همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

دختری‌ که با نردبان‎ به مدرسه ‎می‌رود! + عکس

دختربچه فلسطینی هر صبح برای رفتن به مدرسه، نردبانی بر پشت خود حمل می‌کند تا از دیوار حائل در سرزمین‌های‌ اشغالی فلسطین رد شود و به مدرسه برود. روزنامه خراسان: طول این نردبان، یک و نیم برابر قد این دختربچه فلسطینی است. این دختر فلسطینی با این اقدام خود می‌خواهد به صهیونیست‌ها اثبات کند حاضر است در راه تحصیل و دستیابی به مراتب عالی علمی، هر سختی و مشکلی را تحمل کند.

عادت های سالم و جالب زنان از سراسر جهان!


برای اتخاذ شیوه های سالم زندگی لازم است به آداب و رسوم کشورهای دیگر نیز نگاهی بیندازیم. در بسیاری از کشورها، زنان برای حفظ سلامت و تندرستی خود شیوه های موثری را به کار می گیرند و تلاش می کنند لاغر بمانند، استرس را از خود دور کنند و زندگی سالم تر و پرنشاط تری داشته باشند. در ادامه به بخشی از این شیوه ها اشاره می کنیم.

مکزیک: آب طعم دار می خورند

در این کشور نوشیدنی های تازه و سرشار از کالری را با ویتامین ها، موادمعدنی و آنتی اکسیدان ها جایگزین می کنند. آن ها میوه های تازه، سبزی یا گیاهان را به آب معمولی اضافه می کنند. پرطرفدارترین طعمی که استفاده می کنند خیار، لیمو و نارگیل است. 

ادامه مطلب ...

خودکشی ده‌ها کشاورز در هند

طی هفته‌های اخیر ده‌ها کشاورز در نواحی شمالی هند به دلیل سیل‌هایی که مزارعشان را از بین برده، دست به خودکشی زده‌اند.

به گزارش ایسنا، بسیاری از کشاورزان که قادر به بازپرداخت قرض‌هایشان نبودند به زندگی خود پایان دادند.

هر سال ماه آوریل زمان برداشت محصول و شادمانی میلیون‌ها کشاورز در سرتاسر مناطق شمالی هند است. در این ماه محصولات گندم آماده برداشت هستند و کشاورزان می‌توانند پس از برداشت محصول بدهی‌های خود را بپردازند و برای کشت بیشتر در آینده برنامه ریزی کنند اما امسال (2015) بارندگی بی‌موقع و سیل در این منطقه بسیاری از مزارع و حجم زیادی از محصولات را تخریب کرد و این اتفاق منجر به خودکشی ده‌ها تن از کشاورزان منطقه شد.  ادامه مطلب ...

جشن ازدواج افسانه‌ای نوه امیر کویت! +تصاویر

شیخ فهد بن ناصر بن صباح الاحمد نوه امیر کویت که با دختر یک تاجر معروف کویتی ازدواج کرد به دلیل هزینه های گزاف جشن عروسی خود سوژه شبکه های اجتماعی شد.

کاربران شبکه های اجتماعی با انتشار تصاویری از این مراسم ازدواج آن را افسانه ای توصیف کردند.

یکی از تصاویر، مربوط به توزیع انگشتر الماس به عنوان هدیه در میان میهمانان جشن است.

 

  ادامه مطلب ...

حصار بندی کنسولگری عربستان در مشهد! |عکس|

الف: پس از تجمعات اعتراضی مردم مشهد مقابل کنسولگری عربستان در این شهر، این روزها کنسولگری عربستان به شکل زیر درآمده است:

حصار بندی کنسولگری عربستان در مشهد! (+عکس)

سوزاندن زن دهدشتی با یک بشکه اسید؟!


ایسنا: شایعه می‌شود افرادی ناشناس در دهدشت، شامگاه چهارشنبه در محدوده خیابان 180 دستگاه با سر و صورت بسته اقدام به ریختن سم آلوده زیر یک درخت توت در مسیر تردد شلوغ شهروندان و نزدیک دانشگاه آزاد کرده‌اند که خانمی شاهد این ماجرا بوده و نیروی انتظامی را از این جریان مطلع ساخته است.

همچنین شایعه می‌شود این افراد بعد از ساعاتی زن شاهد را با یک بشکه اسید می‌سوزانند و این زن به بیمارستان امام خمینی (ره)دهدشت انتقال می‌یابد.  ادامه مطلب ...