همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

پیام نوروزی اوباما به مردم ایران

رئیس‌جمهوری آمریکا در پیام نوروزی خود برای ایرانیان تصریح کرد که به دیپلماسی مقابل ایران پایبند است و گفت که اگر ایران به دنیا تضمین دهد که برنامه هسته‌ای اش برای مقاصد صلح‌آمیز است می‌تواند به انرژی صلح‌آمیز دسترسی داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس، «باراک اوباما» رئیس‌جمهور آمریکا، همچون سالهای گذشته، در آستانه نوروز 93، در پیام نوروزی خود

متن پیام نوروزی اوباما به شرح زیر است:

درود (به زبان فارسی)

در حالیکه شما و خانواده‌هایتان دور میز نوروز جمع‌ می‌شوید، می‌خواهم بهترین آرزوهایم را برای این بهار جدید و سال نو تقدیم کنم.

مانند همیشه این تعطیلات فرصتی است برای قدردانی از نعمتهایتان و تعمق در امیدهایمان برای سال پیش رو.

همانطور که هر سال به عنوان رئیس‌جمهوری این کار را کرده‌ام، می‌خواهم از این فرصت برای سخن گفتن مستقیم با مردم و رهبران جمهوری اسلامی ایران استفاده کنم.

ادامه مطلب ...

سه شاه کلید برای "طول عمر"

ورزش و فعالیت، تغذیه مناسب و دوری از استرس سه اصل مهم برای حفظ سلامت و طول عمر هستند که با بکار گیری این سه اصل زندگی می‌توانیم پیری را به تاخیر بیاندازیم.

دکتر فریبا محمد علی پور، کارشناس سلامت و بهداشت خانواده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: اضافه وزن، "فشار خون بالا"،" چربی خون" و قند خون بالا مشکلات شایعی هستند که غالب افراد به ویژه شهر نشین‌ها با آن‌ دست و پنجه نرم می‌کنند، تغذیه صحیح از راه‌های کنترل این بیماری‌هاست که با پیشگیری و کنترل این بیماری‌های مزمن می‌توان طول عمر بالایی داشت.

ادامه مطلب ...

اس ام اس عید مبارک اس ام اس تبریک نوروز 1393

جدیدترین اس ام اس های خنده دار عید نوروز

 

 

بهار یعنی از این لحظه حرف تو باشد
گلی میان دو سنگ پیاده رو باشد
بهار می رسی ای میوه بهشتی من
اگرچه ساعت مردم عقب جلو باشد
بیا که برگ درختان عمر می ترسند
که فصل آمدن تو پس از درو باشد
نوروزتان پیروز

.

.


هر عید تو را غرق صفا می خواهم
هر روز تو را کامروا می خواهم
از بهر تو و هر که تو را دارد دوست
آرامش خاطر از خدا می خواهم

.

.

ادامه مطلب ...

بال هایت را کجا جا گذاشتی؟

پرنده بر شانه های انسان نشست .انسان با تعجب رو به پرنده کرد و گفت :

- اما من درخت نیستم . تو نمی توانی روی شانه ی من آشیانه بسازی .پرنده گفت :

- من فرق درخت ها و آدم ها را خوب می دانم . اما گاهی پرنده ها و انسان ها را اشتباه می گیرم .

انسان خندید و به نظرش این بزرگ ترین اشتباه ممکن بود .پرنده گفت :
ادامه مطلب ...

عکسی جالب از بازیگر مشهور با مادرش

امیر جعفری به همراه مادرش در سفر حج

توضیح وزارت کشور درباره بست نشینی یک نماینده: او بعد از یک ساعت و نیم مذاکره فحش داد و رفت

وزارت کشور توضیحاتی درخصوص تحصن نماینده مردم آزادشهر در مجلس در وزارت کشور اعلام کرد.
به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ مهدی اللهیاری، مسئول پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور با تاکید بر اینکه سیاست وزارت کشور در تعامل سازنده و منطقی با نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی است گفت: جناب آقای صابری نماینده مردم شریف آزاد شهر و رامیان بارها از طرق مختلف از جمله مقامات محلی و وزارت کشور اصرار بر انتصاب فردی خاص برای فرمانداری رامیان بود.

ادامه مطلب ...

اولین عمل تومورمغزی ماهی‌قرمز!/عکس

برای اولین بار یک عمل تومور مغزی ماهی قرمز در فرانسه انجام شد.

دامپزشک «وارمتن» گفت: با وجود اینکه این عمل جراحی در آب بسیار دشوار است اما «مارک لکلرک» موافقت به عمل ماهی قرمز به نام «رومئو» کرد.

وی ادامه داد: ما برای عمل کردن تومورمغز ماهی مجبور بودیم هریک دقیقه ماهی را از آب خارج کنیم.

 

 

«هوبرت» صاحب ماهی به دلیل مشاهده یک تاول بزرگ «رومئو» را نزد دکتر دامپزشک برد.

در این عمل جراحی، جراح مجبور به برداشتن یک منطقه بزرگ تومور و حذف باله پشتی شد.

حال «رومئو» خوب است و به راحتی شنا می‌کند.

سگ‌های چند میلیون دلاری/تصاویر

 

تسنیم: توله سگی از نژاد ماستیف تبتی در یک نمایشگاه حیوانات لوکس در چین به قیمت تقریبی ۲ میلیون دلار به فروش رفت.

ادامه مطلب ...

یک کارمند در ترکیه 6 همکار خود را به گلوله بست (+عکس)

به گزارش مهر به نقل از حریت، اداره آمار شهر کارس واقع در شرق ترکیه صبح امروز شاهد یک جنایت بود. بر این اساس یکی از کارمندان این اداره در اقدامی جنون آمیز اقدام به تیراندازی به سوی همکاران خود کرده است. در این ماجرا فرد مهاجم با استفاده از یک اسلحه کلاشینکف به محل کار خود رفته و شماری از همکارانش را گروگان گرفته است، وی پس از حضور نیروهای امنیتی اقدام به خودکشی کرد.

ادامه مطلب ...

رکورد سرعت در جاده‌های ایران شکست!

خودروی سواری کیا اپتیما که با سرعت 240 کیلومتر در ساعت در آزاد راه امیرکبیر استان اصفهان در حال حرکت بود توسط ماموران پلیس راه متوقف شد.

سرهنگ رضا رضایی با بیان این مطلب اظهار داشت: صبح امروز ماموران تیم کنترل سرعت پاسگاه پلیس راه اصفهان، تهران حین کنترل خودروهای عبوری در آزاد راه امیرکبیر یک دستگاه خودروی سواری کیا اپتیما را که با سرعت جنون امیز 240 کیلومتر در ساعت در حال حرکت بود را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه با توقیف این خودرو رکورد توقیف خودروهای پرسرعت در جاده های استان شکسته شد گفت: در این رابطه خودرو توقیف و به پارکینگ منتقل و راننده آن نیز جهت سیر مراحل قانونی و شرکت در کلاس های آموزشی به پلیس راه استان معرفی شد.

به گزارش فرارو، سرهنگ رضایی بر رعایت دقیق قوانین راهنمایی و رانندگی توسط رانندگان تاکید کرد و گفت: ماموران پلیس راه استان در ایام تعطیلات نوروز بدون هیچ گونه اغماضی با تخلفات رانندگی به خصوص سرعت و سبقت غیر مجاز برخورد قانونی خواهند کرد.

اسامی شرکت‌های واردکننـده "خودروی لـوکس" بـا ارز مرجع

بالاخره پس از گذشت یک سال و نیم کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گزارش خود از ماجرای واردات خودروهای لوکس را در صحن علنی مجلس قرائت کرد.

خبر واردات خودروهای لوکس را اولین بار مرضیه وحید دستجری، وزیر بهداشت دولت دهم علنی کرد و گفت که با ارز مرجع به جای دارو، خودرو لوکس وارد کشور می شود. این افشاگری برای او به قیمت برکناری اش تمام شد. اما حالا کمیسیون اصل 90 مجلس مهر تایید بر حرفهای وزیر معزول زده و تاکید کرده که خودرو با ارز مرجع وارد می شده و به قیمت ارز آزاد در بازار به فروش می رسیده است.

ادامه مطلب ...

عکس/ لحظه مرگ آنی یک زوج جوان

عبور از چراغ قرمز باعث تصادف شدیدی شد.تصاویر لحظه تکان دهنده زوج موتور سواری را نشان می دهد که در شهری در کشور چین از چراغ قرمز با سرعت رد شده و قصد عبور از خیابان را دارد که با خودرویی برخورد کرده و هر دو نفر آنها پرتاب شده و در جا جان می دهند. 

هواپیمای گمشده مالزی چه کمکی به تلویزیون کرد؟

 با اینکه 10 روز از گم شدن هواپیمای مسافربری بوئینگ 777 خطوط هوایی مالزی در مسیر کوالالامپور به پکن گذشته است، و با اینکه تحقیقات به نتیجه‌های اندکی رسیده، اما این خبر همچنان یکی از اخبار برتر و پرمخاطب برنامه‌های تلویزیونی است.
 
شبکه سی‌ان‌ان که از قدیم با پشتیبانی کردن و پوشش چنین خبرهایی بطور لحظه‌ای و مداوم آمار بینندگان خود را بالا برده، در هفته منتهی به دهم مارس به دومین شبکه پرمخاطب آمریکا در میان مخاطبان بزرگسال بین 25 تا 54 سال بدل شد. آمار مخاطبان این شبکه با رشد 109 درصدی روبرو شده بود.

ادامه مطلب ...

کاربردهـای بـاورنکردنی نوشـابه‌ گـازدار!

نوشابه های گازدار است که دارای اسید کربنیک و گاز دی اکسید کربن همراه با شکر، طعم کولا، کافئین و سایر مواد افزودنی می باشد.

اما این نوشیدنی کاربردهای عجیب دیگری هم دارد:


از جمله این کاربردها می توان به رفع زنگ زدگی، رفع لکه خون یا روغن  از لباس و پارچه، رفع لکه ناشی از نفت بر روی لباس، رفع سوختگی ماهی تابه یا دیگ، آبیاری گیاهان به منظور افزایش محصول آن و ضد یخ برای شیشه منزل و خودرو استفاده نمود.            


رفع لک ناشی از آدامش بر روی مو، زدودن رسوب ظرف، و رفع آثار گازگرفتگی توسط عروس دریایی، رفع جرم سرویس بهداشتی، نظافت استخر یا وان دیگر خواص این ماده اسیدی است.

آیا هنوز مایل به نوشیدن این ماده اسیدی هستید ؟!

عکس: یکی از عجیب‌ترین عکس‌های فوتبالی

بازیکنان تیم فوتبال کلاوا در رقابت های دسته دوم فوتبال مکزیک، یکی از عجیب ترین عکس های تیمی تاریخ فوتبال را به نام خود ثبت کرده اند. این بازیکنان در اعتراض به عدم دریافت حقوق در دو ماه اخیر، به هنگام آماده شدن برای عکس تیمی، سرشان را در بسته هایی مقوایی قرار دادند که روی اکثرشان نماد دلار و جمله «به من حقوق بده» حک شده بود.

رسوایی نامزد ‌رونالدو جنجالی شد +عکس

رسوایی نامزد ‌رونالدو جنجالی شد +عکس 
 فارس: روزنامه دوماناها پرتغال در گزارشی عنوان کرده امشب در دیدار برگشت لیگ قهرمانان اروپا بین رئال مادرید و حریف آلمانی، وضعیت روحی کریستیانو رونالدو مساعد نخواهد بود.

گزارشگر این نشریه برای خوانندگان نشریه خود شرح داده که رونالدو در چند روز گذشته در خانواده و از دست نامزدش به شدت عصبانی و ناراحت بوده است.

مطابق اعلام گزارشگر این نشریه کاپیتان تیم ملی پرتغال و ستاره خط آتش مادریدی‌ها به خاطر چاپ تصاویری زشت از نامزدش و یک خواننده آمریکایی در یک نشریه آمریکایی که باعث جنجال، هیاهو و رسوایی شده،‌ بسیار ناراحت است به حدی که احتمال دارد تاثر زیادش از این بابت‌،‌ روی بازی او تاثیر منفی به جای گذارد.

در بازی رفت رئال مادرید موفق شد 6 بر یک شالکه را مغلوب کند.

مصاف دو تیم ساعت 23 و 15 دقیقه در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو آغاز خواهد شد.

سینمایی در میان بیابان

 سینما یکی از تفرجگاه های انسان هاست و همیشه به عنوان یکی از مکان هایی است که برای گذراندن زمان های فراغت خانوادگی به آنجا مراجعه می شود. سینماها معمولا سالن های بزرگ، تمیز و با امکانات رفاهی دارند.
 
در میان صحرای مصر یک مکان عجیب وجود دارد که این روزها به سینمایی برای آخر دنیا معروف شده است. در نگاه اول به نظر می رسد این سینما در میان صحرا و توسط انسان های باستان مصری ساخته شده است و حالا بعد از صدها سال بار دیگر پیدا شده اند.
 

 

ادامه مطلب ...

کودک 6 ساله جیرفتی تنها با بوی بنزین زنده است! (+عکس)

کودک 6 ساله جیرفتی تنها با بوی بنزین زنده است! (+عکس) 
 بابک بهمنی کودک بیماری است که مدت شش سال است، باید مرتب بنزین استنشاق کند و اگر آن را از خود دور کند از حالت طبیعی خارج و بیهوش می‌شود.

این کودک بیمار در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: باید هفته‌ای یکبار به پمپ بنزین مراجعه کرده و 0.5 لیتر بنزین بخرم.

وی افزود: در حال تحصیل در کلاس پنجم دبستان در یکی از مدارس جیرفت هستم و ماهانه 100 هزار تومان کمک مالی مردمی دریافت می‌کنم.

بهمنی تصریح کرد: پدرم بیکار است و سرطان ریه دارد، مادرم هم خانه‌دار است و یک خواهر دارم که در مقطع پیش‌دانشگاهی تحصیل می‌کند.

وی ادعا دارد که برای درمان بیماری خود به پزشک مراجعه کرده و پزشکان راه درمانی برای وی توصیه نکردند.

پرواز تهران - پاریس ۱۳ مسافر اضافه آورد!

۱۳ مسافر پرواز شماره ۷۳۳ ساعت ۹ صبح ایران ایر به مقصد پاریس در فرودگاه امام خمینی(ره) به دلیل اینکه برای این پرواز بیش از ظرفیت بلیت فروخته شده بود، از سفر خود بازماندند.

به گزارش مهر، پرواز شماره ۷۳۳ ساعت ۹ صبح امروز ایران ایر به مقصد پاریس در فرودگاه امام خمینی(ره) ۱۳ نفر خود که دارای بلیت بودند، را جا گذاشت و رفت. بر این اساس، هنگامی که مسافران قصد سوار شدن به هواپیما را داشتند مسئولان هواپیما اعلام کردند که برای ۱۳ نفر از آنها صندلی خالی وجود ندارد.

با اعلام این موضوع از سوی مسئولان مسافران اجازه سوار شدن به هواپیما را نیافتند و موجب اعتراض این تعداد از مسافران در فرودگاه امام خمینی(ره) شد.

مسئولان این شرکت هواپیمایی بدون اینکه پاسخ درستی را به این مسافران بدهند، آنها را به مدیران فرودگاه ارجاع دادند.

در حال حاضر این مسافران در سالن فرودگاه امام خمینی (ره ) سرگردان شده‌اند.

پیامک معطر بفرستید! +تصاویر

محققان آمریکایی سیستمی به نام oPhone طراحی و ساخته‌اند که یک تکنولوژی جدید استوانه‌ای شکل برای ارسال پیامک‌های معطر است که متصل به گوشی‌های هوشمند است.

این تکنولوژی توسط دانشمند آمریکایی «دیوید ادواردز» در آزمایشگاه پاریس طراحی شد.

ادامه مطلب ...