همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

مجری شبکه من و تو بازداشت شد +عکس

منصوره حسینی، مجری شبکه من و تو که چندی پیش حضور ناگهانی اش در جشنواره جهانی فیلم فجر حاشیه ساز شده بود، بازداشت شد.

خبر بازداشت وی در حالی شنیده شده است که از زمان انتشار تصاویر حضور وی در تهران، در سوم اردیبهشت ماه، خبر دیگری از حضور آزادانه وی در تهران منتشر نشده بود.  ادامه مطلب ...

خودکشی آنلاین دختر 19 ساله پس از تجاوز + تصاویر

برخی گزارشها حاکی است این دختر جوان 19 ساله روز سه شنبه خود را زیر چرخ های قطاری در ایستگاهی در منطقه " ایسون " در 40 کیلومتری جنوب پاریس پایتخت فرانسه انداخت.

  ادامه مطلب ...

تقویت عملکرد مغز با پای برهنه دویدن

نتایج یک مطالعه نشان می دهد، دونده هایی که می خواهند عملکرد مغز خود را تقویت کنند با پای برهنه بدوند.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری یونایتدپرس، این مطالعه که توسط محققان دانشگاه نورث فلوریدا انجام شد، بهبودهایی را در حافظه کاری، توانایی فراخوانی یا پردازش اطلاعات دونده هایی نشان داد که با پای برهنه دویده بودند اما این مزیت در حافظه افرادی که با کفش دویده بودند ، مشاهده نشد.  ادامه مطلب ...

زرتشت و,اخر زمان

ر گاتها از قول جناب زرتشت آمده است:ای اورمزد،این هر دو را از تو می پرسم:آنچه که تا کنون روی داده است و آنچه که پس از این روی خواهد داد…..

و در بند ۲۶ هرمزد یشت،اهورمزدا به زرتشت می گوید:…ای زرتشت پارسا،به میانجی خرد و دانش من،دریاب که سر انجام زندگی و زندگانی آینده چگونه است؟
  ادامه مطلب ...

ساخت خودرویی که خودش را لوس می کند (+عکس)

شرکت خودروسازی لینکولن (Lincoln)  آمریکا، سامانه جدید را روی خودروهایش طراحی کرده که باعث می شود خودرو، مالک خود را از دور تشخیص داده و برایش پیام بفرستد.
  ادامه مطلب ...

مرد ایسلندی بچه زایید+ عکس


یک زن تغییر جنسیت داده در ایسلند در میانه درمان هورمونی خود صاحب بچه شد.

به گزارش  سی ان ان ترک " هنری اشتاین" یک زن ایسلندی که از سال 2014 تصمیم به تغییر جنسیت خود گرفته بود در میانه عمل هورمون درمانی خود حامله و بچه دار شد.
  ادامه مطلب ...

نفرت از طرف مقابل؛ علت اصلی حمایت رای دهندگان آمریکایی از ترامپ یا کلینتون


انتخابات ریاست جمهوری آینده آمریکا ممکن است به یکی از بزرگترین رقابت ها در جهان بین افراد غیر محبوب تبدیل شود.

به گزارش خبرگزاری رویترز از نیویورک، بر اساس نظرسنجی رویترز - ایپسوس که روز پنجشنبه منتشر شد، تقریبا نیمی از رای دهندگان آمریکایی که از هیلاری کلینتون دموکرات یا دونالد ترامپ جمهوریخواه در تلاش آنها برای ورود به کاخ سفید، حمایت می کنند، عمدتا هدفشان این است که صرفا مانع از پیروزی طرف مقابل شوند.

لری ساباتو رئیس مرکز سیاست دانشگاه ویرجینیا گفت این نتایج منعکس کننده اختلاف نظر عمیق در آمریکاست؛ جایی که مردم به طور فزاینده ای از حزب مقابل بیمناک و نگران هستند، احساسی که با رو در رو قرار گرفتن احتمالی ترامپ و هیلاری کلینتون شدت می یابد  ادامه مطلب ...

غذا خوردن جالب مارمولک دوسر + تصاویر

در اینجا تصاویر بی‌نظیری را مشاهده می‌کنید که مارمولک دو سر، همزمان با هر دو دهانش غذا می‌خورد. این جانور، دو مارمولک به هم چسبیده است که برای سرگرمی در کاسه‌ای گذاشته شده‌است.
 
ادامه مطلب ...

مغز این مرد زنده زنده خورده می‌شود + عکس(+16)


به تازگی فردی اهل آمریکای جنوبی به پزشک مراجعه کرده که دچار مشکلاتی شده‌است. پس از بررسی پزشک مشخص شد، این فرد به بیماری‌ای دچار است که در آن کرم‌هایی از مغز تغذیه می‌کنند.

 
ادامه مطلب ...

دروغ بزرگی به نام حراج!/پشت پرده تخفیف‌های کذایی منافع کیست؟+تصاویر

قیمت گذاری بر روی اقلام و محصولات مصرفی یکی از مولفه های اساسی در ثبات بازار،حمایت از مصرف کننده،ایجاد نظم در حوزه عرضه و تقاضا و جلوگیری از بروز تخلف های احتمالی در بازار مصرف محسوب می شود.
 
ادامه مطلب ...

لباس عجیبی که دوباره سوشا را سوژه کرد/ بخش فرهنگی پرسپولیس کجاست؟ +عکس

بخش فرهنگی باشگاه پرسپولیس با وجود هنجار شکنی‌های دروازه‌بان تیمش همچنان این موارد را نمی‌بیند تا تفاوت یک باشگاه حرفه‌ای با باشگاه‌های غیرحرفه‌ای را نشان دهد.
 
ادامه مطلب ...

رونمایی از دومین الماس بزرگ جهان/عکس

در یک حراجی در امریکا از الماسی هزار و 109 قیراطی رونمایی شده است.

 این حراج که شرکت ساتبیز، از بزرگترین شرکت‌های حراجی در زمینه آثار هنری و جواهرات آن را برگزار کرده است، در منهتنِ نیویورک برپا شده است.  ادامه مطلب ...

نشانه حضور بمب نقل و انتقالات در "پرسپولیس" (+عکس)

دروازه‌بان ملی‌پوش تیم نفت تهران باز هم علاقه‌اش را به پرسپولیس نشان داد.به گزارش ایسکانیوز، دروازه‌بان ملی‌پوش تیم علاقه‌اش را به پرسپولیس نشان داد.

در حالی که شنیده می‌شود علیرضا بیرانوند فصل آینده در پرسپولیس حضور خواهد داشت، این گلر نفتی‌ها امروز عید بزرگ مبعث را با «لوگو باشگاه پرسپولیس» تبریک گفته است.

حضور بیرانوند در پرسپولیس، احتمالا خیال هواداران این تیم را بابت در اختیار داشتن یک گلر مطمئن راحت خواهد کرد!

روایت عکاس آمریکایی از ایران

ایلنا، این عکاس آمریکایی می‌گوید که تبلیغات علیه آمریکا در خیابان‌‎های تهران به مراتب مشاهده می‌شود؛ اوباما خائنی بیش نیست و تفنگداران نیروی دریایی ایالات متحده نیز همگی قاتل‌اند. از طرف دیگر، سبک زندگی آمریکایی بین مردم ایران از محبوبیت خاص خود برخوردار است و می‌توان آن را به عینه مشاهده کرد. محبوبیت بالای گوشی‌های آیفون، استقبال از فست فودهای جعلی KFC، پپسی و پوشیدن کفش‌های نایک از جمله این موارد است.

 

 

ادامه مطلب ...

3 دختر ثروتمند ایرانی در دنیا را بشناسید+عکس

اولین دختر لیست ما ثریا دارابی است این فرد ثریا دارابی که اکنون ۲۹ ساله است در دنیای اینترنت چهره‌ای شناخته شده به حساب می‌آید.

به گزارش انتخاب،  آخرین ابتکار او سایتی به نام Zady است که هنوز فعالیتش را شروع نکرده ولی درآمدی ۳/۱ میلیون دلاری از مرکز آموزش ملی آمریکا داشته است.

3 دختر ثروتمند ایرانی در دنیا را بشناسید+عکس 
ادامه مطلب ...

تقویم سیاسی و حوادث هفت ماه پایانی منجر به ظهور

در این مقاله تقویم سیاسی و حوادث هفت ماه پایانی منجر به ظهور بررسی می شود و با مطابقت جریان های قبل از ظهور با جریان های سیاسی منطقه قصد دارد که زوایای ظهور و حوادث منجر به ظهور را بیشتر در چشم خوانندگان عینی کند تا خوانندگان عزیز با روند کلی جریان های منجر به ظهور آشنا شوند و چشم اندازی کامل از این جریانات کسب کنند.


لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید

  ادامه مطلب ...