همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

روشی ابتکاری برای خواستگاری+عکس


روشی ابتکاری برای خواستگاری+عکس
 

یکی از طرفداران خودرو که عضو یک گروه اینترنتی است، از دوستان خود درخواست کرد در ایجاد صحنه‌ای خاص برای خواستگاری از دختر مورد علاقه او به کمکش بیایند، دوستانش هم به پارکینگ یکی از مدارس محلی رفتند و به خواست او صحنه‌ای خلق کردند که تصویر آن را در  می‌بینید.

به گزارش جام جم آن لاین، با خلق صحنه خواستگاری ابتکاری، پسر خوش ذوق به همراه دختر مورد علاقه خود به بام پارکینگ رفتند و در لحظه‌ای که دختر با این صحنه مواجه شد، پسر از او پرسید: «آیا با من ازدواج می‌کنی؟» اگر شما جای او بودید، پس از دیدن این صحنه، چه جوابی به این خواستگاری می‌دادید؟

حمله عجیب سمور آبی به تمساح (عکس)

غذای عمده سمورهای آبی اغلب خرچنگ، صدف و حیوانات کوچک است اما بعضی وقت‌ها آن‌ها به حیوانات بزرگتر و خزندگان نیز حمله می‌کنند. در دریاچه وودراف فلوریدا سمور آبی به تمساح حمله کرده و او را گاز گرفته است. اگرچه تمساح درنده‌ی برتر به حساب می‌آید اما سمور آبی توانسته بر او غلبه کند. عکاس این تصاویر می‌گوید در موقع خوردن صدای وحشتناک خرد شدن تمساح شنیده می‌شده است.

 
ادامه مطلب ...

تمساحی در موتور! (عکس)


نقاشی سه بعد درب موتور یک لکسس توسط موسسه تیونینگ جی دی ام

هدیه‌ی امشب ایرانی‌ها به مسی(عکس)


ک فرش ابریشمی ایرانی قرار است در بازی امشب ایران - آرژانتین به مسی هدیه شود که تصویر آن را در زیر میبینید

رکورد‌داری ریال ایران در کاهش ارزش

بانک جهانی در گزارشی از تغییرات ارزش پول های ملی 27 اقتصاد بزرگ دنیا در برابر دلار طی سه ماهه نخست سال جاری میلادی اعلام کرد 20 پول ملی در این دوره با افت ارزش مواجه شده اند.

بیشترین کاهش ارزش پول های ملی مربوط به ایران می شود. ریال ایران در سه ماه نخست سال جاری میلادی 50.3 درصد از ارزش خود را در برابر دلار نسبت به مدت مشابه سال قبل از دست داده است.

بر اساس این گزارش در سال 2012 ارزش ریال ایران در برابر دلار 13 درصد و در سال 2013 نیز 32.1 درصد کاهش یافته بود.

پس از ایران،‌ پول ملی آرژانتین بالاترین کاهش ارزش را در سه ماهه نخست 2014 داشته است. ارزش پول ملی آرژانتین در این دوره نسبت به مدت مشابه سال قبل 34.2 درصد کاهش داشته است. 
ادامه مطلب ...

بانک مرکزی: رشد اقتصادی منفی ۳.۹ درصد شد


بانک مرکزی جدیدترین بررسی‌های اقتصادی خود در حوزه شاخص‌های عمده اقتصادی طی سه ماهه نخست سال 92 را منتشر و اعلام کرد که در بخش واقعی اقتصاد ایران و در حوزه رشد اقتصادی روند منفی این رشد نسبت به سال 91 بهبود یافته است.
  برهمین اساس رشد تولید ناخالص داخلی با سال پایه 83 در سه ماهه اول سال گذشته با احتساب نفت منفی 3.9 درصد و بدون احتساب نفت منفی 1.2 درصد برآورد و اعلام شده است.
عملکرد سه ماهه اول سال 92 به قیمت‌های جاری نشان می‌دهد که تولید ناخالص داخلی به قیمت پایه 2119387 میلیارد ریال، تشکیل سرمایه ثابت ناخالص 492269 میلیارد ریال، هزینه‌های مصرفی بخش خصوصی 1076005 میلیارد ریال و هزینه‌های مصرفی بخش دولتی 198634 میلیارد ریال شده است.

خوردن خربزه با عسل، واقعا خطرناک است؟


ترکیب خربزه و عسل ماده‌ای سخت و سفت را تولید می‌کند که عمل دستگاه گوارش را با مشکل روبرو می‌سازد.

به گزارش روزنامه جمهوری اسلامی، زمانی که عسل با خربزه مخلوط می‌شود، ترکیب‌های موجود در این دو ماده خوراکی با یکدیگر واکنشی نشان می‌دهند که نتیجه این واکنش، به وجود آمدن یک ماده سفت و سخت است.

به همین دلیل، اگر خربزه و عسل باهم مصرف شوند، سفت شدن ماده حاصل از ترکیب آنها، باعث می‌شود هضم برای دستگاه گوارش بسیار سخت شود.

در یک کلام اینکه خربزه و عسل، ترکیبی دیرهضم و بدهضم است. در موارد بسیار زیادی هم دیده شده افرادی که خربزه و عسل را باهم خورده‌اند، دچار دل‌دردهای شدیدی می‌شوند.

البته این دل‌دردها در حدی نیستند که بتوانند منجر به مرگ یا مرگ آنی افراد سالم شوند.

داعش۲نیروی‌پیشمرگه‌راسربرید/عکس+18


گروه تروریستی «داعش» دو تن از نیروهای پیشمرگه در استان دیالی عراق را سر برید.

به گزارش «العهد»، گروه تروریستی داعش در ادامه جنایات وحشیانه خود در مناطق تحت اشغال عراق، روز جمعه دو تن از نیروهای پیشمرگه را در استان دیالی سر برید.
  ادامه مطلب ...

رقم واقعی تور جام جهانی چقدر بود؟


دبیر ستاد ویژه پشتیبانی از تیم ملی در وزارت خارجه می‌گوید مشخص نیست یک شبه بر سر تفاهم‌نامه‌ای که برای اعزام هواداران ایرانی به برزیل امضا شده بود چه آمد.

به گزارش ایسنا، هاشمی دبیر ستاد ویژه پشتیبانی از تیم ملی در وزارت خارجه و سفیر سابق ایران در برزیل درباره انتقادهای مطرح شده از نحوه اعزام هوداران ایرانی به برزیل اظهار مرد: یک ماه و نیم قبل از عید این ستاد تشکیل شد. ما هم با توجه به تجربیاتی که جام‌های جهانی قبل و تجربه حضور در برزیل داشتیم یکسری از معیارها را اعلام کردیم و گفتیم نباید به تورهایی که توانایی انجام این استانداردها را ندارند اجازه اعزام هوادار از ایران به برزیل را داد.  ادامه مطلب ...

کاغذ بازی عجیب درچین/عکس


در یک مراسم سنتی در استان‎های "آباتیبتان" و "کیانگ" (چین)، تبتی‎ها با استفاده از شاخه‎های درخت، کاغذهایی که بر روی آنها دعاهای خود را نوشته‎اند می سوزانند.

پیچیدگی‌های آمریکایی برداشته شدن تحریم‌های ایران


برداشته شدن همه تحریم‌های شورای امنیت، چندجانبه و ملی مرتبط با مسأله هسته‌ای بر پایه یک برنامه تنظیمی مورد توافق طرفین که یکی از تعهدات تعیین شده برای 5+1 در راه حل نهایی مورد توافق با ایران است، اکنون به یکی از پیچیده‌ترین مسائل مطرح در مذاکرات هسته‌ای با ایران تبدیل شده است. محافل آمریکایی در این باره چه نظری دارند؟

به گزارش «تابناک»، سی و پنج سال تحریم آمریکا علیه ایران ـ که پس از تسخیر سفارت آمریکا در سال 1358 آغاز شد و سرانجام بنا بر توافق موقت ژنو در حوزه هسته‌ای متوقف شد ـ مجموعه گسترده‌ای از تحریم‌ها با بهانه‌ها و اهداف اعلامی متفاوت، مراجع تصمیم‌گیری متنوع و سازوکارهای برداشته شدن پیچیده ایجاد کرده که با توجه به تعهد 5+1 برای برداشته شدن بخش‌های مربوط به موضوع هسته‌ای در آنها در توافق نهایی با ایران بر پایه یک برنامه تنظیمی، مأموریت پیچیده‌ای برای مذاکره‌کنندگان دو طرف درست کرده است.  ادامه مطلب ...

واکنش های دیدنی هنگام تماشای جام جهانی +تصاویر


چند روزی از آغاز مسابقات محبوب جام جهانی فوتبال در برزیل نگذشته که در همین ابتدای دور اول بازی ها نتایج جالب و یا شگفت انگیزی رقم خورده است. مردم کشورهایی که نماینده ای در این مسابقات دارند از یک سو و سایر فوتبالدوستان در سراسر جهان، از هر قشر و جنس و سن نسبت به نتایج حاصله از مسابقات واکنش های بسیار جالبی نشان می دهند. شاید همین اشک و لبخندهاست که فوتبال را از تمام ورزشهای جهان متمایز و البته پر طرفدارتر کرده است!


 
ادامه مطلب ...

مرگ میلیون‌ها ماهی در رودخانه هیرمند! +تصاویر


به گزارشایلنا، این رودخانه منشعب شده از شاخه اصلی رودخانه هیرمند است و پس از دو شاخه شدن در محل «کنگ مزار» و روستای «کول» از طریق کانال «فضل آب» و «لورگ باغ» در نهایت به دو بخش مختلف تالاب هامون می ریزد.  ادامه مطلب ...

بهترین روش برای سفید کردن دندان


خیلی اوقات افرادی را می‌بینیم که ظاهر بسیار زیبا و شیکی دارند اما وقتی به ما نزدیک می‌شوند و شروع به صحبت می‌کنند با دیدن دندان‌های‌شان کاملا نظرمان عوض می‌شود! دندان‌های زرد و بدشکل سن را بالا می‌برد و حالت بیمارگونه به چهره می‌بخشد.

درحالی‌که دندان‌های سفید، مرتب و درخشان می‌توانند نگاه هرکسی را به خود خیره و زیبایی چهره را دو چندان کنند! در این مقاله دکتر علی آقازاده و دکتر معصومه حسنی طباطبایی، دندانپزشکان زیبایی، شما را با راه‌های سفید کردن دندان آشنا می‌کنند.

اصلا چرا دندانم بدرنگ است؟!

تغییر رنگ دندان می‌تواند به مرور زمان در اثر مصرف سیگار، مواد غذایی نظیر قهوه، چای، نوشابه‌های رنگی، میوه‌های حاوی کاروتن (مثل هویج)، مواد آهن‌دار یا در اثر زیادی فلوراید آب مصرفی یا در اثر بیماری‌هایی مثل یرقان (زردی یا هپاتیت) یا مصرف داروهایی مانند تتراسایکلین در دوران رشد دندانی (قبل از 8 سالگی، درواقع تتراسایکلین با کلسیم موجود در سطح دندان ترکیب شده و تغییر رنگ ایجاد می‌کند) یا تغییر رنگ در اثر ماده پر شده تاج یا ریشه دندان یا تغییر رنگ در اثر ضربه به دندان به علت خونریزی داخل پالپ دندان ایجاد شود. استفاده بیش از حد از دهانشویه‌های حاوی کلرهگزیدین، داروهای آنتی‌هیستامین و آنتی سایکوتیک و داروهای کنترل‌کننده فشار‌خون بالا نیز در تغییر رنگ دندان‌ها موثر است.

بلیچینگ، کامپوزیت یا لامینیت؛ بهترین روش برای سفید کردن دندان کدام است؟! 

ادامه مطلب ...

وقتی شتر داره سر بچه ات را می خورد و ...! + تصویر


ترجمه نوشته کنار عکس این است : وقتی شتر داره سر بچه ات را می خورد 1- شما او را نجات می دهید 2- عکس می گیرید

گوسفندی‌ که‌ گران تر از پورشه‌ فروخته‌ شد! +عکس


به گزارش العالم، در یک حراجی که در شهر طائف عربستان برگزار شد، یک گوسفند دو ساله از نژاد کمیاب، به مبلغ یک میلیون ریال عربستان (بیش از 800 میلیون تومان) به فروش رسید و دو برۀ آن هم نیم میلیون ریال فروخته شد.
این دو بره هر کدام شش ماه عمر دارند و هریک به مبلغ 250 هزار ریال فروخته شده اند.   

 به نوشته روزنامه القدس العربی، خریدار این گوسفندان که "سعود الطجل" نام دارد، پس از اعطای چک تضمینی به مبالغ فوق به فروشنده، در توضیح این اقدام خود گفت: تکثیر نژادهای کمیاب چارپایان، سود سرشاری را نصیب ما خواهد کرد.

وحشتناک ترین سس تند دنیا! (+عکس)


علاقه به غذاهای تند امری بسیار شخصی است به طوری که عده ای طاقت ذره ای تندی ندارند ولی در مقابل دسته ای از افراد هستند که برای خوردن غذاهای بسیار تند حاضرند دست به هر کاری بزنند.  ادامه مطلب ...

جیب این شلوار گوشی شما را شارژ می‌کند + عکس


جیب این شلوار گوشی شما را شارژ می‌کند + عکس
 

به گزارش باشگاه خبرنگاران، یک طراح لباس با همکاری شرکت نوکیا امکاناتی را طراحی کرده اند تا لومیا در جیب این شلوار شارژ شود.

 نوکیا با طراحی شارژر وایرلس دی سی-50 برای سری لومیا این امکان را فراهم کرده است. برای استفاده از این شارژر نوع خاصی از شلوار نیز طراحی شده که به "شلوار هوشمند" معروف شده است.
برای شارژ شدن گوشی لومیا و یا هر نوع گوشی که قابلیت استفاده از این شارژر را دارد، باید آن را در جیب شلواری که به همین منظور طراحی شده است قرار دهید. پیش فروش این شلوار به زودی آغاز خواهد شد.

جدیدترین آمار اتصالات اینترنت در ایران: مازنی ها پرمصرف ترین اینترنت در بین مردم ایران/ وایمکس، خوراک خوزستانیها

جدیدترین آمار اتصالات اینترنت در ایران:  مازنی ها پرمصرف ترین اینترنت در بین مردم ایران/ وایمکس، خوراک خوزستانیها
 

 براساس آمارهایی که در سامانه مدیریت ضریب نفوذ اینترنت کشور آمده است ایران با 75 میلیون و 149 هزار و 669 نفر جمعیت دارای 36 میلیون و 918 هزار و 795 کاربر اینترنت و 21 میلیون و 198 هزار و 945 مشترک است که با این وجود ضریب نفوذ اینترنت در ایران تا پایان سال 92 حدود 49.13 درصد برآورد می شود.  ادامه مطلب ...

نقش دوران قاجار در واژه مصطلح پارتی بازی در ایران


پارتی و پارتی بازی امری نیست که مخصوص یک یا چند جامعه مشخص باشد و علیرغم اینکه غالباً آن را از ویژگیهای کشورهای رو به توسعه می‌دانند،اما کشورهای توسعه یافته نیز از این معضل مصون نیستند. پارتی‌بازی که در ادبیات  عمومی و عامیانه با  عباراتی نظیر (بند پ) از آن یاد می‌شود! عموماً بر تبعیض و جایگزینی رابطه به جای ضابطه دلالت دارد. این واژه برگرفته از لغت لاتین  پارتی به معنای گروه و حزب است و در صد سال اخیر در زبان فارسی و خصوصا مردم ایران متداول شده است! فارغ از هرگونه نگاه ارزشی به این واژه و کاربرد آن در ایران ما بر آن شدیم تا ریشه این واژه پرکاربرد! را در فرهنگ عمومی مردم ایران واکاویم .

عده ای معتقدند: پارتی بازی همان حزب بازی است که در کشورهای اروپایی معنای بدی  ندارد و کاری طبیعی و عادی است. لیکن نزد ایرانیان با مفهومی منفی آمیخته شده است.

عده ای دیگر رواج این واژه را  در تاریخ معاصر ایران و در بحبوحه سلطنت احمد شاه قاجار جستجو میکنند زمانی که  دو حزب نیرومند " اجتماعیون اعتدالیون " و " اجتماعیون عامیون " بر همگی جریانات سیاسی و روز نظارت داشتند و هیچ امری از امور سیاسی و تحولات اداری و اجتماعی بدون صلاحدید آن دو حزب تحقق نمی پذیرفت. این دو حزب در همه ی زمینه ها با یکدیگر رقابت داشتند و می کوشیدند هواداران و اعضای خود را با صلاحیت یا بی صلاحیت به مشاغل و مناصب حساس بگمارند و هرکس خواهان رسیدن به جاه و مقامی بود خواه و ناخواه عضویت در یکی از این دو حزب را می پذیرفت و مدار کشور بر حزب سازی و حزب بازی بود.   ادامه مطلب ...

دلجویی مسی از کودکی که با او دست نداد(عکس)





این کودک برزیلی قبل از بازی با بوسنی قصد داشت با مسی دست بدهد که بازیکن آرژانتین او را ندید. او این عکس را برای دلجویی از این کودک با او انداخت.

آیا توزیع‌کنندگان بنزین آلوده پاسخ می‌دهند؟


موضوع «بنزین آلوده» و طرح مرگ هایی که از آن ناشی شده، به موضوع پرحاشیه این روزها تبدیل شده است.

به گزارش ایسنا، بهناز رهبر مهرپور در ادامه یادداشت خود در روزنامه اعتماد نوشت: آنچه مسلم است، بهبود وضعیت هوای کلانشهرها و ابرشهر تهران از روزی است که گفته شد تولید و توزیع این نوع بنزین ها که محصول پتروشیمی ها بود، متوقف شده است.

یک گزارش سازمان محیط زیست می گوید که منشا تا 60 درصد آلودگی هوا، آلاینده هایی بوده است که در بنزین تولید پتروشیمی ها وجود داشت. مسائل بسیاری که در مورد این نوع بنزین گفته می شد تحقیقات زیادی را ناشی شد که از آن جمله از سوی نمایندگان مجلس بود و حتما نتیجه همان تحقیقات است که به گفته «کمال الدین پیرموذن»، نماینده مجلس و عضو فراکسیون محیط زیست، بنزین آلوده مرگ را باعث شده است.   ادامه مطلب ...

چند ایرانی برای تماشای جام جهانی سفر کرده اند؟


این روزها در کل دنیا تعداد زیادی از مردم در تب و تاب بازی‌های فوتبال جام جهانی هستند اما چه تعداد از ایرانی‌ها برای تماشای نزدیک این بازی‌ها از طریق تورهای گردشگری به برزیل سفر کرده‌اند؟

 رجبعلی خسروآبادی، مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان تهران در این باره گفت: 450 نفر از ایرانی‌ها از طریق تورهای گردشگری به برزیل سفر کرده‌اند.

 او گفت: این تعداد افرادی هستند که توسط سفارت برای آنها ویزا صادر شده است.

 مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان تهران درباره هزینه سفر به برزیل نیز گفت: هزینه سفر به برزیل برای هر نفر، تقریبا 40 میلیون تومان شده است.
خسروآبادی یادآور شد: 3 روز پیش از آغاز سفر‌ها برای جام جهانی، دفاتر گردشگری که تور برزیل برگزار می‌کردند را دعوت کردیم و تأکیدهای لازم را داشتیم که قراردادها به دقت تنظیم شود تا هیچ مشکلی رخ ندهد.

داعش تهدید کرد: پس از تخریب نماد شرک آلود در نجف و کربلاء، به ایران خواهیم آمد و مشهد را با خاک یکسان خواهیم کرد


 
گروهک تروریستی داعش در بیانیه ای توهین آمیز اعلام کرد: «رافضی»ها بدانند، که هدف ما تخریب نماد شرک آلود در نجف، کربلاء و سامرا است. بدانید که بعد از تخریب این نمادها در عراق به ایران خواهیم آمد و مشهد ایران را با خاک یکسان خواهیم کرد.

  ادامه مطلب ...

معدن حیرت انگیز نمک در روسیه (عکس)


معدن نمک متروکه یکاترینبورگ در شهر یکاترینبورگ روسیه قرار داشته و به دلیل لایه بندی های زیبایی که سنگ ها در داخل معدن دارند، شهرتی جهانی یافته است.

 
ادامه مطلب ...

تلفن همراه در گلوی یک جوان! + عکس


پزشکان تلفن همراهی که در گلوی یک جوان آفریقای جنوبی گیر کرده بود را در یک عمل جراحی کوتاه بیرون آوردند.

تلفن همراه در گلوی یک جوان!+عکس


نکته جالب این بود که بعد از عمل جراحی، جوان حاضر نشد بگوید چه اتفاقی افتاده که تلفن همراه در گلوی وی گیر کرده است.

دومین واکنش رسانه های بزرگ به مدل موی دروازه بان ایران: علیرضا حقیقی در صفحه مد گاردین!



به گزارش  کافه سینما، یکی از حواشی جالب توجه بازی دیشب تیم های ایران و نیجریه در سری رقابت های جام جهانی، مدل موی علیرضا حقیقی -دروازه بان ایران- بوده است. ابتدا بحث بر سر خوش تیپی دروازه بان ایران در شبکه های اجتماعی شروع شد و سپس به رسانه های معتبری چون یاهو و گاردین نیز کشیده شد.

در همین رابطه، گاردین در صفحه مد خود درباره علیرضا حقیقی نوشت:

بازی روز دوشنبه بین ایران و نیجریه  یکی از خسته کننده ترین رقابت های این دوره تا الان بوده است، اما دروازه بان ایران -علیرضا حقیقی- با مدل موهای جالب توجه اش ما را شیفته و میخکوب نگه داشته بود.

چطور یک ورزشکار حرفه ای می تواند در طول 90 دقیقه از فوتبال، موهایش را ثابت و دست نخورده نگه دارد؟

شاید حقیقی ژل موی اش را از  Arg from Towie قرض گرفته!