همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

تصاویر دیده‌نشده جالب از پشت‌صحنه سریال «هزاردستان»

مهر، این مستند آلبومی‌ به یاد ماندنی از بزرگان سینمای ایران از جمله عزت‌الله انتظامی، علی نصیریان، جمشید مشایخی، محمدعلی کشاورز، داوود رشیدی و کودکی لیلا حاتمی‌ است.

پشت صحنه هزار دستان  

ضمن اینکه تصاویری از مرحوم مهرداد فخیمی‌ تصویربردار «هزار دستان» نیز در کنار مرحوم علی حاتمی‌ در این مستند به نمایش در می‌آید.

پشت صحنه هزار دستان

همچنین از بخش‌های جذاب این مستند می‌توان به مراحل ساخت و شکل گیری شهرک سینمایی غزالی اشاره کرد.

پشت صحنه هزار دستان

در پشت صحنه «هزار دستان» که به کارگردانی روح الله امامی‌ ساخته شده، گویندگی بر عهده ناصر طهماسب است و هوشنگ سمندی نیز تصویربرداری این مستند را بر عهده دارد.

پشت صحنه هزار دستان

این مستند جمعه این هفته، پنجم تیرماه، ساعت ۲۳ و به مدت ۴۱ دقیقه از شبکه مستند پخش می‌شود.

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره شهدای غواص

مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم و عکس مردمی «معراج» که به مناسبت تفحص و تشییع ۲۷۰ شهید تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس، توسط شبکه مستند سیما برگزار می‌شود، به دلیل استقبال مخاطبان تا دهم تیرماه تمدید شد.

به این ترتیب علاقمندان به شرکت در جشنواره «معراج» می‌توانند تا دهم تیرماه، تصاویر و فیلم‌های خود را با موضوع مراسم تشییع پیکر مطهر و وداع مردم شهیدپرور ایران با شهدای غواص و خط شکن در تهران و شهرستان‌های محل تشییع به شبکه مستند سیما بفرستند.

جشنواره شهدای غواص

ارسال آثار از طریق صفحه اصلی وب سایت شبکه مستند به آدرس www.motv.ir و یا به آدرس اینترنتی office@mostanadtv.com و همچنین به آدرس پستی تهران، خیابان حضرت ولی عصر(عج )، خیابان جام جم، صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، ساختمان سیما (تولید) ، طبقه ششم، صندوق پستی ۸۵۶-۱۹۶۱ صورت می‌گیرد.

طبق اعلام دبیرخانه این جشنواره این آثار سپس با حضور محمدعلی فارسی، علی اکبر قاضی نظام و علیرضا کریمی صارمی در دو بخش عکس و فیلم داوری می‌شوند. همچنین آثار ارسالی به این جشنواره از شبکه مستند سیما پخش شده و به آثار برگزیده جوایز ویژه‌ای اهدا خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد