همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

جنگنده‌های ایرانی مواضع داعش را بمباران کردند


هافینگتون‌پست به نقل از یک مقام دفاعی آمریکایی اعلام کرد که جنگنده‌های نیروی هوایی ایران مواضع داعش در عراق را بمباران کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه هافینگتون‌پست به نقل از یک مقام دفاعی آمریکایی اعلام کرده که جنگنده‌های نیروی هوایی ایران مواضع داعش در عراق را بمباران کرده‌اند.

به نوشته این نشریه، فهرست کشورهایی که اهداف داعش را در عراق هدف بمباران‌های خود قرار می‌دهند فراتر از شرکای کلاسیک آمریکا شامل کانادا، انگلیس، و فرانسه رفته است. هم‌اکنون اینگونه به نظر می‌رسد که ایالات متحده با یک مورد جدید روبه‌رو است و آن ایران است.

یک مقام دفاعی آمریکا در گفتگو با هافینگتون‌پست گفت که ایالات متحده از بمباران‌های هواپیماهای ایران در همان حریم فضایی که ائتلاف تحت رهبری آمریکا داعش را هدف قرار می‌دهند، آگاه است.

این مقام آمریکایی گفت که بر این باور است که بمباران ایرانی‌ها تا زمانی که عراق همچنان از جانب گروه افراطی داعش احساس تهدید کند ادامه خواهد داشت. به گفته وی تا زمانی که ایران تهدید مستقیمی را متوجه نیروهای (هواپیماهای) آمریکایی در آسمان نکند، نیازمند واکنش و پاسخ آمریکا نخواهد بود.

این مقام گفت: "ما از آن آگاه هستیم. من نمی‌خواهم بگویم که ما الزاما بابت آن نگرانی داریم، ما این کار را زیرنظر داریم." وی همچنین اشاره کرد مناطقی که هواپیماهای ایرانی آن را بمباران کرده‌اند از مناطقی که آمریکا و ائتلاف بین‌المللی بر فراز آن فعالیت دارند، متفاوت است.

در حالی که گزارش‌های پیشین دال بر این بود که ایران سلاح و تجهیزات (نظامی) را برای دولت عراق تأمین می‌کند، اظهارات این مقام دفاعی آمریکایی اولین تأیید  انجام شده در مورد وارد شدن و مشارکت نیروی هوایی ایران در نبرد عراق علیه داعش است.
  ادامه مطلب ...

سلفی‌های عجیب عکاس کُره ای (+عکس)


یک عکاس کره ای با قرار گرفتن در مقابل آینه در شکل های مختلف، عکس های سلفی عجیب و غریبی از خود گرفته است. او می گوید هر یک از این عکس ها توصیف کننده یکی از ابعاد شخصیتی وی هستند.

  ادامه مطلب ...

5 راهکار جهت تقویت مودمهای وای فای


جام جم آنلاین: بسیاری از کاربران سرویس ADSL برای استفاده همزمان توسط گجت‌های دیگر، از مودم‌های وای‌فای استفاده می‌کنند. این مودم‌ها که بعضا قوی هم نیستند، ممکن است برخی اوقات کاربران را در آنتن‌دهی و سرعت کلافه کنند. برای تقویت آنتن‌دهی وای فای مودم، به‌طور مختصر در این مطلب پنج راهکار را به شما معرفی می‌کنیم.

 
۱ـ‌ پیدا کردن بهترین مکان برای مودم

 
اولین و مهم‌ترین مرحله، پیدا کردن بهترین جای ممکن برای مودمتان است. بهترین مکان برای قرار دادن روتر فضایی باز است که علاوه بر برخورداری از ارتفاع مناسب، قرار نگرفتن سر راه سیگنال‌های دیواری است. همچنین توجه داشته باشید اگر از تمام محیط خانه به اینترنت وصل می‌شوید، بهترین مکان برای مودم شما مرکز خانه است در غیر این‌صورت می‌توانید جای مناسب برای مودم را با آزمایش و خطا پیدا کنید.  ادامه مطلب ...

پیاده‌ روی در آسمان طبیعت کانادا (+عکس)



گجت نیوز: تجربه‌های کسب شده از طبیعت بسیار با ارزش بوده و آنچه طبیعت به ما ارائه می‌کند نیازمند هیچ مداخله فناوری نیست. اما همیشه هم اینطور نیست و در حال حاضر معماران شرکت Sturgess Architecture مکانی را برای پیاده‌روی در کوه‌های راکی کانادا برای بازدیدکنندگان طراحی کرده‌اند.
 
ادامه مطلب ...

مکان‌های شگفت‌انگیزی که واقعا وجود دارند

در کره خاکی ما انسان‌ها همیشه مناطقی وجود داشته‌اند که بطور شگفت‌انگیزی چشم نواز بوده‌اند و همیشه یک حس کنجکاوطلبانه انسان‌ها را وادار می‌کند تا به جایی قدم بگذارند که زمانی تنها یک رویا و آرزو بوده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، در کره خاکی ما انسانها همیشه مناطقی وجود داشته اند که بطور شگفت انگیزی چشم نواز بوده اند؛ همه انسانها دارای یک حس کنجکاو طلبانه هستند که آنها را وادار میکند تا به جاهایی قدم بگذارند که زمانی تنها یک رویا و آرزویی بیش نبوده. سفر به ماه و فضا یکی از بزرگترین و حیاتی ترین دستاورد علمی بشر خاکی بوده که انسانها را به دریچه ای جدید از یک زندگی جدید راهی کرده است.  ادامه مطلب ...

مرگ 4 نوزاد از هفت قلوهای مشهدی


رییس بیمارستان ام البنین مشهد از مرگ چهار نوزاد از هفت قلوهایی که شنبه شب در این بیمارستان به دنیا آمدند، خبر داد.

دکتر فاطمه تارا روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مرگ چهار تن از هفت قلوهای به دنیا آمده در مشهد از شب گذشته تاکنون رخ داد و یک نوزاد نیز قبل از تولد فوت کرده بود.

وی خاطر نشان کرد: هم اکنون دو نوزاد شامل یک پسر و یک دختر در بخش NICU بیمارستان ام البنین مشهد تحت درمان هستند.  ادامه مطلب ...

کارمندان اداره پست زمان قاجار/عکس


اداره پست زمان قاجار کارمندان در حال مهر وموم نامه

نرخ برخی نان ها 100 درصد گران شده نه 30 درصد!


«به نانوایی ها اجازه دادیم نرخ نان را تا سی درصد گران کنند»؛ هرچقدر این جمله سخنگوی دولت گنگ و عجیب به نظر می‌رسد، اتفاقاتی که در نخستین روز بعد از آن رخ داد، عجیب تر است!

 
به گزارش تابناک، به فاصله کمتر از یک روز از صدور مجوز گران کردن قیمت نان توسط دولت، نرخ این کالا به چنان اوضاع سردرگمی رسیده که اگر بگوییم در کشورمان بی‌سابقه ‌است، به نظر سخنی به اغراق نگفته‌ایم؛ اینقدر که اخباری از گرانی 100 درصدی و 200 درصدی انواع نان از نقاط مختلف کشور به گوش می‌رسد!  ادامه مطلب ...

عکس یادگاری اسطوره‌ فوتبال ایران و عربستان


سامی جابر ستاره سابق فوتبال عربستان در مراسم بهترین های آسیا خوش و بش مفصلی با علی دایی داشت. این مهاجم طلایی فوتبال عربستان در حاشیه مراسم مقابل دوربین ها ایستاد و عکس یادگاری مفصلی با دایی و بهزادی گرفت. دایی و بهزادی برای حضور در تاتلار مشاهیر AFC در این مراسم حضور داشتند.


 
ادامه مطلب ...

فهرست اختلافات موجود در مذاکرات هسته‌ای


مدیر مطالعات هسته‌ای در بنیاد کارنگی می‌گوید: همچنان شکاف‌های مهمی در مذاکرات غرب و ایران وجود دارد.

به گزارش دیپلماسی ایرانی، جان پرکوویچ در مصاحبه با وبسایت بنیاد کارنگی می‌گوید: مقامات ایرانی تاکید می‌کنند که ایران توانمندی‌هایی بدست آورده و از همه مهمتر توانمندی غنی‌سازی را کنار نخواهد گذاشت. مسئله میزان توانایی غنی‌سازی است که ایران آن را حفظ خواهد کرد یا آن را کنار خواهد گذاشت. مرتبط با این مسئله، دو طرف بر سر مدت محدودیت فعالیت‌های هسته‌ای ایران نیز اختلاف‌نظر دارند. جزئیات این عدم تفاهم‌ها به شکل عمومی منتشر نشده اما به نظر می‌رسد غرب به روی این نکته تاکید دارد که ایران 10 هزار سانتریفیوژ که در مرحله ذخیره مونتاژ است را به کار نیندازد و تعداد 9000 سانتریفیوژ در حال کار را نیز کاهش دهد.
 
ادامه مطلب ...


فهرست ده هنرپیشه زن پردرآمد هالیوود منتشر شده است

10-roberts


ادامه مطلب ...

اثرات افزایش قیمت نان بر خانوارهای کم‌درآمد


اثرات افزایش قیمت نان بر خانوارهای کم‌درآمد
 
باتصمیم دولت یازدهم از دوشنبه ۱۰ آذرماه ۱۳۹۳ قیمت نان در کشور ۳۰ درصد افزایش یافت.


پیش از این هم زمان با مرحله اول هدفمندی یارانه ها در سال ۱۳۸۹ قیمت نان افزایش یافته بود که دولت دهم بابت آن، رقم یارانه نقدی را ۵ هزار تومان افزایش داد. طبق تصمیمات دولت دهم، یارانه نقدی به ازای هر نفر ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شد که ۴۰۵۰۰ تومان مربوط به یارانه انرژی و ۵۰۰۰ تومان مربوط به یارانه نان بود.

   ادامه مطلب ...