همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

چگونه به زندگی خود هیجان بیافزاییم؟


شهامت به خرج داده و تغییراتی به زندگی‌تان بدهید. در حقیقت اندکی از منطقه امن و آرامش‌تان خارج شوید. این کار باعث می‌شود کمی هیجان‌زده شوید و قلب‌تان سریع‌تر بزند. با این کار می‌توانید دنیای جدیدی از تجربه‌های هیجان‌انگیز را به روی خود باز کنید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران،فرقی نمی‌کند چه نوع زندگی و چه شرایطی دارید. همه انسان‌ها حق دارند از زندگی‌شان لذت ببرند. بنابراین برای هیجان‌انگیز کردن زندگی‌تان چند راهکار ساده پیشنهاد می‌شود:

کاری متفاوت انجام دهید: مجبور نیستید به دنبال کاری بگردید که سخت و پردردسر باشد، می‌توانید این کار را مثلا با رفتن از یک مسیر متفاوت به محل کارتان انجام دهید یا در یک کلاس ورزشی و هنری یا هر چیزی که همیشه دوست داشته‌اید، شرکت کنید. این کارهای ساده از آنجایی که تنوع به زندگی‌تان می‌آورند می‌توانند بسیار هیجان‌انگیز باشند. حتی می‌توانید دوستان تازه‌ای نیز پیدا کنید. 
ادامه مطلب ...

چرا برنج‌های خارجی قد می‌کشند؟


دبیر کانون دانش و صنعت برنج گفت: قد کشیدن و یکدست بودن برنج‌ خارجی که مزیت خاصی در برابر برنج‌ ایرانی ندارد فقط به رقم محصول و فناوری‌های پیشرفته در بسته‌بندی این نوع برنج‌ها بازمی‌گردد.

به گزارش ایسنا، غلامرضا خانکشی پور - عضو هیات علمی موسسه تحقیقات برنج اظهار کرد: دلیل اینکه برنج‌های خارجی قد می‌کشند به روش‌های عمل‌آوری و بسته بندی و نوع رقم محصول برمی‌گردد و این در حالی است برنج‌های خارجی از نظر طعم و کیفیت به هیچ وجه قابل مقایسه با برنج‌های ایرانی نیستند.  ادامه مطلب ...

اقدام عجیب هند برای خرید نفت ایران!


اقدام عجیب هند برای خرید نفت ایران!
 
خبرگزاری رویترز در گزارشی نوشت درست چند روز مانده به سفر «باراک اوباما» رئیس‌جمهور آمریکا به «دهلی نو»، دولت هند از پالایشگاههای این کشور خواسته است که خرید نفت از ایران را ظرف دو ماهه آینده کاهش داده و واردات نفت را در همان سطح سال مالی قبلی حفظ کنند.

   ادامه مطلب ...

گیاهی که نیش می‌زند


در جنگل‌های شرق استـــرالــیــا و جنگل‌های بارانی اندونزی گیاهی به نـام گـیـمـپـی‌گیـمـپـی Gympie-Gympie می‌روید که به قدری سمی است که در اصطلاح می‌گویند این گیاه نیش می‌زند.

به گزارش همشهری، سطح برگ‌های پهن این گیاه تیغ‌های ریزی دارد که تماس کوچکی با آن باعث فلج موقت انگشت‌ها، شوک و حتی مرگ می‌شود.

خبرنگاری که برای تهیه گزارش از این گیاه به جنگل رفته است پس از تماس انگشت خود با این گیاه دچار فلج انگشت‌ها، تهوع و درد شدیدی شد.

پادشاه و ولیعهد جدید عربستان را بشناسید


پادشاه و ولیعهد جدید عربستان را بشناسید

مجله مهر: سرانجام پس از مدتها شایعه مرگ پادشاه عربستان، این بار خبر مرگ پادشاه عربستان رسما از سوی دولت عربستان تائید شد تا یکی دیگر از برادران خاندان سعودی سکان این کشور را به دست بگیرد.
  ادامه مطلب ...

تبلیغ ازدواج دختران 12 تا 17 ساله در واتس‌آپ!


پایگاه خبری العالم: شماری از سودجویان، زنان و دختران آوارۀ سوری را از طریق تبلیغ در واتس آپ، به عقد مردان ثروتمند کشورهای عرب حاشیه خلیج فارسبه ویژه عربستان در می آورند.

 
 روزنامه عربستانیِ «الحیات» چاپ لندن نوشت: اخیرا، دارندگان واتس آپ و دیگر برنامه های ارتباط اجتماعی، پیام هایی دریافت کرده اند که در آن ها یک واسطه، برای ازدواج دختران و زنان سوری، شماره تلفن ارائه می دهد و ادعا می کند که این کار را جهت تامین سرپناهی برای زنان و دختران بی پناه و آوارۀ سوری انجام می دهد.
  ادامه مطلب ...

شکایت ایران به AFC از بازیکن دوپینگی عراق

مسئولان تیم ملی فوتبال ایران به طور جدی پیگیر حضور مشکوک یک بازیکن عراق در دیدار این تیم برابر تیم ملی فوتبال ایران هستند. ظاهرا مدارکی وجود دارد که می‌گوید «علا عبدالزهرا» دوپینگی بوده و نمی‌توانسته برای عراق بازی کند.

به گزارش ایسنا از استرالیا، مهدی محمد نبی و هوشنگ مقدس روز شنبه به سیدنی سفر کردند تا موضوع شکایت ایران به AFC درباره یکی از بازیکنان تیم عراق به نام «علا عبدالزهرا» را پیگیری کنند.

مسئولان تیم ملی ایران در حال جمع‌آوری اسناد و مدارکی دال بر تخلف عراقی‌ها و البته لزوم توجه جدی AFC به این مساله هستند. 
ادامه مطلب ...

آمادگی متخصصان آلمانی برای احیای دریاچه ارومیه


به گزارش مهر، کلاودیاروت شامگاه جمعه در دیدار با استاندار آذربایجان شرقی در تبریز با بیان اینکه وقتی وضعیت دریاچه ارومیه را دیدم خیلی ناراحت شدم، افزود: خشک شدن این دریاچه تاثیرات منفی زیادی برای منطقه خواهد داشت که نیاز است برای احیای آن فکرهای اساسی کرد.

وی با اشاره به اینکه نیاز است همه برای نجات این دریاچه دست به دست هم دهند، ابراز داشت: در کشور آلمان گروهی را به نام دوستداران دریاچه ارومیه تشکیل داده ایم که من نیز عضو ان گروه هستم و بسیاری از فعالان محیط زیست علاقه مند و مشتاق احیای این دریاچه نمکی بزرگ هستند. 
ادامه مطلب ...

همسر رونالدو بخاطر این ایرانی جدا شد(عکس)


همسر رونالدو بخاطر این ایرانی جدا شد(عکس)
 
به نظر می‌رسد «ارینا شیک»، همسر خود «کریستیانو رونالو» ستاره پرتغالی فوتبال را به خاطر یک جوان ایرانی ترک کرده است.
  ادامه مطلب ...

5 توصیه مفید برای مقابله با استرس‌ شغلی


ایسنا، داشتن یک شغل پراسترس، بهداشت روانی را به طور جدی تهدید می‌کند و بسیاری از کارمندانِ ساکن شهرها به دلیل سبک زندگی‌ غیرسالمی که دارند بیشتر با آسیب‌های ناشی از استرس از جمله اضطراب، اعتیاد و اختلالات جدی روانی مواجه هستند. کارشناسان معتقدند که مهمترین راه مقابله با این استرس، شناسایی عوامل تشدیدکننده‌ آن، علائم آن و در نهایت مدیریت و کنترل صحیح این استرس است.

   ادامه مطلب ...

قدرت خرید کارمندان ۴۵ درصد کاهش یافته است


«انباشت فقر» چالشی است که امروز در بدنه اجتماعی، اقتصادی ایران وجود داشته و مقامات کشور نیز به طور رسمی از آن یاد می‌کنند. آنچنان که روز گذشته معاون حمایت سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) اعلام کرد که «در کشور با انباشت فقر مواجهیم و سالانه 1350 میلیارد تومان مستمری از سوی این کمیته پرداخت می‌شود.»

به گزارش قانون، این موضوع سبب شده تا امروز نهادهایی چون کمیته امداد به دنبال ساماندهی نهادهای مردمی برای پوشش خلأهای رسیدگی و کمک به نیازمندان باشد و این درحالی است که برخی کارشناسان معتقدند روی آوردن به جریان‌ها و شبکه‌های اجتماعی، نمی تواند اثری در توجه به مشکلات روند افزایشی تولید و انباشت فقر داشته باشد. هم اکنون و بر اساس آمارهای رسمی، کمیته امداد امام خمینی(ره) قریب به چهار میلیون نفر را تحت پوشش قرار داده و سالانه 5/ 1 میلیون نفر نیز ارباب رجوع دارد. بنا بر اظهارات  "علی‌محمد ذوالفقاری" معاون کمیته امداد «نیاز این افراد – فقرا و نیازمندان - در بسته‌بندی های مختلف چندین برابر امکانات موجود در کمیته امداد است. به عنوان مثال سالانه 200 هزار ظرفیت ازدواج داریم بعضی از درخواست های مردم از کمیته امداد با ساز‌و کار اداری قابل حل نیست و در دهه های گذشته بسیاری از مشکلات مردم در امداد ریشه اقتصادی داشت، امروز علاوه بر این حوزه ریشه اجتماعی نیز دارد.»  
ادامه مطلب ...

عکس/ محل دفن «ملک عبدالله»


رسانه‎های سعودی محل دفن پادشاه متوفای این کشور را در در گورستان العود منتشر کردند.
عکس/ محل دفن «ملک عبدالله»

تورهای عجیب و ترسناک + تصاویر


پارسینه: همیشه هم مقصد سفرهای گردشگران مناطق زیبا و بکر طبیعی نیست. گاهی انسان های عاشق هیجانی هم پیدا می شوند که دوست داشته باشند برای لذت بردن از سفرشان، قدم به یک زندان بسیار مخوف بگذارند یا به چرنوبیل - روستایی در روسیه که فاجعه وحشتناک انفجار نیروگاه اتمی در آن رخ داد - بروند. با وجود این درخواست، برخی تورهای گردشگری برای رسیدن به سود، گاهی این مکان های شگفت انگیز را به مشتریان شان پیشنهاد می دهند.

 

زندگی در زندان

 

  
ادامه مطلب ...

حمله به مرد آمریکاییِ هم‌نامِ داور بازی ایران و عراق!


پس از پایان بازی تیم‌های فوتبال ایران و عراق و حذف ملی‌ پوشان ایران از جام ملت‌های آسیا، قابل پیش‌بینی بود که موج رفتارهای غیراخلاقی به عنوان واکنشی مسبوق به سابقه درباره داور این مسابقه شکل بگیرد و بی‌نتیجه بودن همه تلاش‌های رسانه‌ای برای توقف چنین رفتارهایی نمودار شود اما هیچ‌کس تصور نمی‌کرد حتی اشخاص هم‌نام داور آخرین بازی ایران در جام‌ملت‌ها نیز از این حملات در امان نمانند!  ادامه مطلب ...

وکیل محمدرضا رحیمی: اعتراض داریم


وکیل مدافع محمدرضا رحیمی گفت: ما به این رای اعتراض داریم. برای همین طی روزهای آینده درخواست اعاده دادرسی خواهیم کرد.

 محمدرضا نادری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در واکنش به رای دیوال عالی کشور که طبق آن رحیمی به بیش از 5 سال حبس و پرداخت دو میلیارد و 850 میلیون تومان رد مال و یک میلیارد تومان جزای نقدی محکوم شد، ضمن تایید این حکم عنوان کرد: ما به این رای هم اعتراض داریم. البته در قانون ره‌های فوق‌العاده برای اعتراض وجود دارد برای همین طی روزهای آینده درخواست اعاده دادرسی خواهیم کرد.

   ادامه مطلب ...

گران کردن دلار؛ بهترین راه جبران کسری بودجه؟


گران کردن دلار؛ بهترین راه جبران کسری بودجه؟
 
کاهش درآمدهای ارزی دولت به‌واسطه افت شدید قیمت نفت، تبعات بسیاری برای اقتصاد کلان، بودجه و متغیرهای پولی دارد که در این مقاله سعی داریم آثار آن را روی متغیرهای پولی بررسی کنیم. برای برداشتی واقعی‌تر از این موضوع بهترین راه آن است که نگاهی به گذشته بیندازیم و ببینیم که شوک‌های منفی بهای نفت چگونه روند‌های پولی را دگرگون کرده است. در حالی که یکی از بزرگ‌ترین شوک‌های منفی در آغاز آخرین رکود جهانی از ماه ژوئن 2008 آغاز شد، اما این شوک آن‌چنان نمی‌تواند تصویر مناسبی از موضوع ارائه کند؛ زیرا بلافاصله پس از این افت، روند قیمتی نفت صعودی شد.   ادامه مطلب ...

هزینه معیشت خانوار ۴ نفره چقدر است؟


محمدرضا بقائیان در گفتگو با مهر از توجه ویژه به تبصره دو ماده ۴۱ قانون کار در تعیین حداقل دستمزد سال آینده مشمولان قانون کار خبر داد و گفت: در این زمینه، به منظور تعیین هزینه معیشت یک خانوار ۴ نفره کارگری، با نمایندگان کارگران در استان ها نامه نگاری شده است.
 
ادامه مطلب ...

حقایقی خواندنی در مورد عربستان سعودی


به گزارش خبرآنلاین، مرگ پادشاه عربستان و پیش از آن جلوگیری عربستان از کاهش تولید نفت اوپک از جمله اخباری هستند که طی چند هفته اخیر در مورد این کشور منتشر شده اند. اما در کنار این اخبار، حقایقی خواندنی در مورد اقتصاد عربستان وجود دارد که دانستن آن ها جالب است:  ادامه مطلب ...