همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

خلأ سلیقه در سانسور مسابقات فوتبال!


خلاء سلیقه در سانسور مسابقات فوتبال!

همزمان با جام ملت‌های آسیا، بحث بر سر کیفیت ممیزی این مسابقات شدت گرفته و عملکرد تلویزیون در این بخش با نقدهایی همراه شده که مهم‌ترین نقد نیز درباره کیفیت ممیزی حواشی مسابقات به ویژه پوشش حضور تماشاگران است؛ رویکردی که به زعم بسیاری از منتقدان می‌تواند به شیوه‌ای منطقی‌تر اجرا شود.

  ادامه مطلب ...

انتشار عکس‌های خانوادگی علی دایی


جام‌جم ورزشی نوشت: یکی از صفحات فیسبوک که گفته می‌شود علاقه زیادی به علی کریمی دارد، چند وقت پیش در این شبکه مجازی، عکس‌های خانوادگی و شخصی از علی دایی منتشر کرده است.

 
گفته می‌شود توهین‌ها و تهمت‌هایی هم به سرمربی سابق پرسپولیس در این صفحه زده شده که این موضوع واکنش خانواده علی دایی را نیز در پی داشته است.

 
در پایان این خبر آمده است: در این خصوص شنیدیم وکیل علی دایی قصد دارد از این صفحه فیسبوک به دادگاه جرائم سایبری شکایت کند تا با مسببین این موضوع برخورد شود.

خواستگاری دختر ایرانی از علیرضا حقیقی در استرالیا (عکس)


این دختر پرچمی از ایران در دست داشت که بر روی آن نوشته شده است: علیرضا با من ازدواج می کنی؟!

خواستگاری دختر ایرانی از گلر تیم ملی (عکس)

خواستگاری دختر ایرانی از علیرضا حقیقی در استرالیا (عکس)

عاقبت برخورد پرنده با هواپیمای ماهان +عکس


هواپیمای BAe-146 شرکت ماهان با رجیستری EP-MOD صبح روز سه شنبه مورخ 16 آبان سال 91 در مسیر تهران - زاهدان پرواز داشت که پرنده ای به بال آن اصابت کرده و چنین حادثه ای را رقم زده بود.   
  به گزارش صبحانه آنلاین، طی روزهای اخیر تصویر جدیدی از این تصادف در فضای مجازی منتشر شده است.

(تصویر) عاقبت برخورد پرنده با هواپیمای ماهان

فرار دختر ایرانی از دست داعش (تصاویر)

شبستان- بر پایه این گزارش، «ترانه شکیل» دختر ایرانی الاصلی که در انگلستان زندگی می کرد، چند ماه پیش بدون اینکه به کسی بگوید به همراه فرزند نوزاد خود انگلستان را به مقصد سوریه ترک کرد. او به خانواده خود گفته بود که به همراه فرزند خود برای گذراندن تعطیلات به اسپانیا سفر می کند.

   ادامه مطلب ...

«قویترین مرد ایران» به کدام کشور گریخت؟


مردی که سنگین‌ترین وزنه‌ها را بر می‌داشت و خارق‌العاده‌ترین کارها را در مسابقات انجام می‌داد، بعد از جنایتی دور از ذهن برای فرار از مجازات تن به زندگی مخفیانه داده است.

به گزارش همشهری ، امیر قرایی یکی از شرکت‌کنندگان مسابقه قویترین مردان ایران، که‌سال ٩٠ در جریان درگیری با دوستش او را به قتل رسانده بود بعد از ٣‌سال همچنان متواری است. جنایتی که تنها برای ٣‌میلیون تومان رخ داد و پای مرد آهنین را به دنیای جنایتکاران باز کرد. حالا اما حدود ٣‌سال و ٦ ماه از آن روز شوم که طرفداران امیر قرایی را در شوک فرو برد می‌گذرد و این مرد با فرار از ایران هنوز تن به مجازات نداده است. با این حال برادر امیر که در جریان این قتل با او همراه بود، بار دیگر به دادسرا جنایی احضار شد.
   ادامه مطلب ...

روسیه در نگاه تاریخی مردم ایران قابل اعتماد نیست


دور جدید مذاکرات هسته ای میان ایران و گروه «1+5» در سال 2015 در حالی آغاز شده است که در آخرین تلاش در سال 2014میان ایران و 1+5 برای رسیدن به توافق نهایی بدون پیشرفت منجر به تمدید دوباره توافق ژنو شد.

به گزارش «تابناک»؛ دور جدید مذاکرات ایران و 1+5 درباره راه‌حل جامع هسته‌ای پس از تمدید هفت ماه و هفت روزه توافقنامه ژنو و برای دومین بار در سطح معاونان در شهر ژنو آغاز شد. البته پیش از آغاز این دور از مذاکرات محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در طی سه روز چهار بار با وزیر خارجه امریکا برای بررسی مذاکرات گفت و گو کردند. در همین حال وزیرامورخارجه کشورمان در سفر به پاریس با وزیرخارجه فرانسه نیز ملاقات و به رایزنی پرداخت.

در همین راستا علی خرم از دیپلمات های سابق وزارت خارجه و کارشناس مسائل هسته ای در گفت و گو با تابناک به بررسی این دور از مذاکرات پرداخته است.  ادامه مطلب ...

مرگ‌بارترین قاتل زنان شناسایی شد


پژوهشگران دانشگاه کمبریج و مرکز سنگر ولکامتراست ژن مسبب سرطان سینه تریپل‌نگاتیو را کشف کرده‌اند. این ژن با نام BCL11A در 80 درصد مبتلایان به این سرطان بیش‌ازحد فعال است.

خبرآنلاین نوشت: گروهی از پژوهشگران ژن مسئول یکی از مهاجم‌ترین انواع سرطان سینه (پستان) را شناسایی کردند. این کشف بزرگ می‌تواند منجر به درمان‌های جدید و نجات‌بخش شود.
  ادامه مطلب ...

شهادت اعضای سپاه و حزب‌الله در حمله اسرائیل در جولان سوریه


با انتشار تدریجی اخبار مربوط به تجاوز عصر یک‌شنبه بالگردهای رژیم اسرائیل به منطقه‌ای در جولان سوریه، شهادت جهاد مغنیه فرزند عماد مغنیه، محمد عیسی از فرماندهان حزب‌الله لبنان و برخی اعضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مطرح شده است.

به گزارش «تابناک»، در حالی که منطقه جولان سوریه در ماه‌‌های اخیر شاهد درگیری نیروهای ارتش سوریه و عناصر تکفیری بوده است، عصر یک‌شنبه تجاوز بالگردهای ارتش صهیونیستی و شلیک موشک از جانب آنها باعث شهادت چند عضو حزب‌الله و تعدادی از اعضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شده است.  ادامه مطلب ...

پیشرفت‌های محدود ایران و ۱+۵ در مذاکرات


فارس، یک دیپلمات می‌گوید ایران و گروه ۱+۵ پیشرفت‌های «محدودی» در گفت‌وگوهای روز یکشنبه برای حل و فصل اختلافات موجود بر سر برنامه هسته‌ای ایران داشتند اما توافق کردند تلاشها را برای رسیدن به توافق افزایش دهند.

   ادامه مطلب ...

اولین خریدار پرسپولیس کیست؟


به گزارش ایسنا، صبح یک‌شنبه 21 دی اسماعیل ایزددوست، از سرمایه‌داران مقیم خارج از کشور به همراه چند تن از همراهان خود با حضور در مجموعه ورزشی «درفشی فر» از امکانات باشگاه فرهنگی – ورزشی پرسپولیس دیدن کرد.

   ادامه مطلب ...

جزئیات بازداشت تعدادی از مسوولان متخلف ورزشی


ایسنا- در این اطلاعیه آمده است: «در جهت سالم سازی محیط ورزش تعدادی از متخلفان این حوزه بازداشت شدند. دستگیری و بازداشت این افراد متخلف و مرتبط با ورزش که دارای مسئولیت نیز بودند، هفته گذشته و پس از طی مراحل قانونی انجام شده است.

   ادامه مطلب ...

جنجال تی‌ شرتِ مجری زن سعودی +عکس


العالم: استفاده یک مجری سعودی از تیشرتی که روی آن عبارت "یک جرعه قهوه می خواهم" نوشته شده بود؛ موجی از واکنش ها را در پایگاه های ارتباط اجتماعی، سبب شد.

"ساره دندراوی" مجری شبکه سعودی العربیه، در برنامه "صباح العربیه" تیشرتی مشکی رنگ به تن کرده بود که عبارتی به زبان عربی بر آن نقش بسته بود.
  ادامه مطلب ...

شایعات و واقعیت ها درباره عکس خبرساز


جام جم آنلاین: همه چیز از انتشار یک عکس در فضای مجازی شروع شد. در این عکس گونی‌های پر از اسکناس در قسمت بار نیسان دیده می‌شد، بررسی پلاک خودرو نشان می‌داد، نیسان در استان کهگیلویه و بویراحمد شماره‌گذاری شده است. بعد از آن هم بازار شایعات داغ شد.  ادامه مطلب ...

زندگی روزانه در ناو هواپیمابر آمریکا (+عکس)


به گزارش بی بی سی، ناو هواپیمابر کارل وینسون، مستقر در آب‌های خلیج فارس، سهمی عمده در کوبیدن داعش در عملیاتی که نزدیک به پنج ماه است ادامه دارد.

جنگ با داعش از روی ناو هواپیمابر آمریکا (+عکس)
 
ناو کارل وینسون بیشتر به یک شهر شناور می‌ماند، با ۵۰۰۰ نفر جمعیت و ۶۰ جنگنده که بار این عملیات پیچیده و پرهزینه را بر دوش دارند.
   ادامه مطلب ...

صف های طولانی در فرانسه برای خرید شارلی +عکس


شماره تازه "شارلی هبدو" یک هفته پس از حمله خونین به دفتر این نشریه، در سراسر فرانسه توزیع شد و با استقبال گسترده مواجه شد؛ به طوری که صف‌هایی برای خرید این نشریه تشکیل شد و در برخی از باجه‌های روزنامه‌فروشی پاریس نیز تمامی نسخه‌های آن به فروش رفت.

به گزارش عصرایران به نقل از رادیو فرانسه، خبرگزاری فرانسه از پاریس گزارش داده که مردم برای خرید شماره تازه شارلی هبدو که در شمارگان استثنایی سه میلیون نسخه به چاپ رسیده، حتی زودتر از باز شدن مراکز فروش نشریات، به این مراکز مراجعه کردند.

صف های طولانی در فرانسه برای خرید شارلی
 
ادامه مطلب ...

پسر رونالدو، در کنار مسی! + عکس


پسر کریس رونالدو فوق ستاره فوتبال جهان یکی ازطرفدرران رقیب پدرش می‌باشد. یکی از شیرین‌ترین لحظات این مراسم رفتن پسر رونالدو به سوی مسی و صحبت با این فوق ستاره آرژانتین بود. به نظر می‌رسد رونالدو کوچک یکی از طرفداران مسی می‌باشد.

سریعترین موجودات آبزی دنیا به روایت تصویر


شبکه خبر،شنا کردن نیاز به مهارت خاص دارد اما برخی از موجودات دریایی با شنا کردن حیات خود را تضمین می کنند یعنی اکسیژن مورد نیاز خود را از طریق شنا تامین می کنند .

سریعترین موجود دریایی  ادامه مطلب ...

گونی‌های پول نقد چطور سر از نیسان آبی درآورند؟ +تصاویر


به گزارش خبرگزاری آنا، انتشار تصاویری از وانت آبی رنگ (نیسان بار سابق) با شماره خودروی «ایران 49 – 946ق13» سبب شد، ابتدا برای مشخص شدن هویت خودرو سراغ پلیس راهنمایی و رانندگی برویم که در بررسی‌های بعمل آمده مشخص شد خودرو هویت مشخصی دارد و متعلق به استان کهگیلویه و بویراحمد است.

با این حال سرهنگ غلامعباس غلام زاده فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد  در واکنش به درخواست استعلام خبرگزاری آنا درباره این خوردو گفت: هیچ اتفاق مشکوکی مثل سرقت از بانک یا موسسات مالی در استان صورت نگرفته و این خودرو هیچ تخلفی ندارد جز اینکه 80 هزار تومان خلافی دارد. 

 

ادامه مطلب ...

پیام بهزاد فراهانی به گلشیفته واقعی است؟ + متن پیام


در یکی از صفحات فیسبوک منتسب به بهزاد فراهانی ، نامه ای خطاب به گلشیفته فراهانی منتشر شده است.

در این نامه آمده است:

تو را دخترم نمیخوانم ، 

ادامه مطلب ...

آزادی دو دختر ایتالیایی از دست داعش + تصاویر


شبکه «العالم»، «گرتا رمالی» (20 ساله) و «وانسا مارزولو» (21 ساله) از طریق ترکیه به فرودگاه نظامی در اطراف رم منتقل شدند.

این دو ایتالیایی به عنوان نیروهای امدادرسان در شمال سوریه فعالیت می‌کردند و تابستان گذشته به دست عناصر داعش ربوده شدند.

وزیر کشور لبنان در مراسم استقبال از این دو نفر حضور داشت، این دو دختر سپس برای معاینه به بیمارستان منتقل شدند.

قرار است این دو دختر در دادگاه مبارزه با تروریسم درباره پرونده ربوده شدنشان توضیح دهند.

  ادامه مطلب ...

این من هستم که باید شکایت کنم، دست پیش را گرفته اند، پس نیفتند/ انشالله در راهپیمایی علیه خودم شرکت می کنم!


علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که اقدام صورت گرفته علیه وی در روز سخنرانی اش در مجلس، نقض اصول 84 و 86 قانون اساسی بود، گفت: هر نماینده آزاد است در مورد همه مسائل کشور اظهارنظر کند.

به گزارش آخرین، مطهری در حاشیه جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر این که آیا اقدام برخی نمایندگان در روز نطق شما خلاف قانون اساسی بود یا خیر؟ اظهار داشت: چند نماینده ای که قانونگذار هستند در آن جلسه قانون را زیرپا گذاشتند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید در آن روز پیامک هایی علیه شما در میان نمایندگان پخش شده است آیا از آن اطلاع دارید؟ گفت: من ندیدم. 

ادامه مطلب ...

بازیکنان معروف والیبال چه ماشینی سوار میشن؟ +عکس


جهانی ها: تا قبل از سال 2010 که تیم ملی ما برای اولین بار قهرمان، قهرمانی آسیا شد، بیشتر نگاه ها و امیدمان به تیم ملی و لیگ برتر والیبال کشورمان از دریچه و نگاه قاره کهن بود اما حالا تیم ملی ما ششمین تیم قهرمانی جهان و چهارمین تیم لیگ جهانی شده و برای اولین بار به مدال طلای بازیهای آسیایی دست یافته است. یادمان نمیرود که روزگاری پوستر بازیکن های بلندقامت برزیلی و ایتالیایی بر درو دیوار والیبالیست ها و علاقه مندان درج شده بود اما حالا برزیل و ایتالیا را در خانه شکست می دهیم، آمریکا و لهستان و کوبا را هم از پیش روی خود بر می داریم وبا لیگی پویا لژیونر صادر می کنیم.
 
زندگی والیبالیست های کشورمان برخلاف فوتبالیست ها کمتر با حاشیه مواجه بود است، صفا و دوستی در این سروقامتان موج می زند و نتیجه آن بالا بردن پرچم کشور عزیزمان در آسیا و جهان توپ و تور است. در ادامه نگاهی می اندازیم به خودرو برخی از ستاره های پیشین و فعلی تیم ملی والیبال ایران.
 
1: حمزه زرینی

  
ادامه مطلب ...

عکس: لحظه غرق‌شدن دو دختر در دیاچه شورابیل


یکی از شاهدان عینی که شاهد این ماجرای تلخ بوده به خبرنگار سبلانه گفت:  بعد از ظهر بود،داشتم از دانشگاه برمی‌گشتم که دیدم حدود 7 یا 8 نفر دانشجو دسته جمعی روی دریاچه شورابیل داشتند عکس یاد‎گاری می گرفتند که یک مرتبه یخ‌ها شکست؛ همه زیر آب رفتند لحظات دردناکی بود با تلاش خود غرق‌شدگان و مردمی که انجا بودند تعدادی از آب بیرون کشیده شدند اما همچنان دو دانشجوی دختر هر لحظه در آب فرو می رفتند.

عکس/غرق‌شدن دو دختر در دیاچه شورابیل

عجیب‌ترین درختان قدیمی دنیا +تصاویر


مجله مهر: خانم عکاسی به نام «بِث مون» طی ۱۴ سال در جستجوی بزرگ‌ترین، مسن‌ترین و نادرترین درختان جهان، به تمام قاره‌ها سفر کرده است.

«بِث مون» در جستجوی خود به ده کوره‌ها، مناطق حفاظت شده، مناطق با تملک خصوصی و خلاصه هر کجا که احتمال یافتن چنین گیاهانی بوده، سر زده است.

وی در کتاب جدیدش به نام "درختان کهن: پرتره‌هایی از زمان"، عکس‌های سیاه و سفید بی نظیری منتشر کرده که نمونه‌ای از آن‌ها را در ادامه می‌بینید:


 

ادامه مطلب ...

گردن زدن یک زن در عربستان سعودی در ملاء عام +تصویر


گردن زدن یک زن در عربستان سعودی در ملاء عام +تصویر
 
به گزارش شفقنا یک زن که به قتل دختر هفت ساله همسرش متهم شده بود در ملاء عام در شهر مکه مکرمه گردن زده شد
  ادامه مطلب ...

دختر ایرانی در فهرست نامزدهای اسکار (+عکس)


دختر ایرانی در فهرست نامزدهای اسکار  (+عکس)
 
ایسنا:  تلخون حمزوی فیلمساز ایرانی مقیم سوئیس که سال 2013 با فیلم «پروانه» برنده جایزه اسکار بهترین فیلم کوتاه خارجی اسکار دنشجویی شد و امسال نیز با این فیلم کوتاه به فهرست جوایز اسکار 2015 راه یافت.
  ادامه مطلب ...

روایت همسر رئیس‌جمهور از روابط با یک بازیگر زن


روایت همسر رئیس‌جمهور از روابط با یک بازیگر زن
 
 کتاب «برای این لحظه متشکرم» روایت «والری تریرویلُر» بانوی اول سابق فرانسه از زندگی مشترک با «فرانسوا اولاند» رئیس‌جمهور این کشور که بعدها به روابط او با فرد دیگری منجر شد، به زبان فارسی منتشر شد.

   ادامه مطلب ...

سسی که از مورچه تهیه می‌شود


مردم کلمبیا از سسی استفاده می‌کنند که از مورچه‌ها‌ تهیه می‌شود.

به گزارش همشهری آنلاین، آنها هر سال بین ماه‌های آوریل و ژوئن مورچه می‌گیرند و پس از پختن آنها این ماده را به‌عنوان سس برای چیپس سیب‌زمینی استفاده می‌کنند. این غذا یا سس Culonas نام دارد. فروشنده‌ها نیز مورچه‌ها را داخل کیسه‌های دربسته‌ای ریخته و آنها را برای تهیه این سس می‌فروشند.