همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

عجیب ترین مسابقه موتورسواری در دنیا (+عکس)


باشگاه خبرنگاران: پیش از این مسابقات موتورسواری را مشاهده کرده اید که با نظم و ترتیب خاصی برگزار می شود و همگی شرکت کننده ها از موتورسواران حرفه ای هستند. این بار می خواهیم یکی از عجیب ترین مسابقات موتورسواری را به شما معرفی کنیم.
  
هر سال در ایالت آرکانساس آمریکا مسابقه ای برگزار می شود که شرکت کننده های آن باید با استفاده از یک چمن زن با یکدیگر مسابقه دهند. شرکت کننده ها تنها مجاز هستند قدرت و اندازه چمن زن را تغییر دهند و سیستم کلی بدون تغییر باقی می ماند.

مسابقه دهندگان باید در خط شروع قرار گرفته و با حرکت پرچم مسابقه را آغاز کنند و اینجاست که آشوب اصلی به پا می شود. حرکت تیغ های چمن زنی روی زمین باعث می شود تا شن و ماسه به هوا برخواسته و همه جا را خاک بگیرد و معمولا با پایان مسابقه افراد زیادی زخمی شده و آسیب می بینند.

نزدیک به 20 سال است که این مسابقه برگزار می شود و طرفداران بسیاری دارد. مهم ترین قانون در این مسابقه جدا نشدن پا از زمین است. در تمام مسابقه شرکت کننده ها باید به دنبال ماشین چمن زنی بدوند و آن را هدایت کنند. این مسابقه به خاطر حضور یک وسیله موتوری در دسته موتورسیکلت ها شناخته می شود.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد