همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

لوکس‌ترین هتل‌های جهان؛ از بمبئی تا نیویورک (تصاویر)


لوکس‌ترین هتل‌های قدیمی جهان
به گزارش فرادید به نقل از سی‌ان‌ان، نوع سرویس‌دهی و امکانات هتل برای درجه یک هتل بی‌شک مهم است. اما در اینجا، علاوه بر تمام موارد و فاکتورهای یک هتل پنج ستاره، قدمت و سابقه آن هتل نیز در نظر گرفته می‌شود. در ادامه با 10 هتل لوکس و باسابقه آشنا خواهید شد.
  
ادامه مطلب ...

عکس‌هایی از ستاره‌های سینمای جهان در جشنواره کن


هنرآنلاین: این دوره جشنواره فیلم کن از چهارشنبه 13 مه (23 اردیبهشت) آغاز شد و تا 24 مه (3 خرداد) ادامه دارد. در سه روز اول جشنواره تعداد زیادی از ستاره‌های سینما در مراسم فرش قرمز اولین نمایش فیلم‌های مختلف شرکت کردند.

کاترین دونوو ستاره سینمای فرانسه و بازیگر "سر بالا" فیلم افتتاحیه جشنواره 

ادامه مطلب ...

حمید لولایی در لباس روحانیت (عکس)


اینستاگرام عکسی را به همراه امین حیایی و حمید لولایی از پشت صحنه فیلم «سه بیگانه» ساخته مهدی مظلومی که قرار است در آینده اکران شود منتشر کرده است.

عکس: حمید لولایی در لباس روحانیت

گاف بزرگ تلویزیون هنگام پخش یک فیلم! +عکس


سوتی تلویزیون هنگام پخش فیلم

سیمرغ: شبکه جام جم صدا و سیما روز گذشته در حین پخش فیلم سینمایی "پسر آدم دختر حوا" سوتی فاحشی را مرتکب شد که در ادامه خواهیم دید. 

ادامه مطلب ...

درگیری عمران‌زاده و مکانی + عکس

 
 سوشا مکانی و حنیف عمران‌زاده پس از پایان داربی 80 با یکدیگر درگیر شدند.

پس از پایان داربی 80 که با تک گل علی علیپور به سود پرسپولیس تمام شد، چند تن از بازیکنان دو تیم با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کردند که در این میان بحث میان مکانی و عمران‌زاده شدیدتر بود.

مکانی بعد از بازی گفت که فقط عدد 6 را نشان داده و نمی‌داند چرا عمران‌زاده ناراحت شده و به سمت او آمده است. این تصویر درگیری دو بازیکن را نشان می‌دهد.

اولین پرسپولیس تاریخ دربی! (عکس)

دربی تهران روز جمعه در حالی به ایستگاه ۸۰ می رسد که سابقه ای ۴۷ ساله دارد. اولین دیدار پرسپولیس و استقلال یک بازی دوستانه بود که به نوعی آغاز فعالیت تیم فوتبال پرسپولیس در عصر جدیدش نیز محسوب می شود.

http://www.akharinnews.com/media/k2/items/cache/3a1e041e223ceeeff23b9193fa86b628_L.jpg?t=-62169984000

صداوسیما چگونه سریال‌ها را سانسور می‌کند؟ +عکس


مجله مهر: سریال بی عدالتی ژانری درام و جنایی دارد که در پنج قسمت ۴۰ دقیقه ای از شنبه تا چهارشنبه هرشب ساعت ۲۲ از شبکه یک سیما پخش می شود.

این سریال با نام خارجی INJUSTICE محصول سال ۲۰۱۱ کشور انگلیس است که "آنتونی هاراویتز" آن را کارگردانی کرده است.  

ادامه مطلب ...

داستانی که این مرد در باره مرگ زن30ساله اش می گوید باور می کنید؟

روزنامه ایران نوشت:

روز 12 خردادماه سال 92 وقتی زن 30 ساله‌ای به نام «لعیا» به طرز مرموزی روی تخت بیمارستان رسول اکرم‌(ص) به کام مرگ فرو رفت، تیمی از کلانتری 137 نصر وارد عمل شد و در تحقیقات ابتدایی پی برد این زن ساعت 5/8 صبح 11 خرداد از خانه خود واقع در خیابان جمال‌زاده شمالی با آمبولانس اورژانس به بیمارستان انتقال یافته و این در حالی بود که وی دیگر نفس نمی‌کشید.  ادامه مطلب ...

دختر آمریکایی صاحب درازترین زبان دنیا + تصویر

به گزارش روزنامه دیلی‌میل، «آدریان لوئیس» با بیان اینکه طول زبان او 10.16 سانتیمتر است، گفت: می‌توانم زبان خود را به بینی، چانه و حتی چشم‌هایم برسانم.

دختر آمریکایی صاحب  
 
ادامه مطلب ...

آگهی استخدام عجیب! (عکس)


آگهی استخدام دکتر برای منشی گری!

تمام حواشی مرگ دخترجوان در مهاباد/ متهم پرونده ماجرای مهاباد اعتراف کرد +تصاویر

روز یکشنبه، سیزدهم اردیبهشت ماه بود که مرگ دختر جوانی در هتل تارای شهرستان مهاباد به ماموران پلیس گزارش داده شد و پس از تحقیقات ماموران در محل حادثه مشخص شد که دختر جوان یکی از مهمانداران هتل بوده که از طبقه چهارم سقوط کرده و فوت شده است. پس از آن این پرونده به صورت تخصصی مورد بررسی قرار گرفت و در حالی که پرونده این مهماندار هتل توسط ماموران پلیس و مسئولان قضایی در حال بررسی بود افراد مغرضی، اخبار جهت‌دار و دروغین را با مضمون خودکشی دختر جوان برای فرار از تجاوز یک مأمور امنیتی در شبکه‌های اجتماعی منتشر کردند.  

ادامه مطلب ...

در مهاباد چه خبر است؟

 شماری از شهروندان مهابادی عصر پنجشنبه در پی مرگ مشکوک یک دختر جوان در یکی از هتل های این شهرستان دست به در مهاباد چه خبر است؟تجمع زده و خواستار رسیدگی مسوولان به این حادثه شدند.

به گزارش «انتخاب»، برخی از این تجمع کنندگان در یک اقدام احساسی پس از تجمع در برابر این هتل، خساراتی به ساختمان و تجهیزات آن وارد کردند.

معترضان در این تجمع خواستار مجازات سریع عامل مرگ این دختر جوان شدند که دو روز پیش بر اثر یک حادثه مشکوک از یکی از طبقات این هتل خود را به پایین پرت کرده و کشته شده بود.

فرماندار مهاباد: هتل تارا به آتش کشیده شد

 «جعفرکتانی» فرماندار مهاباد در گفت وگو با یک پایگاه محلی اظهار داشت: علی رغم تاکید خانواده قربانی حادثه هتل تارا این شهرستان بر پیگیری این حادثه از طریق قانون، عصر روز گذشته عده ای از جوانان مهاباد که احساسات آنها جریحه دار شده بود، در مقابل ساختمان هتل تارا تجمع کردند.
  ادامه مطلب ...

روزی چقدر سم می‌خورید؟

یک کارشناس محیط زیست معتقد است: بیش از 800 میلیارد تومان یارانه به سموم مخاطره انگیز برای سلامت جامعه پرداخت می‌شود.
 
محمد میرحسینی، دکترای علوم زیست محیطی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه خلیج فارس، اظهار کرد: بیش از 800 میلیارد تومان یارانه از سوی دولت بابت کود و سموم دفع آفات پرداخت می شود و این در حالی است که قانون مصوب سال 78 برای پرداخت یارانه به کودهای آلی که ضرری برای انسان و محیط زیست ندارد هنوز اجرایی نشده است.
   ادامه مطلب ...

خواننده زن لوس آنجلسی به ایران بازگشت


سایت حامیان ولایت نوشت: خواننده زن لس آنجلسی به ایران بازگشت.

عمده فعالیت ناهید با همکاری و آهنگسازی شهرام شب پره آغاز شد اما عدم استقبال مناسب عمومی از آلبوم های و ویدئو موزیک های ناهید موجب شد تا وی از دنیای خوانندگی کناره گیری کند و پس از چند سال بطور مجدد به کشور بازگردد.

شنیده شده برخی دیگر از خوانندگان مانند شهرام و شهره صولتی خواهر و برادر خواننده همچنین سیاوش قمیشی و ابی تقاضای بازگشت کرده بودند که تقاضایشان مورد موافقت قرار نگرفته بود تا جاییکه شهره و ابی آهنگ خلیج فارس را هم به همین منظور خوانده بودند.

در ضمن بیژن مرتضوی، حبیب ، پیام و فریدون آسرایی چند خواننده دیگر ایرانی مقیم لس آنجلس بودند که طی سالهای اخیر به ایران بازگشته اند.

قاچاق ظالمانه طوطی در بطری آب! + تصاویر

به گزارش فرادید به نقل از دیلی‌میل، قاچاقچیان این طوطی‌های ‌کاکلی کاکل‌زری را در بطری‌های آب جاسازی کردند تا آن‌ها را برای مراسمی در اندونزی قاچاق کنند. خوشبختانه اما پلیس اندوزی محموله این پرنده‌ها را کشف و از بطری خارج کرد تا تحت مراقبت‌های پزشکی قرار گیرند. قیمت هر کدام از این پرنده‌ها در بازار اندونزی 650 یورو بوده است.
 
«اتحادیه بین‌المللی‌ حفاظت از طبیعت و منابع طبیعی» نام طوطی کاکلی کاکل‌زری را در سال 2007 وارد فهرست گونه‌های در حال انقراض کرده بود.
 
قاچاق ظالمانه طوطی در بطری آب!
  
ادامه مطلب ...

10 سردرد خطرناک!


برخی سردردها اختصاصی‌تر بوده و با علامت دیگری همراه نیستند. در این سردردها بر خلاف تصور بسیاری از افراد،  مغز عامل ایجاد سردرد نیست، بلکه سردرد از بد عمل کردن عضلات، عروق خونی و اعصاب ناشی می‌شود؛ برای مثال گشاد شدن شریان ها و یا انقباض بیش از حد عضلات می‌تواند عصب های خاص و حساسی در مغز را تحریک کند و در نتیجه سردرد به وجود آورد.

هورمون هایی مانند استروژن می‌توانند باعث بدتر شدن سردرد شوند. از آن جایی که خانم ها طی عادات ماهیانه متحمل نوسانات هورمونی در بدن می‌شوند، احتمال بروز سردرد متوسط تا شدید در خانم ها دو برابر آقایان است. همچنین خانم ها بیشتر از آقایان به انواع خاص سردرد مانند میگرن دچار می‌شوند.  ادامه مطلب ...

سوژه شدن طراحی های لباس خانم بازیگر ایرانی! + تصاویر

بهاره افشاری با انتشار عکس و متن زیر درمورد طراحی های لباسش توضیح داد:

سلام فرشته ها ، ممنونم از محبت همگی شما، خیلی از شما عزیزان در خصوص طراحی لباسهام سوال کرده بودید، اخیراً متوجه شدم که برخی از مزون هاوکمپانى ها متاسفانه تبلیغاتی رو مبنی بر اینکه برای بنده لباس طراحی میکنند یا با برعکس من به عنوان طراح با آنها همکاری دارم در فضای مجازی و حقیقی به دروغ منتشر کردند،  

ادامه مطلب ...

بازی خواننده پاپ ایران در سریال پرطرفدار آمریکایی + عکس

محمد یاوری گفت: چند روز پیش خبر قطعی شدن حضورم را در سریال «خاطرات یک خون آشام» شنیدم. قرارداد هم بستم و از یک ماه و نیم دیگر فیلمبرداری در آریزونا آغاز خواهد شد. البته من ۱۱ خرداد می‌روم. بخشی از فیلمنامه را خواندم و هنوز فیلمنامه کامل را مطالعه نکرده‌ام.

خواننده آلبوم‌های «گریه نکن» و «نگرانتم» توضیح داد: درباره نقشی که در این سریال بازی می‌کنم، باید بگویم نقش جوانی به نام «جیسون» است که وارد دار و دسته آنها می‌شود.من از نظر زبان انگلیسی هم مشکلی ندارم و با زبانشان آشنا هستم. 

ادامه مطلب ...

نفس‌گیرترین عکس دریایی سال 2015

گذر یک لنج کوچک در اقیانوس پهناور و البته حضور میهمانی ناخوانده!

درخواست کمک پسر «ملک عبدالله» از ایران


انتخاب: روزنامه «البناء» لبنان نوشت: منابع ویژه در داخل حاکمیت عربستان سعودی اطلاع دادند که متعب بن عبدالله آل سعود، وزیر گارد ملی، نماینده ای را به جمهوری اسلامی ایران فرستاده و از آن درخواست کرده بود تا برای پایان دادن به گستاخی و بی پروایی محمد بن سلمان (جانشین ولیعهد) و محمد بن نایف (ولیعهد) کمک کند. این دو فرد یک شبه در یک کودتای سفید و پس از بالاگرفتن اختلاف های داخلی در داخل خاندان آل سعود، حکومت را به دست گرفتند.

شاهزاده متعب بن عبدالله وزیر گارد ملی با اعزام نیروهای گارد ملی به مرزهای یمن برای استقرار و مشارکت در حمله به خاک یمن مخالفت کرده است.
  ادامه مطلب ...

برای اولین بار در ایران، درهای ورزشگاه به‌روی زنان در قم باز شد! |تصویر|


برای اولین بار در ایران در بازی صبای قم- نساجی مازندران درهای‌ ورزشگاه حیدریان قم به روی زنان باز شد.

تصویری از این حضور را مصطفی معراجی ثبت کرده و بسیاری از سایت‌های خبری آن را منتشر کرده‌اند.

زنان ورزشگاه

عکسی تعجب برانگیز از مذاکرات هسته‌ای وین

اخیرا عکسی از مذاکرات هسته ای میان ایران و شش قدرت جهانی منتشر شده است که تعجب بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی را برانگیخته است.

در تازه ترین دور مذاکرات هسته ای ایران و شش قدرت جهانی، تیم ایرانی به سرپرستی عراقچی با هلگا اشمید و تیم همراه وی نیویورک مشغول مذاکره هستند.اما در یکی از تصاویر منتشر شده از دور قبلی مذاکرات در شهر وین مذاکره کنندگان در اتاقی مشغول مذاکره هستند که دیوارهای آن قدیمی و بخشی از آن ها مخروبه هستند.

این تصاویر تعجب بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی را برانگیخته است.

http://www.akharinnews.com/media/k2/items/cache/c05361fb6b466acb81aeec6fdab6ac17_L.jpg?t=-62169984000