزه با موادمخدر پلیس فرودگاه کیش، پس از بازرسی بدنی از متهم ، مقادیری موادمخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در جوراب و کف پای وی جاسازی شده بود را کشف و ضبط کردند.

به گفته رییس پلیس فرودگاه کیش، متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای ادامه روند رسیدگی به جرم و سیر مراحل قانونی تحویل دادسرا شد.

رونمایی رسمی مسی از پسرش در جشن قهرمانی بارسا+عکس

 بارسلونا که هفته گذشته قهرمانی در لیگ را مسجل کرده بود، در ورزشگاه نیوکمپ 2-1 وایادولید را شکست داد در استادیوم خانگی خود جشن قهرمانی را بر پا کند.

این جشن میهمانان ویژه ای نیز داشت. بازیکنان بارسا فرزندان خود را به همراه آوردند بودند تا آنها را نیز در این جشن شرکت بدهند. در این میان بیشتر نگاه ها به لیونل مسی و پسرش تیاگو بود. مسی که تقریباً یک ماه قبل اولین عکس از پسر شش ماهه اش را در اینترنت گذاشته بود، دیشب تیاگو را رسماً به همه نشان داد.

داوید ویا، ویکتور والدز، خوزه پینتو، سسک فابرگاس، اریک آبیدال، الکس سانگ و آندرس اینیستا دیگر بازیکنانی بودند که فرندانشان در این جشن حضور داشتند.

چگونه دست های خواب رفته / 4 علت خواب رفتن دست ها

آیا هنگام خواب، دست های شما بی حس می شود یا به عبارتی به خواب می رود؟ آیا نگرانید که این مسئله نشانه بیماری باشد؟ در بیشتر موارد علت این امر وضعیت نامناسب دست ها هنگام خواب است که باعث قطع گردش خون می شود. اما به نقل از سایت «Readers Digest»، گاهی بی حس شدن دست جزو علایم برخی بیماری هاست.

هنگام خواب شاید احساس کنید که دست های شما سوزن سوزن و بی حس می شود و بعد از بیدار شدن حتی ممکن است نتوانید به راحتی دست خود را مشت یا باز کنید. بیشتر این علایم به سرعت رفع می شود. برای رفع این حالت، به آرامی دست را باز و بسته کنید.

ادامه مطلب ...

۱۸ درمان طبیعی برای اضطراب


 

درمان های غیردارویی زیادی برای برطرف کردن اضطراب و تشویش وجود دارد. از جمله می توان به تکنیک های کنترل ذهن برای آرام شدن اشاره کرد. البته برخی از این تکنیک ها در لحظه پاسخگو هستند در حالیکه برخی دیگر در طول زمان خاصیت درمان گر دارند.
 


۱. بابونه



اگر دچار دلشوره و اضطراب هستید، دمنوش بابونه می تواند باعث آرام شدن شما بشود. برخی از مواد تشکیل دهنده بابونه دقیقا همان کاری را با مغز می کنند که داروهای آرام بخش همچون والیوم انجام می دهند. تحقیقات نشان داده است، افراد مضطربی که ۸ هفته پشت سر هم چای بانونه مصرف می کردند، بسیار بیشتر از بیمارانی که دارو می خوردند، اضطرابشان کاهش پیدا کرده است.
ادامه مطلب ...

3 عامل که رنج جدایی را کاهش می‌دهد

 

میگنا - معمولا اولین واکنش بسیاری از افراد پس از آن که می فهمند رابطه مشترکشان به بن بست رسیده است، انکار آن است. حتی گاهی اوقات افراد تمام تلاش خود را برای حفظ رابطه انجام می دهند و انرژی روانی زیادی صرف این موضوع می کنند، ولی باز هم به مرحله ای می رسند که دیگر ادامه رابطه برایشان ممکن نیست.

هرچند زندگی پس از طلاق برای مرد و زن با چالش های جدی و سخت همراه است ولی حقیقت این است که بعد از جدایی هنوز هم زندگی جاری است و باید این حقیقت را بپذیرند. رویارویی با این حقیقت و چگونگی دست و پنجه نرم کردن با پایان یک رابطه (نه پاک کردن آن) به چندین عامل بستگی دارد:

۱) شبکه حمایتی دوستان، خانواده و...

حضور خانواده و دوستان و تمایل شما برای کمک گرفتن از آن ها و توانایی آن ها برای کمک کردن از نکات مؤثر است، در صورت دارا بودن شبکه حمایتی می توانید:
ادامه مطلب ...

ساعات پایانی زندگی دکتر مصدق /عکس

بعد از کودتای ۲۸ مرداد و محکومیت مصدق به ۳سال زندان، دوران تبعید او شروع شد. مصدق به زادگاهش، احمد آباد رفت و تا آخر عمر همانجا تحت نظارت نیروهای نظامی ماند. تا وقتی که سرطان او را از پا درآورد و علی رغم وصیتش برای دفن شدن در کنار کشته‌شدگان ۳۰ تیر در «آرامگاه ابن‌بابویه»، پیکرش در یکی از اتاق های خانه او به خاک سپرده شد.

اولین باجه عابربانک ایران

روزنامه کیهان، شانزده بهمن 1351، صفحه نوزده و بیست:


«اولین باجه اتوماتیک کامپیوتری شروع به کار کرد


آقای «راد ـ لون» مسئول آموزش موسسه «باروس» کارت اعتبار نقدی خود را در محل مخصوص باجه اتوماتیک کامپیوتری قرار می دهد 10 ثانیه بعد، پول نقد مورد نیاز بطور اتوماتیک در اختیار آقای «لون» قرار خواهد گرفت. 

ادامه مطلب ...

پیرمرد عاشق

پیرمردی صبح زود ازخانه اش خارج شد. در راه با یک ماشین تصادف کرد و آسیب دید. عابرانی که رد می شدند به سرعت او را به اولین درمانگاه رساندند. پرستاران ابتدا زخم های پیرمرد را پانسمان کردند. سپس به او گفتند: باید ازت عکسبرداری بشه تا جایی از بدنت آسیب ندیده باشه.»

پیرمرد غمگین شد و گفت عجله دارد و نیازی به عکسبرداری نیست. پرستاران از او دلیل عجله اش را پرسیدند. گفت: زنم در خانه سالمندان است. هر صبح آن جا می روم و صبحانه را با او می خورم. نمی خواهم دیر شود!

پرستاری به او گفت: «شما که این قدر همسرت را دوست داری چرا او را به خانه سالمندان بردی؟ اما به هر حال نگران نباش. خودمان به او خبر می دهیم.»

پیرمرد با اندوه گفت: «خیلی متأسفم. او آلزایمر دارد. چیزی را متوجه نخواهد شد! حتی مرا هم نمی شناسد!» پرستار با حیرت گفت: «وقتی که نمی داند شما چه کسی هستید، چرا هر روز صبح برای صرف صبحانه پیش او می روید؟»پیرمرد با صدایی گرفته، به آرامی گفت: «اما من که می دانم او چه کسی است!»

طرح خلاقانه مترو «ریاض» +عکس

طرح خلاقانه «زها حدید» معمار عراقی- انگلیسی برای ایستگاه مترو مرکزی شهر ریاض از سوی مسئولان شهری به عنوان طرح برگزیده انتخاب شده است.

به گزارش ایسنا،‌ با دو برابر شدن جمعیت پایتخت عربستان، این شهر پنج میلیون نفری به سیستم های حمل و نقل پیشرفته تری از جمله توسعه خطوط مترو نیاز دارد.

ادامه مطلب ...

عکس از برش میکروسکوپی حشرات، اشیا

برخی از دانشمندان و هنرمندان علاقه مند به عکاسی میکروسکوپی، با استفاده از “میکروسکوپ اسکن الکترونی” (SEMs) تصاویری با جزئیات دقیق از حشرات، اشیاه و موجودات اطراف ما تهییه کرده اند.
SEMs برای تهیه تصاویر میکروسکوپی، اجسام را با الکترونها بمباران می کند و سپس با استفاده از یک رایانه نمای بسیار نزدیکی از تصویر می سازد.


 

شپش

ادامه مطلب ...

ماجرای دوبنده‌های پیش‌کشی آمریکا به ایران چه بود؟

فارس، در حالی‌که چند روز از دیدار نمادین تیم‌های ملی کشتی ایران و آمریکا در نیویورک می‌گذرد، اما همچنان حواشی این مسابقه بیشتر از متن آن قابل توجه قرار گرفته است!

مسئولان برگزاری این رقابت اعلام کردند که برای تیم ایران دوبنده‌ای طراحی کرده‌اند که کشتی‌گیران کشورمان باید با این دوبنده‌ها در مسابقه حضور پیدا کند! دوبنده‌ای که نه آبی بود و نه قرمز! بلکه دقیقاً مشابه پرچم جمهوری اسلامی ایران طراحی شده بود.

ادامه مطلب ...

سرزمین‌هایی که مرگ در آنجا ممنوع است؛ +تصویر

بولتن نیوز ، مکان‌ها و شهر‌های مرگ ممنوع دارای پیشینه‌ تاریخی هستند. تاریخی که مبدا آن به قرن پنجم پیش از میلاد می‌رسد زمانیکه ورود مرگ به سرزمین‌های مذهبی در جزایر دلوس یونان ممنوع بوده است...

تاریخی که بعد از قرن‌ها، کم و بیش در شهر‌ها و روستا‌های جهان عصر حاضر خود را به همان قدرت نشان می‌دهد.

ژاپن کشوری با عقاید بودایی: جزیره کوچکی به نام ایتزوکوشیما دارد. مردمان این جزیره بر اساس عقاید شینتو، ایتزوکوشیما را یک مکان مقدس می‌دانند و در حفظ و نگهداری پاک آن توجه ویژه می‌کنند. راهبان معبد برای حفظ این جزیره مقدس به سختی کار می‌کنند تا مطمئن شوند هیچ مرگی در آنجا به وقوع نمی‌پیوندد.

هیچ مرگ یا تولدی از سال 1878 در نزدیکی معبد اجازه‌ نداشته و زنان باردار وقتی به وضع حمل خود نزدیک می‌شوند اجازه‌ رفت و آمد به آنجا را ندارند. همینطور افراد مسن و یا کسانی که مبتلا به بیماری حاد یا لاعلاجی باشند. چرا که همچنان مرگ در ایتزوکوشیما ممنوع است.

مرگ ممنوع

جزیره کوچک ایتزوکوشیما-ژاپن

ادامه مطلب ...

دستگاه ماساژ قلبی که مرده‌ای را زنده کرد!

18-365.jpg

مردی که برای 40 دقیقه از لحاظ پزشکی مرده اعلام شده بود، با استفاده از یک دستگاه انقلابی که عملیات نجات‌بخش ماساژ قفسه سینه را انجام می‌دهد، به زندگی بازگشت.

به گزارش ایسنا، کالین فیلدر 39 ساله از ویکتوریای استرالیا ژوئن سال گذشته پس از حمله قلبی در بیمارستان آلفرد مرده اعلام شده بود؛ اما پزشکان با کمک دستگاه پشتیبانی قلب AutoPulse دوباره او را به زندگی بازگرداندند.

دستگاه AutoPulse که ساخت شرکت Zoll است، یک پمپ قابل حمل قلب و ریه بوده که با باتری کار می‌کند و جریان اکسیژن و خون را در اندام حیاتی پابرجا نگه می‌دارد.

سر، شانه‌ها و کمر بیمار بر روی یک تخته نگه داشته شده و یک نوار که ماساژ قلبی را انجام می‌دهد، روی کل قفسه سینه فرد بسته می‌شود.

هنگامی که بیمار در این وضعیت قرار گرفته و دکمه آغاز زده می‌شود، این نوار دور سینه فرد تنگتر شده و کل قفسه سینه را منقبض می‌کند و به شکل منظم با سرعت 80 ماساژ در دقیقه به پمپاژ قلب می‌پردازد.

در ماساژهای دستی قلب، حتی اگر به درستی انجام شوند، تنها 10 تا 20 درصد از جریان عادی خون به قلب و 30 تا 40 درصد به مغز بازمی‌گردد.

اما این پمپ جدید خون بیشتر را به شکل مداومتر در بدن جریان می‌دهد.

10سوال عجیب در آزمون دانشگاه‌ها

اگر برای مصاحبه به دانشگاهی وارد شدید، اصلا نگران سوالات مصاحبه نباشید چون دانستن سوالاتی که توقع شیندن آنها را ندارید می‌تواند برایتان مفید باشد.

برخی از عجیب‌ترین سوالاتی که در گزینش دانشگاه‌های مطرح جهان پرسیده می‌شوند، عبارتند از:

 
1.درباره کاکتوس‌ها چه می‌دانید؟

 
2. آیا شامپانزه‌ها هم باید حقوق بشر داشته باشند؟

 
3. فرض کنید برای فعالیت در یک آسایشگاه داوطلب شده‌اید. آیا ساکنان آسایشگاه، آن مکان را دوست دارند؟

ادامه مطلب ...

تصویری از پیاده روی همسر بشار اسد به همراه 2 فرزندش

روزنامه الشرق الاوسط چاپ لندن با انتشار تصویر پیاده روی همسر وفرزندان رئیس جمهوری سوریه در خیابان های دمشق نشان داد که ناامنی در این کشور برخلاف آنچه که ادعا می شود شدید نیست.

روزنامه الشرق الاوسط چاپ لندن تصویری را منتشر کرده است که به موجب آن "اسماء الاسد" همسر بشار اسد رئیس جمهوری سوریه به همراه 2 فرزند خود در حال قدم زدن در خیابان های دمشق است. الشرق الاوسط که سیاست های آن ضد نظام حاکم در سوریه است با انتشار این تصویر نشان می دهد که همسر بشار اسد پیاده فرزندان خود را به مدرسه می برد.

انتشار این تصویر از سوی روزنامه وابسته به رژیم ال سعود ،بزرگنمایی رسانه های غربی و عربی ضد سوری درباره ناامنی در سوریه را نقض می کند و نشان می دهد برخلاف آنچه این رسانه ها ادعا می کنند نیروهای ارتش سوریه توانسته اند با گروه های مسلح در این کشور مقابله و امنیت را برقرار کنند.

جشنواره آب بازی در تایلند + عکس

کشور تایلند یکی از کشورهایی است که به آداب و رسوم قدیمی خود بسیار پایبند است.

 یکی از این مراسمها در قالب جشنواره ای که همه همدیگر را خیس میکنند برگزار میشود.

جشنواره "سونگ کران" یا همان آب پاشی در تایلند ، امسال نیز همانند سالهای گذشته با استقبال ویژه ای از سوی مردم این کشور برگزار شد.

این فستیوال سالانه در منطقه "ناراتیوات" در جنوب تایلند برگزار می شود و در آن مردم این کشور با در دست داشتن هرگونه وسیله ای از جمله سطل و یا تفنگ آب پاش اطرافیان خود را خیس می کنند.

 


alt

alt

ادعای عجیب وزیر ارتباطات درباره‎ی ارسال صدا و تصویر امام زمان (ع

وزیر ارتباطات که در زمان کوتاه تصدی پست عالی ترین مقام این وزارت با اظهارنظرهای عجیب و غریب متخصصان حوزه‎های مختلف را شگفت زده کرده است، در آخرین اظهارنظرش ادعا کرده است که "صدا و تصویر آقا امام زمان از این لایه های جدید و بالاتر از فیبرنوری برای تمام جهانیان ارسال خواهد شد".


به گزارش سیتنا (citna.ir)، محمد حسن نامی که در سومین جشنواره‎ی ملی فاوا سخن می‎گفت، با تاکید بر اینکه هم اکنون با ارتقای فیبرنوری لایه‎های مختلف جو برای انتقال دیتای صوتی و تصویری به کار گرفته می‎شود، گفت: صدا و تصویر آقا امام زمان از این لایه‎های جدید و بالاتر از فیبر نوری برای تمام جهانیان ارسال خواهد شد.

این اظهارات در حالی بیان می‎شود که طی هفته‎های اخیر، اختلالات اینترنتی در سطح کشور به شکل بی‎سابقه‎ای افزایش یافته و پیگیری رسانه‎ها برای دریافت اطلاعات صحیح از مقامات مسوول وزارت ارتباطات در خصوص علت اصلی این مشکلات بی پاسخ مانده است.

عمل زیبایی یک زن به خاطر انتخابات +عکس

کریستینا فرناندز دی کریشنر، نخستین رئیس جمهور زن آرژانتین از سیاستمدارانی است که رقبایش وی را متهم کرده اند که با انجام جراحی های زیبایی متعدد توانسته ظاهرش را تغییر دهد و خود را بسیار جوان تر از چیزی که بود نشان دهد و به همین دلیل هم مردم در انتخابات ریاست جمهوری به وی رای دادند و پیروز شد. البته او هم تا به حال انجام جراحی های پلاستیک را انکار نکرده است.

مخالفان فرناندز، این خانم ۵۲ ساله را ملکه بوتاکس می خوانند و وقتی از وی پرسیدند فکر نمی کنی ظاهر آراسته ات نقش مهمی در جلب آرا داشته باشد، پاسخ داد: رونالد ریگان هم موهایش را رنگ می کرد، سیلویو برلوسکنی هم جراحی بینی داشته و هم مو کاشته است، در ضمن بسیاری از روسای جمهوری مطرح دنیا در معرض شایعه های اینچنینی قرار داشته اند.
 
در هر حال خبرنگاران آرژانتینی می گویند به محض اینکه زمزمه فرناندز برای ریاست جمهوری مطرح شد، یکباره فرم لب و همه زوایای ظاهری او تغییر کرد. گفته می شود او بدون چند چمدان لباس مسافرت نمی کند و روزی حداقل ۴ بار لباس عوض می کند و در دوران انتخابات تلاش زیادی کرد تا شبیه اویتا پرون، یک شخصیت سیاسی جوان و زیبا، باشد که در ۳۲ سالگی فوت کرد.

مناظره دوست‌یابی بین والدین و فرزند

اکثر والدین با خرسندی اهمیت دوستی در زندگی فرزندشان را تائید می کنند اما بسیاری دیگر، از اهمیتی که فرزندشان برای دوستی قائل هستند بیمناک و نگرانند.

دوستی های دوره نوجوانی به دلایل پیچیده متعددی، والدین را نگران می کند و رسانه ها بدون نشان دادن جنبه های مثبت آن به این نگرانی دامن می زنند. معمولا وقتی والدین کنار هم می نشینند، از تاثیرات منفی گروه همسالان گفتگو می کنند.

مادری می گوید: از وقتی دخترش با فلان دختر دوست شده، دیگر فرزندش در کلاس های فوق برنامه شرکت نمی کند و سطح نمراتش پائین آمده است و او هر شب با دخترش بر سر مارهای نیمه تمام، تلفن های طولانی و استفاده زیاد از اینترنت بگو مگو دارد و تنها نتیجه این بگو مگوها، عمیق تر شدن رابطه دخترش با دوست تازه اش بوده است.

ادامه مطلب ...

هویت یابی و بحران هویت نوجوانان

پدیده نوجوانی ،با این پرسش اساسی همراه است که نوجوان از خود می پرسد"من کیستم" این پرسش را که چند سال ادامه خواهد یافت "جستجوی هویت"می نامند. در واقع مساله این است که چه می‌شود که هیچ فردی نه مانند کسانی می‌شود که قبل از اودراین جهان زیسته اند ونه مانند کسانی خواهد شد که پس ازاوبه این جهان خواهند آمد.نوجوانی که با این پرسش اساسی روبروست می داند که بزودی باید مسوولیت زندگی خویش را شخصاً برعهده گیرد و از خود می پرسد: باید چگونه زندگی کنم؟چه حرفه ای راباید انتخاب کنم؟ در ارتباط باجنس مخالف وزندگی خانوادگی آتی چه خواهم کرد؟ با کدام باورهاوارزشها بایدزندگی کنم؟

رشد هویت

ادامه مطلب ...

عجیب ترین اتوبوس های دنیا +عکس

اتوبوس یکی از وسیله های نقلیه عمومی پرکاربرد در تمامی کشورهای دنیاست. به همین دلیل از تنوع بسیار زیادی برخوردار است به طوری که نمونه های مختلف آن هر ساله در برخی کشورها به کار گرفته می شوند. عده ای نیز با استفاده از خلاقیت و ذوق هنری اتوبوس های جالبی می سازند که شاید نتوان آن ها را حتی اتوبوس نامید:

** اتوبوس پدالی

ادامه مطلب ...