همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

مایلی‌کهن شرمنده بی‌بی‌سی فارسی

در جریان رقابت‌های فوتبال انتخابی المپیک، محمد مایلی‌کهن گفت‌وگویی را با خبرنگار شبکه بی‌بی‌سی فارسی انجام داد که واکنش‌های زیادی را به دنبال داشت. مدیر فنی سابق تیم المپیک در بازگشت از قطر در گفت‌وگو با روزنامه گل از انجام این مصاحبه دفاع کرد و خبرنگاران این شبکه را در دوحه "غریب" دانست.مایلی‌کهن در بخشی از گفت‌وگویش با روزنامه گل در پاسخ به این سوال که آیا می‌دانستید فردی که با او گفت‌وگو می‌کنید، خبرنگار بی‌بی‌سی فارسی است، گفت: "شما می‌گویید نکند اطلاع نداشتید اما من به شما می‌گویم اطلاع داشتم که با بی‌بی‌سی فارسی مصاحبه می‌کنم. این بچه‌ها بارها آمدند سر تمرین و چون از هموطنان عزیز من بودند، تازه شرمنده‌شان شدم که خیلی با آنها صحبت نکردم. چون سعی کردم و تصمیم داشتم در حین برگزاری مسابقات زیاد مصاحبه نکنم. وقتی غریبی این بچه‌ها را بهعنوان یک ایرانی دیدم، وظیفه خودم دانستم که با آنها مصاحبه کنم. ضمن این که در واقع رهبر کشورمان هم خودشان گفته‌اند که حتی اگر به من و نظام اعتقاد ندارید به عنوان یک ایرانی در انتخابات شرکت کنید یعنی کسانی که با نظام هم مشکل دارند.

نظرات 1 + ارسال نظر
شهاب شنبه 22 اسفند 1394 ساعت 05:13

اصلا این جمله ای که
اخرش گفت چه ربطی به قضیه مصاحبه کردن داشت !!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد