همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

کشاورز رمانتیک +عکس


ابتکار جالب یک شالیکار چینی

(تصاویر) «جزیره مار» مامن مرگبارترین مار جهان


کشنده‌ترین مار جهان در جزیره‌ای واقع در 32 کیلومتری آن سوی سواحل سائو پائولوی برزیل سکنی گزیده و زهر آن می‌تواند گوشت انسان را ذوب کند.

 
این جزیره که «جزیره مار» لقب گرفته، دارای مساحت اندکی بوده و تنها نقطه جهان است که مار Bothrops insularis ملقب به «خائن سرنیزه‌ای طلایی» در آن زندگی می‌کند. این مار، سمی‌ترین مار جهان است.

جزیره Ilha de Queimada به اندازه‌ای خطرناک است که دولت برزیل ورود به آن را ممنوع اعلام کرده است.   ادامه مطلب ...

مدعی مرجعیت، علیه ارتش عراق اعلام جهاد کرد!/ده ها کشته و زخمی، نتیجه جنگ داخلی در شهر کربلا


سید محمود صرخی الحسنی، یکی از مدعیان مرجعیت در شهر کربلا که هواداران وی، او را سید حسنی ِ وعده داده شده در عصر ظهور می دانند، «حکم جهاد» را علیه دولت نوری المالکی و ارتش رسمی عراق اعلام کرد.شبکه الجزیره، در پی اعلام حکم جهاد، درگیری در شهرهای کربلا و دیوانیه شدت گرفته و هلی کوپترهای ارتش در حال گشت زنی و تیراندازی به محل های مشکوک هستند. منابع بیمارستانی، تا کنون ده ها کشته و زخمی از درگیری های کربلا و دیوانیه نقل کرده اند.

علاوه بر کربلا و دیوانیه که به آتش کشیده شده اند، نیروهای ارتشی در شهرهای بصره و ناصریه نیز به حالت آماده باش در آمده و در سطح شهر، در حال گشت زنی و ایست بازرسی هستند. بر پایه همین گزارش، درگیری های پراکنده ای از شهر بصره نیز نقل شده است.

سید محمود صرخی الحسنی

کسی که حکم جهاد علیه ارتش عراق و دولت مالکی صادر کرده است 

ادامه مطلب ...

نقشه داعش برای 5 سال آینده: ایران و افغانستان را فتح می کنیم، اسمش را می گذاریم خراسان! / همه باید از خلیفه ما اطاعت کنند!


دیلی میل نوشت: گروه تروریستی داعش که شکل گیری خلافت اسلامی خود را در مناطقی از خاورمیانه اعلام کرده است، طرح آینده ی سرزمین خود را منتشر کرده که تا افغانستان و اروپا امتداد دارد !

به گزارش انتخاب، با اعلام خبر تشکیل خلافت اسلامی، داعش از مسلمانان سراسر جهان خواسته تا با ابوبکر البغدادی به عنوان خلیفه بیعت کنند.

این اعلامیه داعش که در نخستین روز ماه مبارک رمضان منتشر شده می تواند موجی از درگیری ها را در بین گروه های تندرو بوجود آورد.

ابومحمد عدنانی سخنگوی داعش گفت: مشروعیت تمام امارت ها، دولت ها و سازمان ها با توسعه ی سرزمین خلیفه و رسیدن ارتش ما به مناطقشان از بین می رود.

وی افزود: به خلیفه خود گوش کنید و از او اطاعت کنید. از دولت ما که روز به روز رشد خواهد کرد، حمایت کنید!

براساس این گزارش، در نقشه ای که از سوی داعش منتشر شده این گروه برنامه ی پنج ساله خود را برای گسترش مناطق تحت تصرف خود اعلام کرده است.

 
ادامه مطلب ...

جت های ایران برای حمله به داعش وارد بغداد شدند


اویشنیست مدعی شد: هفت جنگنده سوخو ایران به بغداد آمده تا علیه داعش وارد عمل شوند.

به گزارش انتخاب، در روز اول جولای، هفت جت ایران در پایگاه هوایی امام علی (ع) عراق فرود آمدند.

براساس این گزارش،  پیش از این روسیه چندین فروند سوخو به دولت عراق به منظور مبارزه با داعش تحویل داده بود.

 
ادامه مطلب ...

ترس قلعه نویی از افشاگری های جنجالی رحمتی


جام نیوز، شاید کسی در ابتدای فصل نقل و انتقالات فکرش را هم نمی کرد سید مهدی رحمتی از استقلال جدا شود. کلید خوردن جدایی رحمتی از استقلال از یک جلسه فنی بین امیر قلعه نویی و دستیارانش شروع شد.

در این جلسه علاوه بر قلعه نویی، ستار همدانی و کریم بوستانی، یکی از پیشکسوتان استقلال هم حضور داشت. همدانی انتقاداتی را از رحمتی مطرح کرد و گفت او تیم را به هم می ریزد تا ذهن امیر را برای جدایی رحمتی آماده کند.  ادامه مطلب ...

کاریکاتور توهین آمیز علیه پدیده جام جهانی جنجال برانگیز شد+ تصویر


 

در این کاریکاتور بازیکنان کلمبیایی در حال مصرف پودر سفیدی هستند که توسط داور بر روی زمین به نشانه مشخص شدن دیواره دفاعی کشیده می‌شود، هستند.

این پودر سفید اشاره به مصرف کوکائین توسط بازیکنان کلمبیا دارد.

این کاریکاتور توسط یکی از شبکه‌های تلویزیونی فرانسوی‌زبان بلژیکی منتشر شده است.

اگرچه طراح این کاریکاتور نسبت به این عمل خود عذرخواهی کرده و تصویر آن را از شبکه اجتماعی هم حذف کرده است اما این تصویر جنجال آفرین شده و اعتراض سفیر کلمبیا را به همراه داشته است.

پیش از این هم فان دام، سفیر یونیسف عکسی مونتاژ شده را در صفحه توئیترش قرار داده بود که جنجال گسترده‌ای را به همراه داشت و اعتراض رئیس جمهور کلمبیا را هم به همراه داشت.

در این تصویر مونتاژ شده، رادامل فالکائو و جیمز رودریگز دو بازیکن سرشناس تیم‌ ملی کلمبیا در حال مصرف کوکائین دیده می‌شدند.

هم سن و سال های باورنکردنی! +عکس


مجله دانستنیها: پیدا کردن و مشخص کردن زمان و چگونگی وقوع اتفاقات تاریخی مشهور کار سختی نیست اما بیرون کشیدن نکته های تاریخی و وجه هایی از آن که در سایه مانده اند خلاقیت و تخصص بیشتری می خواهد. گاهی باید به تاریخ جور دیگری نگاه کرد تا نکاتی را از دل آن بیرون کشید که تا به حال کسی فکرش را هم نمی کرده.

در این متن یک نمونه جالب از این خلاقیت را خواهید خواند، متنی که در پاسخ به این سوال تهیه شده است: «کدام جفت اتفاق ها تقریبا در یک زمان تاریخی واقع شده اند اما کسی فکرش را نمی کرد که چنین باشد؟!» این هشت مورد را مرور کنید که مشتی از خروار است.

اهرام جیزه و ماموت های پشمالو

هم سن و سال های باورنکردنی! +عکس 
ادامه مطلب ...

مقایسه قدرت خرید مسـکن در ایران با ۱۰۷ کشور جهان (+جدول)

بررسی آخرین قیمت مسکن و سطح درآمدی خانوارها در 120 کشور جهان نشان می دهد مردم السالوادور ضعیف ترین قدرت خرید مسکن در کشور خود را دارند.

به گزارش تسنیم، نسبت قیمت مسکن در این کشور به متوسط درآمد سالانه یک خانوار السالوادوری 32.32 برآورد شده است که بالاترین رقم در سطح جهان است. به عبارت دیگر قیمت هر واحد مسکونی در این کشور 32.32 برابر درآمد سالانه یک خانوار است.  ادامه مطلب ...

دستگاه ترجمه گریه نوزاد در ایران+عکس


دستگاه ترجمه گریه نوزاد در ایران+عکس
 
وی ادامه داد: با توجه به این واقعیت شرکت Biloop اسپانیا پس از سالها تحقیق و پژوهش‌های علمی توسط دانشمندان و متخصصان کودک، دستگاهی را طراحی و تولید کرده است که گریه کودکان و نوزادان را ترجمه می‌کند. همچنین صدا و آهنگ خاصی برای کودکان توسط این دستگاه برای نوزاد پخش خواهد شد که بسیار در آرامش نوزاد تاثیر گذار است و در این راستا این دستگاه قابلیت پخش صدای فضای قبل از تولد نوزاد، یعنی صدای فضای جنینی را برای نوزاد دارد.  ادامه مطلب ...

دستمزد سیدجلال در الاهلی: 5.4 میلیارد برای 9 ماه!


اگر اتفاق خاصی نیفتد سیدجلال حسینی مدافع تأثیرگذار تیم‌ملی‌ فوتبال ایران قرارداد رسمی‌‌اش را با باشگاه الاهلی قطر امضا خواهد کرد.

هر چند حسینی برای آرام کردن اوضاع، همچنان از ماندن در پرسپولیس حرف می‌زند ولی او قرار است سال آینده پیراهن الاهلی را برتن کند. حتی مدیر ورزشی این باشگاه هم چند روز پیش توافق با حسینی را تأیید کرد و با صراحت گفت مدافع تیم‌ملی‌ ایران سال آینده در لیگ قطر توپ خواهد زد.

مبلغ قرارداد این بازیکن با الاهلی آنقدر وسوسه‌انگیز است که سیدجلال فکر بازی کردن در لیگ ‌برتر ایران را از ذهنش بیرون می‌کند! او برای بازی در الاهلی 5/1 میلیون دلار خواهد گرفت، یعنی 5/4 میلیارد تومان به پول ایران. البته اگر بحث پاداش‌ها را نیز حساب کنیم این مبلغ بیشتر خواهد شد و جالب‌تر اینکه حسینی برای 9 ماه بازی در لیگ قطر چنین پولی به جیب خواهد زد!

نکته مهم این است که علی دایی و رحیمی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هم می‌دانند که حسینی قصد ندارد در پرسپولیس بماند. او قرار است روز پنج‌شنبه راهی قطر شود.

منبع: خبرورزشی

تایم: کپی سکانس به سکانس سریال تلویزیون ایران از سریال Modern Family+تصاویر


نشریه تایم چاپ آمریکا نوشت: طرفداران سریال «خانواده مدرن» شبکه ی ABC هرگز چشمشان به سریال «هفت سنگ» ساخته ی تلویریون ایران نخورده اما در واقع آن را پیش از این دیده اند.

به گزارش «تیک» Tik.ir، «هفت سنگ» سریالی است که بخوبی از روی «خانواده مدرن» به صورت سکانس به سکانس و با همان حرکت دوربین و شوخی ها ساخته شده است.

 
ادامه مطلب ...

مغز انسان کوچک‌تر شده است


0000-73.jpgدانشمندان دریافته‌اند که مغز انسان در طول 20 هزار سال گذشته کوچکتر شده و ما احتمالا در اثر اهلی شدن، حجمی از نورون‌های مغزمان به اندازه یک توپ تنیس را از دست داده‌ایم.

به گزارشایسنا، بر اساس سوابق فسیلی، در پایان آخرین عصر یخی در 20 هزار سال قبل، مغز یک مرد متوسط 1500 سانتیمتر مکعب بوده است.

اکنون این حجم 1350 سانتیمتر مکعب است، به این معنی که تقریبا به اندازه یک توپ تنیس از حجم نورونهای مغز از بین رفته است.

روانشناسان دانشگاه بریستول به مقایسه کاهش اندازه مغز انسان با اختلافات بین مغز حیوانات وحشی و همتایان بومی آنها پرداختند.

کاهش 10 درصدی اندازه مغز ممکن است با تغییر شیوه زندگی انسانها از شکارچی-جمع‌آوری کننده به جوامع کشاورزی مرتبط بوده که در آن، مهارتهای اجتماعی احتمالا به لحاظ تناسب اندام تکاملی اغلب از پرخاشگری پیشی گرفته است.

به گفته دانشمندان اگر پرخاشگری در اینجا انتخاب می‌شد، ممکن بود به کاهش تستوسترون و دیگر هورمونهای تنظیم‌کننده رشد منجر شود.

فرآیند مشابهی در پرورش حیوانات وحشی به شکل حیوانات اهلی صورت می‌گیرد. به گفته محققان، همه حیواناتی که اهلی شده‌اند، مغز آنها کوچکتر شده است.

محافظ جالب و عجیب این خانم! |عکس|


به نظر شما این برای جلب توجهه یا محافظت از خود؟ محافظ جالب این خانم