همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

ورود مجسمه* های 20 سانتیمتری "شخصیت ها و شهدای ایرانی"

سایت اصولگرای "مشرق" از ورود کانتینر حامل مجسمه های 20 سانتیمتری شخصیت ها و شهدای ایرانی ساخت چین به ایران خبر داده است.

این سایت نوشته است:"یک کانتینر مجسمه های کوچک 20 سانتیمتری از شهدای انقلاب اسلامی و علمای ایران با مجوز وزارتخانه از گمرک عبور کرده و وارد ایران شده است."


این گزارش انتقاد آمیز ادامه داده است: "مجسمههایی که نه در تعریف هنر مجسمهسازی میگنجد و نه عنوانی دیگر برازنده آنهاست. احجامی که به گفته واردکنندگان آن با مجوز وزارتخانه مربوطه از گمرک عبور کرده است و برخی از مسئولان نیز آنها را تأیید کردهاند!"


در ادامه این گزارش آمده است: "سوژه دلالان این بار شخصیتها و شهدای ایران است، شخصیتهایی چون آیت الله بهشتی، رجایی، شهید باهنر و... که در میان آنها مجسمه متوسلیان نیز به چشم میخورد."


سایت "مشرق" خاطرنشان کرده است:" اکنون در گام نخست مجسمه یکی از این شخصیتها به تولید انبوه رسیده است و با عبور از گمرک آماده فروش در مغازه هاست."


در ادامه گزارش تاکید شده است: "به نظر میرسد که سودجویان این بار به جای مجسمههای بی قواره شهری به سراغ شخصیتهای مذهبی انقلاب و دفاع مقدس رفته اند تا با پرداختن به موضوعاتی از این دست کار خود را توجیه کنند و به اهداف نامعلوم خود برسند."




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد