همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

چگونه یک بانک ضعیف ایرانی جزو 10شرکت برتر جهان می شود؟!


چگونه یک بانک ضعیف ایرانی جزو 10شرکت برتر جهان می شود؟!
 
آنچه در میان اشخاص «مدرک گرایی» مذموم شمرده می شود در میان شرکت ها و بنگاه های اقتصادی تبدیل به «تندیس گرایی» شده است و رقابتی سخت میان مدیران شکل گرفته تا هر کس می تواند از منابع شرکت ها برای خود تندیسی ،بلوری یا چیزی تهیه کند.
  ادامه مطلب ...

درآمد ماهیانه یک پزشک ایرانی چقدر است؟


درآمد ماهیانه یک پزشک ایرانی چقدر است؟
 
 درآمد ماهیانه یک پزشک ایرانی چقدر است؟ این پرسشی است که تاکنون به ذهن بسیاری از افراد آمده بخصوص بعد از خارج شدن از مطب یک پزشک.

 
بدون شک هیچ کس نه می تواند عدد و مبلغ دقیق درآمد یک پزشک ایرانی را حدس بزند و نه اینکه همه پزشکان ایرانی درآمدی یکسان و شبیه به هم دارند.  ادامه مطلب ...

زمزمه تعطیلی ٦ بانک وابسته به نهادهای خاص

 
زمزمه تعطیلی ٦ بانک وابسته به نهادهای خاص
 
حمید تهرانفر معاون نظارتی بانک مرکزی در جلسه با فعالان اقتصادی در پاسخ به صحبت‌های یکی از حضار مبنی بر تعطیل شدن ۶ بانک وابسته به نهادهای خاص غیرمجاز (انصار، حکمت‌ایرانیان، دی، قوامین، سینا، شهر) که برخلاف ماده ۳۴ قانون پولی و بانکی تأسیس شده‌اند، گفت: حداقل در مورد پشت پرده این بانک‌ها اطلاعاتی موجود است اما در این چند ساله موسساتی رشد کرده‌اند که نه قد و قواره‌شان در حد بانک است و نه مشخص است درونشان چه می‌گذرد.  ادامه مطلب ...

نسل جدید سرعت‌گیر در تهران +عکس


نسل جدید سرعت‌گیر در تهران +عکس
 
مهندس خلیلی با اعلام ورود سرعت‌گیرهای جدید به پایتخت گفت: پیش از این مردم از برخی از سرعت‌گیرهای نصب شده در سطح شهر گلایه داشته و عنوان می‌کردند که به‌دلیل غیر استاندارد بودن این سرعت‌گیرها، خودرویشان، دچار خساراتی شده است که بر همین اساس لزوم بازنگری بر سرعت‌گیرها احساس و بررسی‌ها آغاز شد.

   ادامه مطلب ...

چاقها برای جهان چقدر هزینه دارند؟ رتبه ایران


خبرآنلاین در ادامه نوشت: گرچه در بسیاری از کشورها چاقی یک امتیاز و حتی در برخی کشورها به طور سنتی یک معیار زیبایی شناخته می‌شود، اما همین امتیاز سالانه تعداد زیادی از افراد واجد امتیاز را راهی مراکز درمانی می‌کند.

 

پژوهشگران می‌گویند هزینه‌ای که چاقی در سطح دنیا بر دوش مردم و دولت‌ها، می‌گذارد به اندازه هزینه سیگار کشیدن و درگیری‌های مسلحانه است.

   ادامه مطلب ...

قیمت انواع قبر در حرم امام رضا(ع) +عکس


مجید حسینی در صفحه شخصی اش با انتشار تصویر قیمت انواع قبر در حرم امام رضا(ع) نوشت:

آمار یک نماینده از فروش نفت ایران


عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به کاهش قیمت نفت، گفت: روزانه ۱.۴ میلیون بشکه نفت فروخته می‌شود که هر بشکه هم بالاتر از ۷۰ دلار به صورت خوش‌بینانه به فروش نمی‌رسد بنابراین نباید زیاد به بودجه اتکا کرد.

به گزارش تسنیم ، جعفر قادری در جلسه شورای اداری شهرستان شیراز با اشاره به جمع‌بندی سفر نوبخت، سخنگوی دولت یازدهم به شیراز اظهار کرد: با توجه به حضور سخنگوی دولت در شیراز و انجام صحبت‌های لازم با ایشان دیروز جمع‌بندی سفر  نوبخت انجام شد، امیدواریم اعتبارات لازم به استان فارس تخصیص داده شود.  ادامه مطلب ...

بیماری ناشی از اعتیاد به شبکه های اجتماعی


یکی از مرگبارترین بیماری‌های دنیا در دهه های اخیر همزمان با رشد تلفن های همراه هوشمند به شدت در دنیا فراگیر و باعث نگرانی کارشناسان بهداشتی شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران،کارشناسان هشدار می دهند استفاده از تلفن همراه می تواند منجر به افزایش ریسک ابتلا به سرطان مغز شود.
  ادامه مطلب ...

عکس: تسلیت دختر کره‌ای برای پاشایی


در حاشیه دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی
عکس/تسلیت دختر کره‌ای برای پاشایی

ناگفته‌هایی از بیماری مرتضی پاشایی


باشگاه خبرنگاران نوشت: از پزشک معالج مرتضی پاشایی طی مصاحبه‌ای راجع به ناگفته‌های بیماری وی پرسیدیم، که دکتر حسن توکلی، جراح و متخصص داخلی در مصاحبه‌ رسانه‌ای خود در رابطه با مرتضی پاشایی به باشگاه خبرنگاران گفت: آقای پاشایی چندین ماه قبل از مراجعه‌ی اولشان به پزشک، دچار تغییراتی در دستگاه گوارش شده بود و علائمی مثل درد معده و ترش کردن داشتند که پس از مراجعه و انجام روش‌‌های تشخیصی و آندوسکوپی، مشخص شد مبتلا به تومور معده هستند و چند ماهی بود که به این بیماری مبتلا شده بود. این نکته بسیار حائز اهمیت است که در افراد جوان، سرطان فرم تهاجمی‌تر و پیش رونده‌تری را از نظر پزشکی دارد.
  ادامه مطلب ...

عکس: آزاده نامداری و فرزاد حسنی در مراسم ختم مرتضی پاشایی


حضور آزاده نامداری و فرزاد حسنی در مراسم ختم مرحوم مرتضی پاشایی خواننده پاپ در مسجد امیرالمونین(ع) تهران
عکس/ آزاده نامداری و فرزاد حسنی در مراسم ختم مرتضی پاشایی
 
ادامه مطلب ...

عجیب ترین مسابقه موتورسواری در دنیا (+عکس)


باشگاه خبرنگاران: پیش از این مسابقات موتورسواری را مشاهده کرده اید که با نظم و ترتیب خاصی برگزار می شود و همگی شرکت کننده ها از موتورسواران حرفه ای هستند. این بار می خواهیم یکی از عجیب ترین مسابقات موتورسواری را به شما معرفی کنیم.
 
ادامه مطلب ...

روایت شفیعی‌جم از طلاق دادن همسرش


میزان نوشت:  در اولین قسمت از فصل تازه "شام ایرانی" شفیعی جم میهمان محمدرضا هدایتی، برزو ارجمند و محمدرضا شریفی نیا است.

شفیعی جم در بخشی از این فیلم با بیان اینکه دوست ندارد به دروغ درباره زندگی مشترکش حرف بزند گفت: پول زحمت 20 ساله ام را برای 6 ماه زندگی از دست دادم!   ادامه مطلب ...

برترین سلفی های 2014 (عکس)


مجله مهر:با نزدیک شدن به پایان سال ۲۰۱۴ میلادی بسیاری از رسانه و سایت های خبری اخبار یکسال گذشته خود را مرور می کنند تا «ترین» های امسال را انتخاب کنند. یکی از «ترین» های منتشر شده از سوی رسانه ها، برترین عکس های سلفی سال ۲۰۱۴ است.
 
  ادامه مطلب ...