همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی


فهرست ده هنرپیشه زن پردرآمد هالیوود منتشر شده است

10-roberts


  جولیا رابرتز

درآمد در سال ۲۰۱۳: یازده میلیون دلار

هنرپیشه‌ی محبوب امریکایی که بیش از همه با زن زیبا (۱۹۹۰) در خاطره‌ها مانده؛ فیلمی که ۴۶۴ میلیون دلار فروش جهانی داشت. رابرتز بعد از بردن دو جایزه‌ی گلدن گلاب، و نامزدی اسکار برای ماگنولیای پولادین و زن زیبا، بالاخره برای ارین براکویچ برنده‌ی اسکار شد.

9-MilaKunis

میلا کونیس

درآمد در سال ۲۰۱۳: دوازده میلیون دلار

هنرپیشه‌ی امریکایی که اصالتی روسی دارد. او در ۱۹۹۱ با خانواده‌اش از روسیه به لس‌آنجلس نقل مکان کرد. بعد از حضور در کلاس‌های بازیگری، توسط یک کارگزار کشف شد. او که در مجموعه‌های تلویزیونی و آگهی‌های تبلیغاتی مختلفی ظاهر شده بود، سرانجام اولین نقش مهم خودش را در پانزده سالگی در یک سریال پربیننده‌ی تلویزیونی ایفا کرد.

8-Natalie

- ناتالی پورتمن

درآمد در سال ۲۰۱۳: چهارده میلیون دلار

هنرپیشه‌ای اصالتا یهودی که پاسپورت امریکایی/اسراییلی دارد. اولین نقش مهمش، در لئون/حرفه‌ای لوک بسون در ۱۹۹۴ بود. با ایفای نقشِ پادمِه آمیدالا در تریلوژی پریکوئل جنگ‌های ستاره‌ای وارد جریان اصلی سینمای امریکا شد. در ۱۹۹۹ به دانشگاه هاروارد رفت و مدرک کارشناسی‌اش را در ۲۰۰۳ گرفت. در ۲۰۱۱ برای قوی سیاه اسکار بهترین بازیگر زن سال را گرفت.

7-bullock

- ساندرا بولاک

درآمد در سال ۲۰۱۳: چهارده و نیم میلیون دلار

هنرپیشه‌ی فوق‌العاده محبوب امریکایی که در تهیه‌ی فیلم هم فعال است. او در دهه‌ی ۹۰ با فیلم‌هایی چون مرد ویرانگر، سرعت، شبکه، وقتی خوابیده بودی و زمانی برای کشتن به شهرت رسید. بازی‌اش در جاذبه بسیار تحسین شد و اسکار بهترین بازیگر زن سال را هم گرفت.

6-therone

- شارلیز ترون

درآمد در سال ۲۰۱۳: پانزده میلیون دلار

هنرپیشه‌ی متولد افریقای جنوبی که در تهیه‌ی فیلم و صنعت مد هم بسیار فعال است. نام او در اواخر دهه‌ی ۹۰ و با بازی در فیلم‌هایی چون وکیل مدافع شیطان و قوانین خاندان سایدر بر سر زبان‌ها افتاد. بازی حیرت‌انگیز ترون با آن گریم غریب و اضافه‌وزن مشهود در نقش یک قاتل زنجیره‌ای در هیولا (۲۰۰۳) در اقصی نقاط گیتی تحسین شد و برای این نقش جایزه‌ی خرس نقره‌ای جشنواره‌ی برلین، اتحادیه‌ی بازیگران امریکا، گوی طلایی و البته اسکار را گرفت. نورث‌کانتی و یانگ ادالت از دیگر نقش‌آفرینی‌های شاخص او هستند.

5-stone

- اما استون

درآمد در سال ۲۰۱۳: شانزده میلیون دلار

هنرپیشه و مدل محبوب این روزهای هالیوود. بازی در فیلم‌ها را با فیلم پرفروش سوپر بد شروع کرد و بعد در هاوس بانی، زامبی‌لند و مرد کاغذی در نقش‌های فرعی ظاهر شد. اولین بازی او در نقش اصلی در Easy A بود که نامزدی گوی طلایی را برایش در پی داشت.

4-aniston

- جنیفر انیستون

درآمد در سال ۲۰۱۳: بیست میلیون دلار

بازیگر امریکایی که در فیلم‌سازی و بیزینس هم دستی دارد. پدر و مادرش هر دو هنرپیشه هستند. شهرتش با بازی در سریال فوق‌العاده محبوب دوستان عالمگیر شد که برای آن جوایز امی، گوی طلایی و اتحادیه‌ی بازیگران را هم گرفت.

3-stewart

- کرستن استیوارت

درآمد در سال ۲۰۱۳: بیست و دو میلیون دلار

هنرپیشه‌ی امریکایی که با مجموعه فیلم‌های نوجوانانه‌ی Twilight مشهور شد. او که اخیرا با پیمان معادی در کمپ ایکس‌ری همبازی شده بود، چهره‌ی جدید برندهای چنل و بالن‌سیاگا در دنیای مد است.

2-lawrence

- جنیفر لارنس

درآمد در سال ۲۰۱۳: بیست و شش میلیون دلار

سوپراستار این روزهای سینمای هالیوود که نخستین نقش اصلی‌اش در یک سیتکام (کمدی موقعیت) تلویزیونی بود. او در ادامه در فیلم‌های مستقلی چون دشت سوزان و Winter’s Bone بازی کرد که برای این دومی نامزد اسکار شد. لارنس برای بازی در کتاب بارقه‌ی امید اسکار گرفت. مجموعه‌فیلم‌های بازی‌های گرسنگی با نقش‌آفرینی او از بلاک‌باسترهای موفق این سال‌های هالیوودند.

1-julie

- آنجلینا جولی

درآمد در سال ۲۰۱۳: سی و سه میلیون دلار

هنرپیشه و فیلمساز امریکایی. او تاکنون برنده‌ی یک جایزه‌ی اسکار، دو جایزه‌ی اتحادیه‌ی بازیگران، و سه جایزه‌ی گوی طلایی شده است. بنا بر اعلام مجله‌ی فوربس، او در سال‌های ۲۰۰۹، ۲۰۱۱ و ۲۰۱۳ بیشترین دستمزد را در بین بازیگران زن گرفته. جولی در جنبش‌های انسان‌دوستانه، مخصوصا حقوق پناهندگان، فعالیت چشمگیری دارد و سفیر یونیسف در سازمان ملل است. او بارها و از سوی رسانه‌های گوناگون به عنوان زیباترین زن جهان انتخاب شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد