همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

ترس قلعه نویی از افشاگری های جنجالی رحمتی


جام نیوز، شاید کسی در ابتدای فصل نقل و انتقالات فکرش را هم نمی کرد سید مهدی رحمتی از استقلال جدا شود. کلید خوردن جدایی رحمتی از استقلال از یک جلسه فنی بین امیر قلعه نویی و دستیارانش شروع شد.

در این جلسه علاوه بر قلعه نویی، ستار همدانی و کریم بوستانی، یکی از پیشکسوتان استقلال هم حضور داشت. همدانی انتقاداتی را از رحمتی مطرح کرد و گفت او تیم را به هم می ریزد تا ذهن امیر را برای جدایی رحمتی آماده کند.  

 

پیش از این هم اختلافات قلعه نویی با بابازاده باعث شد بوستانی مربی دروازه بانان استقلال شود. در آن جلسه بوستانی هم به دنبال انتقادات همدانی گفت می تواند دروازه بانی بهتر از رحمتی به استقلال بیاورد که فیکس تیم ملی هم بشود همانطور که محسن فروزان را قبلا به تیم ملی رسانده بود.

 

در آن جلسه پیشکسوت استقلال که بعدها اتفاقات را برای رحمتی تعریف کرد به حمایت از دروازه بان استقلال پرداخت و گفت بهتر از او نمی توان دروازه بانی برای دروازه آبی ها پیدا کرد.

 

بعد از این اتفاقات بود که سوشا مکانی هم به دفتر نظری جویباری رفت و دقیقا این جمله را که "رحمتی دیگر گلر یک استقلال نیست" شنید و دقیقا آن را تحویل رحمتی داد.

 

جالب اینجاست که بر خلاف آنچه استقلالی ها می گویند اصلا کار رحمتی و استقلال به بحث درباره مسایل مالی نکشیده و رحمتی بعد از آنکه مطمئن شد استقلال به دنبال دروازه بانان دیگر لیگ برتری است با پیکان مذاکره کرد.

 

آنچه در ماجرای رحمتی و استقلال جلب توجه می کند سکوت قلعه نویی است. تاریخ ثابت کرده هر بازیکنی که از استقلال جدا شده قلعه نویی شدیدا علیه او موضع گرفته است.

 

مصاحبه های او علیه نکونام، مجیدی و منتظری را از یاد نبرده ایم. حالا عجیب است که چرا امیر درباره جدایی رحمتی حرفی نمی زند و به دستیارانش هم توصیه کرده سکوت کنند و مصاحبه ای علیه رحمتی انجام ندهند.

 

به نظر می رسد قلعه نویی به خوبی می داند اگر حرفی زده شود آن وقت رحمتی هم چیزهای زیادی برای گفتن خواهد داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد