همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

زنی که به ازدواج کردن اعتیاد پیدا کرده است! + عکس


اعتیاد، صرفا به مصرف مواد مخدر و الکل و غیره گفته نمیشود، به طور کلی هر کاری که به شکل افراطی و اجتناب ناپذیر صورت بگیرد، اعتیاد نامیده می شود. اما برخی اعتیاد ها خیلی عجیب به نظر میرسند و کمتر کسی در دنیا به آن دچار است.

خانم جان فورد، پیرزن 63 ساله ای است که به ازدواج اعتیاد دارد. او تاکنون 6 بار ازدواج کرده و اکنون نیز در پی همسر هفتم خود است.او ساکن ساکس آمریکا است.
او اعتقاد دارد که هر 6 ازدواج قبلی اش ناموفق بوده ولی تا لحظه مرگ هم دست از تلاش برنخواهد داشت تا شخص ایده آلش را پیدا کند.

0.8224060013488704583.jpg  ادامه مطلب ...

تصویری از خودکشی نافرجام دختر 18 ساله

: ساعت 16و 20 دقیقه بعد از عصر روز گذشته دختر جوانی که قصد خودکشی و پریدن از روی پل غیر همسطح ولایت کرمانشاه را داشت با مداخله نیروهای انتظامی و مردم نجات پیدا کرد.

این دختر 18 ساله از نرده های فلزی پل عبور کرده بود و به لبه سیمانی تقاطع غیر همسطح که بالغ بر 20 متر ارتفاع دارد رسیده بود.  ادامه مطلب ...

وقتی ایرج در کنسرت پسرش تشویق شد + تصاویر

در ابتدای این کنسرت، ویدئویی در سالن نمایش داده شد که مربوط به نخستین اجرای این خواننده در سالن وزارت کشور در سال 86 بود که در آن به همه حضار خوش‌آمد می‌گفت. 

ادامه مطلب ...

ستاره سرشناس هالیوود از سانحه سقوط هواپیما جان به‌در برد + تصاویر


به نقل از آنا، هریسون فورد پس از سانحه‌ای که برای هواپیمایش در ونیز کالیفرنیا پیش آمد، در بیمارستان بستری شد. بازیگر 72 ساله آمریکایی که قبلاً در فیلم‌هایی مانند « هواپیمای ویژه رئیس‌جمهور»، «ایندیانا جونز و معبد مرگ» و «شش روز، هفت شب» سوانح سینمایی هواپیما را تجربه کرده بود، پنجشنبه بعدازظهر به وقت محلی به علت مشکل فنی هواپیمای شخصی‌اش در زمین گلف پنمار در ونیز، کالیفرنیا سقوط کرد و به بیمارستان UCLA در وست‌وود منتقل شد.

  ادامه مطلب ...